quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik kan mezelf met gemak een halve dag vermaken in een winkelcentrum.Met leuk gezelschap kan ik met gemak een dagje shoppen.
In 9 van de 10 gevallen koop ik overigens het eerste kledingstuk dat ik leuk vond maar nog over twijfelde...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:24 schreef Mathemaat het volgende:
[..]Jullie doen zeker aan functioneel shoppen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Syl, ik als meisje zijnde vind winkelen vreselijk en ga liever een uur ergens eten en daarna ergens anders koffie drinken.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik kan mezelf met gemak een halve dag vermaken in een winkelcentrum.Met leuk gezelschap kan ik met gemak een dagje shoppen.
In 9 van de 10 gevallen koop ik overigens het eerste kledingstuk dat ik leuk vond maar nog over twijfelde...
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:34 schreef deadprez het volgende:
Ben je er al achter waar Arcadia je van kent, Keskin?
Zo'n goede trollquote:Op maandag 10 februari 2014 22:35 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Nee, die flikker geeft geen antwoord meer... denk dat ie niet zijn naam wilt zeggen tegen mij, hahaha Hij heeft mijn naam wel goed geraden trouwens.. ben eigenlijk best wel benieuwd wie het is.
Keskin? Dat is de achternaam van een collega van me...quote:
Same here.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Syl, ik als meisje zijnde vind winkelen vreselijk en ga liever een uur ergens eten en daarna ergens anders koffie drinken.
WHAT ARE YOU.
Een dagje shoppen betekent overigens niet dat ik fulltime ga winkelen ofzo. Dat wissel ik af met een lunch, een kop koffie, wandeling en dergelijke.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Syl, ik als meisje zijnde vind winkelen vreselijk en ga liever een uur ergens eten en daarna ergens anders koffie drinken.
WHAT ARE YOU.
Jonge, na twee winkels moet je het al gezien hebben. Winkelen doe je op dinsdagochtend wanneer je snel je dingen kan doen, zonder vijftien jarigen die de H&M bestormen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een dagje shoppen betekent overigens niet dat ik fulltime ga winkelen ofzo. Dat wissel ik af met een lunch, een kop koffie, wandeling en dergelijke.
Nee, nee en nog eens nee.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jonge, na twee winkels moet je het al gezien hebben. Winkelen doe je op dinsdagochtend wanneer je snel je dingen kan doen, zonder vijftien jarigen die de H&M bestormen.
Programmeerfout in jouw brein.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nee, nee en nog eens nee.Functioneel shoppen kan ik ook, maar dat zie ik niet als ontspanning. Eerder als een soort last.
Wanneer gaan we winkelen? Mijn winkeldag bestaat meer uit eten en drinken dan werkelijk slagen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een dagje shoppen betekent overigens niet dat ik fulltime ga winkelen ofzo. Dat wissel ik af met een lunch, een kop koffie, wandeling en dergelijke.
Eten.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wanneer gaan we winkelen? Mijn winkeldag bestaat meer uit eten en drinken dan werkelijk slagen.
+ winkelen en niet slagen. Ik heb altijd een beeld in m'n hoofd van wat ik wil en dat is er dan natuurlijk niet. OF ik zie iets leuks maar vind ik het zonde van m'n geld en krijg later in de bus terug spijt dat ik het niet gekocht heb.quote:
Daarom online shoppen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
+ winkelen en niet slagen. Ik heb altijd een beeld in m'n hoofd van wat ik wil en dat is er dan natuurlijk niet. OF ik zie iets leuks maar vind ik het zonde van m'n geld en krijg later in de bus terug spijt dat ik het niet gekocht heb.
Ik snap wel waarom je vriendjes bent met die dames...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nee, nee en nog eens nee.Functioneel shoppen kan ik ook, maar dat zie ik niet als ontspanning. Eerder als een soort last.
.-~·*'˜¨¯`·¸ TMquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Lol, onze onschuldige bromance was aanleiding voor dat hele gesprek?
@ Arcadia:
NIET TE BREKEN!
Dat is stom. Ik wil het product voelen en echt zien. Zeker gezien m'n lengte en al die modellen op de sites met hun figuren en alles.quote:
Ouchhhhhquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom je vriendjes bent met die dames...
Een man die beter kan winkelen dan een vrouw; ik denk niet dat een vrouw dat aantrekkelijk vindt.
Gewoon terugsturen toch. Ik weet niet man, winkels zijn zo druk en chaos en vrouwen met handtassen zo groot als hutkoffers die tegen je aanknallen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is stom. Ik wil het product voelen en echt zien. Zeker gezien m'n lengte en al die modellen op de sites met hun figuren en alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |