Dan kan die TOR gebruikenquote:Op maandag 10 februari 2014 22:32 schreef BlauweTijger het volgende:
deadprez wordt gezocht, dus niet tactisch toch
Ik vind het prettig dat ik echt op geen enkele manier te vinden ben op internet, dat wil ik graag zo houden.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:32 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Hoezo laat je je kop niet zien dan?
Kom net van training man, denk je dan dat ik dan nog moeite voor jou ga doen om jouw kut kop te vinden? Zoals ze met mijn foto hier in jouw topic gekomen is, wil ik ook dat jouw foto hier in jouw kut topic geplaatst word!quote:Op maandag 10 februari 2014 22:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja jongeman, met deze attitude red jij het wel in deze maatschappij, ik heb nog wat mensen nodig die mijn tuin komen schoffelen.
Zeker een hele stoere gescheurde met metalen punten eropquote:Op maandag 10 februari 2014 22:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Soms wel inderdaad, maar dan niet zo'n hommoding.
Tor project ben je niet traceerbaar maat.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vind het prettig dat ik echt op geen enkele manier te vinden ben op internet, dat wil ik graag zo houden.
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:33 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Kom net van training man, denk je dan dat ik dan nog moeite voor jou ga doen om jouw kut kop te vinden? Zoals ze met mijn foto hier in jouw topic gekomen is, wil ik ook dat jouw foto hier in jouw kut topic geplaatst word!
Kut voor je. Succes met zoeken!quote:Op maandag 10 februari 2014 22:33 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Kom net van training man, denk je dan dat ik dan nog moeite voor jou ga doen om jouw kut kop te vinden? Zoals ze met mijn foto hier in jouw topic gekomen is, wil ik ook dat jouw foto hier in jouw kut topic geplaatst word!
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:33 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Zeker een hele stoere gescheurde met metalen punten erop
Dat denkenquote:Op maandag 10 februari 2014 22:33 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Tor project ben je niet traceerbaar maat.
jatogquote:Op maandag 10 februari 2014 22:33 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Maar dan staat mijn foto toch nog steeds op internet.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:33 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Tsk tsk, ga je mond spoelen met zeep.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:33 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Nee, die flikker geeft geen antwoord meer... denk dat ie niet zijn naam wilt zeggen tegen mij, hahaha Hij heeft mijn naam wel goed geraden trouwens.. ben eigenlijk best wel benieuwd wie het is.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:34 schreef deadprez het volgende:
Ben je er al achter waar Arcadia je van kent, Keskin?
Gefeliciteerd meadke.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:33 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ja, gaf die flikker maar antwoord he?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:35 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Nee, die flikker geeft geen antwoord meer... denk dat ie niet zijn naam wilt zeggen tegen mij, hahaha Hij heeft mijn naam wel goed geraden trouwens.. ben eigenlijk best wel benieuwd wie het is.
Jawel kerel.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:33 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, gaf die flikker maar antwoord he?
Dan had je er nog wat aan
Vandaag niet zoveel gedaan, alleen wat trap oefeningen gedaan op 100kg zakken en wat oefeningen voor me biceps en triceps en nog zo een 200 in totaal opdrukken/buik spieren trainenquote:Op maandag 10 februari 2014 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Hoe voelt zo'n training achter het station eik?
hahahaquote:Op maandag 10 februari 2014 22:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, gaf die flikker maar antwoord he?
Dan had je er nog wat aan
En dan toch zo'n ectotje zijn, bietje raar wel.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:37 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Vandaag niet zoveel gedaan, alleen wat trap oefeningen gedaan op 100kg zakken en wat oefeningen voor me biceps en triceps en nog zo een 200 in totaal opdrukken/buik spieren trainen
Netjes netjes, dat op(d)rukken moet vast pijn gedaan hebben met zo'n volume, of viel dat wel mee?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:37 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Vandaag niet zoveel gedaan, alleen wat trap oefeningen gedaan op 100kg zakken en wat oefeningen voor me biceps en triceps en nog zo een 200 in totaal opdrukken/buik spieren trainen
haha ben je beetje para geworden?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:38 schreef Keskin58 het volgende:
Ik ga gelijk die gast een dm sturen wie het is
Ectotje? hahahaha.... totaal niet...quote:Op maandag 10 februari 2014 22:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
En dan toch zo'n ectotje zijn, bietje raar wel.
Jongen wat lul je, kijk deze brede broeder danquote:Op maandag 10 februari 2014 22:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
En dan toch zo'n ectotje zijn, bietje raar wel.
Je bent sinds 27 januari opeens een brede boi geworden?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:38 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Ectotje? hahahaha.... totaal niet...
Doe eens Nederlands praten?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:38 schreef Keskin58 het volgende:
Ik ga gelijk die gast een dm sturen wie het is
Die foto is eerder gemaakt achterlijke debielquote:Op maandag 10 februari 2014 22:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je bent sinds 27 januari opeens een brede boi geworden?
Zou ik ook zeggen.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:40 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Die foto is eerder gemaakt achterlijke debiel
Sinds 1 januari danquote:Op maandag 27 januari 2014 19:04 schreef Keskin58 het volgende:
kom deze effe tegen haha was gemaakt op nieuwjaar
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:41 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Nu gaat hij zo zeggen nieuwjaar 2008, toen ik nog een dikke kebab was.
Jongen, weet je hoe hard die bro heeft lopen squatten voor het perfecte kontje voor achter het station? Doe normaal man. Kan zeker wel.quote:
Mang, krijg knoflooksaus.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:42 schreef Keskin58 het volgende:
[..]Uit welke hoek kom jij mengen man? Ga wat anders doen jo
Zodat je lekker kan fappen zeker, hommeltje.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:42 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Stuur jouw foto is via dm dan...
Nee hoor, wil even weten hoe jij eruit ziet omdat je de grootste bek hier hebt.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zodat je lekker kan fappen zeker, hommeltje.
Nee sorry, dat ben ik.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:43 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Nee hoor, wil even weten hoe jij eruit ziet omdat je de grootste bek hier hebt.
Maak je geen zorgen, ik ben ook gewoon een ecto hoor. Maar ik loop in ieder geval niet stoer te doen met sportschoolpraatjes.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:43 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Nee hoor, wil even weten hoe jij eruit ziet omdat je de grootste bek hier hebt.
Cool tochquote:
Sportschoolpraatjes? uhhhh.... waar heb jij mij dat zien doen dan? jij komt met ecto verhaalquote:Op maandag 10 februari 2014 22:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ik ben ook gewoon een ecto hoor. Maar ik loop in ieder geval niet stoer te doen met sportschoolpraatjes.
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:44 schreef MichaelScott het volgende:
De aandachtshoer is ook gearriveerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |