Dat zou ik niet weten...quote:Op zondag 2 maart 2014 23:40 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Hoezo? Mag Dima geen biertje van mammie en pappie?
Ik kan me niet herinneren dat ik haar heb aangeraakt...quote:Op zondag 2 maart 2014 23:42 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Samen zwanger gemaakt, ik ga niet voor alles dokken
Hoe is zwanger raken en in jouw ogen kijken een hint tot afvallen? Misschien ben ik wel de autist maar ik snap het niet helemaal.quote:
To be secure, how disturbing am I?quote:
Als je zwanger bent, lijk je dik. Maar omdat je niet echt zwanger bent zou de tip zijn om af te vallen.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe is zwanger raken en in jouw ogen kijken een hint tot afvallen? Misschien ben ik wel de autist maar ik snap het niet helemaal.
Ik gaf haar een schouderduwquote:Op zondag 2 maart 2014 23:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik haar heb aangeraakt...
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus je wil een soort van open relatie?
Aan vrouwen die ineens wat zijn aangekomen wordt weleens gevraagd wanneer ze het kind verwachten...quote:Op zondag 2 maart 2014 23:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe is zwanger raken en in jouw ogen kijken een hint tot afvallen? Misschien ben ik wel de autist maar ik snap het niet helemaal.
Dat dus.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:44 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als je zwanger bent, lijk je dik. Maar omdat je niet echt zwanger bent zou de tip zijn om af te vallen.
Wat the fuck heeft sylvesterrr met dit alles te maken dan?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:44 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als je zwanger bent, lijk je dik. Maar omdat je niet echt zwanger bent zou de tip zijn om af te vallen.
Heb ik weer een vuurtje gestookt?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat the fuck heeft sylvesterrr met dit alles te maken dan?
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:46 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Heb ik weer een vuurtje gestookt?
Zwangere vrouwen bekijken en redheads besrpekenquote:
Ai, als je met mannen in vrede moet kunnen omgaan moet je ten eerste accepteren dat ze niet alles menen wat ze zeggen en er vaak geen causaal verband tussen hun grappen is. Sylvesterr was gewoon een willekeurig persoon, hij had net zo goed zarGon, TM of mij kunnen zeggen. Hij maakte een slecht grapje tegen de verkeerde persoon.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat the fuck heeft sylvesterrr met dit alles te maken dan?
Ik ben niet ineens aangekomen thank you very much en een opmerking als 'niet in blabla's ogen kijken dan raak je niet zwanger' lijkt mij wel een hele debiele manier om iemand aan te sporen tot afvallen.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Aan vrouwen die ineens wat zijn aangekomen wordt weleens gevraagd wanneer ze het kind verwachten...
Ok.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ai, als je met mannen in vrede moet kunnen omgaan moet je ten eerste accepteren dat ze niet alles menen wat ze zeggen en er vaak geen causaal verband tussen hun grappen is. Sylvesterr was gewoon een willekeurig persoon, hij had net zo goed zarGon, TM of mij kunnen zeggen. Hij maakte een slecht grapje tegen de verkeerde persoon.
Zie reactie boven jouw post, hij noemt je niet echt dik, hij bedoelde het meer in een grappige zin dat Sylvesterr woest aantrekkelijk is.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben niet ineens aangekomen thank you very much en een opmerking als 'niet in blabla's ogen kijken dan raak je niet zwanger' lijkt mij wel een hele debiele manier om iemand aan te sporen tot afvallen.
Dom, ga jij er nog zout op gooien knulquote:Op zondag 2 maart 2014 23:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Bortecinem, ben je seksueel gefrustreerd?
Geen idee. Zou het?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Bortecinem, ben je seksueel gefrustreerd?
Ongetwijfeld een heel goed reden voor?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:47 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Zwangere vrouwen bekijken en redheads besrpeken
Oh boy...quote:Op zondag 2 maart 2014 23:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben niet ineens aangekomen thank you very much en een opmerking als 'niet in blabla's ogen kijken dan raak je niet zwanger' lijkt mij wel een hele debiele manier om iemand aan te sporen tot afvallen.
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ongetwijfeld een heel goed reden voor?
Ditquote:Op zondag 2 maart 2014 23:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Oh boy...
Bedankt PWF, dankzij jou krijg ik ervan langs...
Ik ga al mijn hele leven met mannen om, maar dit soort opmerkingen kom ik zelden tegen. Vandaar mijn verbazing. Verder niks aan de hand.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ai, als je met mannen in vrede moet kunnen omgaan moet je ten eerste accepteren dat ze niet alles menen wat ze zeggen en er vaak geen causaal verband tussen hun grappen is. Sylvesterr was gewoon een willekeurig persoon, hij had net zo goed zarGon, TM of mij kunnen zeggen. Hij maakte een slecht grapje tegen de verkeerde persoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |