Maar maar dan is Frank stiekem een vrouw want ik heb Haywood voor de cam gezienquote:Op maandag 10 februari 2014 20:42 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Het is een complot van de hoge heren des FOK!s!
Open je ogen mensen! Haywood =Frank_Drebin
Dit bewijst dat de top corrupt is.
Cammen met HaywoodJablomequote:Op maandag 10 februari 2014 21:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar maar dan is Frank stiekem een vrouw want ik heb Haywood voor de cam gezien
Jaquote:Op maandag 10 februari 2014 21:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar maar dan is Frank stiekem een vrouw want ik heb Haywood voor de cam gezien
En dan gaan de moderators hier in klaagbak andere topics sluiten, en die van Lompehork niet.... Vriendjespolitiek hierowww fuck jullie.quote:
Ga vliegen.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:16 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
En dan gaan de moderators hier in klaagbak andere topics sluiten, en die van Lompehork niet.... Vriendjespolitiek hierowww fuck jullie.
Echt weer zo'n voorbeeld van een huilie die niet weet wat een inwijding is. Ik zou je potverdorie door een bushoekje moeten tyfen.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:16 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
En dan gaan de moderators hier in klaagbak andere topics sluiten, en die van Lompehork niet.... Vriendjespolitiek hierowww fuck jullie.
Krimpen aan den ijssel, moet je even bellen als je er bentquote:Op maandag 10 februari 2014 22:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Echt weer zo'n voorbeeld van een huilie die niet weet wat een inwijding is. Ik zou je potverdorie door een bushoekje moeten tyfen.
Ok, ik kom ook.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:18 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Krimpen aan den ijssel, moet je even bellen als je er bent
Harde town wel, zou nimmer mee sollen.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:18 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Dit verklaart veel, zo niet alles.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:18 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
huh je bent moderatorquote:Op maandag 10 februari 2014 22:19 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Dit verklaart veel, zo niet alles.
Ik moet een versie met een pukkelig wicht met vlechtjes en een beugel.quote:
johquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |