Ik denk dat het haar sowieso niet interesseert of wij hier wel of niet zijn.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:28 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Nee hoor, denk dat Yvonne mij hier liever heeft dan jou..
Jij mag niet eens praten man, je hebt vast en zeker nooit een meisje gewiept..quote:Op maandag 10 februari 2014 22:28 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, maar hommels wel heb ik gehoord.
Jawel hoor, dat vertelden ze gisteren.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk dat het haar sowieso niet interesseert of wij hier wel of niet zijn.
Wat een battieboisquote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:28 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Jij mag niet eens praten man, je hebt vast en zeker nooit een meisje gewiept..
Nee.quote:
Zoek maar een eind weg zemmelquote:Op maandag 10 februari 2014 22:29 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Wat een bazen jongen is dat zeg, ik schaam me er niet voor. Nu wil ik een pic van jou.
Stiekem draag jij gewoon ook een poloshirt.quote:
Heb geen zin om jou op te zoeken, gooi ze maar hierin.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zoek die van mij maar op, ongeveer 450 hier op FOK!
Heeft het niks mee te maken.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:31 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Ik kan nog een foto vanmezelf plaatsen weetje, ik ben niet onzeker
Check die swagger van die battieboysquote:
Ja jongeman, met deze attitude red jij het wel in deze maatschappij, ik heb nog wat mensen nodig die mijn tuin komen schoffelen.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:31 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Heb geen zin om jou op te zoeken, gooi ze maar hierin.
Soms wel inderdaad, maar dan niet zo'n hommoding.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:31 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Stiekem draag jij gewoon ook een poloshirt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |