Ferry_76 | zaterdag 1 maart 2014 @ 21:57 |
![]() Teams: - Ferrari - Force India - Lotus F1 Team - McLaren - Mercedes AMG - Red Bull Racing - Sauber - Scuderia Toro Rosso - Caterham F1 Team - Marussia F1 Team - Williams ![]() WCC 2013 Chassis/Motor: RB10 - Renault V6 turbo 01. Sebastian Vettel WDC 2010/11/12/13 03. Daniel Ricciardo ![]() Chassis/Motor: Mercedes F1 W05 - Mercedes V6 turbo 44. Lewis Hamilton WDC 2008 06. Nico Rosberg ![]() Chassis/Motor: Ferrari F14-T - Ferrari V6 14. Fernando Alonso WDC 2005/06 07. Kimi Räikkönen WDC 2007 ![]() Chassis/Motor: Lotus E22 - Renault V6 Turbo 08. Romain Grosjean 13. Pastor Maldonado ![]() Chassis/Motor: McLaren MP4-29 - Mercedes V6 Turbo 22. Jenson Button WDC 2009 20. Kevin Magnussen ![]() Chassis/Motor: Force India VJM07 - Mercedes V6 Turbo 27. Nico Hulkenberg 11. Sergio Perez ![]() Chassis/Motor: Sauber C33 - Ferrari V6 Turbo 99. Adrian Sutil 21. Esteban Gutierrez ![]() Chassis/Motor: Toro Rosso STR9 - Renault V6 Turbo 25. Jean-Éric Vergne 26. Daniil Kvyat ![]() Chassis/Motor: Williams FW36 - Mercedes V6 Turbo 19. Felipe Massa 77. Valteri Bottas ![]() Chassis/Motor: Marussia MR-03 - Ferrari V6 Turbo 17. Jules Bianchi 04. Max Chilton ![]() Chassis/Motor: Caterham CT04 - Renault V6 Turbo 10. Kamui Kobayashi 09. Marcus Ericsson Voor meer info zie de [F1] Silly season topics F1 nieuws portal: - FOK!sport, Formule 1-gedeelte - NewsNow - NewsNow NL - Formule1.nl - F1 Racing - F1 Today - Autosport.com - Blog James Allen - Auto Motor und Sport - BBC F1 (Aankomende) Nederlandse coureurs: - Ho-Pin Tung - Beitske Visser - Giedo van der Garde - Nigel Melker - Robin Frijns - Max & Jos Verstappen - Nyck de Vries - Jeroen Slaghekke - Kelvin Snoeks - Daniël de Jong Zie verder de topics over Nederlandse Talenten. Official F1 Sites: - The Official Formula 1 Site - FIA - Live Timing (F1.com) Sporting & Technical Regulations + gerelateerden (o.a. apendices) Regulations pagina van FIA Testkalender 2014 ![]() Racekalender 2014, bestaande uit 19 races ![]() Wijzigingen 2014 uitgelegd De wagens van 2014 MP4-29 ![]() E22 ![]() F14-T ![]() C33 ![]() STR9 ![]() FW36 ![]() VJM07 ![]() Mercedes W05 ![]() CT05 ![]() RB10 ![]() | |
Ferry_76 | zaterdag 1 maart 2014 @ 21:58 |
Geen idee hoe Vettel zijn nieuwe wagen gaat noemen, mar Kvyat kan de zijne wel 'John Holmes' noemen... ![]() | |
SiGNe | zaterdag 1 maart 2014 @ 22:25 |
Misschien vernoemen naar een Russische gewichtshefster, die hebben allemaal een enorme klit door de hormonen, bijna een penis. | |
Karstman | zondag 2 maart 2014 @ 00:13 |
Olga! | |
SiGNe | zondag 2 maart 2014 @ 00:20 |
Da's een goeie inderdaad.. ![]() Al had ik liever een Milla (Jovovich) gezien qua wagen. | |
Karstman | zondag 2 maart 2014 @ 00:23 |
Mila klinkt snel en strak. Olga is typisch de naam van een oost-duitse kogelstootster en dat vind ik wel passend, draaien ook een paar rondjes, laten een onderdeel los en komen verder niet van hun plek (tenzij ze omvallen) ![]() | |
SiGNe | zondag 2 maart 2014 @ 00:27 |
![]() ![]() | |
SiGNe | zondag 2 maart 2014 @ 00:31 |
Svetlana kan ook nog![]() Svetlana Krivelyova | |
Ferry_76 | zondag 2 maart 2014 @ 00:45 |
![]() Ik vind zelf Bette wel een goede naam, \naar het nummer 'Cyborg Bette' van de band Clutch: en dan alvast voor 2015 het laatste couplet:
![]() | |
Karstman | zondag 2 maart 2014 @ 00:45 |
Ik vond Olga Ivanova![]() en Olga Ryabinkina ![]() | |
SiGNe | zondag 2 maart 2014 @ 01:30 |
Of Mercedes, kan ie toch nog zeggen dat Mercedes een kutwagen is ![]() | |
Tarado | zondag 2 maart 2014 @ 10:08 |
Ze proberen nu gewoon de tracktime van de anderen te verminderen, ook een taktiek ![]() | |
Geralt | zondag 2 maart 2014 @ 10:26 |
Even een praktische vraag. Als ik Ziggo bel dat ik weer Sport1 wil hebben, activeren ze dat dan direct? Of gaat daar wat tijd overheen en kan ik best nu al activeren? ![]() | |
Geralt | zondag 2 maart 2014 @ 10:29 |
Is dat zo? Van die bijdrage? Nooit geweten en wat heeft hij dan precies bijgedragen aan dat ontwerp? ![]() | |
Tarado | zondag 2 maart 2014 @ 10:38 |
Gaat normaliter snel als je wat verandert is mijn ervaring met UPC | |
Geralt | zondag 2 maart 2014 @ 10:58 |
Ok dus in de week ervoor ergens aanvragen en dan komt het wel goed ![]() | |
Tarado | zondag 2 maart 2014 @ 10:59 |
Denk het wel al weet ik niet hoe die abonnementen lopen, als ze gewoon bij het begin van de maand beginnen te tellen kan je het net zo goed nu doen | |
Geralt | zondag 2 maart 2014 @ 11:01 |
Ik zal ze dinsdag eens bellen. Eerst 2 dagen carnaval vieren zometeen ![]() | |
alwaysonhold | zondag 2 maart 2014 @ 11:04 |
Je hoeft het deze maand nog niet te activeren, het is namelijk zender van de maand op kanaal 401 bij Ziggo in HD. Dus beter in April dit bestellen, anders 5 euro voor niks kwijt ![]() | |
Geralt | zondag 2 maart 2014 @ 11:23 |
Nouja ik wil het eigenlijk wel van te voren al hebben. Ik heb de laatste tijd wat gezeik met zenders die het niet doen en dat heeft te maken met mijn coaxkabels en 4G, dus als Sport1 het ook niet doet moet ik eerst nieuwe coaxkabels halen. ![]() | |
JohnB52 | zondag 2 maart 2014 @ 11:30 |
Ga dan nu kabels leggen :-P | |
Geralt | zondag 2 maart 2014 @ 11:38 |
Nu eerst carnaval. ![]() | |
Sinister-D- | zondag 2 maart 2014 @ 12:20 |
kwou net vragen wat je nog thuis aan het doen bent ![]() | |
Geralt | zondag 2 maart 2014 @ 12:20 |
Een goeie bodem aan het leggen voor zometeen. ![]() Dalijk naar Weert heen; morgen hier in het dorp ![]() | |
Geralt | zondag 2 maart 2014 @ 12:21 |
En ik heb carnavalsmuziek op staan. Brennie wordt er gek van ![]() ![]() | |
Sinister-D- | zondag 2 maart 2014 @ 12:22 |
vandaag eentje in Margraten nog, en dan morgen en overmorgen terug de grens over in eigen dorp. | |
Geralt | zondag 2 maart 2014 @ 12:23 |
Jammer dat tegenwoordig uit mn vriendengroep niemand meer naar Maastricht gaat. ![]() | |
THEFXR | zondag 2 maart 2014 @ 12:25 |
als je wilt knokken is that the place to be | |
Geralt | zondag 2 maart 2014 @ 12:26 |
Welnee, gewoon het Vriethof vermijden en lekker naar het OLV plein. Altijd prima sfeertje daar hoor ![]() | |
alwaysonhold | zondag 2 maart 2014 @ 12:59 |
Ivo Pakvis ( F1 journalist) tweet dat Williams qua racepace misschien wel de beste auto heeft. Wat zou dat toch geweldig zijn voor Massa ![]() | |
Geralt | zondag 2 maart 2014 @ 13:08 |
Nouja niet alleen voor Massa. Williams is wel een team wat ik het erg gun om weer eens met regelmaat vooraan mee te kunnen doen ![]() Zou wel een bak zijn trouwens als Massa WC wordt dit jaar. Alonso wordt helemaal gek ![]() ![]() | |
Tarado | zondag 2 maart 2014 @ 13:09 |
Dat is een goed teken | |
Geralt | zondag 2 maart 2014 @ 13:13 |
Zo. Ik ben weg. Alaaf ![]() | |
LWD-Godius | zondag 2 maart 2014 @ 14:05 |
Wie is Pakvis? Nog nooit van gehoord, kan hij ook zijn stelling motiveren met vergelijkende rondetijden? | |
JohnB52 | zondag 2 maart 2014 @ 14:45 |
Die is van f1today of van f1racing... http://www.jhedmedia.nl/ | |
alwaysonhold | zondag 2 maart 2014 @ 17:21 |
Vettel geeft aan dat als betrouwbaarheid issues zijn opgelost, ze nog niet bij de snelste horen. Zozo: http://www.autosport.com/news/report.php/id/112736 | |
Wertha | zondag 2 maart 2014 @ 17:52 |
Dat zou wel geniaal zijn. Mercedes en Ferrari rekenen stiekem op de titel, hopen dat RB een te grote achterstand zal oplopen aan het begin van het seizoen, Lotus tellen ze niet mee tot de kanshebbers en dan.... plop... Williams. "Where the f*ck did they come from?!" Wishful thinking. ![]() Daar behoorde ze aan het begin van de voorgaande seizoenen ook niet helemaal. We weten allemaal hoe dat geëindigd is. | |
LWD-Godius | zondag 2 maart 2014 @ 19:14 |
ok, ik heb zijn tweet even opgezocht en daar had hij het trouwens over een gevoel. totaal niet op feiten gebaseerd dus. | |
Peterselieman | zondag 2 maart 2014 @ 20:09 |
die laatste is GPUpdate, Voetbalupdate, Tennisupdate, etc. Soms net even iets te makkelijk geschreven, waardoor je net de finesse in een uitspraak mist. | |
Ferry_76 | maandag 3 maart 2014 @ 13:57 |
Aardig overzicht van de tests, met gereden kilometers (Al mist er bij Ferrari een cijfertje denk ik.): http://www.gpupdate.net/n(...)stweken-doorgekomen/ 17.994 kilometer totaal voor Mercedes, 10.210 kilometer voor Ferrari (Even de komma bij Scuderia Ferrari een plekje opgeschoven.) en 8.743 kilometer voor Renault (Met een team meer dan Ferrari.) | |
sasquatsch | maandag 3 maart 2014 @ 16:30 |
Pirelli heeft de bandencompounds voor de eerste 4 races bekend gemaakt. De banden zouden ook minder snel slijten dan de voorgaande banden
| |
LWD-Godius | maandag 3 maart 2014 @ 20:04 |
Martini livery op een oudere chassis van Williams: ![]() | |
Peterselieman | maandag 3 maart 2014 @ 20:05 |
Ziet er zeer fraai uit ![]() | |
RolStaart-Beer | maandag 3 maart 2014 @ 20:06 |
Wow ![]() ![]() | |
Ferry_76 | maandag 3 maart 2014 @ 20:25 |
In Forza motorsport 5: https://twitter.com/Offic(...)985055862784/photo/1 ![]() | |
twiFight | maandag 3 maart 2014 @ 22:02 |
Zeker waar, maar er zit ook een pak meer trekkracht op de achterwielen. Het is dus geen gegeven dat banden in de praktijk ook langer mee zullen gaan. Wel hoop ik dat ze wat minder last hebben van de 'cliff', want coureurs die doorrijden met een stop minder kunnen tot verrassende, maar leuke uitslagen rijden. Overigens meldde Ted (van Sky) in een van zijn Notebooks dat de Mercedes' in hun race simulaties een seconde of 4 tijdsverlies hadden door (volgens Ted) tire degradation. Helemaal zeker is dit niet te zeggen, omdat je ook nog variabelen hebt zoals brandstofverbruik. Pirelli zei dat de banden langer meegaan en dat ze van (als voorbeeld) een 3-4 stopper naar een 2-3 stopper zullen gaan. Ik vind dit erg jammer. Vorig jaar, met de snel slijtende banden, waren er al veel 1 stop races (in ieder geval voor bepaalde teams) en dat zal nu dus alleen maar meer worden. 3-4 stop races heb ik vorig jaar bijna niet gezien, maar ik kan mij vergissen (heb niet elke race kunnen zien). | |
Gebraden_Wombat | maandag 3 maart 2014 @ 22:10 |
![]() ![]() ![]() ![]() | |
twiFight | maandag 3 maart 2014 @ 22:11 |
Red Bull is altijd aan het down-playen. Ik geloof al jaren geen woord meer uit hun mond. Er valt wat te zeggen voor 'under-promise, over-deliver', maar in het geval van RB vind ik het een beetje een zwaktebod. De voorgaande jaren deden ze ook elke race alsof ze het moeilijk hadden. Top 6 a 8 tijden in de vrije trainingen en dan in de kwalificatie met 0.5 seconden voor de P2 kwalificeren. RB wil gewoon geen flater slaan, wat logisch is, maar ik vind het wat kinderachtig gedrag. Als je 4 jaar lang de beste auto van het veld hebt, dan mag de F1 wereld wel degelijk verwachten dat ze nu ook meedoen in de top. Aan hun budget zal het niet liggen. Lang verhaal kort: ze kunnen lullen wat ze willen, maar ik verwacht niet anders dan dat ze er in Melbourn weer 100% bij zitten. Waarschijnlijk niet twee-vingers-in-de-neus-#YOLO, maar wel degelijk mee doen aan te top. | |
LWD-Godius | maandag 3 maart 2014 @ 22:18 |
![]() | |
New_Pope | maandag 3 maart 2014 @ 22:44 |
![]() ![]() ![]() Jammer dat het fake is ![]() | |
Sinister-D- | maandag 3 maart 2014 @ 22:52 |
![]() ![]() ![]() ![]() | |
Nattekat | maandag 3 maart 2014 @ 22:55 |
Deja vu naar 2005 na jaren Ferrari heer en meester... | |
sasquatsch | maandag 3 maart 2014 @ 22:55 |
Las dat Button tijdens de test was ingehaald door Ricciardo in een snelle bocht. Hij was onder de indruk. Dus qua downforce en wegligging zit de Red Bull er goed bij. Als de motor betrouwbaar is/wordt kan Red Bull zeker meedoen om de topklasseringen. Misschien niet qua topsnelheid (op het rechte stuk kwam hij er niet langs), maar wel in de bochten, waar Red Bull sowieso de afgelopen jaren het verschil maakte. | |
kepler | maandag 3 maart 2014 @ 23:01 |
Nee dat geloof ik echt niet. Ze hebben minder dan 1/3 van het aantal kilometers gereden vergeleken met Mercedes/Ferrari. Sandbagging doet elk team, maar je zal toch echt kilometers moeten maken om data te verzamelen en betrouwbaarheid te verhogen. Tenzij ze ergens stiekem hebben kunnen testen, maar dat geloof ik ook niet. Als er een team aan het sandbaggen is dan zal dat eerder Ferrari zijn. | |
Kleffe_Dop | dinsdag 4 maart 2014 @ 00:51 |
Inderdaad, net zo min als dat ze onder noemer 'sandbaggen' het chassis open zouden zagen en allerlei buisjes naar buiten laten steken die de windstroom en dergelijken negatief beïnvloeden. Dat was gewoon echt pure noodzaak. | |
twiFight | dinsdag 4 maart 2014 @ 01:55 |
Dat ze even onder de noemer 'als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan' ad hoc de auto klaar moeten klussen, dat ontken ik niet. En voor zover ik weet mogen ze de komende twee weken voor Australie nog aanpassingen maken om de koeling te verbeteren. Maar het gejammer van F1 kijkers dat Renault teams de eerste bocht niet doorkomen en dat het seizoen nu al gewonnen is door Mercedes vind ik dan weer onzin. Ricciardo reed in de laatste test nog een tijd die (uit mijn hoofd) twee tienden van de snelste zat. Ik denk nog steeds dat RB de koeling onder controle krijgt en gewoon weer mee strijdt om het podium. | |
Sharpdressedman | dinsdag 4 maart 2014 @ 06:02 |
Denk het ook, die auto is super snel met weinig testen! Alleen nog niet betrouwbaar. | |
sasquatsch | dinsdag 4 maart 2014 @ 09:45 |
Ferrari's turbo onder vuur
| |
sanger | dinsdag 4 maart 2014 @ 10:12 |
Oud nieuws al ![]() De turbo is reeds goedgekeurd dacht ik ![]() | |
sasquatsch | dinsdag 4 maart 2014 @ 10:19 |
Blijkbaar, al lees ik dat Mercedes en Renault daar niet mee akkoord zijn en zij zouden wel eens een protest in Melbourne kunnen indienen (volgens de berichten) als de turbo mantel niet verstevigd is/wordt. | |
sanger | dinsdag 4 maart 2014 @ 10:44 |
Klopt ![]() | |
LWD-Godius | dinsdag 4 maart 2014 @ 10:54 |
Sowieso wel vreemd dat McLaren in Bahrain erop achteruit is gegaan. Of liever gezegd; de andere teams hebben veel updates geïntroduceerd waardoor ze de voorsprong die de in Jerez leken te hebben kwijt zijn geraakt. Zo erg zelfs dat het maar de vraag is of ze wel voor de Force India's blijven. Creëert die innovatieve achterwielophanging dan misschien te veel drag voor circuits als Bahrain? Dan lijkt het me beter om het alleen te gebruiken bij de high downforce circuits. | |
JohnB52 | dinsdag 4 maart 2014 @ 11:24 |
Zelfde nieuws als de vorige 41 jaar, maar Jos Verstappen is vandaag jarig :-) | |
sanger | dinsdag 4 maart 2014 @ 11:39 |
Het is nog altijd koffiedik kijken. McLaren kan zich wel gericht hebben op langere runs, weinig met de zachte banden gereden hebben etc. McLaren was tijdens de eerste tests al snel en kunnen juist razendsnel doorontwikkelen. Ik verwacht eigenlijk dat ze voornamelijk op betrouwbaarheid getest hebben op het laatst omdat ze doorhadden dat het met racepace en pure snelheid wel aardig voor elkaar was. | |
4-elements | dinsdag 4 maart 2014 @ 11:53 |
De testtijden zijn niet zo relevant. Je weet niet wat de teams hebben getest. Pas in Australië, tijdens de kwalificatie, weten we meer over de verhoudingen tussen de teams. Tot die tijd blijft het vooral bij speculeren. | |
JohnB52 | dinsdag 4 maart 2014 @ 12:17 |
Dat McLaren snel kan ontwikkelen hebben we vorig jaar wel gezien. | |
sasquatsch | dinsdag 4 maart 2014 @ 12:48 |
Je kan niet alles aanpassen gedurende het seizoen. Er zat iets structureel fout in die wagen, wat ze in deze wagen hebben opgelost. | |
sanger | dinsdag 4 maart 2014 @ 13:44 |
Dus omdat het vorig jaar niet lukte ga je voorbij aan de vele jaren daarvoor waarin ze daarin wel slaagden? | |
JohnB52 | dinsdag 4 maart 2014 @ 13:52 |
Nou, klein probleempje is dat die mensen die daarvoor zorgden er niet meer werken... | |
sanger | dinsdag 4 maart 2014 @ 14:59 |
Ja want het is niet ook afhankelijk van de infrastructuur, maar hangt af van slechts enkele personen.... Tuurlijk zijn die personen van invloed geweest, maar het overgrote deel werkt er nog steeds hoor. En Ron Dennis trekt ook weer wat steviger aan de touwtjes nu,.... | |
New_Pope | dinsdag 4 maart 2014 @ 15:51 |
Hoe zit het met de F1Manager voor dit jaar ![]() | |
Peterselieman | dinsdag 4 maart 2014 @ 15:54 |
komt later vandaag ![]() | |
New_Pope | dinsdag 4 maart 2014 @ 16:32 |
Top ![]() | |
Automatic_Rock | dinsdag 4 maart 2014 @ 17:11 |
Ik begin vast met F5en | |
Uccie | dinsdag 4 maart 2014 @ 17:39 |
Ik ga dit jaar voor het eerst meedoen! | |
Meike26 | dinsdag 4 maart 2014 @ 17:45 |
Vorig jaar een Racing diva's subleague opgezet. Niet echt veel aanloop op gehad. Nieuwe poging doen voor dit seizoen ? ![]() | |
Uccie | dinsdag 4 maart 2014 @ 17:48 |
Ik sluit me wel aan hoor, maar ik garandeer niet dat ik goed ben ![]() | |
Sally | dinsdag 4 maart 2014 @ 17:53 |
Ik best wel weer meedoen ![]() PM het ww maar als we open zijn! | |
Sally | dinsdag 4 maart 2014 @ 17:53 |
Succes aan iedereen die mee gaat doen, trouwens. En voorlopig gaan we in het 2013-topic gewoon nog even verder. Laatste post daar: SPT / De FOK! F1-manager 2013 #2 | |
Meike26 | dinsdag 4 maart 2014 @ 17:53 |
Die garantie ga ik ook niet geven ![]() | |
Sally | dinsdag 4 maart 2014 @ 18:01 |
Bedoel je Utrechters? Dan ben ik een oud-Ut(e)rechts(j)e! Maar als we elkaar nu tips gaan geven? Dan zouden we toch iets aardigs neer moeten kunnen zetten. Komt vast goed. Alleen werkt het reactiesysteem minder handig dan ik (ja, zelfs ik als coördinator vind ik dat) eigenlijk had gehoopt. Tegenwoordig heb je toch meer dat de nieuwste reactie bovenaan staat, en het reageerveld ook. Bij de oude subleague vorig jaar, moest je helemaal naar onder bladeren om de reactie(s) te lezen en te reageren. Mss eens even mee naar achter nemen. Maar het is/was al een hele klus om met zo weinig crewleden in elk geval de nieuwe FOK! Formule 1-manager 2014 klaar te maken voor opening! Dus het komt op een wish-list... ![]() | |
Uccie | dinsdag 4 maart 2014 @ 18:01 |
Nou het is was meer dat ik F1 ontzettend leuk vind om naar te kijken, maar technisch 0,0 verstand heb dus alles maar gewoon op gevoel doe ![]() | |
Uccie | dinsdag 4 maart 2014 @ 18:04 |
Ik vind het sowieso al supertof dat jullie de managers maken, ik kan het niet beter dus mij zul je niet horen klagen! De voetbalmanager ziet er ook heel gaaf uit, geen idee wat ik daar doe, maar ik ben 390e ofzo. | |
Meike26 | dinsdag 4 maart 2014 @ 18:07 |
Is het niet beter als de reacties van de subleagues multiple worden verstuurd zoals DM hier op het forum? Het is soms akelig stil in de subs, met DM-achtige reacties houd je de subs wat levendiger en zullen er teams zijn die wat actiever gaan managen = andere uitslagen en meer competitie tussen de subs ? | |
Sally | dinsdag 4 maart 2014 @ 18:16 |
Dank je ![]() ![]() ![]() | |
Sally | dinsdag 4 maart 2014 @ 18:18 |
Ik heb geen idee of dat zou werken. Maar ik merk zelf dat ik gek word van DM's. Een waarschuwingssysteem a la PM zou dan wellicht voor mij weer een optie zijn. Ik zal het eens achter bij de dev'vers gaan neerleggen. Maar niet meer deze avond. Ben zo naar cursus, en dan ben ik pas rond 22 uur thuis. De F1-manager moet vanavond - is de planning - nog open, dus dat gaat voor. | |
Geralt | dinsdag 4 maart 2014 @ 21:09 |
Hey ben ik nou als eerste klaar met mn team? ![]() | |
Geralt | dinsdag 4 maart 2014 @ 21:10 |
Zo te zien wel, want de overige 15 mensen hebben nog allemaal een budget van 150K | |
Peterselieman | dinsdag 4 maart 2014 @ 21:10 |
Het linkje naar de manager: http://managers.fok.nl/f1/f1-2014 | |
Beach | dinsdag 4 maart 2014 @ 21:18 |
Schrijf je maar in voor mn subleage. | |
twiFight | dinsdag 4 maart 2014 @ 21:54 |
No offense, maar kan het manager/league gesprek in een daarvoor bestemd topic? Dit is het F1 nieuwtjes topic en we zijn nu 20 posts verder over de manager/leagues, zonder nieuwtjes. | |
#ANONIEM | woensdag 5 maart 2014 @ 00:47 |
Ik had m'n team wel samengesteld, maar nog niet opgeslagen. Wist niet zeker of je nog kostenloos kunt wisselen. | |
Rossdale | woensdag 5 maart 2014 @ 08:27 |
Jeuj! Heb er weer zin in ![]() | |
Nattekat | woensdag 5 maart 2014 @ 08:40 |
SPT / De FOK! F1-manager 2014 is van start!![]() | |
sasquatsch | woensdag 5 maart 2014 @ 10:26 |
Kan iemand de kalender in de OP aanpassen? De tweede race is op 30 maart, niet op de 24ste zoals daarin staat. | |
Peterselieman | woensdag 5 maart 2014 @ 10:46 |
dat kan tot de eerste race | |
Sinister-D- | woensdag 5 maart 2014 @ 19:06 |
Daar werd Gebraden_Wombat al op attent gemaakt in het vorige topic, en hij zou het aanpassen als bekend zou zijn welke GP's ook door Veronica uitgezonden gaan worden.... | |
Gebraden_Wombat | woensdag 5 maart 2014 @ 19:36 |
Nee ik was het gewoon weer vergeten ![]() Komt eraan. | |
Geralt | woensdag 5 maart 2014 @ 21:27 |
![]() Thanks ![]() | |
Tarado | donderdag 6 maart 2014 @ 08:53 |
| |
Meike26 | donderdag 6 maart 2014 @ 09:04 |
Yes, zin in !! Eindelijk ![]() | |
New_Pope | donderdag 6 maart 2014 @ 09:18 |
Bedankt. Ik begon al te twijfelen aan mijn researchkwaliteiten. | |
Meike26 | donderdag 6 maart 2014 @ 09:55 |
Mooi artikel over Sergio Perez bij Force India : Bron : http://www.autosport.com/news/report.php/id/112773 Behoorlijk mee eens met dit artikel en de denkwijze van ForceIndia. In mijn ogen nog steeds een domme en overhaastte beslissing van McLaren om Sergio na één jaar (van teleurstellingen) al aan de kant te schuiven. Hij heeft zo ook soms zijn momenten dat ik denk, jongen waar ben je mee bezig, maar overall is hij wel een bijtertje... en dat mag ik wel ![]() | |
twiFight | donderdag 6 maart 2014 @ 10:04 |
'Grappig'. Ik heb juist afgelopen jaar een grote hekel gekregen aan Perez. En dat terwijl Force India juist een van mijn favoriete teams is geworden (zeg maar mijn favoriete van de underdogs). En terwijl ik Hulkenburg vroeger een 'nobody' vond, vind ik dat nu juist weer een ontzettende toffe peer! Ondanks dat ik semi-Button fan ben - en hoop dat McLaren dit jaar weer een van de topteams is - is Hulkenberg misschien wel stiekem een beetje mijn favoriet voor dit jaar. Niet eens voor het kampioenschap, maar wel als 'eye catcher' van het jaar. Qua kampioenschap hoop ik overigens dat Vettel in geen velden of wegen te bekennen is en er een harde strijd komt tussen Hamilton en Rosberg. Hamilton met de pure snelheid en mooie acties vs. Rosberg met consistentie en de discipline. En dan een Raikkonen die roet in het eten gooit ![]() | |
Meike26 | donderdag 6 maart 2014 @ 10:13 |
Wat te denken van een nieuwe battle Hamilton versus Massa ? ![]() ![]() | |
Rossdale | donderdag 6 maart 2014 @ 10:31 |
Ik heb echt he-le-maal niks met Massa... nadat ik een aantal jaren terug bij een regenrace in Silverstone was waarbij Massa weet ik niet hoe vaak gespind is, is hij wat mij betreft wel echt afgeschreven. Hij heeft lang genoeg de kans gehad om zich te bewijzen en is na zijn ongeluk niet meer dan een sub-topper gebleken. Als er al een Williams op het podium staat dan hoop ik dat Bottas zich dit jaar echt kan laten zien. Daar had ik vorig jaar na de wintertests best hoge verwachtingen van, maar helaas kon de Williams toen geen potten breken. | |
Meike26 | donderdag 6 maart 2014 @ 11:10 |
Ben ik helemaal met je eens en ik kon de keuze voor Massa bij Williams ook niet echt begrijpen. De strijdlust van Massa was hoe dan ook verdwenen en alhoewel hij soms erg snel kon zijn, een gehele race op scherpst van de snede heb ik hem niet meer zien doen sinds dat ongeval. Toch denk ikdat ik mijn mening over Massa dit jaar wel ga bijschaven. Hij heeft goed werk werricht tijdens de tests en ik heb het idee dat we dit jaar de oude Massa gaan zien. Misschien wel meer zelfs, hij heeft een appeltje te schillen met alle criticasters en de progressie die Williams gemaakt lijkt te hebben past denk ik heel goed bij zijn plan. Ik denk dat er niemand is die de F1 leuk vind, het Williams niet gunt om weer succes te boeken? Iedereen heeft er wel bepaalde herinneringen aan of gewoon sympathie voor dat team. Frank Williams gaan we hopelijk veel zien dit jaar, met zijn glimmende ogen van trots ![]() ![]() | |
Peterselieman | donderdag 6 maart 2014 @ 11:12 |
Als je een team op de grid nu het succes wel gunt dan is dat Williams wel, alleen met de gunfactor kom je in de F1 niet zo ver helaas ![]() | |
Tarado | donderdag 6 maart 2014 @ 11:15 |
Hij is de enige Braziliaanse coureur dus er kwam genoeg geld vrij om hem te laten rijden, ik vind het wel een sympathieke jongen maar is het ook kwijt na zijn ongeval en de vraag is of hij ervoor goed genoeg was, hij heeft er een keer heel dichtbij gezeten | |
LWD-Godius | donderdag 6 maart 2014 @ 11:28 |
Jammer dat deze actie alleen voor UPC geldt. KPN heeft geen aanbieding zoals deze. | |
Joene | donderdag 6 maart 2014 @ 12:29 |
De officiele nieuwe livery van williams :![]() | |
Gramulanion | donderdag 6 maart 2014 @ 12:30 |
Nice. ![]() ![]() | |
New_Pope | donderdag 6 maart 2014 @ 12:34 |
Sorry, maar ik vind hem veel te wit ![]() Edit: wel vastgehouden aan het klassieke ontwerp ![]() | |
Geralt | donderdag 6 maart 2014 @ 12:34 |
Hulkenberg heeft volgens mij elke serie waar hij aan meegedaan gewonnen zo een beetje; dus een aardig potje sturen kan hij echt wel en het is zeker geen nobody. Met de juiste wagen kan die prima WC worden lijkt me zo ![]() | |
Geralt | donderdag 6 maart 2014 @ 12:35 |
OMG HOE VET!!!!! ![]() | |
zoem | donderdag 6 maart 2014 @ 12:38 |
Gaaf hoor ![]() | |
Meike26 | donderdag 6 maart 2014 @ 12:40 |
Ik vind hem ook erg gaaf geworden, maar ben het ook wel met NewPope eens, beetje TE wit nu. Die impressie op de eerste pagina had het ook mogen worden. Hoe dan ook een auto met een gave livery ![]() | |
Peterselieman | donderdag 6 maart 2014 @ 12:40 |
zeer goed geslaagd | |
Meike26 | donderdag 6 maart 2014 @ 12:41 |
In dit shot komt de auto ook wel goed tot zijn recht :![]() | |
sasquatsch | donderdag 6 maart 2014 @ 12:42 |
Niet allemaal. Hij is geen kampioen geworden in het Dutis F3 kampioenschap. Ik vond hem in het begin ook overhyped (vooral door zijn overmacht in de A1GP, maar dat kwam imho voornamelijk door bij het juiste team/ juiste engineer te zitten dat het jaar ervoor en erna ook bijna alles wist te winnen). Maar sturen kan hij zeker wel, wat hij ook heeft laten zien. | |
New_Pope | donderdag 6 maart 2014 @ 12:43 |
![]() Mooie filter trouwens, doet een beetje 60's/70's aan. | |
Joene | donderdag 6 maart 2014 @ 12:43 |
ik vind hem best aardig gelukt ![]() | |
Geralt | donderdag 6 maart 2014 @ 12:43 |
Dat zal niet voor niks zijn denk ik ![]() | |
Sinister-D- | donderdag 6 maart 2014 @ 12:44 |
Betere livery dan die gelekte foto van een klein maandje geleden (en nee, bedoel niet die render van Forza 5......) | |
Geralt | donderdag 6 maart 2014 @ 12:45 |
Deze vond ik anders wel mooi hoor: ![]() ![]() | |
sasquatsch | donderdag 6 maart 2014 @ 12:45 |
Mee eens. | |
Sinister-D- | donderdag 6 maart 2014 @ 12:47 |
Nee, bedoel deze: ![]() | |
New_Pope | donderdag 6 maart 2014 @ 12:50 |
Ik had Martini-logo wel op de sidepods verwacht, dat zijn toch een van de duurste plekken op de auto. | |
New_Pope | donderdag 6 maart 2014 @ 12:52 |
![]() | |
Meike26 | donderdag 6 maart 2014 @ 12:55 |
Vooral iets meer rood/grotere uitvoering van de Martini-streperij had de auto net wat sneller gemaakt qua looks. Nu is het subtiel en erg 70/80's inderdaad. Zoals Motors.tv al opmerkte, erg veel gelijkenis met Brabham. Ook niet verkeerd dus ![]() | |
Geralt | donderdag 6 maart 2014 @ 12:56 |
Hopelijk gaat ie als de brandweer ![]() | |
Meike26 | donderdag 6 maart 2014 @ 13:02 |
Die overall & helm van Bo77as ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Susie is ook een trots ei hóór ![]() | |
Karstman | donderdag 6 maart 2014 @ 13:04 |
Sjiek hoor. | |
New_Pope | donderdag 6 maart 2014 @ 13:08 |
Goed, waar kan ik dat shirt bestellen ![]() Dit is samen met Lotus toch wel de mooiste. | |
Geralt | donderdag 6 maart 2014 @ 13:08 |
Misschien een ideetje voor die seniele ouwe zak om tijdens de laatste race het aantal punten van het team met de sjiekste livery te verdubbelen. ![]() ![]() ![]() | |
Geralt | donderdag 6 maart 2014 @ 13:09 |
Die zal binnenkort hier wel bij staan gok ik zomaar: http://shop.williamsf1.com/collections/shirts-1 ![]() | |
Meike26 | donderdag 6 maart 2014 @ 13:16 |
Die merchandise van Williams is zo uitverkocht ![]() Zouden andere teams nu ook kleur & fashion specialisten inhuren voor de 'perfecte' livery ? Denk ergens wel dat Williams hier een trend mee kan zetten. | |
Geralt | donderdag 6 maart 2014 @ 13:17 |
Heeft Williams kleur en fashion specialisten ingehuurd dan? Wat is een kleur specialist eigenlijk precies? ![]() | |
Joene | donderdag 6 maart 2014 @ 13:17 |
Dat heeft ferrari niet nodig , die zetten sowieso meer dan 2/3 miljoen euro per jaar aan merchandise om. | |
Meike26 | donderdag 6 maart 2014 @ 13:21 |
Nee dat denk ik niet dat Williams die heeft. Kleur specialisten zijn meestal zweverige types die met aura's en kleurstalen gaan rommelen om te kijken wat het beste past bij merk/bedrijf/persoon. Denk dat als Williams nu plots zo populair is door deze retro livery, dat bijv. Lotus denkt.... dat willen wij ook. In feite zitten ze er dicht bij met hun JPS achtige livery, maar is het rood in hun design een vervloeking op de retro-waarde. | |
Tarado | donderdag 6 maart 2014 @ 13:24 |
![]() | |
Tarado | donderdag 6 maart 2014 @ 13:25 |
![]() | |
sasquatsch | donderdag 6 maart 2014 @ 13:32 |
OnPole had een paar weken terug al een plaatje van de Williams Martini shirt, dat nu dus blijkt te kloppen. Dus daar ook wel denk ik. ![]() En ik weet niet of McGregor ook nog aan Williams sponsoring doet (kan het op de livery niet terugvinden), dus misschien daar ook wel. | |
New_Pope | donderdag 6 maart 2014 @ 14:44 |
![]() De eerste Martini-girl is al opgedoken ![]() | |
Meike26 | donderdag 6 maart 2014 @ 14:59 |
Heb nu even geen tijd om van twitter te quoten, maar Will Buxton weet te melden dat we dit jaar meerdere Martini liveries gaan zien, per race afhankelijk hoe Martini sponsoring getoond kn /gaat worden. | |
Sinister-D- | donderdag 6 maart 2014 @ 15:06 |
Zo dus ![]()
| |
Sally | donderdag 6 maart 2014 @ 15:12 |
Niet per se 'zweverig', hoor. Het is bewezen dat mensen (ja, wij als zoogdieren) gevoelig zijn voor kleur in het algemeen, en voor specifieke kleuren. Je wordt toch ook zonniger van een geel geverfde wachtkamer bij de tandarts dan wanneer de muren zwart zouden zijn? En de kleuren van de operatieschorten van de artsen is niet voor niets blauw of groen, die kleuren zijn rustgevend. Als ik ervan uit ga dat je Williams bedoelt: ik zou zeggen dat dat rode komt van de (hoofd)sponsor Martini. Die heeft zwart met rood als logo (even heel grof gezegd). Kwestie van: wie betaalt, bepaalt ![]() | |
sasquatsch | donderdag 6 maart 2014 @ 15:14 |
Nee, het rood in de Lotus kleurstelling komt niet overeen met de oorspronkelijke JPS look. | |
Sally | donderdag 6 maart 2014 @ 15:16 |
Dan heb ik Meike's post verkeerd begrepen (het stond ook wat verwarrend in die laatste zinnen, maar ik heb dan ook niet verder teruggelezen in dit topic dan zeg maar de foto's van Bottas + helm en het Williams-team). Excuseer, Meike! Edit: moet nu de deur uit, hondennagelknipspreekuur is maar tot 16 uur, en vriendlief en ik gaan met de bus. Toedels en tot later ![]() | |
JohnB52 | donderdag 6 maart 2014 @ 15:41 |
Tegenovergestelde van Roy Donders? | |
LWD-Godius | donderdag 6 maart 2014 @ 16:02 |
Behoorlijk veel wit in die Williamskleurstelling. Het lijkt een beetje op de witte Sauberkleurstelling van een paar jaar geleden. Ben er niet echt van onder de indruk. Nu maar hopen dat de alternatieve kleurstellingen er beter uit gaan zien. | |
Tarado | donderdag 6 maart 2014 @ 16:04 |
Ik vind hem ook wat wit maar er zal misschien nog een (grote) sponsor bijkomen | |
Sinister-D- | donderdag 6 maart 2014 @ 16:36 |
Meestal is zo'n grote sponsor (die op de sidepod staat bedoel ik dan) ook de titel sponsor, Vodafone afgelopen jaar, Infiniti RBR, Sahara Force India, enzo.... En aangezien het nu Williams Martini Racing denk ik niet dat daar nog 1 (grote) sponsor komt te staan, misschien enkele kleinere. | |
#ANONIEM | donderdag 6 maart 2014 @ 17:05 |
Kan ook haast niet anders. Ik begreep dat alcoholreclame bij sommige races verboden is. | |
Beach | donderdag 6 maart 2014 @ 17:08 |
Een halve maan ipv Martini zou wel wat zijn ja bij zulke races. | |
LWD-Godius | donderdag 6 maart 2014 @ 17:11 |
In de praktijk niet, de Mclarens en de Force India's reden de afgelopen seizoenen gewoon met hun advertenties van drankfabrikanten rond in bijvoorbeeld de landen in het midden-oosten. Abu Dhabi is blijkbaar en uitzondering waar alles wel mag, in bahrein is er wel striktere regelgeving. Over Force India gesproken, dit is wat Hulkenberg aan AMuS wist te melden (via formule1.nl) Ze reden in Bahrein zonder DRS en niet met weinig brandstof. Maar toch denkt hij dat de Williams wat sneller is. (handige info voor de f1-manager). [ Bericht 6% gewijzigd door LWD-Godius op 06-03-2014 17:44:22 ] | |
Tarado | donderdag 6 maart 2014 @ 17:39 |
Zit wat in, iig mooie kleurstelling met veel mogelijkheden | |
zoem | donderdag 6 maart 2014 @ 17:43 |
Alleen jammer dat de wagen vanaf de zijkant ietwat kaal oogt. | |
Meike26 | donderdag 6 maart 2014 @ 17:54 |
![]() Maar dan is een livery zoals deze dus heel goed mogelijk voor o.a. Bahrein ? ![]() Naam is niet nodig, striping zegt voldoende ? Of mag dat ook al niet ? | |
Ferry_76 | donderdag 6 maart 2014 @ 18:16 |
Gaaf, die Williams! ![]() | |
Sinister-D- | donderdag 6 maart 2014 @ 18:16 |
Je meldde daar straks zelf Will Buxtons tweet maar hebt hem schijnbaar zelf niet goed gelezen ![]()
| |
Meike26 | donderdag 6 maart 2014 @ 18:45 |
Oeps ![]() | |
New_Pope | donderdag 6 maart 2014 @ 20:27 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Voor de pixelfetishisten onder ons ![]() | |
Karstman | donderdag 6 maart 2014 @ 20:55 |
Ik heb een nieuwe background ![]() | |
Meike26 | donderdag 6 maart 2014 @ 21:11 |
Ik ook... de laatste met Bottas zijn Martini helm ![]() | |
Meike26 | donderdag 6 maart 2014 @ 21:17 |
Vraagje aan de Spa-ervaringsdeskundigen... Hoe zijn de looproutes van de pitstraat naar Eau Rouge en Pouhon. Het is de bedoeling om in het circuit te blijven en niet buitenom te lopen. Het is voor een evenement dat ik binnenkort ga bezoeken. ![]() | |
New_Pope | donderdag 6 maart 2014 @ 21:29 |
http://www.spa-francorchamps.be/nl/pdf/SF_access-detailed-map.pdf Kun je hier iets mee? Bij Eau Rouge kun je volgens mij, ik ben in '99 voor het laatst geweest ![]() ![]() [ Bericht 15% gewijzigd door New_Pope op 06-03-2014 21:34:56 (Beter kaartje gevonden ;)) ] | |
Sinister-D- | donderdag 6 maart 2014 @ 21:38 |
Idd zoals New_Pope zegt kun je bij Eau Rouge een tunneltje onder de baan door. Afgelopen jaar nog gelopen en foto's gemaakt ![]() Als je daar aan de binnenkant van Kemmel richting Pouhon wilt gaan pak je wel direct het steilste stuk van de loopweggetjes ![]() | |
nils7 | donderdag 6 maart 2014 @ 21:46 |
Welk circuit zijn die plaatjes gemaakt van de Williams? Ascari? Vind t wel stoer dat Martini er weer bij is, zeker nu de Williams ook redelijk gaat in de tests. | |
Glijdt_licht | vrijdag 7 maart 2014 @ 02:32 |
Ik zeg dat de auto van Vettel dit jaar irena heet![]() | |
THEFXR | vrijdag 7 maart 2014 @ 03:14 |
gewoon in dat tunneltje blijven staan als ze langskomen, aah gooosebumps | |
twiFight | vrijdag 7 maart 2014 @ 05:50 |
Grappig dat ze de regenbanden er onder hebben gelegd, voor de kleurstelling ![]() | |
twiFight | vrijdag 7 maart 2014 @ 05:53 |
Ik denk dat dat twee teams met tranen worden ![]() Ik heb het er duidelijk neergezet als mijn mening en dat was het ook. Sowieso komt er echt geen nobody in de F1 terecht. Misschien is het probleem ook wel dat F1 rookies die alle andere klassen hebben gewonnen een beetje te veel overhyped worden. | |
Geralt | vrijdag 7 maart 2014 @ 08:23 |
Of te snel weer aan de kant geschoven worden. Of dat de oude garde te lang doorgaat en stoeletjes bezet houdt waardoor nieuwe aanwas bij voorbaat al bijna compleet kansloos is om een mooie F1 carrière op te bouwen. | |
Meike26 | vrijdag 7 maart 2014 @ 08:40 |
Weer niet in de gelegenheid om vanaf Twitter te quoten (mobiel) maar Olav had al een mogelijke weersvoorspelling getweet van Spaanse bron. Nu geloof ik deze verwachtingen van ruim een week ook maar voor 20%, maar een regenweekend kan de boel wel nog verder op zijn kop zetten ![]() | |
RolStaart-Beer | vrijdag 7 maart 2014 @ 08:44 |
Heeft wel wat weg van Estoril. | |
Geralt | vrijdag 7 maart 2014 @ 08:59 |
Doe mij maar gewoon een zonnige start van het seizoen. We hebben verdomme al weer veel te lang gewacht en ik wil weten hoe de pikorde er voor staat zo ongeveer. Dus bewaar die regen maar voor een paar GP's verder zou ik zeggen. ![]() | |
twiFight | vrijdag 7 maart 2014 @ 09:17 |
Ik zeg nooit nee tegen een regenrace. Maar het is wel een jaar dat ik - sinds lange tijd - wel benieuwd ben naar hoe de teams er voor staan. Een regenrace 'dempt' de prestaties een beetje en dat geeft een aantal teams wat extra gelegenheid om achterstand in te halen voor de race er na. | |
4-elements | vrijdag 7 maart 2014 @ 11:03 |
Wanneer was eigenlijk de laatste regenrace? Hebben we er in 2013 wel eentje gehad eigenlijk? Mijn geheugen laat me wat dat betreft een beetje in de steek. ![]() Van mij mag het wel wat vaker regenen tijdens de race. Of nog mooier zijn wisselende weersomstandigheden. | |
sasquatsch | vrijdag 7 maart 2014 @ 11:14 |
Leukste is als een seizoen verschillende weersomstandigheden laat zien, zoals droge races, regenraces en races met wisselende omstandigheden. Dan zie je wie het beste met al die omstandigheden om kan gaan. En voor de werking van de banden en hoe de teams er mee omgaan misschien ook wel koude en warme races. | |
twiFight | vrijdag 7 maart 2014 @ 12:03 |
Mijn geheugen is waarschijnlijk nog slechter dan die van jou, maar volgens mij hebben we er heel weinig tot geen gehad vorig jaar. Een aantal waar regen mogelijk een factor zou worden, maar waar om racetijd geen buien meer waren en de baan al zo goed als droog was. | |
Rossdale | vrijdag 7 maart 2014 @ 12:16 |
Ik weet dat de kwalificatie in Melbourne een drama was door de vele regen, maar volgens mij was de race zelf wel gewoon droog. Voor de rest kan ik me inderdaad even geen regenraces herinneren. | |
Fiorano | vrijdag 7 maart 2014 @ 12:33 |
Even compleet offtopic, maar hier kreeg ik wel een beetje kippenvel van: | |
Sinister-D- | vrijdag 7 maart 2014 @ 13:39 |
Na Raikkonen en Kobayashi, nu Bianchi dus ook al rokende ![]() Wel kut dat je horloge van ¤70.000 daardoor gejat wordt ![]() ![]() [ Bericht 4% gewijzigd door Sinister-D- op 07-03-2014 13:50:42 ] | |
twiFight | vrijdag 7 maart 2014 @ 13:53 |
Ik zou ook nooit met zo'n waardevol ding over straat lopen. Ik voel me in de stad al onveilig als ik een smartphone bij me heb heb een windows phone dus toch niemand wil 'm jatten | |
nils7 | vrijdag 7 maart 2014 @ 14:25 |
Williams is er weg... of althans nog niet terug hahahah Ik check wel bij GPworld (zit hier maar 15km verderop) kan ik m ook meteen passen... Ben wat breed gebouwd maar een Lotus Polo was een slimfit vorig jaar dus toen een Ferrari polo genomen. | |
wimderon | vrijdag 7 maart 2014 @ 16:17 |
Maleisië begon nat. Vettel had al snel een voorsprong opgebouwd maar ging te vroeg naar binnen waardoor Webber voor Vettel kwam te zitten. Maar dit was ook niet echt een regenrace. | |
LWD-Godius | vrijdag 7 maart 2014 @ 16:19 |
All tributes to Senna in the Williams nose since 1995 ![]() | |
alwaysonhold | vrijdag 7 maart 2014 @ 23:40 |
Prachtig ![]() | |
JohnB52 | zaterdag 8 maart 2014 @ 10:12 |
Prachtig gemist van de regie! | |
twiFight | zaterdag 8 maart 2014 @ 10:15 |
Doet me erg denken aan de regie van F1 van vroeger. Toen zag je ook 60+ minuten lang de leider eenzaam zijn rondjes rijden en werd alleen af en toe geswitched naar een pitstop. Gevechten verder in het veld zag je niet. Hooguit in de top 6, maar die waren er niet zo veel. Ik ben blij dat de regie behoorlijk veranderd is sindsdien en dat het veld een stuk dichter bij elkaar ligt. Ik mis alleen af en toe de gevechten in het achterveld nog. Natuurlijk boeit een Caterham vs. Marussia veel fans niet, maar als zij net zo snel zijn kan het toch mooie gevechten opleveren. | |
Geralt | zaterdag 8 maart 2014 @ 12:56 |
Dat las ik gister ergens ja. Is me nog nooit opgevallen dat die dat al sinds 94 op hun neus hebben staan ![]() | |
Geralt | zaterdag 8 maart 2014 @ 12:56 |
Was Sport1 overigens momenteel te zien bij Ziggo; gratis? | |
LWD-Godius | zaterdag 8 maart 2014 @ 13:12 |
Morgen op Sport1:
| |
Karstman | zaterdag 8 maart 2014 @ 17:18 |
Yup alleen het kanaal Sport 1 Select HD. | |
Geralt | zaterdag 8 maart 2014 @ 17:18 |
Ik zit namelijk met een zooi 48-32 meldingen op verschillende zenders wat zou komen door mijn unshielded coaxkabels en 4G netwerk. Dat moet wel opgelost zijn voor 15 maart zegmaar. | |
Karstman | zaterdag 8 maart 2014 @ 17:21 |
Irritant. Hij zit ook op het evenementkanaal van ziggo zie ik nu. Ik dacht dat ie op het themakanaal zou zitten maar dat is iets met paarden. | |
opreis | zondag 9 maart 2014 @ 10:46 |
nog maar 1 weekje ![]() | |
nils7 | zondag 9 maart 2014 @ 12:09 |
Nu op Sport1 F1 legends: Prost | |
kepler | zondag 9 maart 2014 @ 12:12 |
Bij Ziggo is Sport1 geen HD... | |
Geralt | zondag 9 maart 2014 @ 12:14 |
Ehmz, vorig jaar toch wel hoor ![]() | |
Geralt | zondag 9 maart 2014 @ 12:17 |
Of juist niet. Pannenkoek ![]() ![]() | |
DenS | zondag 9 maart 2014 @ 12:29 |
Kan nergens meer Sport 1 F1 vinden? De speciale Sport Go variant bedoel ik dus. | |
Ferry_76 | zondag 9 maart 2014 @ 12:36 |
rFactor gebruikt hij geloof ik. | |
Geralt | zondag 9 maart 2014 @ 12:50 |
Dan toch wel een pro versie neem ik aan niet? ![]() | |
Ferry_76 | zondag 9 maart 2014 @ 12:54 |
Geen idee, ik weet niet of het mogelijk is in rFactor de huidige complexe motoren te simuleren. | |
Beach | zondag 9 maart 2014 @ 12:54 |
Of een 2014 mod van F1 2013 ![]() | |
nils7 | zondag 9 maart 2014 @ 12:56 |
Wel als je op 401 kijkt ![]() | |
Ferry_76 | zondag 9 maart 2014 @ 13:02 |
Van der Garde en zijn sim: http://www.h-engineering.(...)giedo-van-der-garde/ | |
Ferry_76 | zondag 9 maart 2014 @ 13:07 |
De screenshots op die site komen uit de Reiza sims, Formula Truck en Game Stock car. De video van de NSX komt uit rFactor, waar die kerel ook de physics voor heeft gedaan en hier te downloaden is: http://www.rfactorcentral.com/detail.cfm?ID=Honda%20NSX Mooie hardware, maar een beetje te duur voor mij. | |
Sally | zondag 9 maart 2014 @ 14:17 |
Hier geen Ziggo, laat staan Sport1. Wel jammer dat ik het moet missen, wat is de precieze naam van de uitzending? | |
Nelis89 | zondag 9 maart 2014 @ 19:59 |
We gaan weer starten met F1 Predictions! Wil je er meer over weten en/of je aanmelden, zie hier: SPT / [F1] F1 Predicitons 2014 | |
sasquatsch | zondag 9 maart 2014 @ 22:19 |
Volgens mij ook gratis in maart bij UPC, CanalDigitaal en meer digitale tv aanbieders. | |
Sally | zondag 9 maart 2014 @ 22:21 |
Verdorie, heb hier UPC, maar dan alsnog gemist vandaag natuurlijk. Er was nog een vraag, die blijft staan. Jij mss sas, of anderen? | |
Tazz | zondag 9 maart 2014 @ 22:28 |
Dus, de eerste race wel te zien bij UPC? | |
sasquatsch | zondag 9 maart 2014 @ 22:41 |
Ja. | |
sasquatsch | zondag 9 maart 2014 @ 22:46 |
Je bedoelt de naam van het programma? Dat is Formule 1 jaaroverzicht 2013. Daarvoor was Legends of F1. | |
Karstman | maandag 10 maart 2014 @ 11:06 |
Van Twitter: Magneti Marelli chief says that EVERY car might retire in Melbourne. Not what an F1 boss wants to hear from the supplier of his electronics. | |
Nattekat | maandag 10 maart 2014 @ 11:20 |
Dat zie ik echt niet gebeuren; genoeg teams die een hele race hebben gesimuleerd. | |
alwaysonhold | maandag 10 maart 2014 @ 11:23 |
Ik ook niet. Mercedes teams zie ik wel over de finisch komen. Renault teams met grote kans niet. | |
Tarado | maandag 10 maart 2014 @ 11:25 |
Ferrari ook wel hoor, ben benieuwd hoe vaak die Renaults gelapt gaan worden | |
alwaysonhold | maandag 10 maart 2014 @ 11:27 |
Red Bull zal na de Mercedes teams en Ferrari staan. Wie weet worden ze wel niet gelapt. | |
Tarado | maandag 10 maart 2014 @ 11:29 |
Iig rijden ze dan nog ![]() | |
JohnB52 | maandag 10 maart 2014 @ 11:47 |
Maar je weet niet of dat ook op race snelheid was... Ik zie Bernd Meilander zijn eerste race winnen. En nog FL ook ;-) | |
sasquatsch | maandag 10 maart 2014 @ 11:47 |
Het volledige bericht.
| |
zoem | maandag 10 maart 2014 @ 12:10 |
Blijkt maar weer eens hoe dom die testrestricties zijn. Ach, valt er in ieder geval wat te zien tijdens de eerste GP. Na kunstmatig spanning creëren met DRS en de Pirelli-banden, is er nu ook plotselinge uitval ![]() | |
Nattekat | maandag 10 maart 2014 @ 12:38 |
Dit is juist leuke kunstmatige spanning ![]() | |
Tarado | maandag 10 maart 2014 @ 12:45 |
Die laatste 2 zijn niet kunstmatig al zouden het bij de banden meer op tactiek aan moeten laten komen | |
zoem | maandag 10 maart 2014 @ 12:49 |
Die banden zijn van nature zo slecht wou je zeggen? | |
Tarado | maandag 10 maart 2014 @ 12:51 |
Nee maar wel voor iedereen gelijk | |
twiFight | maandag 10 maart 2014 @ 12:55 |
Dit dus. Niet elk renault team heeft zijn onderdelen zo strak op elkaar zitten als Red Bull. Ik denk dat RB de grootste issues wel te boven is. Wellicht dat Lotus nog wat meer problemen heeft. Niet mee eens. Of je blij met met de regels daar kun je over discussieren, maar het testseizoen is niet veel anders dan anders en de regels waren ver van te voren bekend. Dat bepaalde teams/bedrijven hun zaakjes nie top orde hebben betekent niet dat de testregels verkeerd zijn. Ik vind het eerlijk gezegd een beetje sensatiezoekerij om niks, om zelf ook maar even in de media te komen ![]() | |
zoem | maandag 10 maart 2014 @ 13:00 |
Klopt, maar het is wel een middel om kunstmatig spanning te creëren. Zonder de bandenregels zouden er minder pitstops zijn. In het perspectief van de grote hoeveelheid veranderingen is het raar dat er niet meer ruimte is om de wagen op de baan te mogen testen. Dat is de enige manier om het totaalpakket te testen om zo te zien of alles goed op elkaar is afgestemd. De resultaten verkregen op papier of op de testbank zijn geen garantie voor een goed werkende wagen. | |
twiFight | maandag 10 maart 2014 @ 13:18 |
Zoals ik al zei, hoeveel tijd er zou zijn om te testen was van te voren bekend. En de regels zijn voor iedereen gelijk. Een aantal fabrikanten hadden hun zaakjes wel op orde, zo ook een aantal teams. De een door eerder te beginnen aan de wagen van dit jaar (McLaren bv.), de ander door gewoon een minder gewaagd ontwerp te kiezen (Caterham bv.). Hoe dan ook heeft ongeveer de helft van het veld zijn zaakjes prima op orde en van de andere helft waarschijnlijk (bijna) iedereen ook wel na een race of twee. Het kan dus prima. De teams die langer problemen blijven hebben hebben of verkeerd gegokt, of gewoon minder kunde in huis. En dat is prima, maar dan haal je de eerste paar races misschien wat minder punten. Laten we dit jaar alsjeblieft niet weer zo'n jank-jaar maken zoals vorig jaar met de banden, waardoor halverwege het seizoen het kampioenschap in feite het raam uit is gegooid ten faveure van een paar teams. | |
Tarado | maandag 10 maart 2014 @ 13:28 |
Daarom vind ik die regel dat je 2 compounds moet gebruiken niet goed, ze zouden gewoon alle 4 compounds altijd beschikbaar moeten stellen met de restrictie dat je maximaal 3 keer mag wisselen per race, dan komt het veel meer op tactiek aan | |
zoem | maandag 10 maart 2014 @ 13:54 |
Het gaat ook niet om het voortraject want daarin ben ik het compleet me je eens, maar om de daadwerkelijke baantest. Die is relatief kort vergeleken met de lading veranderingen dit seizoen. Multidisciplinaire systemen in de praktijk testen kun je niet uitvlakken. Om het seizoen daarop te laten beslissen is zonde, want het leukste is om hevige strijd tijdens de race te zien. | |
twiFight | maandag 10 maart 2014 @ 15:37 |
Dat was ook wat ik bedoelde hoor ![]() ![]() | |
JohnB52 | maandag 10 maart 2014 @ 15:51 |
Nog 5 weetjes/nieuwtjes: http://www.gpupdate.net/n(...)ten-van-deze-winter/ | |
Fer | maandag 10 maart 2014 @ 15:52 |
Komt er nog een F1 forumtopic subleague? | |
Sally | maandag 10 maart 2014 @ 16:16 |
Voor de FOK! Formule 1-manager bedoel je? Ik zou zeggen (mits niet al aangemaakt inmiddels): ga je gang! ![]() Dit is het topic waar het over de F1-manager gaat: SPT / De FOK! F1-manager 2014 is van start! | |
alwaysonhold | dinsdag 11 maart 2014 @ 12:53 |
Horner overdrijft lijkt me: http://m.gpupdate.net/nl/(...)den-verschil-winnen/ | |
Rembrand21 | dinsdag 11 maart 2014 @ 12:57 |
Ik denk het ook. Al zal er best wel een verschil qua snelheid zijn tussen de Mercedes en de RedBull. Maar 2 ronden lijkt me ook wat veel. Maar Horner heeft de data van de RedBull en weet hoever ze zijn. Dat kunnen wij niet bepalen. | |
Meike26 | dinsdag 11 maart 2014 @ 13:18 |
En dan doodleuk met 2 auto's vooran de grid starten zeker ? Ik beticht RedBull er ook van steeds maar weer van die loze quasi 'we hebben het moeilijk' berichten de wereld in te helpen. Soort van underdog positie in willen nemen als titelkandidaat. Geloof er geen snars van. Ik weet het, iemand zei dit al eerder in dit of vorige deel, maar was wat te laat om daar nog op te reageren. Ik was het er hoe dan ook helemaal mee eens dat RB steeds weer pers berichtjes de wereld in stuurde om hun prestaties beter te doen laten lijken. | |
alwaysonhold | dinsdag 11 maart 2014 @ 13:21 |
Red Bull zal echt niet in de huidige vorm vooraan verschijnen. Alleen 2 ronde voorsprong lijkt me onwaarschijnlijk. Zou wel leuk zijn als Vettel 1 keer gelapt zou worden. | |
Peterselieman | dinsdag 11 maart 2014 @ 13:27 |
klopt. Aerodynamisch gezien is de Red Bull nog steeds de beste, maar de Renault-motor komt nog iets tekort | |
sanger | dinsdag 11 maart 2014 @ 13:32 |
Als die het al volhoudt.... Is er tijdens de test eigenlijk een renault team geweest die een racesim heeft gedaan? | |
Tarado | dinsdag 11 maart 2014 @ 13:39 |
Ja schijnen toch weer een hoge (de hoogste) bochtensnelheid te hebben | |
Peterselieman | dinsdag 11 maart 2014 @ 13:40 |
Caterham volgens mij Ik geloof dat McLaren dat riep ja. Op de rechte stukken blazen de Mercedessen er momenteel nog wel omheen | |
sanger | dinsdag 11 maart 2014 @ 13:41 |
Button heeft gezegd dat hij ingehaald werd en de RBR door de bocht zag gaan, en onder de indruk was. Maar er is niet bijgezegd of hij werd ingehaald op volle snelheid of dat hij de RBR er langs liet of e.d. | |
Peterselieman | dinsdag 11 maart 2014 @ 13:48 |
ik denk sowieso dat Button die Red Bull er langs liet om het bochtengedrag van dat ding te kunnen observeren | |
Fiorano | dinsdag 11 maart 2014 @ 13:51 |
Nog een paar dagen, ik heb er zin in! | |
twiFight | dinsdag 11 maart 2014 @ 14:03 |
Valt ook weer weinig over te zeggen als je bv. het brandstofverbruik weer niet weet. Anyway, ik heb sterk het gevoel dat Horner de dramaqueen aan het uithangen is, om de FIA alvast soepel te maken voor het aanpassen van het regelement. De dominantie van Red Bull zelf is wat de FIA juist wil doorbreken en Horner doet 180 graden huilie-huilie door nu alvast de dominantie van Mercedes te insinueren. We zijn verdomme nog niet eens in Australie begonnen. Ik weet zeker dat als RB nu ergens problemen mee heeft, dat ze net zo lang proberen te mekkeren als vorig jaar, toen ze de banden niet goed vonden en die aangepast werden. RB heeft gegokt en verloren. Toen McLaren vorig jaar fout zat met hun design hoorde ik RB ook niet. Deal with it. | |
LWD-Godius | dinsdag 11 maart 2014 @ 14:14 |
McLaren wordt in de paddock ingeschat als het slechtste Mercedesteam (subjectief). Hun innovatieve achterwielophanging geeft alleen voordeel op circuits die veel downforce eisen. | |
sanger | dinsdag 11 maart 2014 @ 14:50 |
Die kans is natuurlijk zeer groot aanwezig ![]() | |
sanger | dinsdag 11 maart 2014 @ 14:52 |
Ik geloof dat Williams al heeft gezegd makkelijk een raceafstand te kunnen voltooien met de brandstofhoeveelheid. | |
sanger | dinsdag 11 maart 2014 @ 14:53 |
Mwah, tijdens de eerste test waren ze het snelste Mercedes team. Ik denk dat McLaren tijdens de Bahrein tests vooral op betrouwbaarheid getest heeft. | |
Wertha | dinsdag 11 maart 2014 @ 14:54 |
Toch moeten we niet gek opkijken als de Red Bull's 'gewoon' finishen met twee auto's in de top 6. | |
Fer | dinsdag 11 maart 2014 @ 15:12 |
En Lotus net voor Caterham in de achterhoede. Hoelang voordat Infinity te boel komt kopen? En ik bedoel niet die van Mansoor Ijaz. Zouden ze de seizoensopening ook opzetten in de kamer van Schumi? | |
twiFight | dinsdag 11 maart 2014 @ 15:19 |
Zou me niets verbazen als ze proberen a.d.h.v. F1 geluiden te kijken of er hersenactiviteit optreedt bij Schumi. | |
Fer | dinsdag 11 maart 2014 @ 16:07 |
Begrijp ik ook goed Withmarsh momenteel non-actief is. Ron Dennis de baas in de fabriek en Eric Boullier aan de pitmuur de scepter zal zwaaien? | |
LWD-Godius | dinsdag 11 maart 2014 @ 16:13 |
Sneak preview van de McLarenkleurstelling ?, via AMuS:![]() http://www.auto-motor-und(...)lbourne-8168835.html | |
nils7 | dinsdag 11 maart 2014 @ 16:49 |
Sony toch als sponsor? | |
Bluurgh | dinsdag 11 maart 2014 @ 16:54 |
Eerste paar races sponsorloos dacht ik. | |
Meike26 | dinsdag 11 maart 2014 @ 17:01 |
Waardoor ze de druk iets van de ketel afhalen en plotseling toch in Melbourne met een officiële aankondiging komen. Verrassingseffect neemt toe en betere reclame voor de hoofdsponsor. Wat ik wel opmerkelijk vind is dat ForceIndia ook al een sony sponsoring leek te hebben met iets van ps4 ofzo ? Edit 2 : Niet dus, als ik op homepage van FI kijk geen sponsoring van ps4 te zien ? Tijdens tests volgens mij wel iets gezien hiervan? | |
LWD-Godius | dinsdag 11 maart 2014 @ 17:01 |
Die side pod-kappen blijken toch niet echt overeen te komen met de vorm van de side pods die McLaren in Jerez en Bahrein gebruikte, lees ik nu op diverse fora. Misschien heeft dit dan toch niets met F1 te maken, gewoon van een andere klasse. Vergissing van AMuS, | |
twiFight | dinsdag 11 maart 2014 @ 17:30 |
Ja, alhoewel dat non-actief nog een grijsgebied is. Hij zal in ieder geval geen teambaas meer zijn. Nu is de vraag of ze hem een andere functie geven ergens in de organisatie, of dat hij geheel vertrekt. [edit] Overigens mocht ik Whitmarsh graag. Iemand die zeker thuishoort in de F1, maar wel eerlijk commentaar geeft waar een F1 fan ook wat mee kan. Ron Dennis was toch meer van de gladde PR praatjes, vond ik. Overigens heb ik helemaal het nieuws uit 2013 gemist dat Martin Brundle naar SkyF1 gaat. Ik vond zowel de BBC als SkyF1 altijd goed te doen, zowel qua (pre-race) show als het commentaar. Ondanks dat David Coulthard het in zijn eentje af zou kunnen is nu juist een team van commentatoren beter, omdat men elkaar dan aan kan vullen. Kwam weer eens een jarenoud bericht naar boven in google. Blijft irritant wanneer schrijvers geen datum bij hun bericht zetten. Sorry Meike ![]() [ Bericht 9% gewijzigd door twiFight op 11-03-2014 17:42:47 ] | |
Meike26 | dinsdag 11 maart 2014 @ 17:34 |
Ik vraag mij echt af hoe David het in zijn eentje gaat doen ? Volgens mij komt hij dan echt niet uit zijn woorden. Enige wat hij doet bij commentaar geven is bevestigen of ontkennen van wat Martin zei, of hij verteld wéér één van zijn akendotes. Maar een race verslaan deed hij eigenlijk maar weinig. | |
twiFight | dinsdag 11 maart 2014 @ 17:44 |
Zie hierboven voor een update. Overigens heb je wel gelijk. Daarom is de 'gouden combinatie' ook een ex-coureur plus een solide commentator. Technische details van een ex-coureur vind ik onmisbaar, maar een race lang kunnen becommentarieren is ook een vak apart. | |
Meike26 | dinsdag 11 maart 2014 @ 17:54 |
Hopen dan dat Olav lijntjes gaat leggen met GvdG in de pitstraat.. Kan ook leuk worden ![]() | |
Beach | dinsdag 11 maart 2014 @ 17:55 |
Hij deed het al een jaar samen met Ben nogwat toch. | |
Sinister-D- | dinsdag 11 maart 2014 @ 18:00 |
Edwards.... Moet Giedo dan geen doping tests ondergaan als officiële 3de rijder? | |
DenS | dinsdag 11 maart 2014 @ 19:17 |
Dit jaar is er geen aparte F1 account nog bij Sport1 Go! F1 zal te zien zijn onder alle Sport1 Go gebruikers: http://info.sport1.nl/?page=Onze+Sporten&cat=Formule+1 Als je Sport1 bij Ziggo hebt kun je ook met jouw Ziggo account inloggen bij Sport1 Go ![]() | |
Ferry_76 | dinsdag 11 maart 2014 @ 19:31 |
Mobil1 (Zoals te zien op het hesje van die kerel) is ook McLaren sponsor, en dat ding aan het plafond komt toch wel overeen met deze: http://cdn-2.motorsport.c(...)900/1528952/s1_1.jpg Het lijkt erop dat McLaren de livery ten tijde van West weer terugbrengt (Voorlopig)! | |
Pagan | dinsdag 11 maart 2014 @ 20:03 |
Ter verhoging van de feestvreugde krijgen we zo te zien een warme, droge quali en een koele race met kans op regen. http://www.bbc.com/weather/2158177 | |
Breaker.Faker | dinsdag 11 maart 2014 @ 20:38 |
Zal wel mooi een regen race op de 1ste race van het seizoen. Ook zonder regen gaat het een leuke race worden ik denk dat Renault veel problemen gaat krijgen en ik verwacht zeker geen RB op het podium. Zaterdag en zondag ga ik zeker kijken ook omdat Olav Mol weer erbij zit. Ben benieuwd wat hij te vertellen heeft ik weet nu al zeker dat het veel malen beter is toen hij het nog deed in de studio en beter is dan vorige jaar toen Ronald van Dam het nog deed ik was er met 1 race al klaar mee. Alleen snap ik Sport1 niet zo de maand maart is voor de meeste mensen gratis dat is mooi meegenomen. Na de maand maart kan je voor de eerste 3 maanden sport1 nemen voor 5 euro per maand daarna 15 per maand. Waarom kunnen ze het abonnement niet voor altijd ¤5 per maand maken?? Natuurlijk snap ik wel dat Sport1 dit doet om zo de klanten terug te halen. Maar het blijf toch een raar bedrijf omdat ze vorige jaar ons niet hebben beantwoord op vragen via de mail en Facebook. En nog steeds reageren ze niet op vragen van hun klanten dat kan je goed merken als de klachten leest op hun Facebook pagina. | |
Nieuwschierig | dinsdag 11 maart 2014 @ 21:30 |
Waarom kunnen ze het niet altijd voor 5 euro in de maand doen...? Omdat ze er wat aan moeten verdienen denk ik dan. Ze kunnen er ook een open net van maken met per uur 20 minuten reclame. | |
alwaysonhold | dinsdag 11 maart 2014 @ 21:35 |
Oplossing. Deze site http://www.wiziwig.tv/?part=sports Hd tv streams meestal van Sky tijdens de uitzending ![]() | |
Nattekat | dinsdag 11 maart 2014 @ 21:37 |
![]() ![]() ![]() | |
Geralt | dinsdag 11 maart 2014 @ 21:37 |
Wat kan ik daarmee? ![]() | |
DenS | dinsdag 11 maart 2014 @ 21:40 |
Toegang tot 6 extra livestrams betreft F1. Een race, pit, onboard, hoogtepunten, livetiming en livetracker kanaal. Vorig jaar moest je er een apart abonnement op nemen, nu zit het dus bij Sport1 Go in. | |
alwaysonhold | dinsdag 11 maart 2014 @ 21:42 |
Wie heeft trouwens ervaringen hoe goed de streams zijn van www.Wiziwig.tv? Nu net pas gevonden, iemand die zo vorig jaar iedere race volgde via die site? Of wat zijn goede streams voor over 5 dagen? [ Bericht 12% gewijzigd door alwaysonhold op 11-03-2014 21:47:59 ] | |
Beach | dinsdag 11 maart 2014 @ 22:06 |
Ik denk niet dat dat hier besproken mag worden. | |
Peterselieman | dinsdag 11 maart 2014 @ 22:22 |
klopt | |
alwaysonhold | dinsdag 11 maart 2014 @ 22:23 |
Werd vorig jaar tijdens de races wel gedaan meen ik me te herinneren. | |
twiFight | dinsdag 11 maart 2014 @ 22:50 |
Vorig jaar werd er niet op ingegrepen, alhoewel dat niet per se iets zegt over of het mag of niet natuurlijk ![]() Het zal ook afhangen van de populariteit van een pagina. Zodra een link op een veelbezochte pagina staat kan het snel over zijn met de stream. | |
twiFight | dinsdag 11 maart 2014 @ 23:06 |
Dat kon nog wel eens flink helpen voor de Renault teams. | |
Geralt | dinsdag 11 maart 2014 @ 23:17 |
Serieus niet? Wat een aanfluiting weer. Wie maakt dat beleid hier eigenlijk? Danny? Of de mods? | |
4-elements | dinsdag 11 maart 2014 @ 23:19 |
Ach, er mag zoveel niet in het leven. En toch doen mensen het. ![]() | |
Waffle | dinsdag 11 maart 2014 @ 23:40 |
Dat ziet er wel beter uit. Misschien dan maar sport1 go abonnement nemen voor het hele jaar. 10 euro per maand voor al die kanalen vind ik best wel een goede deal. Nu nog chromecast ondersteuning en ik ben helemaal blij. | |
wimderon | woensdag 12 maart 2014 @ 00:06 |
Jawel hoor. Voor zover ik weer is die regel er alleen voor voetbalstreams. VBL / belangrijk bericht mbt livestreams! | |
DenS | woensdag 12 maart 2014 @ 00:15 |
Neem eerst wel 3 maanden Film1 en Sport1 voor 7,50 p/m. Wel leuke aanbieding voor Film1, Sport1 en Sport1 Go ![]() | |
Waffle | woensdag 12 maart 2014 @ 00:25 |
Ik kan geen sport1 pakket nemen op mijn studenten kamer. Dus ga mooi het sport 1 go abonnement delen met mijn vader. Wel zuur dat de app alleen op tablets groter dan 7" werkt. Zit je dan met een Nexus 7 met full hd scherm ![]() | |
RolStaart-Beer | woensdag 12 maart 2014 @ 00:27 |
Dit. We hebben het hier altijd over streams. Geen haan die er ooit naar gekraaid heeft. | |
Peterselieman | woensdag 12 maart 2014 @ 00:38 |
betekent niet dat het officieel mag | |
Sinister-D- | woensdag 12 maart 2014 @ 06:34 |
Ik kreeg afgelopen jaar bijna elke GP wel een opmerking van een mod als ik een OP maakte waarbij links naar streams stonden. Gewoon stug blijven volhouden en volgen de OP stonden/staan ze er toch weer in ![]() | |
JohnB52 | woensdag 12 maart 2014 @ 07:38 |
Bij Delta mag je ook 3 maanden voor 5 euro, maar daarna zit je er 9 maanden voor t volle pond aan vast. Niet per maand op te zeggen dus. Alleen maart Sport1 voor mij dus. Daarna op RTL en BBC kijken. | |
Tarado | woensdag 12 maart 2014 @ 08:57 |
Pagan | woensdag 12 maart 2014 @ 10:19 |
Thanks. ![]() Dit is mooi gedaan. | |
twiFight | woensdag 12 maart 2014 @ 11:47 |
Zo veel rule explaining wordt er niet gedaan, het is meer een opsomming. Maar wel leuke CGI ![]() | |
Nober | woensdag 12 maart 2014 @ 15:15 |
Sky Sports F1 2014 - The F1 Show http://www.dailymotion.com/video/k7iIisLh5IYzIc5QB8s Australia preview quotes - Lotus,Toro Rosso, Pirelli & more http://www.formula1.com/news/headlines/2014/3/15532.html [ Bericht 38% gewijzigd door Nober op 12-03-2014 15:41:32 ] | |
#ANONIEM | woensdag 12 maart 2014 @ 15:18 |
Vettels auto heet Suzie. | |
flipsen | woensdag 12 maart 2014 @ 15:56 |
Zodat hij er makkelijk "Slow Suzie" van kan maken? |