Omdat ik niet meer dan vriendjes wil zijn?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom je vriendjes bent met die dames...
Een man die kan koken, schoonmaken en dergelijke is zeker ook niet aantrekkelijk.quote:Een man die beter kan winkelen dan een vrouw; ik denk niet dat een vrouw dat aantrekkelijk vindt.
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Gewoon terugsturen toch. Ik weet niet man, winkels zijn zo druk en chaos en vrouwen met handtassen zo groot als hutkoffers die tegen je aanknallen.
mja weenie, ga sowieso nooit op die populaire tijden winkelen, gewoon wanneer het uitkomt even de winkels induiken. Prima te doen hoor.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Gewoon terugsturen toch. Ik weet niet man, winkels zijn zo druk en chaos en vrouwen met handtassen zo groot als hutkoffers die tegen je aanknallen.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom je vriendjes bent met die dames...
Een man die beter kan winkelen dan een vrouw; ik denk niet dat een vrouw dat aantrekkelijk vindt.
Ik heb onlangs voor het eerst online gewinkeld:quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is stom. Ik wil het product voelen en echt zien. Zeker gezien m'n lengte en al die modellen op de sites met hun figuren en alles.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb onlangs voor het eerst online gewinkeld:
- twee schoenen in maat X gekocht: te klein, dus teruggestuurd.
- beide schoenen in maten X+1 en X+2 gekocht: maat X+1 past goed. Een van de modellen vind ik bij nader inzien toch niet mooi, dus stuur ik 3 schoenen terug.
Resultaat: 6 schoenen besteld, 5 teruggestuurd.![]()
Voortaan koop ik de schoenen gewoon weer in de winkel.
Primark..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Gewoon koopavond/zaterdag vermijden. EN EN EN EN vermijd de primark.
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb onlangs voor het eerst online gewinkeld:
- twee schoenen in maat X gekocht: te klein, dus teruggestuurd.
- beide schoenen in maten X+1 en X+2 gekocht: maat X+1 past goed. Een van de modellen vind ik bij nader inzien toch niet mooi, dus stuur ik 3 schoenen terug.
Resultaat: 6 schoenen besteld, 5 teruggestuurd.![]()
Voortaan koop ik de schoenen gewoon weer in de winkel.
dat sowiesoquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Gewoon koopavond/zaterdag vermijden. EN EN EN EN vermijd de primark.
Ik trap er altijd in man. Altijd.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat bedoel ik![]()
Schoenen sowieso in de winkel kopenKun je beetje rondlopen ermee, zo zonde om zo te bestellen en alles terug te sturen, HET MILIEU JONGENS!
Ik kocht een schippersjas bij de h&m, hij leek heel leuk, maar ik kon gewoon zwemmen in die jas; zo groot was die
[..]
dat sowiesoelke keer als ik de primark in ga denk ik na 5 minuten: wtf doe ik hier
HAHAHAH, maar koop je er wel dingen?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik trap er altijd in man. Altijd.
Wat is er mis met die dames?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Omdat ik niet meer dan vriendjes wil zijn?
Vrijwillig uren shoppen kun je daar toch niet mee vergelijken man...quote:Een man die kan koken, schoonmaken en dergelijke is zeker ook niet aantrekkelijk.
En ik moest beide keren godverdomme 5 minuten per zo'n groot pakket naar het treinstation lopen, 5 minuten met de trein reizen en nog eens 5 minuten naar het postkantoor lopen om het af te geven.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat bedoel ik![]()
Schoenen sowieso in de winkel kopenKun je beetje rondlopen ermee, zo zonde om zo te bestellen en alles terug te sturen, HET MILIEU JONGENS!
Faalquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En ik moest beide keren godverdomme 5 minuten per zo'n groot pakket naar het treinstation lopen, 5 minuten met de trein reizen en nog eens 5 minuten naar het postkantoor lopen om het af te geven.
Ik woon in zo'n Y(*&@#^(*$ vinexwijk zonder fatsoenlijke voorzieningen...
Moet er iets mis met die dames zijn om er niet meer dan vriendjes mee te willen zijn?quote:
Shoppen vind ik leuk en vinden veel meiden ook leuk: win-win toch?quote:Vrijwillig uren shoppen kun je daar toch niet mee vergelijken man...
Een man die kan koken is aantrekkelijk omdat je dan ook voor je dame kan zorgen. Een man die kan schoonmaken, is hygiënisch en helpt mee in het huishouden. Koken en schoonmaken zijn eigenschappen waarmee je laat merken dat je zorgzaam bent, allemaal pluspunten dus.
Ik zal nu wel bot overkomen (bedoel het totaal niet als een persoonlijke aanval), maar ik denk dat zo graag (mee)shoppen afbreuk doet aan je 'mannelijkheid'. Beetje zoals vrouwelijke automonteurs.
Ik wilde de schoenen in eerste instantie in de winkel kopen, maar kon niks leuks vinden... "Dan maar een keertje online shoppen" dacht ik.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
FaalWaarom bestel je dan schoenen online.. zou daar nooit aan beginnen (heb sowieso rare voeten) maar toch, lekker in de winkel uitproberen is het beste
Waarom niet?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Moet er iets mis met die dames zijn om er niet meer dan vriendjes mee te willen zijn?Het zijn gezellige en leuke dames, maar geen dames met wie ik oud wil worden.
Maar dat is het dus... Het is een meiden-/vrouwending. Je moet het leuk vinden, maar niet leuker dan hen. Je moet het goed kunnen, maar niet beter dan hen. Je moet het willen, maar niet meer dan hen.quote:Shoppen vind ik leuk en vinden veel meiden ook leuk: win-win toch?
Ik begrijp wat je bedoelt en voel me niet aangevallen.
Woah. Wist niet dat jij zo in hokjes dachtquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom niet?
[..]
Maar dat is het dus... Het is een meiden-/vrouwending. Je moet het leuk vinden, maar niet leuker dan hen. Je moet het goed kunnen, maar niet beter dan hen. Je moet het willen, maar niet meer dan hen.
Wat vind jij van een man die meer van shoppen houdt dan jij, en graag shopt zelfs?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Woah. Wist niet dat jij zo in hokjes dacht
Andere levensopvatting, relationele status van de ander en dergelijke.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan me prima aanpassen.quote:[..]
Maar dat is het dus... Het is een meiden-/vrouwending. Je moet het leuk vinden, maar niet leuker dan hen. Je moet het goed kunnen, maar niet beter dan hen. Je moet het willen, maar niet meer dan hen.De ene vrouw is de ander niet, dus er is geen "hen".
![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Andere levensopvatting, relationele status van de ander en dergelijke.Je bedoelt dat ze al een oog hebben op een ander of dat ze bezet zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dan gaat het niet op natuurlijk. Ik dacht dat het om single lady's ging.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2014 21:58:45 (single ladies ik weet) ]
Dat is inderdaad wat ik bedoel met relationele status.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze al een oog hebben op een ander of dat ze bezet zijn?
Ja, dan gaat het niet op natuurlijk. Ik dacht dat het om single lady's ging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |