quote:Op maandag 3 maart 2014 00:46 schreef TheMagnificent het volgende:
Ja...Misschien eens ritueel vernietigen.
Deze man weet.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:51 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
bir sağdan koyarım bir soldan koyarım, ve ortadan koyarım.
quote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 00:51 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
bir sağdan koyarım bir soldan koyarım, ve ortadan koyarım.
die heb ik aangeraden aan een collega zodat hij zijn kinderen begrijptquote:Op maandag 3 maart 2014 00:29 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh, Urban Dictionary heb ik er ook vaak bij moeten pakken, ja.
haha, tof. Zo ff kijken dan.quote:Op maandag 3 maart 2014 07:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
weissman staat op de (reclame) cover van de spits
"Liever een open relatie?" En dan een man die Weissman kon zijn en twee vrouwen die hem aanranden.quote:
Ik heb geen idee wat er staat.quote:
Ik dacht de ekte ektequote:Op maandag 3 maart 2014 07:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
"Liever een open relatie?" En dan een man die Weissman kon zijn en twee vrouwen die hem aanranden.
Ps. Weet niet of pwf dat ook zei in het turks.
Salaam aleikoumquote:Op maandag 3 maart 2014 09:39 schreef Crip het volgende:
Goedemorgen, sba7 el ghayr![]()
Onbijten met havermout en banaan. Krachtpatser ontbijt.
Aub begin er niet over, ben om 12 uur naar buiten gegaan en mezelf kapotgejogd om dat uit mijn hoofd te krijgenquote:Op maandag 3 maart 2014 10:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb echt naaaaar gedroomd door die rotzooi van gisteren. tfoe.
Bijna iedereen die de pagina leuk vond was Marokkaan. Likequote:Op maandag 3 maart 2014 10:19 schreef Crip het volgende:
Wa alaykom salaam.
Ik ga ook uitloggen van marokko.nl stelletje hyena's. Alleen kicken op slechte dingen maar topics over de Islaam openen ho maar. Maar weer al te leuk vinden wat er op die pagina gebeurd, waarom zijn Marokkanen zo?
Taz, word hier echt agressief van.
Goedemorgen.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:39 schreef Crip het volgende:
Goedemorgen, sba7 el ghayr![]()
Onbijten met havermout en banaan. Krachtpatser ontbijt.
Slechte dingen?quote:Op maandag 3 maart 2014 10:19 schreef Crip het volgende:
Wa alaykom salaam.
Ik ga ook uitloggen van marokko.nl stelletje hyena's. Alleen kicken op slechte dingen maar topics over de Islaam openen ho maar. Maar weer al te leuk vinden wat er op die pagina gebeurd, waarom zijn Marokkanen zo?
Taz, word hier echt agressief van.
Vorige keer kwam een nurcu hitman achter me aan om mij letterlijk monddood te maken. Ditmaal zat ik in een moskee, waar ik aan het eten was op een feestdag aan een lange tafel en kwam een van de abi's die ik kende en ging voor mij zitten om mij te confronteren, waarop hij met mij begon te vechten, ik was in mijn droom ditmaal de confrontatie wel aangegaan, vorige keer bij de hitman nachtmerrie bleef ik heel mijn droom wegrennen en verstoppen. Dat was echt eng.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:34 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Wat is een nurcu nachtmerrie?
quote:Op maandag 3 maart 2014 11:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Vorige keer kwam een nurcu hitman achter me aan om mij letterlijk monddood te maken. Ditmaal zat ik in een moskee, waar ik aan het eten was op een feestdag aan een lange tafel en kwam een van de abi's die ik kende en ging voor mij zitten om mij te confronteren, waarop hij met mij begon te vechten, ik was in mijn droom ditmaal de confrontatie wel aangegaan, vorige keer bij de hitman nachtmerrie bleef ik heel mijn droom wegrennen en verstoppen. Dat was echt eng.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |