Ah, die was ik laatst naar op zoek.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:11 schreef µ het volgende:
https://blockchain.info/a(...)XXXXXXXXXXXXXXUWLpVr
Toffe adressen.
Hongerige ogenquote:
Ik wacht op de 450, das pas fantastischhhhquote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:09 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja, 961 was een mooi cijfer om in te stappen
Als je een transactie naar zo'n adres stuurt kan je zelf ook een adres makenquote:
Nu al?? Gvd zeg...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:26 schreef Maxbet het volgende:
Sfeertje maken:
Ik ga douchen en koken. Daarna bier
Copyright geschend. TR gemachtquote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:26 schreef Maxbet het volgende:
Sfeertje maken:
Ik ga douchen en koken. Daarna bier
Nu al zegtiequote:
We meeten vannacht niet om half 5. Ik slaap niet thuis vannacht blijkt net.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:36 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nu al zegtie
De eerste lading kwam vanmorgen om 8 uur al half dronken aan in Venlo
Maar ik zit zelf heul nog niet aan het bier, straks bij het koken trek ik er eentje open. Ben met dat stoofvlees toch wel even bezig vandaag. Daarna naar vrienden/stad (willekeurige volgorde)
Koken + de rest van de fles wijn niet verspillenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:36 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nu al zegtie
De eerste lading kwam vanmorgen om 8 uur al half dronken aan in Venlo
Maar ik zit zelf heul nog niet aan het bier, straks bij het koken trek ik er eentje open. Ben met dat stoofvlees toch wel even bezig vandaag. Daarna naar vrienden/stad (willekeurige volgorde)
Beter naar het goede doel:quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:41 schreef Nattekat het volgende:
Wie stuurt er bitcoins naar 1CryptocurrenciesFoKforum113FzkHk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |