Ja soms.. Verleden keer moest ik iets passen..de rijenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HAHAHAH, maar koop je er wel dingen?
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:24 schreef Che_ het volgende:
(hetero?) mannen die van shoppen houden.
Teken(en) van het einde der tijden!
Ik ga mn belofte verbreken.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is er mis met die dames?
[..]
Vrijwillig uren shoppen kun je daar toch niet mee vergelijken man...
Een man die kan koken is aantrekkelijk omdat je dan ook voor je dame kan zorgen. Een man die kan schoonmaken, is hygiënisch en helpt mee in het huishouden. Koken en schoonmaken zijn eigenschappen waarmee je laat merken dat je zorgzaam bent, allemaal pluspunten dus.
Ik zal nu wel bot overkomen (bedoel het totaal niet als een persoonlijke aanval), maar ik denk dat zo graag (mee)shoppen afbreuk doet aan je 'mannelijkheid'. Beetje zoals vrouwelijke automonteurs. (Op zich helemaal niets mis mee, als je het leuk vindt om te doen vooral blijven doen.)
Ja. Dm anderen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:41 schreef Arcadia het volgende:
Hmm, toch wel een goede paar dagen rust gehad.
Let the flamewars begin!
Tot morgenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Dm anderen.
En nee. Ik post hier niet voor de lol. Huichelaar.
Doeg.
Wanneer je een beard combing of beard styling tutorial plaatst zal ik het kijken. Beloofd.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:53 schreef Crip het volgende:
Indo/Mal moslim meisjes kunnen gekke dingen doen met hun hijaab. Kan hem niet eens 's normaal spelden en moet hem 3x per dag opnieuw doen.
Nee zoek maar lekker zelf opquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wanneer je een beard combing of beard styling tutorial plaatst zal ik het kijken. Beloofd.
vind je het niet iets té?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:53 schreef Crip het volgende:
Indo/Mal moslim meisjes kunnen gekke dingen doen met hun hijaab. Kan hem niet eens 's normaal spelden en moet hem 3x per dag opnieuw doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |