https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
De TT is exact zoals die moet wezen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:15 schreef edcetera het volgende:
Hunten en geen moeite doen voor een serieuze TT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:10 schreef Maxbet het volgende:
You get a note! And you get a note, even you get a note! Everyone gets a note!
[ afbeelding ]Vergeet jezelf vooral niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:10 schreef Maxbet het volgende:
You get a note! And you get a note, even you get a note! Everyone gets a note!
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
quote:
Moe'k weer een ander sccount hebbenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Cryptorush.
https://cryptorush.in/index.php?p=trading&m=DUCK&b=BTC
Nooit van gehoord.quote:
"This is a demo". Morgen maar even afwachtenquote:
Gezien het marketing budget van Neo & Bee zal deze ook daadwerkelijk airtime zijn geweest.quote:
Wat is hun budget?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:36 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Gezien het marketing budget van Neo & Bee zal deze ook daadwerkelijk airtime zijn geweest.
Niet mals , billboards door heel Cyprus, paginagrote advertenties in kranten, tv en radio commercials.quote:
quote:
quote:
Neequote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:46 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
Zijn jullie al rijke bitches?
Ja, maar niet door BTCquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:46 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
Zijn jullie al rijke bitches?
Buy high sell lowquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:49 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Nee![]()
Ben eigenlijk een beetje btc-moe, pas als er weer wat flinke stijgingen komen ga ik weer instappen.
Preciesquote:
quote:
QFT. Kut zooi. Waar zijn de ups & downs.quote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 04:07 schreef Maxbet het volgende:
Ik zoej och allemoal unne note motte aansmere maar krieg maar gezamenlijk de rotpest, ik bin noar bed
Ik vind dat liedje eigenlijk best leuk.quote:Op zondag 2 maart 2014 04:34 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Eerder dit:
Nu kijken of er nog iemand naar huis gebracht moet worden en anders naar bed toe
Hoiquote:
Morgen weer True Detective kijkenquote:
Ja, ik snap eindelijk hoe ik er naar moet kijkenquote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 09:01 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja, ik snap eindelijk hoe ik er naar moet kijken![]()
Met je ogen openquote:Op zondag 2 maart 2014 09:01 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja, ik snap eindelijk hoe ik er naar moet kijken![]()
whateverquote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 10:38 schreef edcetera het volgende:
Nujij.nl is weer entertainment pur sang:
http://www.nujij.nl/algem(...)ellig.27297359.lynkx
Tering.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:51 schreef Arcee het volgende:
Jaarcijfers 2014 t/m februari (tussen haakjes t/m januari)
001 (004) 16893 Toto69
Hoi muquote:
Staat toch vast op 5 april in Henks kroeg?quote:Op zondag 2 maart 2014 11:01 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Waar is het meetingtopic van Toto eigenlijk gebleven?
Nee ik kom nietquote:Op zondag 2 maart 2014 11:03 schreef edcetera het volgende:
[..]
Staat toch vast op 5 april in Henks kroeg?
Kom je ook?
Morgen weer stagequote:
Even een reeks vragenquote:Op zondag 2 maart 2014 11:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jup! Altijd lastig na een lekker lui weekend.
- Vergoeding. Geen normaal maandsalaris maar voor een knulletje als ik mooi meegenomenquote:Op zondag 2 maart 2014 11:32 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Even een reeks vragen:
Krijg je een vergoeding?
Vind je het leuk?
Leer je nog iets?
40 uur in de week?
Nee, zit pas in mijn tweede jaar. Tijdens mijn bachelor is er sowieso bijna geen ruimte voor een stage. De master die ik wil gaan doen gaan ze misschien uitbreiden naar 2 jaar, maar daar heb ik eigenlijk geen zin in omdat ik dan flink moet gaan lenenquote:Op zondag 2 maart 2014 11:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
- Vergoeding. Geen normaal maandsalaris maar voor een knulletje als ik mooi meegenomen
- Het is een leuk bedrijf, werk is ook wel leuk. Ik heb er alleen een hekel aan wanneer je even niets te doen hebt. Wachten op anderen etc.
- Mwah. Ik leer wel iets, maar van mjj mag het wel wat meer.
- 40 uur in de week helaas. Veel te veel. Ik wil later parttime werken.
Heb jij leuke stages gehad?
Balen man.quote:Op zondag 2 maart 2014 11:41 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Nee, zit pas in mijn tweede jaar. Tijdens mijn bachelor is er sowieso bijna geen ruimte voor een stage. De master die ik wil gaan doen gaan ze misschien uitbreiden naar 2 jaar, maar daar heb ik eigenlijk geen zin in omdat ik dan flink moet gaan lenen('gratis' stufi loopt dan af).
Nee, maar ik hoop gewoon dat die master één jaar blijft duren, anders moet ik wat anders gaan zoekenquote:Op zondag 2 maart 2014 11:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Balen man.Ik snap dat er een financiële drempel is. Geen vermogende ouders?
Hmm.. ik hoop het ook voor je. Of je leent er voor bij. Als de kansen op de arbeidsmarkt gunstig liggen betaalt het zich wel terug.quote:Op zondag 2 maart 2014 11:43 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Nee, maar ik hoop gewoon dat die master één jaar blijft duren, anders moet ik wat anders gaan zoeken.
Nog notes uitgedeeldquote:
quote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 04:07 schreef Maxbet het volgende:
Ik zoej och allemoal unne note motte aansmere maar krieg maar gezamenlijk de rotpest, ik bin noar bed
Hoe vind je het om zo met mensen te moeten werken? Volgens mij weet je wel waarom ik dat vraagquote:Op zondag 2 maart 2014 11:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
- Vergoeding. Geen normaal maandsalaris maar voor een knulletje als ik mooi meegenomen
- Het is een leuk bedrijf, werk is ook wel leuk. Ik heb er alleen een hekel aan wanneer je even niets te doen hebt. Wachten op anderen etc.
- Mwah. Ik leer wel iets, maar van mjj mag het wel wat meer.
- 40 uur in de week helaas. Veel te veel. Ik wil later parttime werken.
Heb jij leuke stages gehad?
Waarom willen ze dat "ineens" doen?quote:Op zondag 2 maart 2014 11:41 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Nee, zit pas in mijn tweede jaar. Tijdens mijn bachelor is er sowieso bijna geen ruimte voor een stage. De master die ik wil gaan doen gaan ze misschien uitbreiden naar 2 jaar, maar daar heb ik eigenlijk geen zin in omdat ik dan flink moet gaan lenen('gratis' stufi loopt dan af).
Tsja. Ik weet het niet. Het gaat me altijd wel goed af. Soms vind ik het moeilijk om iets te vragen, maar verder gaat het wel.quote:Op zondag 2 maart 2014 11:52 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Hoe vind je het om zo met mensen te moeten werken? Volgens mij weet je wel waarom ik dat vraag.
Nou ja, niet ineens, maar ze denken dat ze zo de masters die aansluiten op mijn bachelor meer verdieping kunnen geven. Op zich geen slecht idee natuurlijk, maar ik moet het eerste jaar van mijn master sowieso al gaan lenen. Als ik twee jaar moet gaan lenen wordt het wel een erg duur grapjequote:Op zondag 2 maart 2014 11:53 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Waarom willen ze dat "ineens" doen?
Gewoon coke snuiven, zo doen de grote jongens in de financiële wereld het ookquote:Op zondag 2 maart 2014 11:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tsja. Ik weet het niet. Het gaat me altijd wel goed af. Soms vind ik het moeilijk om iets te vragen, maar verder gaat het wel.
Als ik thuis ben dan ben ik wel helemaal uitgeput. Dan heb ik geen puf meer om de coins bij te houden en dergelijke.
Stage is toch belangrijker dan de coinsquote:Op zondag 2 maart 2014 11:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tsja. Ik weet het niet. Het gaat me altijd wel goed af. Soms vind ik het moeilijk om iets te vragen, maar verder gaat het wel.
Als ik thuis ben dan ben ik wel helemaal uitgeput. Dan heb ik geen puf meer om de coins bij te houden en dergelijke.
True. Bedankt! Dat denk ik ook.quote:Op zondag 2 maart 2014 11:59 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Stage is toch belangrijker dan de coins. Maar goed bezig, dingen vragen zal ook wel makkelijker worden als je ze wat beter kent.
Hoe zie je werken en reizen voor je? Want ik neem aan dat je dan een jaar wil werken om voor dat tweede masterjaar te sparen of niet? Ik hoop maar dat ze het niet veranderen, want zelf vind ik het verstandiger om het gewoon af te maken en daarna pas te gaan reizen enzo.quote:Op zondag 2 maart 2014 11:57 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Nou ja, niet ineens, maar ze denken dat ze zo de masters die aansluiten op mijn bachelor meer verdieping kunnen geven. Op zich geen slecht idee natuurlijk, maar ik moet het eerste jaar van mijn master sowieso al gaan lenen. Als ik twee jaar moet gaan lenen wordt het wel een erg duur grapje. Ik kan natuurlijk ook nog een tussenjaar nemen en een beetje werken en reizen om mijn Russisch te verbeteren
.
Ben benieuwdquote:Op zondag 2 maart 2014 11:53 schreef unlimitedzxr het volgende:
Shibuya-ku, Tokyo
ANNOUNCEMENT REGARDING AN APPLICATION FOR COMMENCEMENT OF A PROCEDURE OF CIVIL REHABILITATION
An overview of the situation should be published here shortly (probably on March 3, 2014 (Japan time)).
Contact information
A call center has been established to respond to all inquiries. The call center is planned to start on March 3, 2014. All inquiries to MtGox Co., Ltd. should be made to the following telephone number:
Telephone number +81 3-4588-3921
Working hours Monday to Friday 10am to 5pm (Japan time)
Please refrain from contacting the office of the supervisor/investigator.
Tja, ik weet ook niet precies wat werkgevers tegenwoordig beter vinden: tijdens je studie reizen en na je studie gelijk gaan werken, of na je studie reizen en daarna pas gaan werken.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:03 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Hoe zie je werken en reizen voor je? Want ik neem aan dat je dan een jaar wil werken om voor dat tweede masterjaar te sparen of niet? Ik hoop maar dat ze het niet veranderen, want zelf vind ik het verstandiger om het gewoon af te maken en daarna pas te gaan reizen enzo.
Ik hoop dat ze genoeg personeel hebbenquote:
Bel eens wat werkgevers op en vraag het gewoon, of ga langs als dat mogelijk is. Of doe het via activiteiten van je universiteit. Ik hoor over de advocatuur ook zoveel verschillende dingen. Inmiddels heb ik verschillende top advocaten gesproken en heb ik veel meer duidelijkheid. Nu nog met wat rechters praten en dan heb ik wel een goed beeld van wat de bedoeling is.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:05 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Tja, ik weet ook niet precies wat werkgevers tegenwoordig beter vinden: tijdens je studie reizen en na je studie gelijk gaan werken, of na je studie reizen en daarna pas gaan werken.
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 2 maart 2014 12:07 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Bel eens wat werkgevers op en vraag het gewoon, of ga langs als dat mogelijk is. Of doe het via activiteiten van je universiteit. Ik hoor over de advocatuur ook zoveel verschillende dingen. Inmiddels heb ik verschillende top advocaten gesproken en heb ik veel meer duidelijkheid. Nu nog met wat rechters praten en dan heb ik wel een goed beeld van wat de bedoeling is.
Ze willen dus een Civil Rehabilitation gaan doen. Al weet ik niet precies wat dat inhoudt. De schuldeisers worden dan eigenaar van Gox ofzo?quote:
Ik gox eigenlijk zo maar dat ze het morgen om de 1 of andere technische reden toch maar niet doenquote:Op zondag 2 maart 2014 12:06 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze genoeg personeel hebben.
quote:
Heb jij Broken Age: Act 1 al gespeeldquote:
Bonusvoordeel is dat ze je gezicht al kennen als je er later eventueel echt solliciteertquote:Op zondag 2 maart 2014 12:08 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Zal het ook eens aan een paar docenten vragen.
quote:Op zondag 2 maart 2014 12:13 schreef Nattekat het volgende:
Geen opleiding doen waar je wordt platgegooid met vele banen nog voordat je überhaupt op bezoek bent geweest
Heb het moeten Googlen. Ziet er goed uit, maar helaas niet gespeeld. Als er een Linux-versie beschikbaar is zal ik het overwegen.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:09 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Heb jij Broken Age: Act 1 al gespeeld?
Altcoinsquote:Op zondag 2 maart 2014 12:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze willen dus een Civil Rehabilitation gaan doen. Al weet ik niet precies wat dat inhoudt. De schuldeisers worden dan eigenaar van Gox ofzo?![]()
http://www.reddit.com/r/B(...)page_updated_030114/
http://www.turnaround.org(...)s.aspx?objectID=8594
[ afbeelding ]
Geromantiseer over hoe gewild je wel niet bent terwijl iedereen haast vervangbaar is.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:13 schreef Nattekat het volgende:
Geen opleiding doen waar je wordt platgegooid met vele banen nog voordat je überhaupt op bezoek bent geweest
Het is echt zo, zat verhalen van anderenquote:Op zondag 2 maart 2014 12:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geromantiseer over hoe gewild je wel niet bent terwijl iedereen haast vervangbaar is.
Wat studeer je?quote:Op zondag 2 maart 2014 12:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is echt zo, zat verhalen van anderen
Hij zit nog op de middelbare school.quote:
Wat er bij dat schema is gezet is speculatie hequote:Op zondag 2 maart 2014 12:14 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Altcoins![]()
Ik weet verder ook niet wat het inhoudt, maar ik zou daar niet eens 1 FTC kopen
quote:Op zondag 2 maart 2014 12:17 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Hij zit nog op de middelbare school.
Oke. Nou ik hoop het voor jequote:Op zondag 2 maart 2014 12:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik begin volgend jaar pas
Maar het gaat over informatica.
Dus ze zijn gewoon bezig met een faillissement? Waarbij de schuldeisers zoals bij een normaal faillissement naar evenredigheid een percentage van de "boedel" krijgen.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:17 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wat er bij dat schema is gezet is speculatie he
Wat meer uitleg:
http://www.cryptocoinsnew(...)what-to-expect-next/
Anekdotes.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is echt zo, zat verhalen van anderen
*kutoverheidquote:Op zondag 2 maart 2014 12:29 schreef Nattekat het volgende:
Leuk, door dit verhaal bedacht ik me dat het wel slim is om nu in te schrijven.
'De server heeft een interne fout'
Kut overheid
Je bent zelf een kutoverheidquote:
Via Steam is het spel iig te spelen op Linuxquote:Op zondag 2 maart 2014 12:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heb het moeten Googlen. Ziet er goed uit, maar helaas niet gespeeld. Als er een Linux-versie beschikbaar is zal ik het overwegen.
We hebben hier nu wel Last of Us.
Ik zal jou eens een kutoverheid gevenquote:Op zondag 2 maart 2014 12:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent zelf een kutoverheid
Maar ik kan nu gewoon de sms verificatie overslaan, faal
Dit.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:23 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dus ze zijn gewoon bezig met een faillissement? Waarbij de schuldeisers zoals bij een normaal faillissement naar evenredigheid een percentage van de "boedel" krijgen.![]()
Gox komt dan denk ik echt niet meer terug, die gaan dus gewoon voor een faillissement. Ze gaan zelf () vast stellen wat ze hebben en wat het waard is en dan iedereen een klein stukje geven, dus lang niet alles wat je er op hebt staan. Zou me niks verbazen als ze dan ook nog een flinke mep in hun eigen zak houden aangezien dit geen normaal faillissement is en er dus ook geen curator zal zijn.
Gox.
Hmm leuk! Die oude MGS-games moet ik ook nog spelen.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:53 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Via Steam is het spel iig te spelen op Linux.
De DLC schijnt ook wel goed te zijn, van de Last of Us. Ik ben blijven hangen bij het museum en ben momenteel bezig met de Metal Gear Solid: Legacy Collection. Ik vond MSG2 een beetje tegenvallen, in MGS3 worden tenminste nog leuke grapjes gemaakt enzo.
Welke auto ga je halenquote:
Neequote:
Nopequote:
Omdat jullie over spelletjes pratenquote:
Vind het nog best knap dat ze de Elite Four hebben verslagenquote:
Gewoon MaGNeTs auto stelenquote:Op zondag 2 maart 2014 13:27 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
een speelgoedauto gaat al niet lukken denk ik.
Je vindt bijna alle blocksquote:Op zondag 2 maart 2014 13:38 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
[..]![]()
Zie mijn hashrate
http://xxl.bitember.com/index.php?page=statistics&action=pool
Is via Betarigs, dus solo instellen is wat lastiger, moet via port-forwarding naar RCP en dan moet je wallet+rpc wachtwoord weer goed beveiligd zijn.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je vindt bijna alle blocks
Wat dacht je van solo gaan?
/carequote:
VBLquote:Op zondag 2 maart 2014 13:49 schreef Toto69 het volgende:
Straks weer trammelant in VBL zeker, met de klassieker
De FOK! stok toch?quote:Op zondag 2 maart 2014 13:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
VBL
Ze hebben ooit een leuk forumspel vergald
Plebejerquote:
Mensen die naar Top40 muziek luisterenquote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 14:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb maar met zo'n 33% verlies verkocht vandaag. Zie dat niet meer goedkomen.
Hoe hebben ze dat vergald?quote:
Flauwquote:Op zondag 2 maart 2014 14:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
GC / FOK!STOK door Nederland #135 Oudenhoorn
Een spel met een fysiek voorwerp, 3x raden.
Moest opzoeken in welke provincie het ligtquote:Op zondag 2 maart 2014 14:28 schreef Nattekat het volgende:
Woont er iemand toevallig in:
[ afbeelding ]
Nu we het er toch over hebben?
Denk dat je carnaval aan het vieren was als je dat wistquote:Op zondag 2 maart 2014 14:29 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Moest opzoeken in welke provincie het ligt.
quote:Op zondag 2 maart 2014 14:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat je carnaval aan het vieren was als je dat wist
Maar wat is de lol nou van dat spel? Gewoon ophalen en ergens anders neer leggenquote:Op zondag 2 maart 2014 14:28 schreef Nattekat het volgende:
Woont er iemand toevallig in:
[ afbeelding ]
Nu we het er toch over hebben?
Kinderachtig ja, maar met al die lurkers op FOK verbaast het me dat het niet eerder is gebeurd. Nu kregen jullie nog een "melding", maar iemand kan het ook gewoon weg halen en niks zeggen. Gewoon een levenloos en kansloos iemand, die dan gaat lurken hoe het topic ontspoort.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het eropuit gaan, nieuwe plaatsen leren kennen. Zelfde lol als nutteloos naar grafiekjes kijkenquote:Op zondag 2 maart 2014 14:34 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Maar wat is de lol nou van dat spel? Gewoon ophalen en ergens anders neer leggen
Ik stond een keer in Rhenen toen ie zo gejat wasquote:Op zondag 2 maart 2014 14:36 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Kinderachtig ja, maar met al die lurkers op FOK verbaast het me dat het niet eerder is gebeurd. Nu kregen jullie nog een "melding", maar iemand kan het ook gewoon weg halen en niks zeggen. Gewoon een levenloos en kansloos iemand, die dan gaat lurken hoe het topic ontspoort.
Maar het is steeds bij een autoweg ofzo? Waarom niet op "mooie" plekjes?quote:Op zondag 2 maart 2014 14:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het eropuit gaan, nieuwe plaatsen leren kennen. Zelfde lol als nutteloos naar grafiekjes kijken
[..]
Ik stond een keer in Rhenen toen ie zo gejat was
Dat spel heeft meerdere aanslagen overleefd al toch? Ik kan me herinneren dat iemand hem een keer in de fik heeft gestokenquote:Op zondag 2 maart 2014 14:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De foto van die plek is stuk, maar hij heeft niet zo lang geleden in Schiermonnikoog gelegen.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:39 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Maar het is steeds bij een autoweg ofzo? Waarom niet op "mooie" plekjes?
quote:Onder de Whatsapp-alternatieven zijn vooral Facebook Messenger, Telegram en iMessage populair. Die diensten worden gebruikt door respectievelijke 35, 26 en 15 procent van de mensen. Sommige mensen gebruiken meerdere diensten.
Inderdaad. Telegram is trouwens van de Russische Facebook.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:41 schreef Sands het volgende:
Derde van Nederlanders stopt met Whatsapp na overname
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarom gaat bitcoin niet werken voor de massaquote:Op zondag 2 maart 2014 14:43 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Inderdaad. Telegram is trouwens van de Russische Facebook.
Het is niet van de Russische Facebook. Het is van de oprichters van de Russische Facebook, maar het is niet zozeer van het bedrijf daarachter. Telegram is een stichting die opereert in Duitsland.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:43 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Inderdaad. Telegram is trouwens van de Russische Facebook.
quote:Op zondag 2 maart 2014 14:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is niet van de Russische Facebook. Het is van de oprichters van de Russische Facebook, maar het is niet zozeer van het bedrijf daarachter. Telegram is een stichting die opereert in Duitsland.
quote:Op zondag 2 maart 2014 14:48 schreef TLC het volgende:
Nu er toch enige afleiding is is dit niet HET moment van Nederland om Vlaanderen binnen te vallen ? ik bedoel als we nu toch bezig zijn![]()
Een haven als Antwerpen erbij kan Nederland goed gebruiken hoor
quote:Op zondag 2 maart 2014 14:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben te lui om helemaal terug te lezen. What happened?
PND gekocht op 6.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben te lui om helemaal terug te lezen. What happened?
Hmm... * Nattekat denkt na om het te kopenquote:Op zondag 2 maart 2014 14:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
PND gekocht op 6.
Dan een stel eikels die hem dumpen naar 2.
Balen.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
PND gekocht op 6.
Vast nietquote:Op zondag 2 maart 2014 15:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Balen.
De stel eikels bevinden zich toch niet hier op het forum he?
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Balen.
De stel eikels bevinden zich toch niet hier op het forum he?
Het ene bedrijf kan nog altijd gegevens aan het andere bedrijf verkopen/geven of hoe je het ook wil noemen. Dat het nu niet zo is sluit dat in de toekomst natuurlijk niet uit. Gewoon tijdens een update nieuwe algemene voorwaarden - die toch niemand leest- laten accepteren. Dat de oprichter dezelfde persoon is zegt in het licht van de huidige "heisa" genoeg, het punt is dat het volk dat huilend naar Telegram rent zich daar over het algemeen helemaal niet van bewust is/was en zich nu heel erg slim voelt vanwege de overstap naar Telegram.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is niet van de Russische Facebook. Het is van de oprichters van de Russische Facebook, maar het is niet zozeer van het bedrijf daarachter. Telegram is een stichting die opereert in Duitsland.
Voordat ze dumpen zouden ze eens het gezicht achter de mensen die daar gedupeerd door raken moeten zien! Echt geen enig moreel besef!quote:
Het is in ieder geval wel open source in tegenstelling tot WhatsApp. Dat maakt het in ieder geval minder vatbaar voor backdoors.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:01 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Het ene bedrijf kan nog altijd gegevens aan het andere bedrijf verkopen/geven of hoe je het ook wil noemen. Dat het nu niet zo is sluit dat in de toekomst natuurlijk niet uit. Gewoon tijdens een update nieuwe algemene voorwaarden - die toch niemand leest- laten accepteren. Dat de oprichter dezelfde persoon is zegt in het licht van de huidige "heisa" genoeg, het punt is dat het volk dat huilend naar Telegram rent zich daar over het algemeen helemaal niet van bewust is/was en zich nu heel erg slim voelt vanwege de overstap naar Telegram.
De meeste mensen hier willen anders ook gewoon snel winst maken en dumpen.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Voordat ze dumpen zouden ze eens het gezicht achter de mensen die daar gedupeerd door raken moeten zien! Echt geen enig moreel besef!
Ik nietquote:Op zondag 2 maart 2014 15:02 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
gaan er mensen naar de Ethereum meeting in amsterdam?
Klopt. Maar het is wel een verschil of een Jan Modaal met een Volvo voor de deur dit doet of de arme Toto.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:06 schreef Sands het volgende:
[..]
De meeste mensen hier willen anders ook gewoon snel winst maken en dumpen.
Ik vind het nog steeds een verschrikkelijke naamquote:Op zondag 2 maart 2014 15:02 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
quote:
Nope.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:02 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
Misschien gaat het ooit nog een keer omhoog...quote:Op zondag 2 maart 2014 15:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klopt. Maar het is wel een verschil of een Jan Modaal met een Volvo voor de deur dit doet of de arme Toto.
amsterdam?quote:Op zondag 2 maart 2014 15:07 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds een verschrikkelijke naam
Ik vind het altijd wel zielig als het mensen treft die dit allemaal doen in de hoop echt rijk te worden omdat ze zelf arm zijn.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:08 schreef Sands het volgende:
[..]
Misschien gaat het ooit nog een keer omhoog...
Alweerquote:Op zondag 2 maart 2014 15:09 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Wat is er met Toto? Weer alles kwijt?
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:09 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Wat is er met Toto? Weer alles kwijt?
quote:Op zondag 2 maart 2014 14:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
PND gekocht op 6.
Wat ook wel grappig is, is dat dezelfde mensen die nu in paniek raken in beginsel dezelfde mensen zijn die de hele dag door, hun hele leven op facebook posten en flink gebruik maken van facebookmessengerquote:Op zondag 2 maart 2014 15:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is in ieder geval wel open source in tegenstelling tot WhatsApp. Dat maakt het in ieder geval minder vatbaar voor backdoors.
Verder is Telegram inderdaad niet de allerveiligste optie. TextSecure is de meest veilige optie, maar hiervoor moet je ook een passphrase instellen. Daarnaast is dat helaas niet zo populair en dat is wel een vereiste wil je met anderen communiceren.
https://telegram.org/privacy
De privacy is wel een stuk beter geregeld dan WhatsApp. Je kunt ook al je berichten en andere gegevens die ze van je hebben laten verwijderen.
En de jackpot valt altijd bij bejaardenquote:Op zondag 2 maart 2014 15:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel zielig als het mensen treft die dit allemaal doen in de hoop echt rijk te worden omdat ze zelf arm zijn.Sowieso zijn kansspelen ook meer in trek bij armere mensen. Dat vind ik altijd wel wat gemeens hebben.
Als je op facebook zit moet je echt niet gaan klagen over privacyquote:Op zondag 2 maart 2014 15:12 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Wat ook wel grappig is, is dat dezelfde mensen die nu in paniek raken in beginsel dezelfde mensen zijn die de hele dag door hun hele leven op facebook posten en flink gebruik maken van de facebookmessenger. Om nu verontwaardigd en bang te zijn dat Facebook hun gesprekken meeleest
. Het enige wat me wel echt vervelend lijkt is als FB er opeens reclame in gaat stoppen. Ik vraag me af of ze dat na de overname van Instagram hebben gedaan ( ik gebruik die app niet dus dat weet ik niet ) .
Preciesquote:Op zondag 2 maart 2014 15:13 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Als je op facebook zit moet je echt niet gaan klagen over privacy.
Bij Instagram hebben ze het nog gemener gedaan. De policy werd gewijzigd en foto's van gebruikers mochten in advertenties getoond worden.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:12 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Wat ook wel grappig is, is dat dezelfde mensen die nu in paniek raken in beginsel dezelfde mensen zijn die de hele dag door, hun hele leven op facebook posten en flink gebruik maken van facebookmessenger. Om nu verontwaardigd en bang te zijn dat Facebook hun gesprekken meeleest
. Het enige wat me wel echt vervelend lijkt is als FB er opeens reclame in gaat stoppen. Ik vraag me af of ze dat na de overname van Instagram hebben gedaan ( ik gebruik die app niet dus dat weet ik niet ) .
quote:
Nee.quote:
Dat is inderdaad sneaky, maar neemt natuurlijk niet weg dat iedereen die gewijzigde voorwaarden nog altijd zelf accepteert, zonder deze te lezen. En dikke generalisatie of niet - ik zei daarom ook "in beginsel" en niet zomaar "alle mensen" - het gros van het volk dat een smartphone bezit en daar whatsapp en dergelijke op heeft maakt over het algemeen overdadig gebruik van Facebook. Over het algemeen is dat ook hetzelfde volk wat nu moord en brand schreeuwt en geen idee heeft wat Telegram eigenlijk is of van wie het nou echt komt. Die nemen dat omdat een ander het ook neemt. Weer zonder verder zelf na te denken dus, net als met het accepteren van nieuwe algemene voorwaarden zonder deze eerst te lezen. Zelfs niet als men weet dat de app zojuist is overgenomen. Zie Instagram. Er zijn natuurlijk uitzonderingen, waarvan jij er waarschijnlijk eentje bent.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bij Instagram hebben ze het nog gemener gedaan. De policy werd gewijzigd en foto's van gebruikers mochten in advertenties getoond worden.
Dat mensen dan huiverig zijn wanneer Facebook WhatsApp overneemt lijkt me best reëel. En dat alle mensen die overstappen ook als een gek zitten te Facebooken is natuurlijk wel een dikke generalisatie.
Ach ja, mensenquote:Op zondag 2 maart 2014 15:41 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dat is inderdaad sneaky, maar neemt natuurlijk niet weg dat iedereen die gewijzigde voorwaarden nog altijd zelf accepteert, zonder deze te lezen. En dikke generalisatie of niet - ik zei daarom ook "in beginsel" en niet zomaar "alle mensen" - het gros van het volk dat een smartphone bezit en daar whatsapp en dergelijke op heeft maakt over het algemeen overdadig gebruik van Facebook. Over het algemeen is dat ook hetzelfde volk wat nu moord en brand schreeuwt en geen idee heeft wat Telegram eigenlijk is of van wie het nou echt komt. Die nemen dat omdat een ander het ook neemt. Weer zonder verder zelf na te denken dus, net als met het accepteren van nieuwe algemene voorwaarden zonder deze eerst te lezen. Zelfs niet als men weet dat de app zojuist is overgenomen. Zie Instagram. Er zijn natuurlijk uitzonderingen, waarvan jij er waarschijnlijk eentje bent.
Hoe laat komt TD?quote:
Nee, waar gaat het overquote:Op zondag 2 maart 2014 15:45 schreef µ het volgende:
Net een goede film gezien: The Hunt (Jagten). Kent iemand die?
Weet niet zo goed hoe ik dat moet zeggen zonder te spoileren. Maar als je tijd hebt raad ik hem zeer aan.quote:
's Nachts, maar vanaf 6 uur morgenochtend staat ie sowieso onlinequote:
Tquote:
Terecht.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:45 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nee, waar gaat het over
edit:
Jagten
Jagten is een Deense dramafilm uit 2012, geregisseerd door Thomas Vinterberg, naar een scenario van Tobias Lindholm en Vinterberg zelf. De productie werd genomineerd voor de BAFTA Award voor beste niet-Engelstalige film
Is je kater ondertussenverdwenen: Je moet nog 3 dagen he?quote:
Vanavond even proberen danquote:
Mooiquote:Op zondag 2 maart 2014 15:46 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
's Nachts, maar vanaf 6 uur morgenochtend staat ie sowieso online.
quote:
Natuurlijkquote:
Ja.quote:
Nice.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:50 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Natuurlijkmeteen het eerste weekend
Oh nee, ik zat tot nu toe alleen op Reddit. Even aanschuivenquote:Op zondag 2 maart 2014 15:50 schreef µ het volgende:
[..]
Nice.
Zit je hier ook: TV / [USA] House of Cards - Waar we enthousiast wachten op SE3! (spoilers) ?
Huh "Algemene voorwaarden": Mijn WhatsApp doet het nog gewoon, niks hoeven accepteren, zelfs geen Facebook-clone moeten aanmaken: Paniek om niksquote:Op zondag 2 maart 2014 15:41 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dat is inderdaad sneaky, maar neemt natuurlijk niet weg dat iedereen die gewijzigde voorwaarden nog altijd zelf accepteert, zonder deze te lezen. En dikke generalisatie of niet - ik zei daarom ook "in beginsel" en niet zomaar "alle mensen" - het gros van het volk dat een smartphone bezit en daar whatsapp en dergelijke op heeft maakt over het algemeen overdadig gebruik van Facebook. Over het algemeen is dat ook hetzelfde volk wat nu moord en brand schreeuwt en geen idee heeft wat Telegram eigenlijk is of van wie het nou echt komt. Die nemen dat omdat een ander het ook neemt. Weer zonder verder zelf na te denken dus, net als met het accepteren van nieuwe algemene voorwaarden zonder deze eerst te lezen. Zelfs niet als men weet dat de app zojuist is overgenomen. Zie Instagram. Er zijn natuurlijk uitzonderingen, waarvan jij er waarschijnlijk eentje bent.
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:51 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Oh nee, ik zat tot nu toe alleen op Reddit. Even aanschuiven
Zit je op mobiep ofzo? Je typt zo raar.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:51 schreef edcetera het volgende:
[..]
Huh "Algemene voorwaarden": Mijn WhatsApp doet het nog gewiin, niks hoeven acceptere, zelfs geen Facebook-clone moeten aanmaken: Paniek om niks
Regel 10 van het internetquote:
Er is momenteel dan ook geen sprake van een update. Of wil je zeggen dat je dat nog nooit hebt gemerkt? Sofware updates gaan doorgaans gepaard met het opnieuw accepteren van de algemene voorwaarden, waarbij het niet vreemd is dat die meteen zijn gewijzigd. Niet alleen bij Whatsapp.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:51 schreef edcetera het volgende:
[..]
Huh "Algemene voorwaarden": Mijn WhatsApp doet het nog gewoon, niks hoeven accepteren, zelfs geen Facebook-clone moeten aanmaken: Paniek om niks
Ja die gaat waarschijnlijk een Oscar winnen.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:45 schreef µ het volgende:
Net een goede film gezien: The Hunt (Jagten). Kent iemand die?
Totopaalquote:
Terecht wel.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:55 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja die gaat waarschijnlijk een Oscar winnen.
If you enjoy any rival sites — DON'T.quote:
Ik heb geen update gehad voor Whatsapp de laatste dagenquote:Op zondag 2 maart 2014 15:54 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Er is momenteel dan ook geen sprake van een update. Of wil je zeggen dat je dat nog nooit hebt gemerkt? Sofware updates gaan doorgaans gepaard met het opnieuw accepteren van de algemene voorwaarden, waarbij het niet vreemd is dat die meteen zijn gewijzigd. Niet alleen bij Whatsapp.
Reddit is FOK!-rival?quote:Op zondag 2 maart 2014 15:56 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
If you enjoy any rival sites — DON'T.
Het is je geradenquote:Op zondag 2 maart 2014 15:57 schreef µ het volgende:
Ik zal niet meer over Reddit praten. Ik zal niet meer over Reddit praten. Ik zal niet meer over Reddit praten.
Fair enough.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:41 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Hij typt wel vaker raarquote:
Zit je me nou te fucken of watquote:Op zondag 2 maart 2014 15:56 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik heb geen update gehad voor Whatsapp de laatste dagen
Een echte?quote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:53 schreef µ het volgende:
[..]
Dekstop. Krijg allemaal rare gedachten bij dat woord.
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:56 schreef µ het volgende:
[..]
Terecht wel.
TV / The Hunt (Deens: Jagten) < weet alleen niet wat ik daar mee moet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben raarquote:
Neuquote:Zit je me nou te fucken of watdat zeg ik toch helemaal niet?
quote:Op zondag 2 maart 2014 16:01 schreef Sands het volgende:
[..]Wat ik in dat topic zei dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
జ్ఞా
Blijft wel een vuil streekje hoor, dat ben ik met je eensquote:
quote:
Laat maar danquote:
Ik klaag jullie allemaal aan wegens schending van de fundamentele wetten van het internetquote:
Hihihiquote:Op zondag 2 maart 2014 16:06 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik klaag jullie allemaal aan wegens schending van de fundamentele rechten van het internet.
Ben je nou wel of niet Iers?quote:
Aanraders?quote:Op zondag 2 maart 2014 16:06 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik ben echt als een junkie allemaal Kevin Spacey films die ik nog niet ken aan het binnen halen.![]()
#HoCFever.
Kevin Spacey pas kennen sinds HoCquote:Op zondag 2 maart 2014 16:06 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik ben echt als een junkie allemaal Kevin Spacey films die ik nog niet ken aan het binnen halen.![]()
#HoCFever.
American Beauty?quote:
Ken je die nietquote:
Zomaar conclussies trekkenquote:
Lwarencequote:Op zondag 2 maart 2014 16:13 schreef µ het volgende:
[..]
Wel van naam.
Of is die met Jennifer Lwarence?
Goed toch?quote:Op zondag 2 maart 2014 16:13 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Zomaar conclussies trekken____ . Ik zeg toch films die ik nog niet ken. Ik keen HoC juist omdat ik hem een goede acteur vond.
L.A. Confidentialquote:
4chanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |