Ga maar klagen op facebook ja. :Squote:Op maandag 3 maart 2014 00:07 schreef Arcadia het volgende:
Op wat voor facebookpagina ik nu weer beland ben.![]()
![]()
inb4 borte: facebookfacebookfacebook
quote:Op maandag 3 maart 2014 00:07 schreef Bortecinem het volgende:
Ik zie PWF's reactie maar als een teken dat ik weer te veel tijd doorbreng op dit forum.
Jup. Zeker welquote:Op maandag 3 maart 2014 00:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Arcadia, had je de lezing nog beluisterd?
Lol, waarom reageer je daarop? Nu verschijnt het ook op mijn wall.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:07 schreef Arcadia het volgende:
Op wat voor facebookpagina ik nu weer beland ben.![]()
![]()
inb4 borte: facebookfacebookfacebook
quote:Op maandag 3 maart 2014 00:09 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]Ik ben ook een paar keer in 't maand actief, gun het mij
Of zoals Unlabeled het zou zeggen: DE maand
Het verscheen meerdere keren op mijn facebook en iets met politie, en mijn nafs leidde ernaartoe. Ik kan mijn eigen reactie niet meer terugvinden om te verwijderen.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Lol, waarom reageer je daarop? Nu verschijnt het ook op mijn wall.
Ach je kent PwF toch wel. Het was gewoon een nietszeggend grapje. Niets persoonlijksquote:Op maandag 3 maart 2014 00:07 schreef Bortecinem het volgende:
Ik zie PWF's reactie maar als een teken dat ik weer te veel tijd doorbreng op dit forum.
Nee, ik ken PWF niet echt (oppervlakkig at most) en het was een domme grap. Of hij er nou verder iets mee bedoelde of niet.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:13 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ach je kent PwF toch wel. Het was gewoon een nietszeggend grapje. Niets persoonlijks
Nee, als ik dat doe dan wilt mijn moeder met mij erover praten. En over zo'n pagina praten bediscussiėren met mijn moeder is denk ik een van de laatste dingen wat ik wil.quote:
Okequote:Op maandag 3 maart 2014 00:17 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee, als ik dat doe dan wilt mijn moeder met mij erover praten. En over zo'n pagina praten bediscussiėren met mijn moeder is denk ik een van de laatste dingen wat ik wil.
Mooi.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:11 schreef PlayingWithFire het volgende:
Of zoals Unlabeled het zou zeggen: DE maand
Urban Dictionary wil ook wel eens handig zijn met het taalgebruik van de jeugd van tegenwoordig.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:23 schreef Julis het volgende:
[..]
Mooi.. Je moet gewoon vandale.nl als tabblad open laten staan. Doe ik ook meestal. Baka yaro, kono yaro.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me het fijnst, zo laat joggen. Maar denk niet dat mijn ouders het zouden waarderen. Lucky you. Geniet ervan.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:26 schreef Arcadia het volgende:
Ik ga eens buiten joggen, die troep uit mijn hoofd krijgen. Hayirli geceler millet, ve allah rahatlik versin
Hayirli geceler. Kijk uit voor donkere steegjes.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:26 schreef Arcadia het volgende:
Ik ga eens buiten joggen, die troep uit mijn hoofd krijgen. Hayirli geceler millet, ve allah rahatlik versin
quote:Op maandag 3 maart 2014 00:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Urban Dictionary wil ook wel eens handig zijn met het taalgebruik van de jeugd van tegenwoordig.Oh, Urban Dictionary heb ik er ook vaak bij moeten pakken, ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BAKAquote:Op maandag 3 maart 2014 00:23 schreef Julis het volgende:
[..]
Mooi.. Je moet gewoon vandale.nl als tabblad open laten staan. Doe ik ook meestal. Baka yaro, kono yaro.
Ik ben zo'n speciaal geval dat ze een taal naar mij hebben vernoemd; Kubiliaansquote:Op maandag 3 maart 2014 00:32 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik had in groep 8 bij de eindmusical DE boek gezegd; hebben ze het vereeuwigd door het op te nemen op video.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |