Dollarsquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:07 schreef roislecxe het volgende:
Ben best tevreden over laatste 2 dagen. van 0.11 btc naar 0.16.
25 dollar ofzo weer erbij.
Jeuj.
Maarja, verplicht in BTC zitten is wel jammer. liever had ik het gewoon in dollars gezien
*maar dat zou wel fantastisch zijn*quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als BTC vannacht naar 450 zakt was het allemaal voor niks
Jawel, dan heb je meer BTCquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als BTC vannacht naar 450 zakt was het allemaal voor niks
Dat wel.quote:
Totdat moonquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:16 schreef roislecxe het volgende:
De 1uursgrafiek van BTC laat zien wat ie altijd laat zien. Als je niet in de stijging zat, kun je een dagen/wekenlange downtrend verwachten met op het eind een stevige daling/crash. Waarna het oploopt tot net niet het vorige hoogtepunt waarna de downtrend weer begint enz enz...
Het is 1 maart. Het daalt al een volledige 2 maanden. Het zal mij benieuwen. Ik maak gebruik van de ministijgingen en zorg er niet in te zitten bij harde dalingen. Maar moon? Inmiddels is 650 al een flinke moon.quote:
April - November was nog wel langerquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:19 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het is 1 maart. Het daalt al een volledige 2 maanden. Het zal mij benieuwen. Ik maak gebruik van de ministijgingen en zorg er niet in te zitten bij harde dalingen. Maar moon? Inmiddels is 650 al een flinke moon.
true, maar toen was er veel minder om te doen. Nu heeft een veel groter percentage vd mensen erover gehoord en gelezen, maar wat ze lazen is alleen maar ellende.quote:
Als ik in de graan Edcetera roep krijg ik dan ook gratis bier?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:22 schreef edcetera het volgende:
Max: Je moet gewoon gaan zuipen en naar de Ruiver gaan. Naar de Paersstal (Harrie) gaan en Edcetera roepen: Gratis biertje (=op mijn rekening)
Venlo![]()
De Ruiver![]()
Als je echt naar Reuver komt en bij de Paerstal (=Harrie) een pilsje bestelt betaal ik hem serieus!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als ik in de graan Edcetera roep krijg ik dan ook gratis bier?
Ja en dan zit je na dat biertje nog steeds in Reuverquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:37 schreef edcetera het volgende:
[..]
Als je echt naar Reuver komt en bij de Paerstal (=Harrie) een pilsje bestelt betaal ik hem serieus!
Is dat een plaatsnaam.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:37 schreef edcetera het volgende:
[..]
Als je echt naar Reuver komt en bij de Paerstal (=Harrie) een pilsje bestelt betaal ik hem serieus!
Tja Reuverquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:38 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ja en dan zit je na dat biertje nog steeds in Reuver
Tevens op andermans rekening drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |