https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Disclaimer: Alle uitspraken gedaan door mij, of door mogelijk anderen die op mijn account zitten kunnen niet worden gewaarborgd. Rois is geen Jomanda die ziet hoe het er de komende week uit zal zien en kan derhalve niet aansprakelijk gesteld worden voor geleden schade.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:42 schreef edcetera het volgende:
Yalalalaila
Oppe Ruiver is het leven net zoals Crypto GC
Ruiver note gemachtquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:43 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Zeggen dat de mods falen
Note gemacht
Ik weet niet meer waar ik die kon zien.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:43 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Zeggen dat de mods falen
Note gemacht
Wel bij jezelf beginnen dan hequote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:46 schreef Maxbet het volgende:
Morgen en zondag dronken iedereen notes aansmeren
Upload zo'n meuk dan ook ergens heen zodat je bij falen je spul gewoon nog hebtquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:45 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waar ik die kon zien.
ik had al die linkjes in m'n crypto-excelschema. Maar gisteren de laptop teruggebracht naar fabrieksinstellingen want was asociaal traag, en natuurlijk stond mn excelbestand op de Cschijf ipv de D. Aaaand it's gone.
Godver dan ben ik er niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:46 schreef Maxbet het volgende:
Morgen en zondag dronken iedereen notes aansmeren
Falen is voor mods. Er stond teveel verlies in dus ik wilde hem kwijt. Nu heb ik weer winstenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:47 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Upload zo'n meuk dan ook ergens heen zodat je bij falen je spul gewoon nog hebt
Alsof jij niet ongeveer tegelijk met mij hier komt binnenvallen vanuit de kroegquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Godver dan ben ik er niet.![]()
Mag ik er maandag 1?
waarschijnlijk wel... tussen 5 en 6 ofzo gok ik.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:48 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Alsof jij niet ongeveer tegelijk met mij hier komt binnenvallen vanuit de kroeg
Ik zeg toch ongeveer tegelijkquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel... tussen 5 en 6 ofzo gok ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forcefield City Bewoner
Als ik hier kom aanwaaien rond die tijd zit dat er wel inquote:
Mach me een TR,quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:51 schreef roislecxe het volgende:
Zometeen moet ik Mintkwal nog een note geven
Ik heb ook liever groene, die worden meer waardquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:53 schreef edcetera het volgende:
[..]
Mach me een TR,
(en ik geef Mr Mart geen rooie BTC)
Alleen op blauwe maandagen is dat zo.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ook liever groene, die worden meer waard.
En als Nattekat ze niet heeft gekocht.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Alleen op blauwe maandagen is dat zo.
Waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:53 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als ik hier kom aanwaaien rond die tijd zit dat er wel in
Maar. Voor elke note ie je mij geeft moet je er zelf ook 1 waarschijnlijk
Ik vind Drogekat leukerquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
En als Nattekat ze niet heeft gekocht.
We remind youquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:47 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Kan dat
Ik hoop dat ik me dat niet kan herinneren als ik dronken ben
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forcefield City Bewoner
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]But we also forgive...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best firms advertise the least...
Jao doen Rois. Kusjes E.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:59 schreef roislecxe het volgende:
Ik gif m'n eige d'r nog maor 1tje. ben al op d'n hellef dus bietje rustig aon doen meej 't spraokwater.
Ik ook. Maak alleen maar winstjesquote:
Dollarsquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:07 schreef roislecxe het volgende:
Ben best tevreden over laatste 2 dagen. van 0.11 btc naar 0.16.
25 dollar ofzo weer erbij.
Jeuj.
Maarja, verplicht in BTC zitten is wel jammer. liever had ik het gewoon in dollars gezien
*maar dat zou wel fantastisch zijn*quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als BTC vannacht naar 450 zakt was het allemaal voor niks
Jawel, dan heb je meer BTCquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als BTC vannacht naar 450 zakt was het allemaal voor niks
Dat wel.quote:
Totdat moonquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:16 schreef roislecxe het volgende:
De 1uursgrafiek van BTC laat zien wat ie altijd laat zien. Als je niet in de stijging zat, kun je een dagen/wekenlange downtrend verwachten met op het eind een stevige daling/crash. Waarna het oploopt tot net niet het vorige hoogtepunt waarna de downtrend weer begint enz enz...
Het is 1 maart. Het daalt al een volledige 2 maanden. Het zal mij benieuwen. Ik maak gebruik van de ministijgingen en zorg er niet in te zitten bij harde dalingen. Maar moon? Inmiddels is 650 al een flinke moon.quote:
April - November was nog wel langerquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:19 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het is 1 maart. Het daalt al een volledige 2 maanden. Het zal mij benieuwen. Ik maak gebruik van de ministijgingen en zorg er niet in te zitten bij harde dalingen. Maar moon? Inmiddels is 650 al een flinke moon.
true, maar toen was er veel minder om te doen. Nu heeft een veel groter percentage vd mensen erover gehoord en gelezen, maar wat ze lazen is alleen maar ellende.quote:
Als ik in de graan Edcetera roep krijg ik dan ook gratis bier?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:22 schreef edcetera het volgende:
Max: Je moet gewoon gaan zuipen en naar de Ruiver gaan. Naar de Paersstal (Harrie) gaan en Edcetera roepen: Gratis biertje (=op mijn rekening)
Venlo![]()
De Ruiver![]()
Als je echt naar Reuver komt en bij de Paerstal (=Harrie) een pilsje bestelt betaal ik hem serieus!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als ik in de graan Edcetera roep krijg ik dan ook gratis bier?
Ja en dan zit je na dat biertje nog steeds in Reuverquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:37 schreef edcetera het volgende:
[..]
Als je echt naar Reuver komt en bij de Paerstal (=Harrie) een pilsje bestelt betaal ik hem serieus!
Is dat een plaatsnaam.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:37 schreef edcetera het volgende:
[..]
Als je echt naar Reuver komt en bij de Paerstal (=Harrie) een pilsje bestelt betaal ik hem serieus!
Tja Reuverquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:38 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ja en dan zit je na dat biertje nog steeds in Reuver
Tevens op andermans rekening drinken
M'n vriendin is wel weg. Ik ga morgen en overmorgenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:36 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Moeten jullie niet carnavallen? Alle zachte g's die ik ken zijn vanavond "Alaaf-roepend"richting het zuiden vertrokken
Een tijdje. Over een maand is 450/480 normaal. Er is altijd wel wat. Zei het daarstraks nog, het daalt nu op de kop af 2 maanden gestaag. Begin 2014.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:42 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Zo, 500 - 560 lijkt wel een beetje de nieuwe "stabiele" prijs te worden
Dat gaan we dus mooi niet accepteren hé. Hij moet godverdomme naar de 950$ zodat ik weer even sta.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:42 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Zo, 500 - 560 lijkt wel een beetje de nieuwe "stabiele" prijs te worden
Omgquote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat gaan we dus mooi niet accepteren hé. Hij moet godverdomme naar de 950$ zodat ik weer even sta.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat gaan we dus mooi niet accepteren hé. Hij moet godverdomme naar de 950$ zodat ik weer even sta.
Nee dat denk ik niet, die crash is al overleefd.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Een tijdje. Over een maand is 450/480 normaal. Er is altijd wel wat. Zei het daarstraks nog, het daalt nu op de kop af 2 maanden gestaag. Begin 2014.
Ik koop helemaal niks meer.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:46 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]Gewoon bijkopen
[..]
Nee dat denk ik niet, die crash is al overleefd.
Wanneer gaan we volgens jou weer omhoog kijken dan?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:46 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]Gewoon bijkopen
[..]
Nee dat denk ik niet, die crash is al overleefd.
Oh met mij gaat het prima hoor. Wist van te voren het risico en wist ook zeker dat de kans groot was dat ik die ¤1k niet meer zou zien. Maarja vond de potentiële opbrengst net iets beter dus vond het zeker waard om de gok te wagen ( en blijkbaar was ik niet de enige; http://www.reddit.com/r/B(...)a/am_i_really_crazy/ ). En ja die ¤1k kan ik nog wel missen hoor, dat wordt wel gecompenseerd door anderen investeringen ( bitcoins die ik 2 jaar geleden kocht of AM shares die ik vrij hoog wist te verkopen ).quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:05 schreef ZetaOS het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Pietpatat en zijn fail?
Dit dacht ik tot een paar weken terug ook.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik koop helemaal niks meer.Heb het wel gezien met de crypto's nu. Laat het mooi staan zo. De altcoins zijn toch niet zo interessant meer en BTC zal vanzelf wel weer een keer stijgen.
Ik vind het wel goed dat je zegt dat je het geld inderdaad kan missen., Het is een groot risico. Maar ik heb grotere gezien van iemand die 53k investeerde 2 dagen voor gox dood was.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:48 schreef pietjepatat het volgende:
[..]
Oh met mij gaat het prima hoor. Wist van te voren het risico en wist ook zeker dat de kans groot was dat ik die ¤1k niet meer zou zien. Maarja vond de potentiële opbrengst net iets beter dus vond het zeker waard om de gok te wagen ( en blijkbaar was ik niet de enige; http://www.reddit.com/r/B(...)a/am_i_really_crazy/ ). En ja die ¤1k kan ik nog wel missen hoor, dat wordt wel gecompenseerd door anderen investeringen ( bitcoins die ik 2 jaar geleden kocht of AM shares die ik vrij hoog wist te verkopen ).
Ik heb het meer te doen met jou. Dat je in meerdere topics iemand belachelijk probeert te maken die een risico durft te nemen, succes verder nog met die instelling.
Ja, dat is 't 'm. Ik heb de tijd (en zin) niet om de altcoins te monitoren.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dit dacht ik tot een paar weken terug ook.
Nu zit ik tot m'n nek in idiote coins omdat die het geld opleveren en BTC alleen maar gestaag daalt.
Ik speel liever met digitale muntjes dan dat ik een kaartenhuis kijk. Hoewel het misschien wel hetzelfde is....quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, dat is 't 'm. Ik heb de tijd (en zin) niet om de altcoins te monitoren.
Heb nu eindelijk een beetje tijd na herkansingen, dus ik ga nu mooi eten maken en een aflevering House of Cards kijken. Waarschijnlijk heeft trol alles al gezien.
Ik zeg toch net dat dit de nieuwe "stabiele" prijs is. Dit is de nieuwe "hoog" met een uitschietertje naar 600. Juist omdat er altijd wel iets is vallen die crashes de laatste tijd best tegen, als er al een echte crash is dan is het er steeds binnen no time hersteld. Nog voordat ik fucking wakker ben is het in dezelfde nacht alweer herstelsquote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wanneer gaan we volgens jou weer omhoog kijken dan?
De 1dagsgrafiek geeft al 2 volle maanden downtrend. Gox, China, Rusland, er is altijd wel iets.
Ik trade volgens mij al 2 maanden niet meerquote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik koop helemaal niks meer.Heb het wel gezien met de crypto's nu. Laat het mooi staan zo. De altcoins zijn toch niet zo interessant meer en BTC zal vanzelf wel weer een keer stijgen.
Ehhh. Je hebt de grafiek echt niet op 1 dag gezet hoor. Het is helemaal niet zo stabiel rond deze prijs als jij zegt. Een week hangt het nu rond deze prijs. In de 7 weken daarvoor die dit jaar telde is het wekelijks gedaald. Dus de kans dat het over een week weer lager staat is aanzienlijk lijkt me. Waarom zou dit het einde van de daling zijn volgens jou?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:52 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik zeg toch net dat dit de nieuwe "stabiele" prijs is. Dit is de nieuwe "hoog" met een uitschietertje naar 600. Juist omdat er altijd wel iets is vallen die crashes de laatste tijd best tegen, als er al een echte crash is dan is het er steeds binnen no time hersteld. Nog voordat ik fucking wakker ben is het in dezelfde nacht alweer herstels. Dit IS de crash of ben je vergeten hoeveel het pas geleden nog waard was, of hoe het na China weer omhoog schoot? Nu blijft het gewoon rond deze prijs hangen, met af en toe een piekje omlaag bij het zoveelste slechte nieuws, maar zelfs Gox had maar kort effect laatst. Misschien als ze officieel failliet zijn, maar met wat ik nu heb gezien zal men gaan bijkopen waardoor dat heel rap weer terug gaat naar waar het nu is.
ho ho ho ho ho ho ho hoquote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:55 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ben er weer vandoor, filmpje kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door roislecxe op 01-03-2014 02:20:46 ]Forcefield City Bewoner
Ryan (L)quote:Op zaterdag 1 maart 2014 08:50 schreef Spatieloos het volgende:
Wanneer gaat het nou weer eens herstellen!?
Keiveel velies enzo.quote:
Altijd blijven lachenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:29 schreef Spatieloos het volgende:
Maar ach we zullen zien, misschien verdien ik alles nog wel een keer terug.
Hihi baas, Rois was dronken. Lieffquote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:37 schreef roislecxe het volgende:
Ik doe nog 1 biertje en dan bedtijd.
heb ik er vd 12 nog 2 over zelfs. heel netjes.
Lurkers
Pirania (L)quote:
Einde van het jaar bitcoin op 10.000 dollar enzo.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:29 schreef Spatieloos het volgende:
Maar ach we zullen zien, misschien verdien ik alles nog wel een keer terug.
Snel kopen nu: Mooon Moonquote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:47 schreef Sands het volgende:
[..]
Einde van het jaar bitcoin op 10.000 dollar enzo.
Maar wat gebeurt er dan met mijn waardeloze altcoins?!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:47 schreef Sands het volgende:
[..]
Einde van het jaar bitcoin op 10.000 dollar enzo.
Eh ja, maar BTC op 10000 in december is een illusie. Moon naar 2000 in April/Mei ok maar echt geen 10000quote:
Sommige stijgen en sommige dalen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar wat gebeurt er dan met mijn waardeloze altcoins?!
Ik probeer spatieloos wat moed in te pratenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:52 schreef edcetera het volgende:
[..]
Eh ja, maar BTC op 10000 in december is een illusie. Moon naar 2000 in April/Mei ok maar echt geen 10000
Welke coin? Die drukken de prijs van BTC namelijk omlaagquote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar wat gebeurt er dan met mijn waardeloze altcoins?!
Maar wat nou als de dollar ofzo in stort en ineens boem iedereen in goud en bitcoin en kablam boem rijk.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:52 schreef edcetera het volgende:
[..]
Eh ja, maar BTC op 10000 in december is een illusie. Moon naar 2000 in April/Mei ok maar echt geen 10000
Dollar collapse: De US moet toch nu een uitspraak doen over hun schuldenplatform: Ze zijn net zo stil als GOXquote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar wat nou als de dollar ofzo in stort en ineens boem iedereen in goud en bitcoin en kablam boem rijk.
Minus de verloren coins, Dus BTC is eigenlijk meer waardquote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:00 schreef Spatieloos het volgende:
21 miljoen * 10000 = 210 miljard, dat is toch niet zo heel veel? Moet ooit lukken!
Blij dat mijn geld daar weg isquote:
Ze zijn wel vaker even offline https://twitter.com/btcecomquote:
Als btc-e ook leeggeroofd wordt zal de hel pas echt losbrekenquote:
Ik sta op nummer 60quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:01 schreef Nattekat het volgende:
GC / FOK!forum-stats: Maand en jaarcijfers (en Totals Top 5.000) #7
Toto
Dan verdien ik het ook om mijn btc te verliezenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:01 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Als btc-e ook leeggeroofd wordt zal de hel pas echt losbreken.
Rois op 30quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:01 schreef Nattekat het volgende:
GC / FOK!forum-stats: Maand en jaarcijfers (en Totals Top 5.000) #7
Toto
quote:
quote:
Moet geld mee te verdienen zijnquote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:46 schreef edcetera het volgende:
[..]
Nou niks, ietsiepietsie gezakt zoals het weekend doet
Is dat al 100% duidelijk dan? Dat ze onbruikbaar zijn?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:05 schreef edcetera het volgende:
[..]
Minus de verloren coins, Dus BTC is eigenlijk meer waard
quote:
Alina (L)quote:
Staat als sinds juni 2011 in de urban dictionaryquote:goxed
Being effectively fooled and/or trolled repeatedly. Derived from the "temporary" closure of the Bitcoin exchange site MtGox in June 2011, and the repeated delays in reopening for trading.
The MtGox opening has been delayed another 24 hours... we've been goxed AGAIN!
ZOMGquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:09 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Staat als sinds juni 2011 in de urban dictionary
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=goxed
De betekenis is in 3 jaar niks veranderdquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:09 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Staat als sinds juni 2011 in de urban dictionary
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=goxed
Je meent het.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]
De betekenis is in 3 jaar niks veranderd
Meid toch.quote:
Wat ik me trouwens afvraag, wat een je als vegetariër met carnaval?quote:
Pizzaquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:20 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wat ik me trouwens afvraag, wat een je als vegetariër met carnaval?
Ik kan me echt geen enkel vegetarisch gerecht bedenken wat ik rond een uur of 4 in de nacht dronken naar binnen zou werken
Pizzzzzzaaaaaaquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:20 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wat ik me trouwens afvraag, wat een je als vegetariër met carnaval?
Ik kan me echt geen enkel vegetarisch gerecht bedenken wat ik rond een uur of 4 in de nacht dronken naar binnen zou werken
Dan was het antwoord gras.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:22 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Oh ja wacht, vegetarisch moet ik natuurlijk niet verwarren met veganistisch
Pizza's kun je net zo goed zonder kaas eten lijkt mequote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:22 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Oh ja wacht, vegetarisch moet ik natuurlijk niet verwarren met veganistisch
Om zoetigheid geef ik echt niks. Laatste keer dat ik taart heb genomen op een feestje ofzo is echt jaren terug uit fatsoenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:24 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Pizza's kun je net zo goed zonder kaas eten lijkt me.
Je kunt je ook nog met cake en taart volstoppen.
Ik heb nu echt zin om een taart in mijn gezicht te duwenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:24 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Om zoetigheid geef ik echt niks. Laatste keer dat ik taart heb genomen op een feestje ofzo is echt jaren terug uit fatsoen
Watquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:26 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik heb nu echt zin om een taart in mijn gezicht te duwen.
Pizza zonder kaasquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:24 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Pizza's kun je net zo goed zonder kaas eten lijkt me.
Je kunt je ook nog met cake en taart volstoppen.
Gouwen'andel. Een taartenwinkel naast Achmeds pizzapaleis openen van 22.00uur tot 5.00uur.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:28 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Pizza zonder kaas
En om 4 uur 's nachts dronken cake en taart in je gezicht lopen duwen in een snackbar lijkt me nou ook niet alles
En om 5:05 kun je met de hogedrukspuit de hele zaak uitspuiten zekerquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gouwen'andel. Een taartenwinkel naast Achmeds pizzapaleis openen van 22.00uur tot 5.00uur.
Tja, pizza en geschaafde farkie op een broodje houden mensen ook binnen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:31 schreef Maxbet het volgende:
[..]
En om 5:05 kun je met de hogedrukspuit de hele zaak uitspuiten zeker
Of denkte zelf da dat goed gut?
Oh ik bedoelde niet kotsen, maar als ik aan dronken + taartwinkel denk is er maar 1 conclusie: taartgooigevechtquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Tja, pizza en geschaafde farkie op een broodje houden mensen ook binnen.
Ohquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:35 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde niet kotsen, maar als ik aan dronken + taartwinkel denk is er maar 1 conclusie: taartgooigevecht
Je brengt me op ideeënquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gouwen'andel. Een taartenwinkel naast Achmeds pizzapaleis openen van 22.00uur tot 5.00uur.
tl;drquote:
Dat is wat ik hier een tijdje geleden al verkondigdequote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:45 schreef µ het volgende:
Hoe meer ik over de 'internals' van bitcoin lees, hoe briljanter ik het vind..
Die las ik inderdaad jaren terug al. Tof spulquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:47 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat is wat ik hier een tijdje geleden al verkondigde
Alleen de whitepaper een keer goed lezen doet al veel imo.
Whitepaper al gelezen? https://bitcoin.org/bitcoin.pdfquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:52 schreef Nattekat het volgende:
Dat ene deel van bitcoin dat ik nog steeds niet begrijp; de transacties en merkleroot...
En dus ook de Goxbug.
http://tweakers.net/nieuw(...)verschrijvingen.htmlquote:De bug waar MtGox last van had zit in zijn implementatie van het Bitcoin-protocol. Transaction malleability maakt het mogelijk dat een derde partij de hash van een nieuwe transactie aanpast zonder dat de handtekening ongeldig wordt. Als de misbruiker snel is, kan zijn versie van de twee transacties gevalideerd worden. Voor aanbieders van wallets en beurzen zal het lijken of de transactie niet verricht is, omdat deze niet met de originele hash in de blockchain verschijnt. Gebruikers kunnen misbruik maken van het spoofen van de transactie-id's met onterechte transacties. Desondanks is een denial of service het grootste risico van het probleem in MtGox' implementatie van het protocol.
Ja, 961 was een mooi cijfer om in te stappenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:31 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga denken ik maar eens in BC stappen. Lijkt me ver genoeg gedaald nu
Wat de transaction Malleability is begrijp ik wel in grote lijnen, maar ik ben meer geinteresseerd in het technische deel van het verhaal. Echter ben ik nog steeds bezig met het uitzoeken hoe transacties precies werken.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:07 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Whitepaper al gelezen? https://bitcoin.org/bitcoin.pdf
En met Goxbug bedoel je Transaction Malleability neem ik aan?
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)verschrijvingen.html
BIT / Transaction Malleability
Ah, die was ik laatst naar op zoek.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:11 schreef µ het volgende:
https://blockchain.info/a(...)XXXXXXXXXXXXXXUWLpVr
Toffe adressen.
Hongerige ogenquote:
Ik wacht op de 450, das pas fantastischhhhquote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:09 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja, 961 was een mooi cijfer om in te stappen
Als je een transactie naar zo'n adres stuurt kan je zelf ook een adres makenquote:
Nu al?? Gvd zeg...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:26 schreef Maxbet het volgende:
Sfeertje maken:
Ik ga douchen en koken. Daarna bier
Copyright geschend. TR gemachtquote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:26 schreef Maxbet het volgende:
Sfeertje maken:
Ik ga douchen en koken. Daarna bier
Nu al zegtiequote:
We meeten vannacht niet om half 5. Ik slaap niet thuis vannacht blijkt net.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:36 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nu al zegtie
De eerste lading kwam vanmorgen om 8 uur al half dronken aan in Venlo
Maar ik zit zelf heul nog niet aan het bier, straks bij het koken trek ik er eentje open. Ben met dat stoofvlees toch wel even bezig vandaag. Daarna naar vrienden/stad (willekeurige volgorde)
Koken + de rest van de fles wijn niet verspillenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:36 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nu al zegtie
De eerste lading kwam vanmorgen om 8 uur al half dronken aan in Venlo
Maar ik zit zelf heul nog niet aan het bier, straks bij het koken trek ik er eentje open. Ben met dat stoofvlees toch wel even bezig vandaag. Daarna naar vrienden/stad (willekeurige volgorde)
Beter naar het goede doel:quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:41 schreef Nattekat het volgende:
Wie stuurt er bitcoins naar 1CryptocurrenciesFoKforum113FzkHk
Een famfare?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:55 schreef roislecxe het volgende:
Grafherrie buiten. Ik heb heul geen plaatselijke minioptocht voor de deur besteld
Soort cex.io voor scrypt?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:02 schreef MaGNeT het volgende:
Eerste keer 22Mhash/s gehuurd via Betarigs.com
Hopelijk levert het wat op
http://rbbt.scryptominers(...)atistics&action=pool
Zou rond de 28Mhash/s moeten komen omdat m'n eigen rigs er ook op gericht staan
Lentequote:Vooruitzichten lange termijn
zaterdag 08 maart tot en met zaterdag 15 maart
Circa 80% kans op rustig voorjaarsweer met kleine neerslagkansen. Temperaturen liggen over het algemeen iets boven het langjarig gemiddelde.
Yup, en iedereen kan hashrate aanbieden en/of huren. Dus ze hebben zelf geen rigs.quote:
Profitable? Want dat was cex niet (voor mij iig).quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:05 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Yup, en iedereen kan hashrate aanbieden en/of huren. Dus ze hebben zelf geen rigs.
Werkt supersimpel.
Is niet met jaarcontracten en meuk. Je kunt al vanaf 3 uur lang huren geloof ik. Ideaal om er wat bij te pakken bij een launch waarvan je denk dat het wel wat kan worden.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:06 schreef µ het volgende:
[..]
Profitable? Want dat was cex niet (voor mij iig).
Zou eigenlijk in BTC scrypt mhashes willen kopen en er weer BTC uit krijgen...
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:10 schreef Maxbet het volgende:
Weg. Koken. Bier. Dronken. Schandalen bouwen. Terug. Dronken iedereen notes aansmeren. Slapen. Brak.
Ik zeg goede planning
quote:
Famfare = Kinderoptocht en daar maken ze in Breda jaarlijks een festival vanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:28 schreef DaMart het volgende:
Mijn papierversnipperaar is naar de maan.PSC goeie coin met opportunities: MOON!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best firms advertise the least...
Er kwam rook uit de papierversnipperaar toen ik administratie aan het opschonen was. Er zat nog papier in, dus heb ik er water overheen gegooid. Kunststof rond elektronica voelt nog erg warm aan, dus ik denk niet dat het verstandig is om hem nogmaals te gebruikenquote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:56 schreef roislecxe het volgende:
Gelukkig heb ik nog wel 10 eieren.
Zo terug.
Papier + electronicaquote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er kwam rook uit de papierversnipperaar toen ik administratie aan het opschonen was. Er zat nog papier in, dus heb ik er water overheen gegooid. Kunststof rond elektronica voelt nog erg warm aan, dus ik denk niet dat het verstandig is om hem nogmaals te gebruiken.
Elke wijk zal wel zo'n optochtje hebben.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:23 schreef edcetera het volgende:
[..]
[..]
Famfare = Kinderoptocht en daar maken ze in Breda jaarlijks een festival van
Gelukkig niet in Dublin. Enkel een gast, die zn auto aan het stofzuigen was (op een Zaterdagquote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Elke wijk zal wel zo'n optochtje hebben.
RabbitCoin minede je toch? Die komt zo op Mintpal.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:05 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Yup, en iedereen kan hashrate aanbieden en/of huren. Dus ze hebben zelf geen rigs.
Werkt supersimpel.
De originele was beterquote:
Ik miste je alquote:
Ierlandquote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:40 schreef edcetera het volgende:
[..]
Gelukkig niet in Dublin. Enkel een gast, die zn auto aan het stofzuigen was (op een Zaterdag) en een zolderkamerbewoner barricadeert, die over de kabel moest manouvreren. Ffuuh, weer gelukt * edcetera veegt zweet van zijn voorhoofd
Terechte EDIT, dus Granny-update:
Na het manuvreren tussen de rollators en babbelende Ierse tieners, maakte Ed eerst de keukenrol master en gaat nu voor de rest.
Naar de TESCO gaan op Zaterdag![]()
Ik dit doen![]()
Druk en alles.quote:
Zijn dat kh/s?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:59 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Op THORCOIN, dit zorgt dat ik me miezerig voel
Riekt naar botnet.quote:
We gaan weer zakken dus?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:55 schreef TimKuik het volgende:
Lekkere pump. Verkocht op $560.5
Prijscorrectie komt er aan.
Een klein beetje maar. Ik pak misschien maar een % of 2 winst.quote:
Ik had nog een buy order op 4 staan vanochtend. Die wilde ik weghalen, maar ineens was ik van plek 38 in de rij naar 250.000 PND gegaan. En stijging lijkt er niet in te zittenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:58 schreef TimKuik het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar om verlies op PND te pakken, je had gewoon 50% winst kunnen pakken
Ho, wacht: In Ierland bestaat geen zomerquote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:32 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ierland![]()
Ben daar afgelopen zomer geweest, was echt tof
Dublin, Killarney en Galway. In Dublin heb ik nog regen gehad, maar in Killarney en Galway was het nog een graad of 20. In landen zoals Ierland kun je in de zomer tenminste nog door natuurgebieden wandelen, als je naar Zuid-Europa of Zuidoost-Azië gaat zit je alleen maar te zwetenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:16 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ho, wacht: In Ierland bestaat geen zomerWaar ben je geweest?
dcukquote:
Al dronkenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:28 schreef Maxbet het volgende:
Alaaf! [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Max, ben je nu in de "Stad" : Je zou me nu een Ninja-actie kunen leveren door voor mijn zusje een pilsje te bestellen. Zou ik tof vindenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:28 schreef Maxbet het volgende:
Alaaf! [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Misschien gaat hij er liever met je zusje vandoor?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:37 schreef edcetera het volgende:
[..]
Max, ben je nu in de "Stad" : Je zou me nu een Ninja-actie kunen leveren door voor mijn zusje een pilsje te bestellen. Zou ik tof vinden![]()
Rekening in BTC, no probs
9 uur pas. En pics van je zusjequote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:37 schreef edcetera het volgende:
[..]
Max, ben je nu in de "Stad" : Je zou me nu een Ninja-actie kunen leveren door voor mijn zusje een pilsje te bestellen. Zou ik tof vinden![]()
Rekening in BTC, no probs
Als je move naar die "Ierse pub" zie je haar IRL en gratis pilsje van mij: Als je haar vind nog meer pilsjes van mijquote:
Kijk, dat is bruikbare informatie, Shannons kwam ik regelmatigquote:
FF gevraagdquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:55 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Kijk, dat is bruikbare informatie, Shannons kwam ik regelmatig
Nu nog pics van je zusje anders weet ik natuurlijk niet wie ik bier moet regelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |