Gelukkig niet in Dublin. Enkel een gast, die zn auto aan het stofzuigen was (op een Zaterdagquote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Elke wijk zal wel zo'n optochtje hebben.
RabbitCoin minede je toch? Die komt zo op Mintpal.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:05 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Yup, en iedereen kan hashrate aanbieden en/of huren. Dus ze hebben zelf geen rigs.
Werkt supersimpel.
De originele was beterquote:
Ik miste je alquote:
Ierlandquote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:40 schreef edcetera het volgende:
[..]
Gelukkig niet in Dublin. Enkel een gast, die zn auto aan het stofzuigen was (op een Zaterdag) en een zolderkamerbewoner barricadeert, die over de kabel moest manouvreren. Ffuuh, weer gelukt * edcetera veegt zweet van zijn voorhoofd
Terechte EDIT, dus Granny-update:
Na het manuvreren tussen de rollators en babbelende Ierse tieners, maakte Ed eerst de keukenrol master en gaat nu voor de rest.
Naar de TESCO gaan op Zaterdag![]()
Ik dit doen![]()
Druk en alles.quote:
Zijn dat kh/s?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:59 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Op THORCOIN, dit zorgt dat ik me miezerig voel
Riekt naar botnet.quote:
We gaan weer zakken dus?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:55 schreef TimKuik het volgende:
Lekkere pump. Verkocht op $560.5
Prijscorrectie komt er aan.
Een klein beetje maar. Ik pak misschien maar een % of 2 winst.quote:
Ik had nog een buy order op 4 staan vanochtend. Die wilde ik weghalen, maar ineens was ik van plek 38 in de rij naar 250.000 PND gegaan. En stijging lijkt er niet in te zittenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:58 schreef TimKuik het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar om verlies op PND te pakken, je had gewoon 50% winst kunnen pakken
Ho, wacht: In Ierland bestaat geen zomerquote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:32 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ierland![]()
Ben daar afgelopen zomer geweest, was echt tof
Dublin, Killarney en Galway. In Dublin heb ik nog regen gehad, maar in Killarney en Galway was het nog een graad of 20. In landen zoals Ierland kun je in de zomer tenminste nog door natuurgebieden wandelen, als je naar Zuid-Europa of Zuidoost-Azië gaat zit je alleen maar te zwetenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:16 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ho, wacht: In Ierland bestaat geen zomerWaar ben je geweest?
dcukquote:
Al dronkenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:28 schreef Maxbet het volgende:
Alaaf! [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Max, ben je nu in de "Stad" : Je zou me nu een Ninja-actie kunen leveren door voor mijn zusje een pilsje te bestellen. Zou ik tof vindenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:28 schreef Maxbet het volgende:
Alaaf! [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Misschien gaat hij er liever met je zusje vandoor?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:37 schreef edcetera het volgende:
[..]
Max, ben je nu in de "Stad" : Je zou me nu een Ninja-actie kunen leveren door voor mijn zusje een pilsje te bestellen. Zou ik tof vinden![]()
Rekening in BTC, no probs
9 uur pas. En pics van je zusjequote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:37 schreef edcetera het volgende:
[..]
Max, ben je nu in de "Stad" : Je zou me nu een Ninja-actie kunen leveren door voor mijn zusje een pilsje te bestellen. Zou ik tof vinden![]()
Rekening in BTC, no probs
Als je move naar die "Ierse pub" zie je haar IRL en gratis pilsje van mij: Als je haar vind nog meer pilsjes van mijquote:
Kijk, dat is bruikbare informatie, Shannons kwam ik regelmatigquote:
FF gevraagdquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:55 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Kijk, dat is bruikbare informatie, Shannons kwam ik regelmatig
Nu nog pics van je zusje anders weet ik natuurlijk niet wie ik bier moet regelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |