Dank je wel. Wat dacht je van een lintje om het te vieren?quote:Op maandag 10 februari 2014 18:35 schreef Elfletterig het volgende:
Een nieuwe mod, dus?
Veel succes. En vooral veel sterkte.
veel succes met klb spam vrij houden jablowmeeeehquote:Op maandag 10 februari 2014 18:44 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Dank je wel. Wat dacht je van een lintje om het te vieren?
Ik zat aan een pijpbeurt te denken. Wil je geven of ontvangen?quote:Op maandag 10 februari 2014 18:44 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Het blauwe-maandag-lintje.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:44 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Dat zwarte kan nu niet meer, trouwens. Om geloofwaardig te zijn, moet je avatar goed kleuren bij je mod-functie.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:44 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Eens, nice.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat zwarte kan nu niet meer, trouwens. Om geloofwaardig te zijn, moet je avatar goed kleuren bij je mod-functie.
Zoiets bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
newbiequote:Op maandag 10 februari 2014 19:17 schreef HalveZware het volgende:
Ja gratz, sterkte.... de spam-run de nu in KLB gehouden wordt is wel mooie introductie denk ik :-P
newbiequote:Op maandag 10 februari 2014 19:22 schreef HalveZware het volgende:
[..]
donderdag 22 mei 2003 @ 14:15
Toen was ik wrs al aan me 3e account bezig
kneus
newbiequote:Op maandag 10 februari 2014 19:23 schreef HalveZware het volgende:
[..]
zegt het lid uit 2k3ik heb 't goed recht je door een bushokje te tyffen
Tjah, niks beters te doen :-)quote:Op maandag 10 februari 2014 19:31 schreef DonnieDarkno het volgende:
Best sneu als je hier al 10+ jaar zit.
Bedanktquote:Op maandag 10 februari 2014 19:37 schreef Moira. het volgende:
Heujj, ik zag ineens een blauwe Haywood! Nice!
Veel plezier als modje
net of je er plezier in kan hebben mod te zijn van dat zooitje ongeregeldquote:Op maandag 10 februari 2014 19:37 schreef Moira. het volgende:
Heujj, ik zag ineens een blauwe Haywood! Nice!
Veel plezier als modje
Geen ideequote:Op maandag 10 februari 2014 19:38 schreef HalveZware het volgende:
[..]
net of je er plezier in kan hebben mod te zijn van dat zooitje ongeregeld
dat heb ik al gezegd, kl00tzakquote:Op maandag 10 februari 2014 19:40 schreef MichaelScott het volgende:
Dus Frank heeft nu twee mod-accounts?
Niet in dit topicquote:Op maandag 10 februari 2014 19:41 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
dat heb ik al gezegd, kl00tzak
geregistreerd op: donderdag 8 augustus 2013 @ 15:44quote:Op maandag 10 februari 2014 19:42 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
waarom volg je m'n pohi niet??
hmpfquote:Op maandag 10 februari 2014 19:44 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Daarom
quote:Op maandag 10 februari 2014 19:52 schreef Geralt het volgende:
Ow god; is die domme kut ineens mod of wat?
Nou succes ermee
quote:Op maandag 10 februari 2014 19:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
God-ver-dom-me nou heb ik alles gezien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoerenzoonquote:Op maandag 10 februari 2014 19:44 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Daarom
quote:Op maandag 10 februari 2014 19:51 schreef BozeHaas het volgende:
Nu krijg ik nog meer een stijve als ik Haywood zie posten.
Weet niet wat beter is iemand die haat of iemand die doet slijmen.quote:
Mijn eerste post was ook zo serieus hequote:Op maandag 10 februari 2014 19:53 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Weet niet wat beter is iemand die haat of iemand die doet slijmen.
Je moeder op een houtvlot, en nu snel naar bed toe knul.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 19:53 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Mijn eerste post was ook zo serieus he
Dit slaat nergens op.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:53 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Je moeder op een houtvlot, en nu snel naar bed toe knul.
Dat niet doenquote:Op maandag 10 februari 2014 19:53 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Overigens heb je haar vast nog nooit gezien, of ruk jij je slechts op de nickname van iets of iemand?
Ja vast, ik ben alleen bang dat we door haar hernieuwde blauwigheid geen literaire hoogstandjes van haar meer zullen zienquote:
Dit heb je me ook niet verteld ofzooquote:Op maandag 10 februari 2014 19:54 schreef HaywoodJablome het volgende:
Caaaan you feel the loooooove toniiiiiiggght
Wat jij wilt jongen, voor jou is dit geweldig.quote:
Jij was ook ooit mod, maar ik ben blij dat ik je nu ken als een zwarte.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja vast, ik ben alleen bang dat we door haar hernieuwde blauwigheid geen literaire hoogstandjes van haar meer zullen zien
betekendquote:Op maandag 10 februari 2014 19:55 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wat jij wilt jongen, voor jou is dit geweldig.
Ik kan nu rekenen op een slotje op al mijn topics. Onze vrijheid is nu weg omdat haywood 24/7 online is. Snap jij dan niet wat dit betekend?
Oh we got a badass...quote:
Je toekomstige kwaliteitsposts, wat doe je.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:54 schreef HaywoodJablome het volgende:
Zolang ze met goede sluitposts komt.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:55 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wat jij wilt jongen, voor jou is dit geweldig.
Ik kan nu rekenen op een slotje op al mijn topics. Onze vrijheid is nu weg omdat haywood 24/7 online is. Snap jij dan niet wat dit betekend?
Ik moest lachenquote:Op maandag 10 februari 2014 19:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja vast, ik ben alleen bang dat we door haar hernieuwde blauwigheid geen literaire hoogstandjes van haar meer zullen zien
Frank is er voor mijn gevoel alleen maar beter van geworden.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 februari 2014 19:56 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Zolang ze met goede sluitposts komt.
Dat zou in ieder geval het eerste zijn dat ik zou doen.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hoe bevallen alle notes doornemen nog zover?
Idd ze doet geen reet behalve zelf baggerenquote:Op maandag 10 februari 2014 19:55 schreef deadprez het volgende:
nog steeds geen note gekregen, waardeloze mod.
Idem, waarschijnlijk zou ik verder niks doen.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat zou in ieder geval het eerste zijn dat ik zou doen.
Ik zou sowieso nergens een slotje op zetten, anarchie alles jwtzquote:Op maandag 10 februari 2014 19:57 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Idem, waarschijnlijk zou ik verder niks doen.
ik zou de sc en fb op slot zettenquote:Op maandag 10 februari 2014 19:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zou sowieso nergens een slotje op zetten, anarchie alles jwtz
Dat is dan waarschijnlijk ook meteen de laatste keer dat je dat nog kan.quote:
Je moest eens weten jongen, je moest eens weten. Ik weet meer dan jij doet weten!quote:
Pardon, check even hoeveel slotjes ik gezet heb jaquote:Op maandag 10 februari 2014 19:57 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Idd ze doet geen reet behalve zelf baggeren
quote:Op maandag 10 februari 2014 19:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is dan waarschijnlijk ook meteen de laatste keer dat je dat nog kan.
Sarcasme werkt niet op een forum, domme koe.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:54 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ah ja, ik vergeet dat steeds.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:00 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Sarcasme werkt niet op een forum, domme koe.
Vooral op een autistenforum niet.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:00 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Sarcasme werkt niet op een forum, domme koe.
Ik kan nu een opmerking over in een spiegel kijken maken maar dat doe ik niet.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:08 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Zelden zoiets lelijks gezien.
Iemand anders zal het vast wel voor je doenquote:Op maandag 10 februari 2014 20:09 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ik kan nu een opmerking over in een spiegel kijken maken maar dat doe ik niet.
heb je wel eens in de spiegel gekeken huehuehuequote:Op maandag 10 februari 2014 20:08 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Zelden zoiets lelijks gezien.
quote:Op maandag 10 februari 2014 18:44 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Dat ding doet pijn aan mijn ogen.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat zwarte kan nu niet meer, trouwens. Om geloofwaardig te zijn, moet je avatar goed kleuren bij je mod-functie.
Zoiets bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Mijn verdriet?quote:Op maandag 10 februari 2014 20:21 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik voel deadprez zijn verdriet trouwnens
aight thnx broederquote:Op maandag 10 februari 2014 20:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja.. ik gunde jou die mod status snap je homie?
quote:
Sorry maar dat is juist weer het tegenovergestelde. Balans, dat is wat ik wil zien.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:00 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Pardon, check even hoeveel slotjes ik gezet heb ja
In Aldicake.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:24 schreef Peunage het volgende:
Krijgt ze nu in kersenvlaaien betaald?
Daar is ze namelijk gek op!
Het is een complot van de hoge heren des FOK!s!quote:Op maandag 10 februari 2014 20:35 schreef BlauweTijger het volgende:
MAAR HOE KAN HET NOU DAT DEZELFDE PERSOON HAYWOOD EN FRANK MOD?!?!
Ik ben helemaal niet Haywood.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:42 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Het is een complot van de hoge heren des FOK!s!
Open je ogen mensen! Haywood =Frank_Drebin
Dit bewijst dat de top corrupt is.
HJ en ik zijn vriendinnetjesquote:
Maar maar dan is Frank stiekem een vrouw want ik heb Haywood voor de cam gezienquote:Op maandag 10 februari 2014 20:42 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Het is een complot van de hoge heren des FOK!s!
Open je ogen mensen! Haywood =Frank_Drebin
Dit bewijst dat de top corrupt is.
Cammen met HaywoodJablomequote:Op maandag 10 februari 2014 21:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar maar dan is Frank stiekem een vrouw want ik heb Haywood voor de cam gezien
Jaquote:Op maandag 10 februari 2014 21:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar maar dan is Frank stiekem een vrouw want ik heb Haywood voor de cam gezien
En dan gaan de moderators hier in klaagbak andere topics sluiten, en die van Lompehork niet.... Vriendjespolitiek hierowww fuck jullie.quote:
Ga vliegen.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:16 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
En dan gaan de moderators hier in klaagbak andere topics sluiten, en die van Lompehork niet.... Vriendjespolitiek hierowww fuck jullie.
Echt weer zo'n voorbeeld van een huilie die niet weet wat een inwijding is. Ik zou je potverdorie door een bushoekje moeten tyfen.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:16 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
En dan gaan de moderators hier in klaagbak andere topics sluiten, en die van Lompehork niet.... Vriendjespolitiek hierowww fuck jullie.
Krimpen aan den ijssel, moet je even bellen als je er bentquote:Op maandag 10 februari 2014 22:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Echt weer zo'n voorbeeld van een huilie die niet weet wat een inwijding is. Ik zou je potverdorie door een bushoekje moeten tyfen.
Ok, ik kom ook.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:18 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Krimpen aan den ijssel, moet je even bellen als je er bent
Harde town wel, zou nimmer mee sollen.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:18 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Dit verklaart veel, zo niet alles.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:18 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
huh je bent moderatorquote:Op maandag 10 februari 2014 22:19 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Dit verklaart veel, zo niet alles.
Ik moet een versie met een pukkelig wicht met vlechtjes en een beugel.quote:
johquote:
wat kom jij nou joh, deadprezz.. heb gehoord dat men zegt dat ze vrezen van je... mja je bent niks manquote:
Nee G. Dat zeggen ze over mij.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:23 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
wat kom jij nou joh, deadprezz.. heb gehoord dat men zegt dat ze vrezen van je... mja je bent niks man
Zeggen mensen dat, ja? Cool.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:23 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
wat kom jij nou joh, deadprezz.. heb gehoord dat men zegt dat ze vrezen van je... mja je bent niks man
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:23 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]Heb hier ergens een US foto van jou gezien en als er iemand niet moet praten ben jij het wel met je dichtgeknoopte pauperpolo
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]Heb hier ergens een US foto van jou gezien en als er iemand niet moet praten ben jij het wel met je dichtgeknoopte pauperpolo
Daarom moet je van mij vrezen. Ze kennen mij niet, en toch zijn ze bang.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:24 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
uhh, ik ken je niet dus je komt net om de hoek kijken.... sorry
Nicequote:Op maandag 10 februari 2014 22:24 schreef BlauweTijger het volgende:
Heb je ooit eens iemand tegengekomen die muay thaii oefent? Nee? Dan moet je het ook zo houden maatquote:Op maandag 10 februari 2014 22:24 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik muay thai je moeder altijd in bed a sahbiquote:Op maandag 10 februari 2014 22:25 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Heb je ooit eens iemand tegengekomen die muay thaii oefent? Nee? Dan moet je het ook zo houden maat
Gisteren vertelde ze me dat je niet eens een pikkie hebt man...quote:Op maandag 10 februari 2014 22:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik muay thai je moeder altijd in bed a sahbi
Nu ik nog.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:26 schreef Bitterlemon het volgende:
HJ als mod, dat was enkel een kwestie van tijd.
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:27 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Als danny of yvonne jou mod maakt stop ik met fok
Dank je, ik denk dat je mijn kansen nu aanzienlijk vergroot hebt.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:27 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Als danny of yvonne jou mod maakt stop ik met fok
Nee hoor, denk dat Yvonne mij hier liever heeft dan jou..quote:Op maandag 10 februari 2014 22:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dank je, ik denk dat je mijn kansen nu aanzienlijk vergroot hebt.
Ik denk dat het haar sowieso niet interesseert of wij hier wel of niet zijn.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:28 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Nee hoor, denk dat Yvonne mij hier liever heeft dan jou..
Jij mag niet eens praten man, je hebt vast en zeker nooit een meisje gewiept..quote:Op maandag 10 februari 2014 22:28 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, maar hommels wel heb ik gehoord.
Jawel hoor, dat vertelden ze gisteren.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk dat het haar sowieso niet interesseert of wij hier wel of niet zijn.
Wat een battieboisquote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:28 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Jij mag niet eens praten man, je hebt vast en zeker nooit een meisje gewiept..
Nee.quote:
Zoek maar een eind weg zemmelquote:Op maandag 10 februari 2014 22:29 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Wat een bazen jongen is dat zeg, ik schaam me er niet voor. Nu wil ik een pic van jou.
Stiekem draag jij gewoon ook een poloshirt.quote:
Heb geen zin om jou op te zoeken, gooi ze maar hierin.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zoek die van mij maar op, ongeveer 450 hier op FOK!
Heeft het niks mee te maken.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:31 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Ik kan nog een foto vanmezelf plaatsen weetje, ik ben niet onzeker
Check die swagger van die battieboysquote:
Ja jongeman, met deze attitude red jij het wel in deze maatschappij, ik heb nog wat mensen nodig die mijn tuin komen schoffelen.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:31 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Heb geen zin om jou op te zoeken, gooi ze maar hierin.
Soms wel inderdaad, maar dan niet zo'n hommoding.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:31 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Stiekem draag jij gewoon ook een poloshirt.
Dan kan die TOR gebruikenquote:Op maandag 10 februari 2014 22:32 schreef BlauweTijger het volgende:
deadprez wordt gezocht, dus niet tactisch toch
Ik vind het prettig dat ik echt op geen enkele manier te vinden ben op internet, dat wil ik graag zo houden.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:32 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Hoezo laat je je kop niet zien dan?
Kom net van training man, denk je dan dat ik dan nog moeite voor jou ga doen om jouw kut kop te vinden? Zoals ze met mijn foto hier in jouw topic gekomen is, wil ik ook dat jouw foto hier in jouw kut topic geplaatst word!quote:Op maandag 10 februari 2014 22:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja jongeman, met deze attitude red jij het wel in deze maatschappij, ik heb nog wat mensen nodig die mijn tuin komen schoffelen.
Zeker een hele stoere gescheurde met metalen punten eropquote:Op maandag 10 februari 2014 22:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Soms wel inderdaad, maar dan niet zo'n hommoding.
Tor project ben je niet traceerbaar maat.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vind het prettig dat ik echt op geen enkele manier te vinden ben op internet, dat wil ik graag zo houden.
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:33 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Kom net van training man, denk je dan dat ik dan nog moeite voor jou ga doen om jouw kut kop te vinden? Zoals ze met mijn foto hier in jouw topic gekomen is, wil ik ook dat jouw foto hier in jouw kut topic geplaatst word!
Kut voor je. Succes met zoeken!quote:Op maandag 10 februari 2014 22:33 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Kom net van training man, denk je dan dat ik dan nog moeite voor jou ga doen om jouw kut kop te vinden? Zoals ze met mijn foto hier in jouw topic gekomen is, wil ik ook dat jouw foto hier in jouw kut topic geplaatst word!
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:33 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Zeker een hele stoere gescheurde met metalen punten erop
Dat denkenquote:Op maandag 10 februari 2014 22:33 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Tor project ben je niet traceerbaar maat.
jatogquote:Op maandag 10 februari 2014 22:33 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Maar dan staat mijn foto toch nog steeds op internet.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:33 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Tsk tsk, ga je mond spoelen met zeep.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:33 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Nee, die flikker geeft geen antwoord meer... denk dat ie niet zijn naam wilt zeggen tegen mij, hahaha Hij heeft mijn naam wel goed geraden trouwens.. ben eigenlijk best wel benieuwd wie het is.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:34 schreef deadprez het volgende:
Ben je er al achter waar Arcadia je van kent, Keskin?
Gefeliciteerd meadke.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:33 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ja, gaf die flikker maar antwoord he?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:35 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Nee, die flikker geeft geen antwoord meer... denk dat ie niet zijn naam wilt zeggen tegen mij, hahaha Hij heeft mijn naam wel goed geraden trouwens.. ben eigenlijk best wel benieuwd wie het is.
Jawel kerel.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:33 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, gaf die flikker maar antwoord he?
Dan had je er nog wat aan
Vandaag niet zoveel gedaan, alleen wat trap oefeningen gedaan op 100kg zakken en wat oefeningen voor me biceps en triceps en nog zo een 200 in totaal opdrukken/buik spieren trainenquote:Op maandag 10 februari 2014 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Hoe voelt zo'n training achter het station eik?
hahahaquote:Op maandag 10 februari 2014 22:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, gaf die flikker maar antwoord he?
Dan had je er nog wat aan
En dan toch zo'n ectotje zijn, bietje raar wel.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:37 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Vandaag niet zoveel gedaan, alleen wat trap oefeningen gedaan op 100kg zakken en wat oefeningen voor me biceps en triceps en nog zo een 200 in totaal opdrukken/buik spieren trainen
Netjes netjes, dat op(d)rukken moet vast pijn gedaan hebben met zo'n volume, of viel dat wel mee?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:37 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Vandaag niet zoveel gedaan, alleen wat trap oefeningen gedaan op 100kg zakken en wat oefeningen voor me biceps en triceps en nog zo een 200 in totaal opdrukken/buik spieren trainen
haha ben je beetje para geworden?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:38 schreef Keskin58 het volgende:
Ik ga gelijk die gast een dm sturen wie het is
Ectotje? hahahaha.... totaal niet...quote:Op maandag 10 februari 2014 22:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
En dan toch zo'n ectotje zijn, bietje raar wel.
Jongen wat lul je, kijk deze brede broeder danquote:Op maandag 10 februari 2014 22:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
En dan toch zo'n ectotje zijn, bietje raar wel.
Je bent sinds 27 januari opeens een brede boi geworden?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:38 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Ectotje? hahahaha.... totaal niet...
Doe eens Nederlands praten?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:38 schreef Keskin58 het volgende:
Ik ga gelijk die gast een dm sturen wie het is
Die foto is eerder gemaakt achterlijke debielquote:Op maandag 10 februari 2014 22:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je bent sinds 27 januari opeens een brede boi geworden?
Zou ik ook zeggen.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:40 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Die foto is eerder gemaakt achterlijke debiel
Sinds 1 januari danquote:Op maandag 27 januari 2014 19:04 schreef Keskin58 het volgende:
kom deze effe tegen haha was gemaakt op nieuwjaar
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:41 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Nu gaat hij zo zeggen nieuwjaar 2008, toen ik nog een dikke kebab was.
Jongen, weet je hoe hard die bro heeft lopen squatten voor het perfecte kontje voor achter het station? Doe normaal man. Kan zeker wel.quote:
Mang, krijg knoflooksaus.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:42 schreef Keskin58 het volgende:
[..]Uit welke hoek kom jij mengen man? Ga wat anders doen jo
Zodat je lekker kan fappen zeker, hommeltje.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:42 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Stuur jouw foto is via dm dan...
Nee hoor, wil even weten hoe jij eruit ziet omdat je de grootste bek hier hebt.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zodat je lekker kan fappen zeker, hommeltje.
Nee sorry, dat ben ik.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:43 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Nee hoor, wil even weten hoe jij eruit ziet omdat je de grootste bek hier hebt.
Maak je geen zorgen, ik ben ook gewoon een ecto hoor. Maar ik loop in ieder geval niet stoer te doen met sportschoolpraatjes.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:43 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Nee hoor, wil even weten hoe jij eruit ziet omdat je de grootste bek hier hebt.
Cool tochquote:
Sportschoolpraatjes? uhhhh.... waar heb jij mij dat zien doen dan? jij komt met ecto verhaalquote:Op maandag 10 februari 2014 22:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ik ben ook gewoon een ecto hoor. Maar ik loop in ieder geval niet stoer te doen met sportschoolpraatjes.
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:44 schreef MichaelScott het volgende:
De aandachtshoer is ook gearriveerd.
In de post waar ik op reageer misschien?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:44 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Sportschoolpraatjes? uhhhh.... waar heb jij mij dat zien doen dan? jij komt met ecto verhaal
deadprez was er de hele tijd al hoor.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:44 schreef MichaelScott het volgende:
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jongen, weet je hoe hard die bro heeft lopen squatten voor het perfecte kontje voor achter het station? Doe normaal man. Kan zeker wel.
Ach leuk toch? Is ook een vorm van aandachtquote:Op maandag 10 februari 2014 22:44 schreef MichaelScott het volgende:
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:45 schreef Peunage het volgende:
[..]
deadprez was er de hele tijd al hoor.
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:46 schreef Keskin58 het volgende:
Jullie praten allemaal, de tijden dat Gulmez Amenth en ik hier de baas waren hadden we jullie getemd... jammer dat ze nu niet meer zo actief zijn.. anders hadden we geen blauwtijger gekend en geen deadprezz met hun grote bek
haten op DP en BTquote:Op maandag 10 februari 2014 22:46 schreef Keskin58 het volgende:
Jullie praten allemaal, de tijden dat Gulmez Amenth en ik hier de baas waren hadden we jullie getemd... jammer dat ze nu niet meer zo actief zijn.. anders hadden we geen blauwtijger gekend en geen deadprezz met hun grote bek
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:46 schreef Keskin58 het volgende:
Bitch plz, jij komt niet eens in de buurt van Gulmez of Amenth.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:46 schreef Keskin58 het volgende:
BlauweTijger FOKT JE OP MATTIE.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:46 schreef Keskin58 het volgende:
U mad?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:46 schreef Keskin58 het volgende:
En dit ofc.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Waarom zou je dit überhaupt willen
Jij was hier nog niet 2 jaar geleden, hoe wij klb heerste jongenquote:Op maandag 10 februari 2014 22:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Bitch plz, jij komt niet eens in de buurt van Gulmez of Amenth.
Geen probleem hoorquote:Op maandag 10 februari 2014 22:47 schreef BlauweTijger het volgende:
Kreksin vergeet niet je benen te trainen? Hou je beter vol als je bovenop zit bij je vader.
grgr
De macht jongenquote:Op maandag 10 februari 2014 22:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Waarom zou je dit überhaupt willen
ennequote:Op maandag 10 februari 2014 22:47 schreef Peunage het volgende:
[..]
Lach me altijd kapot om dit plaatje![]()
![]()
Ik voel me nu al vies. Internet zal nooit meer hetzelfde zijn wetende dat jouw lelijke kop daar ook ergens op staat.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar dan staat mijn foto toch nog steeds op internet.
Waarom mag jij wel een naamtopic openen maar ik niet voor mijn allerliefste -supergirl-?quote:
Is wel terecht, know that feel sis.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:48 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
De macht jongen![]()
Nee, maar serieus: ik hang hier heel veel rond dus dit leek me een mooie manier om wat terug te doen. Klinkt wel een betjealleen.
Nee juist niet, dus maak je geen zorgen.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik voel me nu al vies. Internet zal nooit meer hetzelfde zijn wetende dat jouw lelijke kop daar ook ergens op staat.
Ik ben hier lang genoeg om te weten dat je uit je nek kletst.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:47 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Jij was hier nog niet 2 jaar geleden, hoe wij klb heerste jongen
Omdat kuttopic en geen ontgroeningstopic.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:48 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Waarom mag jij wel een naamtopic openen maar ik niet voor mijn allerliefste -supergirl-?
Hahahaha, je bent geregistreerd in 2013 januari man je praat onzinquote:Op maandag 10 februari 2014 22:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ben hier lang genoeg om te weten dat je uit je nek kletst.
Maar ik heb SG ontgroendtquote:Op maandag 10 februari 2014 22:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Omdat kuttopic en geen ontgroeningstopic.
Een Turk die denkt te heersen is een grote grap sws.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ben hier lang genoeg om te weten dat je uit je nek kletst.
Jongen, die van mij staat ook overal, gephotoshopped, in allerlei poses en zelfs in collages en professionele slides voor PowerPoint opgenomenquote:Op maandag 10 februari 2014 22:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik voel me nu al vies. Internet zal nooit meer hetzelfde zijn wetende dat jouw lelijke kop daar ook ergens op staat.
Zegt niet zoveel hè. Maar goed, blijf jezelf vooral voorhouden dat je ooit wat voorstelde.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:50 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Hahahaha, je bent geregistreerd in 2013 januari man je praat onzin
Jij bent een grappige jongen. Vanaf 2011 mag je pas meekletsen met de grote jongens.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:50 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Hahahaha, je bent geregistreerd in 2013 januari man je praat onzin
Zal je helpen.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:51 schreef LompeHork het volgende:
Is dit kutding nou nog niet vol? Duurt lang.
Oké man.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:51 schreef Keskin58 het volgende:
Jullie weten niks man, ik ga binnenkort effe een whap sturen naar die 2 turken... en ohja, Haan was ook een goeie mattie van mij had wel vaak ruzie met hem maar uit eindelijk gingen we voor elkaar opkomen en temde we iedereen hierzo
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:51 schreef LompeHork het volgende:
Is dit kutding nou nog niet vol? Duurt lang.
Dit zijn nu sowieso fantasieverhalen voor die leventjequote:Op maandag 10 februari 2014 22:51 schreef Keskin58 het volgende:
Jullie weten niks man, ik ga binnenkort effe een whap sturen naar die 2 turken... en ohja, Haan was ook een goeie mattie van mij had wel vaak ruzie met hem maar uit eindelijk gingen we voor elkaar opkomen en temde we iedereen hierzo
HaywoodJablome in het blauw?!?!....oh oh.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:48 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
De macht jongen![]()
Nee, maar serieus: ik hang hier heel veel rond dus dit leek me een mooie manier om wat terug te doen. Klinkt wel een beetjealleen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |