SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of je baard.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:36 schreef Arcadia het volgende:
Crip komt toch niet, ze discrimineert mij op basis van mijn geslacht.
Is ze zwanger?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:36 schreef PlayingWithFire het volgende:
Borte, volgende keer niet meer in Sylvesterr zijn ogen kijken. Raak je niet zwanger
....quote:Op zondag 2 maart 2014 23:36 schreef PlayingWithFire het volgende:
Borte, volgende keer niet meer in Sylvesterr zijn ogen kijken. Raak je niet zwanger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oepsquote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
....Volgens mij was het een subtiel hintje van hem: "je moet afvallen".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:37 schreef Arcadia het volgende:
Als ik zou meeten, dan moet TM erbij zijn.
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Volgens mij was het een subtiel hintje van hem: "je moet afvallen".
Hoezo? Mag Dima geen biertje van mammie en pappie?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:28 schreef xminator het volgende:
[..]
What happened at atoll, stays at atoll.
Wat een pussie.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:37 schreef Arcadia het volgende:
Nee.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Volgens mij was het een subtiel hintje van hem: "je moet afvallen".
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:40 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Hoezo? Mag Dima geen biertje van mammie en pappie?
Ik heb al eerder gemeet met een groep van internet. Niet van dit forum though. Dus zeker durf ik wel.quote:
Ik ben jouw mahram.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:37 schreef Arcadia het volgende:
Maakt niet uit, we lullen ons er wel uitquote:
ik las amquote:
"we"?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:41 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Maakt niet uit, we lullen ons er wel uit
Als je gaat trouwen, mag je mij geven als bruidsschatslaaf aan je vrouw. Kunnen we voor altijd samenwonenquote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:42 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als je gaat trouwen, mag je mij geven als bruidsschatslaaf aan je vrouw. Kunnen we voor altijd samenwonen
Dus je wil een soort van open relatie?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:42 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als je gaat trouwen, mag je mij geven als bruidsschatslaaf aan je vrouw. Kunnen we voor altijd samenwonen
Samen zwanger gemaakt, ik ga niet voor alles dokkenquote:
Dat zou ik niet weten...quote:Op zondag 2 maart 2014 23:40 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Hoezo? Mag Dima geen biertje van mammie en pappie?
Ik kan me niet herinneren dat ik haar heb aangeraakt...quote:Op zondag 2 maart 2014 23:42 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Samen zwanger gemaakt, ik ga niet voor alles dokken
Hoe is zwanger raken en in jouw ogen kijken een hint tot afvallen? Misschien ben ik wel de autist maar ik snap het niet helemaal.quote:
To be secure, how disturbing am I?quote:
Als je zwanger bent, lijk je dik. Maar omdat je niet echt zwanger bent zou de tip zijn om af te vallen.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe is zwanger raken en in jouw ogen kijken een hint tot afvallen? Misschien ben ik wel de autist maar ik snap het niet helemaal.
Ik gaf haar een schouderduwquote:Op zondag 2 maart 2014 23:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik haar heb aangeraakt...
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus je wil een soort van open relatie?
Aan vrouwen die ineens wat zijn aangekomen wordt weleens gevraagd wanneer ze het kind verwachten...quote:Op zondag 2 maart 2014 23:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe is zwanger raken en in jouw ogen kijken een hint tot afvallen? Misschien ben ik wel de autist maar ik snap het niet helemaal.
Dat dus.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:44 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als je zwanger bent, lijk je dik. Maar omdat je niet echt zwanger bent zou de tip zijn om af te vallen.
Wat the fuck heeft sylvesterrr met dit alles te maken dan?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:44 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als je zwanger bent, lijk je dik. Maar omdat je niet echt zwanger bent zou de tip zijn om af te vallen.
Heb ik weer een vuurtje gestookt?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat the fuck heeft sylvesterrr met dit alles te maken dan?
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:46 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Heb ik weer een vuurtje gestookt?
Zwangere vrouwen bekijken en redheads besrpekenquote:
Ai, als je met mannen in vrede moet kunnen omgaan moet je ten eerste accepteren dat ze niet alles menen wat ze zeggen en er vaak geen causaal verband tussen hun grappen is. Sylvesterr was gewoon een willekeurig persoon, hij had net zo goed zarGon, TM of mij kunnen zeggen. Hij maakte een slecht grapje tegen de verkeerde persoon.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat the fuck heeft sylvesterrr met dit alles te maken dan?
Ik ben niet ineens aangekomen thank you very much en een opmerking als 'niet in blabla's ogen kijken dan raak je niet zwanger' lijkt mij wel een hele debiele manier om iemand aan te sporen tot afvallen.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Aan vrouwen die ineens wat zijn aangekomen wordt weleens gevraagd wanneer ze het kind verwachten...
Ok.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ai, als je met mannen in vrede moet kunnen omgaan moet je ten eerste accepteren dat ze niet alles menen wat ze zeggen en er vaak geen causaal verband tussen hun grappen is. Sylvesterr was gewoon een willekeurig persoon, hij had net zo goed zarGon, TM of mij kunnen zeggen. Hij maakte een slecht grapje tegen de verkeerde persoon.
Zie reactie boven jouw post, hij noemt je niet echt dik, hij bedoelde het meer in een grappige zin dat Sylvesterr woest aantrekkelijk is.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben niet ineens aangekomen thank you very much en een opmerking als 'niet in blabla's ogen kijken dan raak je niet zwanger' lijkt mij wel een hele debiele manier om iemand aan te sporen tot afvallen.
Dom, ga jij er nog zout op gooien knulquote:Op zondag 2 maart 2014 23:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Bortecinem, ben je seksueel gefrustreerd?
Geen idee. Zou het?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Bortecinem, ben je seksueel gefrustreerd?
Ongetwijfeld een heel goed reden voor?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:47 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Zwangere vrouwen bekijken en redheads besrpeken
Oh boy...quote:Op zondag 2 maart 2014 23:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben niet ineens aangekomen thank you very much en een opmerking als 'niet in blabla's ogen kijken dan raak je niet zwanger' lijkt mij wel een hele debiele manier om iemand aan te sporen tot afvallen.
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ongetwijfeld een heel goed reden voor?
Ditquote:Op zondag 2 maart 2014 23:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Oh boy...
Bedankt PWF, dankzij jou krijg ik ervan langs...
Ik ga al mijn hele leven met mannen om, maar dit soort opmerkingen kom ik zelden tegen. Vandaar mijn verbazing. Verder niks aan de hand.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ai, als je met mannen in vrede moet kunnen omgaan moet je ten eerste accepteren dat ze niet alles menen wat ze zeggen en er vaak geen causaal verband tussen hun grappen is. Sylvesterr was gewoon een willekeurig persoon, hij had net zo goed zarGon, TM of mij kunnen zeggen. Hij maakte een slecht grapje tegen de verkeerde persoon.
Zitten meer variabelen aan vast, of persoon in kwestie kan niet overschakelen van mannenhumor naar vrouwenhumor en daarop inspelen, of persoon is bekend met vrouwen die wél tegen zulke grapjes kunnen, of persoon heeft jouw grenzen fout ingeschat, of persoon heeft je interpretatievermogen fout opgevat, daarom dat je altijd eerst een beetje kunt kijken naar de grenzen van een persoon voordat je informeel gaat gedragen. Als ik foute grappen maak is dat hoogstens irritant, meer niet.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ga al mijn hele leven met mannen om, maar dit soort opmerkingen kom ik zelden tegen. Vandaar mijn verbazing. Verder niks aan de hand.
Een dergelijke grap maken over iemand die je niet dermate goed of oppervlakkig kent, vooral bij een dame, vind ik persoonlijk ook de grens van terbiye overschrijden. Ook niet bepaald islamitisch verantwoord, denk ik. Maar goed, ik weet er het fijne niet van.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zie reactie boven jouw post, hij noemt je niet echt dik, hij bedoelde het meer in een grappige zin dat Sylvesterr woest aantrekkelijk is.
Tercumanlik 10/10
Hij is gewoon zo, maakt tegen iedereen dezelfde grappen en zijn grappen gaan al best ver, dus soms botst dat.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Een dergelijke grap maken over iemand die je niet dermate goed of oppervlakkig kent, vind ik persoonlijk ook de grens van terbiye overschrijden. Ook niet bepaald islamitisch verantwoord, denk ik.
Amen.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Een dergelijke grap maken over iemand die je niet dermate goed of oppervlakkig kent, vooral bij een dame, vind ik persoonlijk ook de grens van terbiye overschrijden. Ook niet bepaald islamitisch verantwoord, denk ik. Maar goed, ik weet er het fijne niet van.
Ik weet niets eens wie de grap gemaakt heeft; ik bedoel gewoon in het algemeen.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hij is gewoon zo, maakt tegen iedereen dezelfde grappen en zijn grappen gaan al best ver, dus soms botst dat.
In de post erboven van mij geef ik je trouwens groot gelijk hè, maar hij leert het wel![]()
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik weet niets eens wie de grap gemaakt heeft; ik bedoel gewoon in het algemeen.
Als je zelf niet redeneert en tot de conclusie komt waarom dat te ver ging, dan zit het er dik in dat het weer gebeurt.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:03 schreef PlayingWithFire het volgende:
Wegens mijn zus:
Sorry als ik julie zieltjes heb gekwetst
quote:Op maandag 3 maart 2014 00:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als je zelf niet redeneert en tot de conclusie komt waarom dat te ver ging, dan zit het er dik in dat het weer gebeurt.
Ga maar klagen op facebook ja. :Squote:Op maandag 3 maart 2014 00:07 schreef Arcadia het volgende:
Op wat voor facebookpagina ik nu weer beland ben.![]()
![]()
inb4 borte: facebookfacebookfacebook
quote:Op maandag 3 maart 2014 00:07 schreef Bortecinem het volgende:
Ik zie PWF's reactie maar als een teken dat ik weer te veel tijd doorbreng op dit forum.
Jup. Zeker welquote:Op maandag 3 maart 2014 00:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Arcadia, had je de lezing nog beluisterd?
Lol, waarom reageer je daarop? Nu verschijnt het ook op mijn wall.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:07 schreef Arcadia het volgende:
Op wat voor facebookpagina ik nu weer beland ben.![]()
![]()
inb4 borte: facebookfacebookfacebook
quote:Op maandag 3 maart 2014 00:09 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]Ik ben ook een paar keer in 't maand actief, gun het mij
Of zoals Unlabeled het zou zeggen: DE maand
Het verscheen meerdere keren op mijn facebook en iets met politie, en mijn nafs leidde ernaartoe. Ik kan mijn eigen reactie niet meer terugvinden om te verwijderen.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Lol, waarom reageer je daarop? Nu verschijnt het ook op mijn wall.
Ach je kent PwF toch wel. Het was gewoon een nietszeggend grapje. Niets persoonlijksquote:Op maandag 3 maart 2014 00:07 schreef Bortecinem het volgende:
Ik zie PWF's reactie maar als een teken dat ik weer te veel tijd doorbreng op dit forum.
Nee, ik ken PWF niet echt (oppervlakkig at most) en het was een domme grap. Of hij er nou verder iets mee bedoelde of niet.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:13 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ach je kent PwF toch wel. Het was gewoon een nietszeggend grapje. Niets persoonlijks
Nee, als ik dat doe dan wilt mijn moeder met mij erover praten. En over zo'n pagina praten bediscussiëren met mijn moeder is denk ik een van de laatste dingen wat ik wil.quote:
Okequote:Op maandag 3 maart 2014 00:17 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee, als ik dat doe dan wilt mijn moeder met mij erover praten. En over zo'n pagina praten bediscussiëren met mijn moeder is denk ik een van de laatste dingen wat ik wil.
Mooi.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:11 schreef PlayingWithFire het volgende:
Of zoals Unlabeled het zou zeggen: DE maand
Urban Dictionary wil ook wel eens handig zijn met het taalgebruik van de jeugd van tegenwoordig.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:23 schreef Julis het volgende:
[..]
Mooi.. Je moet gewoon vandale.nl als tabblad open laten staan. Doe ik ook meestal. Baka yaro, kono yaro.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me het fijnst, zo laat joggen. Maar denk niet dat mijn ouders het zouden waarderen. Lucky you. Geniet ervan.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:26 schreef Arcadia het volgende:
Ik ga eens buiten joggen, die troep uit mijn hoofd krijgen. Hayirli geceler millet, ve allah rahatlik versin
Hayirli geceler. Kijk uit voor donkere steegjes.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:26 schreef Arcadia het volgende:
Ik ga eens buiten joggen, die troep uit mijn hoofd krijgen. Hayirli geceler millet, ve allah rahatlik versin
quote:Op maandag 3 maart 2014 00:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Urban Dictionary wil ook wel eens handig zijn met het taalgebruik van de jeugd van tegenwoordig.Oh, Urban Dictionary heb ik er ook vaak bij moeten pakken, ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BAKAquote:Op maandag 3 maart 2014 00:23 schreef Julis het volgende:
[..]
Mooi.. Je moet gewoon vandale.nl als tabblad open laten staan. Doe ik ook meestal. Baka yaro, kono yaro.
Ik ben zo'n speciaal geval dat ze een taal naar mij hebben vernoemd; Kubiliaansquote:Op maandag 3 maart 2014 00:32 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik had in groep 8 bij de eindmusical DE boek gezegd; hebben ze het vereeuwigd door het op te nemen op video.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |