Heel goed mogelijk ja. Ik verschil te veel en sinds jij weg bent red ik het al helemaal niet meer.quote:
Oh hmmm. Ik alleen maar.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Heeeel af en toe, meestal heb ik gewoon een zwarte hoofddoek haha.
Saka yapmiyorum. Ik heb vaak dat mensen mijn bedoeling niet begrijpen. Dat ligt blijkbaar aan mij. En blijkbaar zou dat dan ook aan jou kunnen liggen?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heel goed mogelijk ja. Ik verschil te veel en sinds jij weg bent red ik het al helemaal niet meer.
Nog steeds geen humorquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:34 schreef Bortecinem het volgende:
Ik refereerde dus echt naar syl zijn reactie en die mygaattt was voor het feit dat ik de laatste paar dagen wel heel vaak last heb van miscommunicatie.
Je weet dat ik al in de ban van een ander ben, dus nee snoesjequote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:41 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ook niet.
TM dit, TM dat.. Hij heeft je wel in zijn greep moet ik zeggen.
Ha!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:38 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)jder_van_de_dag.html
Deze man. Che_ kijk.
Quote eens wanneer ik het over hem heb? IK kan het mij niet herinneren?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:44 schreef Bortecinem het volgende:
Nee, het valt mij gewoon op dat je het vaak over TM hebt. Kan toch dat er iets meer speelt..
Cool. Dat gaan ze eruit snijden. eerst gaan ze je mond verdoven met tig naalden en dan onder en boven eruit trekken met een tang. Daarna gaan ze het hechten en ruik je dagen naar bloed uit je mond. En 2 weken later precies dezelfde shit voor de andere kant. Doet pijn. Doet zeer. Je gaat janken.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:44 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb een wat dikkige linker kaak
verstandkiezen komen door en ik voel nu druk op kaak linksonder
kannhet zijn dat mn verstandskiezen mn kaak uit de kom hebben gedrukt oid? moet ik morgen dokter bellen of tandarts
ik kan mn mond ook.niet echt ver openspreiden
Kquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:29 schreef Bortecinem het volgende:
Nee ik refereerde naar de reactie boven mij, mygaaaattt![]()
Naptin yaa..... ik ben hypochonder.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Quote eens wanneer ik het over hem heb? IK kan het mij niet herinneren?
[..]
Cool. Dat gaan ze eruit snijden. eerst gaan ze je mond verdoven met tig naalden en dan onder en boven eruit trekken met een tang. Daarna gaan ze het hechten en ruik je dagen naar bloed uit je mond. En 2 weken later precies dezelfde shit voor de andere kant. Doet pijn. Doet zeer. Je gaat janken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |