wat kom jij nou joh, deadprezz.. heb gehoord dat men zegt dat ze vrezen van je... mja je bent niks manquote:
Nee G. Dat zeggen ze over mij.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:23 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
wat kom jij nou joh, deadprezz.. heb gehoord dat men zegt dat ze vrezen van je... mja je bent niks man
Zeggen mensen dat, ja? Cool.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:23 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
wat kom jij nou joh, deadprezz.. heb gehoord dat men zegt dat ze vrezen van je... mja je bent niks man
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:23 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]Heb hier ergens een US foto van jou gezien en als er iemand niet moet praten ben jij het wel met je dichtgeknoopte pauperpolo
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]Heb hier ergens een US foto van jou gezien en als er iemand niet moet praten ben jij het wel met je dichtgeknoopte pauperpolo
Daarom moet je van mij vrezen. Ze kennen mij niet, en toch zijn ze bang.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:24 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
uhh, ik ken je niet dus je komt net om de hoek kijken.... sorry
Nicequote:Op maandag 10 februari 2014 22:24 schreef BlauweTijger het volgende:
Heb je ooit eens iemand tegengekomen die muay thaii oefent? Nee? Dan moet je het ook zo houden maatquote:Op maandag 10 februari 2014 22:24 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik muay thai je moeder altijd in bed a sahbiquote:Op maandag 10 februari 2014 22:25 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Heb je ooit eens iemand tegengekomen die muay thaii oefent? Nee? Dan moet je het ook zo houden maat
Gisteren vertelde ze me dat je niet eens een pikkie hebt man...quote:Op maandag 10 februari 2014 22:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik muay thai je moeder altijd in bed a sahbi
Nu ik nog.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:26 schreef Bitterlemon het volgende:
HJ als mod, dat was enkel een kwestie van tijd.
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:27 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Als danny of yvonne jou mod maakt stop ik met fok
Dank je, ik denk dat je mijn kansen nu aanzienlijk vergroot hebt.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:27 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Als danny of yvonne jou mod maakt stop ik met fok
Nee hoor, denk dat Yvonne mij hier liever heeft dan jou..quote:Op maandag 10 februari 2014 22:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dank je, ik denk dat je mijn kansen nu aanzienlijk vergroot hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |