Op de eerste date naar de bioscoop gaan.. Prutser.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:28 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als je wilt kinepolis in Antwerpen, fix ik 2 kaartjes met korting
Deze loverboy weetquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Op de eerste date naar de bioscoop gaan.. Prutser.![]()
![]()
Dat je op de eerste date niet naar de bioscoop moet gaan is toch common knowledge? Kom op... Naar de bioscoop kan ik net zo goed in m'n eentje gaan.quote:
Ahahaha. Ik zou echt rushen naar de tegenpartij om ze dan van 5 meter te bekogelenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:38 schreef Crip het volgende:
Ik wil als ik ooit een eerste date krijg met mahram gaan paintballen.
Datequote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat je op de eerste date niet naar de bioscoop moet gaan is toch common knowledge? Kom op... Naar de bioscoop kan ik net zo goed in m'n eentje gaan.
Je ziet de tegenstander zeker als de duivel en de kogels als stenen?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ahahaha. Ik zou echt rushen naar de tegenpartij om ze dan van 5 meter te bekogelenblauwe plekken overal.
Ontkenningsfase, wat schattig.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:05 schreef Arcadia het volgende:
Date![]()
Ik en TM zijn geen geliefdes, wel goede bromance![]()
Ja en daarna ermee trouwenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je ziet de tegenstander zeker als de duivel en de kogels als stenen?
Dat waren wij toch? Of is het nu te vroeg om dat te laten weten aan de rest? DM me maar even als je niet wilt dat ik het iedereen laat weten.quote:
ligt eraan wat je bedoelingen zijn ehquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat je op de eerste date niet naar de bioscoop moet gaan is toch common knowledge?
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:07 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja en daarna ermee trouwengg en wanneer ik om het blok loop doe ik tawwaaf.
Tssk, jij bent al getrouwd...quote:[..]
Dat waren wij toch? Of is het nu te vroeg om dat te laten weten aan de rest? DM me maar even als je niet wilt dat ik het iedereen laat weten.
Mag het blijkbaar niet laten weten, lees het doorgestreepte aub niet.
Uhuh, alle meiden willen een broer zoals jij...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:09 schreef Arcadia het volgende:
Heb alles schoongemaakt, elke zusje wilt een broer als ik.
Nu ga ik haar slaan.
Op een eerste date wil ik de ander (beter) leren kennen. Veel praten dus. Samen wat dingen ondernemen (nee, niet doordenkenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
ligt eraan wat je bedoelingen zijn eh
in het donker alleen naar het scherm staren in het donker is ook zo... eentonig
Ik ben blij dat je inziet dat het een grap is.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Uhuh, alle meiden willen een broer zoals jij...
Zo irritant inderdaad..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:23 schreef Unlabeled het volgende:
Godverdomme hey. Ben ik naar een iets duurdere sportschool overgestapt om viezerikken te ontwijken zie ik dat iemand al een halfuur zit te staren. Loop ik de andere kant op roept 'ie "Allesss Goooeeeed????"
Terwijl ik dit zit te typen staart hij nog steeds WTF...
Viezeriken worden helaas ook slimmer, ze weten dat op de wat duurdere sportscholen ook leuke dames zitten.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:23 schreef Unlabeled het volgende:
Godverdomme hey. Ben ik naar een iets duurdere sportschool overgestapt om viezerikken te ontwijken zie ik dat iemand al een halfuur zit te staren. Loop ik de andere kant op roept 'ie "Allesss Goooeeeed????"
Terwijl ik dit zit te typen staart hij nog steeds WTF...
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:35 schreef Arcadia het volgende:
Open en bloot kleden en zeuren dat mannen kijken
2/10 would not read.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:53 schreef sylvesterrr het volgende:
R&P / Gym 'leraar' leuk vinden - dit topic wordt steeds leuker...![]()
inderdaadquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Op een eerste date wil ik de ander (beter) leren kennen. Veel praten dus. Samen wat dingen ondernemen (nee, niet doordenken) om het ijs te breken.
In de bioscoop kom je hooguit te weten of de ander houdt van romantische/horror/dramafilms (afhankelijk van de film)...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |