Je toekomstige kwaliteitsposts, wat doe je.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:54 schreef HaywoodJablome het volgende:
Caaaan you feel the loooooove toniiiiiiggght
Zolang ze met goede sluitposts komt.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:55 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wat jij wilt jongen, voor jou is dit geweldig.
Ik kan nu rekenen op een slotje op al mijn topics. Onze vrijheid is nu weg omdat haywood 24/7 online is. Snap jij dan niet wat dit betekend?
Ik moest lachenquote:Op maandag 10 februari 2014 19:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja vast, ik ben alleen bang dat we door haar hernieuwde blauwigheid geen literaire hoogstandjes van haar meer zullen zien
Frank is er voor mijn gevoel alleen maar beter van geworden.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja vast, ik ben alleen bang dat we door haar hernieuwde blauwigheid geen literaire hoogstandjes van haar meer zullen zien
quote:Op maandag 10 februari 2014 19:56 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Zolang ze met goede sluitposts komt.
Dat zou in ieder geval het eerste zijn dat ik zou doen.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hoe bevallen alle notes doornemen nog zover?
Idd ze doet geen reet behalve zelf baggerenquote:Op maandag 10 februari 2014 19:55 schreef deadprez het volgende:
nog steeds geen note gekregen, waardeloze mod.
Idem, waarschijnlijk zou ik verder niks doen.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat zou in ieder geval het eerste zijn dat ik zou doen.
Ik zou sowieso nergens een slotje op zetten, anarchie alles jwtzquote:Op maandag 10 februari 2014 19:57 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Idem, waarschijnlijk zou ik verder niks doen.
ik zou de sc en fb op slot zettenquote:Op maandag 10 februari 2014 19:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zou sowieso nergens een slotje op zetten, anarchie alles jwtz
Dat is dan waarschijnlijk ook meteen de laatste keer dat je dat nog kan.quote:
Je moest eens weten jongen, je moest eens weten. Ik weet meer dan jij doet weten!quote:
Pardon, check even hoeveel slotjes ik gezet heb jaquote:Op maandag 10 februari 2014 19:57 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Idd ze doet geen reet behalve zelf baggeren
quote:Op maandag 10 februari 2014 19:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is dan waarschijnlijk ook meteen de laatste keer dat je dat nog kan.
Sarcasme werkt niet op een forum, domme koe.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:54 schreef HaywoodJablome het volgende:
Caaaan you feel the loooooove toniiiiiiggght
Ah ja, ik vergeet dat steeds.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:00 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Sarcasme werkt niet op een forum, domme koe.
Vooral op een autistenforum niet.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:00 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Sarcasme werkt niet op een forum, domme koe.
Ik kan nu een opmerking over in een spiegel kijken maken maar dat doe ik niet.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:08 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Zelden zoiets lelijks gezien.
Iemand anders zal het vast wel voor je doenquote:Op maandag 10 februari 2014 20:09 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ik kan nu een opmerking over in een spiegel kijken maken maar dat doe ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |