Alina (L)quote:
Staat als sinds juni 2011 in de urban dictionaryquote:goxed
Being effectively fooled and/or trolled repeatedly. Derived from the "temporary" closure of the Bitcoin exchange site MtGox in June 2011, and the repeated delays in reopening for trading.
The MtGox opening has been delayed another 24 hours... we've been goxed AGAIN!
ZOMGquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:09 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Staat als sinds juni 2011 in de urban dictionary
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=goxed
De betekenis is in 3 jaar niks veranderdquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:09 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Staat als sinds juni 2011 in de urban dictionary
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=goxed
Je meent het.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]
De betekenis is in 3 jaar niks veranderd
Meid toch.quote:
Wat ik me trouwens afvraag, wat een je als vegetariër met carnaval?quote:
Pizzaquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:20 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wat ik me trouwens afvraag, wat een je als vegetariër met carnaval?
Ik kan me echt geen enkel vegetarisch gerecht bedenken wat ik rond een uur of 4 in de nacht dronken naar binnen zou werken
Pizzzzzzaaaaaaquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:20 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wat ik me trouwens afvraag, wat een je als vegetariër met carnaval?
Ik kan me echt geen enkel vegetarisch gerecht bedenken wat ik rond een uur of 4 in de nacht dronken naar binnen zou werken
Dan was het antwoord gras.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:22 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Oh ja wacht, vegetarisch moet ik natuurlijk niet verwarren met veganistisch
Pizza's kun je net zo goed zonder kaas eten lijkt mequote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:22 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Oh ja wacht, vegetarisch moet ik natuurlijk niet verwarren met veganistisch
Om zoetigheid geef ik echt niks. Laatste keer dat ik taart heb genomen op een feestje ofzo is echt jaren terug uit fatsoenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:24 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Pizza's kun je net zo goed zonder kaas eten lijkt me.
Je kunt je ook nog met cake en taart volstoppen.
Ik heb nu echt zin om een taart in mijn gezicht te duwenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:24 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Om zoetigheid geef ik echt niks. Laatste keer dat ik taart heb genomen op een feestje ofzo is echt jaren terug uit fatsoen
Watquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:26 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik heb nu echt zin om een taart in mijn gezicht te duwen.
Pizza zonder kaasquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:24 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Pizza's kun je net zo goed zonder kaas eten lijkt me.
Je kunt je ook nog met cake en taart volstoppen.
Gouwen'andel. Een taartenwinkel naast Achmeds pizzapaleis openen van 22.00uur tot 5.00uur.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:28 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Pizza zonder kaas
En om 4 uur 's nachts dronken cake en taart in je gezicht lopen duwen in een snackbar lijkt me nou ook niet alles
En om 5:05 kun je met de hogedrukspuit de hele zaak uitspuiten zekerquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gouwen'andel. Een taartenwinkel naast Achmeds pizzapaleis openen van 22.00uur tot 5.00uur.
Tja, pizza en geschaafde farkie op een broodje houden mensen ook binnen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:31 schreef Maxbet het volgende:
[..]
En om 5:05 kun je met de hogedrukspuit de hele zaak uitspuiten zeker
Of denkte zelf da dat goed gut?
Oh ik bedoelde niet kotsen, maar als ik aan dronken + taartwinkel denk is er maar 1 conclusie: taartgooigevechtquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Tja, pizza en geschaafde farkie op een broodje houden mensen ook binnen.
Ohquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:35 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde niet kotsen, maar als ik aan dronken + taartwinkel denk is er maar 1 conclusie: taartgooigevecht
Je brengt me op ideeënquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gouwen'andel. Een taartenwinkel naast Achmeds pizzapaleis openen van 22.00uur tot 5.00uur.
tl;drquote:
Dat is wat ik hier een tijdje geleden al verkondigdequote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:45 schreef µ het volgende:
Hoe meer ik over de 'internals' van bitcoin lees, hoe briljanter ik het vind..
Die las ik inderdaad jaren terug al. Tof spulquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:47 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat is wat ik hier een tijdje geleden al verkondigde
Alleen de whitepaper een keer goed lezen doet al veel imo.
Whitepaper al gelezen? https://bitcoin.org/bitcoin.pdfquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:52 schreef Nattekat het volgende:
Dat ene deel van bitcoin dat ik nog steeds niet begrijp; de transacties en merkleroot...
En dus ook de Goxbug.
http://tweakers.net/nieuw(...)verschrijvingen.htmlquote:De bug waar MtGox last van had zit in zijn implementatie van het Bitcoin-protocol. Transaction malleability maakt het mogelijk dat een derde partij de hash van een nieuwe transactie aanpast zonder dat de handtekening ongeldig wordt. Als de misbruiker snel is, kan zijn versie van de twee transacties gevalideerd worden. Voor aanbieders van wallets en beurzen zal het lijken of de transactie niet verricht is, omdat deze niet met de originele hash in de blockchain verschijnt. Gebruikers kunnen misbruik maken van het spoofen van de transactie-id's met onterechte transacties. Desondanks is een denial of service het grootste risico van het probleem in MtGox' implementatie van het protocol.
Ja, 961 was een mooi cijfer om in te stappenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:31 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga denken ik maar eens in BC stappen. Lijkt me ver genoeg gedaald nu
Wat de transaction Malleability is begrijp ik wel in grote lijnen, maar ik ben meer geinteresseerd in het technische deel van het verhaal. Echter ben ik nog steeds bezig met het uitzoeken hoe transacties precies werken.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:07 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Whitepaper al gelezen? https://bitcoin.org/bitcoin.pdf
En met Goxbug bedoel je Transaction Malleability neem ik aan?
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)verschrijvingen.html
BIT / Transaction Malleability
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |