quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:07 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja en daarna ermee trouwengg en wanneer ik om het blok loop doe ik tawwaaf.
Tssk, jij bent al getrouwd...quote:[..]
Dat waren wij toch? Of is het nu te vroeg om dat te laten weten aan de rest? DM me maar even als je niet wilt dat ik het iedereen laat weten.
Mag het blijkbaar niet laten weten, lees het doorgestreepte aub niet.
Uhuh, alle meiden willen een broer zoals jij...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:09 schreef Arcadia het volgende:
Heb alles schoongemaakt, elke zusje wilt een broer als ik.
Nu ga ik haar slaan.
Op een eerste date wil ik de ander (beter) leren kennen. Veel praten dus. Samen wat dingen ondernemen (nee, niet doordenkenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
ligt eraan wat je bedoelingen zijn eh
in het donker alleen naar het scherm staren in het donker is ook zo... eentonig
Ik ben blij dat je inziet dat het een grap is.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Uhuh, alle meiden willen een broer zoals jij...
Zo irritant inderdaad..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:23 schreef Unlabeled het volgende:
Godverdomme hey. Ben ik naar een iets duurdere sportschool overgestapt om viezerikken te ontwijken zie ik dat iemand al een halfuur zit te staren. Loop ik de andere kant op roept 'ie "Allesss Goooeeeed????"
Terwijl ik dit zit te typen staart hij nog steeds WTF...
Viezeriken worden helaas ook slimmer, ze weten dat op de wat duurdere sportscholen ook leuke dames zitten.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:23 schreef Unlabeled het volgende:
Godverdomme hey. Ben ik naar een iets duurdere sportschool overgestapt om viezerikken te ontwijken zie ik dat iemand al een halfuur zit te staren. Loop ik de andere kant op roept 'ie "Allesss Goooeeeed????"
Terwijl ik dit zit te typen staart hij nog steeds WTF...
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:35 schreef Arcadia het volgende:
Open en bloot kleden en zeuren dat mannen kijken
2/10 would not read.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:53 schreef sylvesterrr het volgende:
R&P / Gym 'leraar' leuk vinden - dit topic wordt steeds leuker...![]()
inderdaadquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Op een eerste date wil ik de ander (beter) leren kennen. Veel praten dus. Samen wat dingen ondernemen (nee, niet doordenken) om het ijs te breken.
In de bioscoop kom je hooguit te weten of de ander houdt van romantische/horror/dramafilms (afhankelijk van de film)...
Daten lijkt me persoonlijk tien keer niks. Heb het idee dat men geforceerd leuk wil doen en in veel gevallen gedraagt men zich ook anders dan normaal. Ik date dan ook nooit. Bij mij moet het toch eerst vriendschappelijk goed klikken mocht diegene een stap verder willen zetten. Uiteraard is de kans wel groot dat de desbetreffende persoon gefriendzoned wordt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:14 schreef sylvesterrr het volgende:
Op een eerste date wil ik de ander (beter) leren kennen. Veel praten dus. Samen wat dingen ondernemen (nee, niet doordenken) om het ijs te breken.
In de bioscoop kom je hooguit te weten of de ander houdt van romantische/horror/dramafilms (afhankelijk van de film)...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het over een regulie date, geen blind date.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:16 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Daten lijkt me persoonlijk toen keer niks. Heb het idee dat men geforceerd leuk wil doen en in veel gevallen gedraagt men zich ook anders dan normaal. Ik date dan ook nooit. Bij mij moet het toch eerst vriendschappelijk goed klikken mocht diegene een stap verder willen zetten. Uiteraard is de kans wel groot dat de desbetreffende persoon gefriendzoned wordt.
Vrouwen en mannen kunnen geen vrienden zijn, dat loopt gewoon een keer foutquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb het over een regulie date, geen blind date.Daten met iemand die ik helemaal niet ken lijkt mij ook niks.
Van een vriendschappelijke relatie overgaan op een liefdesrelatie is fijn, maar dat kan m.i. alleen als beide personen bij aanvang van de vriendschappelijke relatie geen andere bedoelingen hadden.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:16 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Daten lijkt me persoonlijk tien keer niks. Heb het idee dat men geforceerd leuk wil doen en in veel gevallen gedraagt men zich ook anders dan normaal. Ik date dan ook nooit. Bij mij moet het toch eerst vriendschappelijk goed klikken mocht diegene een stap verder willen zetten. Uiteraard is de kans wel groot dat de desbetreffende persoon gefriendzoned wordt.Onzin inderdaad. Je doet jezelf anders voor en er heerst dan zo een sfeertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:16 schreef Unlabeled het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |