Ik heb totaal geen verstand van minenquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:11 schreef edcetera het volgende:
[..]
Nog tips om iets te minen?
(maak niks uit wat: 2 computers staan te niksen op dit moment)
Ow, ik ben ook geen pro hoor: Ik mine met CPU's (ja lach maar) maar het gaat me meer om de fun en waar ik vervolgens mee kan spelen op exchanges.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:13 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen verstand van minen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:18 schreef ZetaOS het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Pietpatat en zijn fail?Die is onderhand van de brug gesprongen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
Hand in hand met GTAquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:22 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Die is onderhand van de brug gesprongen.
Die man echt...quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:22 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Die is onderhand van de brug gesprongen.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:03 schreef pietjepatat het volgende:
Ben ik trouwens de enige die nu bitcoins aan het bijkopen is?
Ik volg nu al een jaartje of 2 bitcoin en heb altijd dat spijt gevoel dat ik in het begin niet gelijk meer gekocht heb voor ¤60 per stuk. Nu zakt de prijs eindelijke zover omdat ( in mijn ogen dan ):
- Silkroad 2 gehacked is, en de hacker even 2 million aan bitcoins wilt verkopen.
- Exchanges zoals mtgox hebben op dit moment problemen hebben.