In de post waar ik op reageer misschien?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:44 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Sportschoolpraatjes? uhhhh.... waar heb jij mij dat zien doen dan? jij komt met ecto verhaal
deadprez was er de hele tijd al hoor.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:44 schreef MichaelScott het volgende:
De aandachtshoer is ook gearriveerd.
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jongen, weet je hoe hard die bro heeft lopen squatten voor het perfecte kontje voor achter het station? Doe normaal man. Kan zeker wel.
Ach leuk toch? Is ook een vorm van aandachtquote:Op maandag 10 februari 2014 22:44 schreef MichaelScott het volgende:
De aandachtshoer is ook gearriveerd.
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:45 schreef Peunage het volgende:
[..]
deadprez was er de hele tijd al hoor.
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:46 schreef Keskin58 het volgende:
Jullie praten allemaal, de tijden dat Gulmez Amenth en ik hier de baas waren hadden we jullie getemd... jammer dat ze nu niet meer zo actief zijn.. anders hadden we geen blauwtijger gekend en geen deadprezz met hun grote bek
haten op DP en BTquote:Op maandag 10 februari 2014 22:46 schreef Keskin58 het volgende:
Jullie praten allemaal, de tijden dat Gulmez Amenth en ik hier de baas waren hadden we jullie getemd... jammer dat ze nu niet meer zo actief zijn.. anders hadden we geen blauwtijger gekend en geen deadprezz met hun grote bek
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:46 schreef Keskin58 het volgende:
Bitch plz, jij komt niet eens in de buurt van Gulmez of Amenth.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:46 schreef Keskin58 het volgende:
BlauweTijger FOKT JE OP MATTIE.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:46 schreef Keskin58 het volgende:
U mad?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:46 schreef Keskin58 het volgende:
En dit ofc.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Waarom zou je dit überhaupt willen
Jij was hier nog niet 2 jaar geleden, hoe wij klb heerste jongenquote:Op maandag 10 februari 2014 22:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Bitch plz, jij komt niet eens in de buurt van Gulmez of Amenth.
Geen probleem hoorquote:Op maandag 10 februari 2014 22:47 schreef BlauweTijger het volgende:
Kreksin vergeet niet je benen te trainen? Hou je beter vol als je bovenop zit bij je vader.
grgr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |