zo heetquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
dima, jij kunt zo leuk verhalen schrijven
vertel eens wat je van unlabeled vond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neequote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
zG, had jij dat filmpje gepost van die vrouw die moest overgeven na het eten van groentes?
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zo heet
ik kon niet aankijken zonder te verschroeienlaaaaannnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doe even uitgebreider
wees niet bang, ik bescherm je wel tegen haar
What???quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Tja, vind je? Na het lezen van het volgende stuk denk je dat echt waarschijnlijk...
Ik ga regelmatig met vrouwen shoppen. Gewoon voor de gezelligheid.Veel mannen, vooral typisch Turkse mannen, vinden dat een marteling.
Zo nu en dan krijg ik nog (gevraagd en ongevraagd) kledingadvies.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:42 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Oh. Kon hem niet vinden, dacht jij hem dan wel kon vinden. Maar oke.
Heb ik iets raars gezegd?quote:
[..]
zo heet
ik kon niet aankijken zonder te verschroeienhttp://instagram.com/caitlinricefitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu moet je wel![]()
[..]
zo heet
ik kon niet aankijken zonder te verschroeienjaaa togSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn brofist heb je verdiend jonguhhhh![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://instagram.com/caitlinricefit
nu moet je wel
Als ik heel lang gezond eet en daarna iets ongezond krijg ik ook kotsneigingenquote:
Serieus, wat is daar zo gek aan?quote:
Omdat ik hooguit een kledingzaak binnen kan lopen en paar keer om me heen kan kijken, voordat mijn geduld op is.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Serieus, wat is daar zo gek aan?Ik vind shoppen gewoon leuk.
*ooohhhhhh*quote:
*ik*quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:18 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Omdat ik hooguit een kledingzaak binnen kan lopen en paar keer om me heen kan kijken, voordat mijn geduld op is.
Ik kan mezelf met gemak een halve dag vermaken in een winkelcentrum.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:18 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Omdat ik hooguit een kledingzaak binnen kan lopen en paar keer om me heen kan kijken, voordat mijn geduld op is.
hahahaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik kan mezelf met gemak een halve dag vermaken in een winkelcentrum.Met leuk gezelschap kan ik met gemak een dagje shoppen.
In 9 van de 10 gevallen koop ik overigens het eerste kledingstuk dat ik leuk vond maar nog over twijfelde...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |