In de post waar ik op reageer misschien?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:44 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Sportschoolpraatjes? uhhhh.... waar heb jij mij dat zien doen dan? jij komt met ecto verhaal
deadprez was er de hele tijd al hoor.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:44 schreef MichaelScott het volgende:
De aandachtshoer is ook gearriveerd.
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jongen, weet je hoe hard die bro heeft lopen squatten voor het perfecte kontje voor achter het station? Doe normaal man. Kan zeker wel.
Ach leuk toch? Is ook een vorm van aandachtquote:Op maandag 10 februari 2014 22:44 schreef MichaelScott het volgende:
De aandachtshoer is ook gearriveerd.
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:45 schreef Peunage het volgende:
[..]
deadprez was er de hele tijd al hoor.
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:46 schreef Keskin58 het volgende:
Jullie praten allemaal, de tijden dat Gulmez Amenth en ik hier de baas waren hadden we jullie getemd... jammer dat ze nu niet meer zo actief zijn.. anders hadden we geen blauwtijger gekend en geen deadprezz met hun grote bek
haten op DP en BTquote:Op maandag 10 februari 2014 22:46 schreef Keskin58 het volgende:
Jullie praten allemaal, de tijden dat Gulmez Amenth en ik hier de baas waren hadden we jullie getemd... jammer dat ze nu niet meer zo actief zijn.. anders hadden we geen blauwtijger gekend en geen deadprezz met hun grote bek
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:46 schreef Keskin58 het volgende:
Bitch plz, jij komt niet eens in de buurt van Gulmez of Amenth.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:46 schreef Keskin58 het volgende:
BlauweTijger FOKT JE OP MATTIE.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:46 schreef Keskin58 het volgende:
U mad?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:46 schreef Keskin58 het volgende:
En dit ofc.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Waarom zou je dit überhaupt willen
Jij was hier nog niet 2 jaar geleden, hoe wij klb heerste jongenquote:Op maandag 10 februari 2014 22:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Bitch plz, jij komt niet eens in de buurt van Gulmez of Amenth.
Geen probleem hoorquote:Op maandag 10 februari 2014 22:47 schreef BlauweTijger het volgende:
Kreksin vergeet niet je benen te trainen? Hou je beter vol als je bovenop zit bij je vader.
grgr
De macht jongenquote:Op maandag 10 februari 2014 22:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Waarom zou je dit überhaupt willen
ennequote:Op maandag 10 februari 2014 22:47 schreef Peunage het volgende:
[..]
Lach me altijd kapot om dit plaatje![]()
![]()
Ik voel me nu al vies. Internet zal nooit meer hetzelfde zijn wetende dat jouw lelijke kop daar ook ergens op staat.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar dan staat mijn foto toch nog steeds op internet.
Waarom mag jij wel een naamtopic openen maar ik niet voor mijn allerliefste -supergirl-?quote:
Is wel terecht, know that feel sis.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:48 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
De macht jongen![]()
Nee, maar serieus: ik hang hier heel veel rond dus dit leek me een mooie manier om wat terug te doen. Klinkt wel een betjealleen.
Nee juist niet, dus maak je geen zorgen.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik voel me nu al vies. Internet zal nooit meer hetzelfde zijn wetende dat jouw lelijke kop daar ook ergens op staat.
Ik ben hier lang genoeg om te weten dat je uit je nek kletst.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:47 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Jij was hier nog niet 2 jaar geleden, hoe wij klb heerste jongen
Omdat kuttopic en geen ontgroeningstopic.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:48 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Waarom mag jij wel een naamtopic openen maar ik niet voor mijn allerliefste -supergirl-?
Hahahaha, je bent geregistreerd in 2013 januari man je praat onzinquote:Op maandag 10 februari 2014 22:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ben hier lang genoeg om te weten dat je uit je nek kletst.
Maar ik heb SG ontgroendtquote:Op maandag 10 februari 2014 22:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Omdat kuttopic en geen ontgroeningstopic.
Een Turk die denkt te heersen is een grote grap sws.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ben hier lang genoeg om te weten dat je uit je nek kletst.
Jongen, die van mij staat ook overal, gephotoshopped, in allerlei poses en zelfs in collages en professionele slides voor PowerPoint opgenomenquote:Op maandag 10 februari 2014 22:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik voel me nu al vies. Internet zal nooit meer hetzelfde zijn wetende dat jouw lelijke kop daar ook ergens op staat.
Zegt niet zoveel hè. Maar goed, blijf jezelf vooral voorhouden dat je ooit wat voorstelde.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:50 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Hahahaha, je bent geregistreerd in 2013 januari man je praat onzin
Jij bent een grappige jongen. Vanaf 2011 mag je pas meekletsen met de grote jongens.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:50 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Hahahaha, je bent geregistreerd in 2013 januari man je praat onzin
Zal je helpen.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:51 schreef LompeHork het volgende:
Is dit kutding nou nog niet vol? Duurt lang.
Oké man.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:51 schreef Keskin58 het volgende:
Jullie weten niks man, ik ga binnenkort effe een whap sturen naar die 2 turken... en ohja, Haan was ook een goeie mattie van mij had wel vaak ruzie met hem maar uit eindelijk gingen we voor elkaar opkomen en temde we iedereen hierzo
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:51 schreef LompeHork het volgende:
Is dit kutding nou nog niet vol? Duurt lang.
Dit zijn nu sowieso fantasieverhalen voor die leventjequote:Op maandag 10 februari 2014 22:51 schreef Keskin58 het volgende:
Jullie weten niks man, ik ga binnenkort effe een whap sturen naar die 2 turken... en ohja, Haan was ook een goeie mattie van mij had wel vaak ruzie met hem maar uit eindelijk gingen we voor elkaar opkomen en temde we iedereen hierzo
HaywoodJablome in het blauw?!?!....oh oh.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:48 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
De macht jongen![]()
Nee, maar serieus: ik hang hier heel veel rond dus dit leek me een mooie manier om wat terug te doen. Klinkt wel een beetjealleen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |