Ik heb totaal geen verstand van minenquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:11 schreef edcetera het volgende:
[..]
Nog tips om iets te minen?
(maak niks uit wat: 2 computers staan te niksen op dit moment)
Ow, ik ben ook geen pro hoor: Ik mine met CPU's (ja lach maar) maar het gaat me meer om de fun en waar ik vervolgens mee kan spelen op exchanges.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:13 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen verstand van minen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:18 schreef ZetaOS het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Pietpatat en zijn fail?Die is onderhand van de brug gesprongen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
Hand in hand met GTAquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:22 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Die is onderhand van de brug gesprongen.
Die man echt...quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:22 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Die is onderhand van de brug gesprongen.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:03 schreef pietjepatat het volgende:
Ben ik trouwens de enige die nu bitcoins aan het bijkopen is?
Ik volg nu al een jaartje of 2 bitcoin en heb altijd dat spijt gevoel dat ik in het begin niet gelijk meer gekocht heb voor ¤60 per stuk. Nu zakt de prijs eindelijke zover omdat ( in mijn ogen dan ):
- Silkroad 2 gehacked is, en de hacker even 2 million aan bitcoins wilt verkopen.
- Exchanges zoals mtgox hebben op dit moment problemen hebben.
Maar dit zijn allemaal korte termijn problemen, die over een aantal weken / maanden allang verholpen en vergeten zullen zijn. Ondertussen staat het algemene idee van bitcoin nog steeds gigantisch sterk en ben ik sterk van mening dat de prijs snel weer terug zal bouncen, dus zie ik nu mijn kans om eindelijk weer eens flink bij te kopen.
Wow 10 Dogecoinquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:44 schreef ZetaOS het volgende:
[ afbeelding ]
Hier bedank me later maar in Doge: D6jQYTEAA5XiuP1xhoqcEzawE1usdoiNbE
Had ie hier maar mee moeten posten.quote:
Piet (de rechterhand van Max Keizer) zegt: Maar dit zijn allemaal korte termijn problemen, die over een aantal weken / maanden allang verholpen en vergeten zullen zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:26 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Had ie hier maar mee moeten posten.
Dan had iemand hem daar vast wel even op gewezen dat het niet zo'n slim idee was
Plaatje is wel leukquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:28 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Piet (de rechterhand van Max Keizer) zegt: Maar dit zijn allemaal korte termijn problemen, die over een aantal weken / maanden allang verholpen en vergeten zullen zijn.
Een plaatje omdat ie leuk is
[ afbeelding ]
Nee tochquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:29 schreef roislecxe het volgende:
Een tijdje terug was er toch ook zo'n screenshot van een kerel die 51k aan btc kocht op Gox op koers 130?
Jawel, maar weet niet wie het postte, en heb geen zin om 5 topics 6 pagina's door te gaan spitten.quote:
Ook wel lekker, volgen die gast!quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:29 schreef roislecxe het volgende:
Een tijdje terug was er toch ook zo'n screenshot van een kerel die 51k aan btc kocht op Gox op koers 130?
Deze video bestaat niet. Het spijt ons.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:31 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ook wel lekker
https://www.youtube.com/watch?v=4XxvLpw
quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:18 schreef ZetaOS het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Pietpatat en zijn fail?Nooit nagedacht "Als ik de eigenaar van MT. GOX was"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De huidige situatie was wel te verwachten en voor Bitcoin in het algemeen wel de beste:
GOX is over!
Site weg (default pagina)
Coins worden stiekem gedumpt de komende dagen/weken i.p.v een een rally (als withdrawals mogelijk werden via GOX)
Koers gaat nu verder (gemiddeld) langzaam verder omlaag.
En ooit weer naar boven voor een volgende bubble: Maar de komende weken niet (my 50 Satoshi)The best firms advertise the least...
Gewoon aanklikken, dan krijg je hem te zien op FOK!quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:32 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Deze video bestaat niet. Het spijt ons.
Je luistert niet naar Piet he? Tijdelijke problemen, volgende maand allemaal vergeten.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:32 schreef edcetera het volgende:
ins worden stiekem gedumpt de komende dagen/weken i.p.v een een rally (als withdrawals mogelijk werden via GOX)
Koers gaat nu verder (gemiddeld) langzaam verder omlaag.
En ooit weer naar boven voor een volgende bubble: Maar de komende weken niet (my 50 Satoshi)
Opnieuw, (sorry Piet)quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:35 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Gewoon aanklikken, dan krijg je hem te zien op FOK!
Dat is de moeite waard wel jaquote:
Handelt ie ook in shorts?quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:35 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Je luistert niet naar Piet he? Tijdelijke problemen, volgende maand allemaal vergeten.
Sterker nog, Pietpatat boekt nu extra cash over naar het rekening nummer van MT Gox.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |