abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137380045
:') Heb alles schoongemaakt, elke zusje wilt een broer als ik.

Nu ga ik haar slaan.
pi_137380082
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 14:07 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Ja en daarna ermee trouwen :') gg en wanneer ik om het blok loop doe ik tawwaaf.
:+

quote:
[..]

Dat waren wij toch? Of is het nu te vroeg om dat te laten weten aan de rest? DM me maar even als je niet wilt dat ik het iedereen laat weten.

Mag het blijkbaar niet laten weten, lees het doorgestreepte aub niet.
Tssk, jij bent al getrouwd... :{w
pi_137380108
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 14:09 schreef Arcadia het volgende:
:') Heb alles schoongemaakt, elke zusje wilt een broer als ik.

Nu ga ik haar slaan.
Uhuh, alle meiden willen een broer zoals jij... :')
pi_137380205
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 14:08 schreef zarGon het volgende:

[..]

ligt eraan wat je bedoelingen zijn eh

in het donker alleen naar het scherm staren in het donker is ook zo... eentonig
Op een eerste date wil ik de ander (beter) leren kennen. Veel praten dus. Samen wat dingen ondernemen (nee, niet doordenken }:| ) om het ijs te breken. :P

In de bioscoop kom je hooguit te weten of de ander houdt van romantische/horror/dramafilms (afhankelijk van de film)... :D
pi_137380215
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 14:11 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Uhuh, alle meiden willen een broer zoals jij... :')
Ik ben blij dat je inziet dat het een grap is.

Oh wacht o|O
pi_137380252
Ik sla toch geen vrouwen? Dat is zó 2013.
pi_137382270
Godverdomme hey. Ben ik naar een iets duurdere sportschool overgestapt om viezerikken te ontwijken zie ik dat iemand al een halfuur zit te staren. Loop ik de andere kant op roept 'ie "Allesss Goooeeeed????"

Terwijl ik dit zit te typen staart hij nog steeds WTF...
pi_137382446
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 15:23 schreef Unlabeled het volgende:
Godverdomme hey. Ben ik naar een iets duurdere sportschool overgestapt om viezerikken te ontwijken zie ik dat iemand al een halfuur zit te staren. Loop ik de andere kant op roept 'ie "Allesss Goooeeeed????"

Zo irritant inderdaad..
pi_137382448
quote:

Viezeriken worden helaas ook slimmer, ze weten dat op de wat duurdere sportscholen ook leuke dames zitten. :+

Gewoon bij de manager melding maken van ongewenst gedrag.
pi_137382545
Overigens snap ik niet waarom sommige mannen staren... Stap erop af, of kijk niet... :')
pi_137382656
Open en bloot kleden en zeuren dat mannen kijken :')
pi_137382701
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 15:35 schreef Arcadia het volgende:
Open en bloot kleden en zeuren dat mannen kijken :')
:') :') :') :') :')
pi_137382847
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 15:37 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

:') :') :') :') :')
Mag kijken niet dan?
pi_137383145
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 15:41 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Mag kijken niet dan?
kijken staren
pi_137383192
R&P / Gym 'leraar' leuk vinden - dit topic wordt steeds leuker... _O- :')
pi_137384248
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 15:53 schreef sylvesterrr het volgende:
R&P / Gym 'leraar' leuk vinden - dit topic wordt steeds leuker... _O- :')
2/10 would not read.
pi_137384665
pi_137384753
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:38 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
pi_137385381
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 14:14 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Op een eerste date wil ik de ander (beter) leren kennen. Veel praten dus. Samen wat dingen ondernemen (nee, niet doordenken }:| ) om het ijs te breken. :P

In de bioscoop kom je hooguit te weten of de ander houdt van romantische/horror/dramafilms (afhankelijk van de film)... :D
inderdaad
Lekker gaan poolen en dan natuurlijk wel aan je date vragen of je het voor mag doen bij haar :9
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_137385399
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:38 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
mwhehehe
pi_137385840
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 14:14 schreef sylvesterrr het volgende:

Daten lijkt me persoonlijk tien keer niks. Heb het idee dat men geforceerd leuk wil doen en in veel gevallen gedraagt men zich ook anders dan normaal. Ik date dan ook nooit. Bij mij moet het toch eerst vriendschappelijk goed klikken mocht diegene een stap verder willen zetten. Uiteraard is de kans wel groot dat de desbetreffende persoon gefriendzoned wordt. :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_137386010
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:16 schreef Unlabeled het volgende:

[..]

Daten lijkt me persoonlijk toen keer niks. Heb het idee dat men geforceerd leuk wil doen en in veel gevallen gedraagt men zich ook anders dan normaal. Ik date dan ook nooit. Bij mij moet het toch eerst vriendschappelijk goed klikken mocht diegene een stap verder willen zetten. Uiteraard is de kans wel groot dat de desbetreffende persoon gefriendzoned wordt. :7
Ik heb het over een regulie date, geen blind date. :') Daten met iemand die ik helemaal niet ken lijkt mij ook niks. :D

Van een vriendschappelijke relatie overgaan op een liefdesrelatie is fijn, maar dat kan m.i. alleen als beide personen bij aanvang van de vriendschappelijke relatie geen andere bedoelingen hadden. :P
pi_137386151
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:22 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik heb het over een regulie date, geen blind date. :') Daten met iemand die ik helemaal niet ken lijkt mij ook niks. :D

Van een vriendschappelijke relatie overgaan op een liefdesrelatie is fijn, maar dat kan m.i. alleen als beide personen bij aanvang van de vriendschappelijke relatie geen andere bedoelingen hadden. :P
Vrouwen en mannen kunnen geen vrienden zijn, dat loopt gewoon een keer fout :N
pi_137386181
quote:

[..]

Daten lijkt me persoonlijk tien keer niks. Heb het idee dat men geforceerd leuk wil doen en in veel gevallen gedraagt men zich ook anders dan normaal. Ik date dan ook nooit. Bij mij moet het toch eerst vriendschappelijk goed klikken mocht diegene een stap verder willen zetten. Uiteraard is de kans wel groot dat de desbetreffende persoon gefriendzoned wordt. :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onzin inderdaad. Je doet jezelf anders voor en er heerst dan zo een sfeertje :')
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_137386247
quote:

[..]

SPOILER
pi_137386748
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:26 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Vrouwen en mannen kunnen geen vrienden zijn, dat loopt gewoon een keer fout :N
Vrouwen en mannen kunnen prima vrienden zijn, zolang geen van beide personen meer dan een vriendschap verwacht.

Het aantal mannelijke vrienden kan ik op twee handen tellen, het aantal vrouwelijke vrienden daarentegen niet. :') En nee, met die vrouwen heb ik niets uitgespookt en ben ik ook niet van plan. :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:29 schreef zarGon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Noodzakelijk kwaad. ;)
pi_137386941
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 14:09 schreef Arcadia het volgende:

Nu ga ik haar slaan.
The Bir is strong in you young grasshopper 8-)
pi_137387366
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:46 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Vrouwen en mannen kunnen prima vrienden zijn, zolang geen van beide personen meer dan een vriendschap verwacht.

Het aantal mannelijke vrienden kan ik op twee handen tellen, het aantal vrouwelijke vrienden daarentegen niet. :') En nee, met die vrouwen heb ik niets uitgespookt en ben ik ook niet van plan. :P
SPOILER
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_137387450
quote:

Ik heb één keer meegemaakt in een sportschool dat een man heel vies naar mij aan het staren was.
Dat was idd best naar en wtf :(
pi_137387597
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 14:05 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Dat je op de eerste date niet naar de bioscoop moet gaan is toch common knowledge? Kom op... Naar de bioscoop kan ik net zo goed in m'n eentje gaan. :D
Nou, er zijn meningsverschillen hierover :P. Als je een niet-praat type bent, dan is het handiger om eerst naar de bios te gaan, zodat je een gespreksonderwerp hebt.

Maar voor de rest ben ik het met je eens. Je moet niet op je eerste date naar de bios. Eigenlijk moet je nooit naar de bios als sociale activiteit.

[ Bericht 2% gewijzigd door Mathemaat op 04-03-2014 18:22:21 ]
pi_137387687
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:11 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Ik heb één keer meegemaakt in een sportschool dat een man heel vies naar mij aan het staren was.
De sportschool die ik bezoek ligt nabij de wallen, daar komen ook hoeren en die boeit het niet zo... ik staar rustig in gedachten verzonken terwijl ik de armen met 5 kilo curl :7
pi_137387761
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:16 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Nou, er zijn meningsverschillen hierover :P. Als je een niet-praat type bent, dan is het handig om eerst naar de bios te gaan, zodat je een gespreksonderwerp hebt.

Maar voor de rest ben ik het met je eens. Je moet niet op je eerste date naar de bios.
Ik ben iemand iemand die niet veel praat. Toch vind ik de bioscoop een keiharde no-no voor een eerste date. :D Gespreksonderwerpen zijn er genoeg. :)
pi_137387847
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:22 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik ben iemand iemand die niet veel praat. Toch vind ik de bioscoop een keiharde no-no voor een eerste date. :D Gespreksonderwerpen zijn er genoeg. :)
En als die er niet zijn kan je al meteen stoppen (tenzij het alleen om seks draait).
pi_137387890
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:08 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

SPOILER
Tja, vind je? Na het lezen van het volgende stuk denk je dat echt waarschijnlijk...

Ik ga regelmatig met vrouwen shoppen. Gewoon voor de gezelligheid. :D Veel mannen, vooral typisch Turkse mannen, vinden dat een marteling. :') Zo nu en dan krijg ik nog (gevraagd en ongevraagd) kledingadvies. :P
pi_137387944
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:26 schreef xminator het volgende:

[..]

En als die er niet zijn kan je al meteen stoppen (tenzij het alleen om seks draait).
Eens. Als je een klik hebt, dan kan en wíl je over van alles en nog wat praten. :D
pi_137387997
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:16 schreef Mathemaat het volgende:

[..]
Eigenlijk moet je nooit naar de bios als sociale activiteit.
Naar de bios gaan is geen sociale activiteit. Het sociale gedeelte ervan vindt vooraf en/of achteraf plaats: eten/drinken/borrelen en dergelijke. :D Oh, het uitkiezen van een film is ook een (a)sociale activiteit op zich! :') _O-
pi_137388285
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:27 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Tja, vind je? Na het lezen van het volgende stuk denk je dat echt waarschijnlijk...

Ik ga regelmatig met vrouwen shoppen. Gewoon voor de gezelligheid. :D Veel mannen, vooral typisch Turkse mannen, vinden dat een marteling. :') Zo nu en dan krijg ik nog (gevraagd en ongevraagd) kledingadvies. :P
Wat the...
pi_137388471
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:27 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

dude :')
pi_137388525
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:46 schreef sylvesterrr het volgende:

Heb helaas in de praktijk meerdere malen moeten meemaken dat de mannen niet de capaciteiten hebben om ZONDER hun pik te denken. Heel jammer want ouwehoeren met mannen is toch veel leuker vind ik.

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:11 schreef Mathemaat het volgende:

Vraag me nu af hoe jij eruit ziet, gezien je goed in de smaak valt bij gaymenschen. :@

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:26 schreef xminator het volgende:

Oh is dat zo xminator? :7
pi_137388676
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:48 schreef Unlabeled het volgende:

[..]

Heb helaas in de praktijk meerdere malen moeten meemaken dat de mannen niet de capaciteiten hebben om ZONDER hun pik te denken. Heel jammer want ouwehoeren met mannen is toch veel leuker vind ik.
Doel je nou op mannen die meer willen dan alleen vriendschap (omdat ze je leuk vinden) of doel je op mannen die met jou het bed in willen duiken?

Nogal een verschil.
pi_137388698
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:39 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Wat the...
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:46 schreef zarGon het volgende:

[..]

dude :')
Leuk toch? :P

Soms gaan we met een groep (mannen en vrouwen) naar de stad. Als de vrouwen dan een winkel binnenlopen, dan loop ik gewoon mee hoor... Ik blijf niet als een idioot buiten staan... :') :D _O-
pi_137388774
er is een verschil tussen meelopen met een groep en graag winkelen met de meiden yo

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2014 18:56:45 ]
pi_137388781
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:48 schreef Unlabeled het volgende:

[..]

Tja, dat zijn dan de verkeerde mannen. :P Er zijn trouwens ook genoeg vrouwen die niet zonder hun geslachtsorgaan kunnen denken, dus...
pi_137388800
quote:
19s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:56 schreef zarGon het volgende:
er is een verschil tussen meelopen met een groep en graag winkelen met de meiden yo
Ja, dat zal wel. Toch winkel ik graag met meiden hoor, leuke dagbesteding. :D
pi_137388843
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:53 schreef zarGon het volgende:

[..]

Doel je nou op mannen die meer willen dan alleen vriendschap (omdat ze je leuk vinden) of doel je op mannen die met jou het bed in willen duiken?

Nogal een verschil.
In beide gevallen wil de man meer dan alleen vriendschap. :D De een is explicieter dan de ander.
pi_137388951
Ik zal maar niet meer details vertellen over het shoppen... :') :D Dat wordt voor sommigen iets te expliciet denk ik.
pi_137388980
:')
pi_137389072
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 19:02 schreef zarGon het volgende:
:')
:D
pi_137389403
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:53 schreef zarGon het volgende:

Nogal een verschil.
Dat weet ik eigenlijk niet. Het één sluit het ander niet uit, althans niet per definitie. Nou ja, als vriendschap geen voldoening (meer) geeft lijkt mij persoonlijk wel duidelijk dat hij mij in bed wil hebben. Of dit gepaard gaat met het leuk vinden van iemand...? Denk het wel. Waarom zou je je vriendschap op het spel zetten anders.
pi_137389850
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 19:13 schreef Unlabeled het volgende:

[..]

Dat weet ik eigenlijk niet. Het één sluit het ander niet uit, althans niet per definitie. Nou ja, als vriendschap geen voldoening (meer) geeft lijkt mij persoonlijk wel duidelijk dat hij mij in bed wil hebben. Of dit gepaard gaat met het leuk vinden van iemand...? Denk het wel. Waarom zou je je vriendschap op het spel zetten anders.
Ging mij er meer om dat je specifiek "niet kunnen nadenken hun pik" had genoemd, en het leek te gelden voor alle gevallen.

Er is wel een verschil natuurlijk. Het kan ook zo zijn dat het gevoel voor jou is gegroeid omdat jullie samen tijd hebben doorgebracht. Dan wil hij natuurlijk ook meer dan vriendschap, alleen wordt hij niet door lust en geilheid gedreven, maar dan denkt en handelt hij met zijn gevoel/emotie.

En de kans dat iemand iets voor je begint te voelen stijgt natuurlijk als je goed met elkaar kunt lullen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')