Een famfare?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:55 schreef roislecxe het volgende:
Grafherrie buiten. Ik heb heul geen plaatselijke minioptocht voor de deur besteld
Soort cex.io voor scrypt?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:02 schreef MaGNeT het volgende:
Eerste keer 22Mhash/s gehuurd via Betarigs.com
Hopelijk levert het wat op
http://rbbt.scryptominers(...)atistics&action=pool
Zou rond de 28Mhash/s moeten komen omdat m'n eigen rigs er ook op gericht staan
Lentequote:Vooruitzichten lange termijn
zaterdag 08 maart tot en met zaterdag 15 maart
Circa 80% kans op rustig voorjaarsweer met kleine neerslagkansen. Temperaturen liggen over het algemeen iets boven het langjarig gemiddelde.
Yup, en iedereen kan hashrate aanbieden en/of huren. Dus ze hebben zelf geen rigs.quote:
Profitable? Want dat was cex niet (voor mij iig).quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:05 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Yup, en iedereen kan hashrate aanbieden en/of huren. Dus ze hebben zelf geen rigs.
Werkt supersimpel.
Is niet met jaarcontracten en meuk. Je kunt al vanaf 3 uur lang huren geloof ik. Ideaal om er wat bij te pakken bij een launch waarvan je denk dat het wel wat kan worden.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:06 schreef µ het volgende:
[..]
Profitable? Want dat was cex niet (voor mij iig).
Zou eigenlijk in BTC scrypt mhashes willen kopen en er weer BTC uit krijgen...
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:10 schreef Maxbet het volgende:
Weg. Koken. Bier. Dronken. Schandalen bouwen. Terug. Dronken iedereen notes aansmeren. Slapen. Brak.
Ik zeg goede planning
quote:
Famfare = Kinderoptocht en daar maken ze in Breda jaarlijks een festival vanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:28 schreef DaMart het volgende:
Mijn papierversnipperaar is naar de maan.PSC goeie coin met opportunities: MOON!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best firms advertise the least...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |