Dollarsquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:07 schreef roislecxe het volgende:
Ben best tevreden over laatste 2 dagen. van 0.11 btc naar 0.16.
25 dollar ofzo weer erbij.
Jeuj.
Maarja, verplicht in BTC zitten is wel jammer. liever had ik het gewoon in dollars gezien
*maar dat zou wel fantastisch zijn*quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als BTC vannacht naar 450 zakt was het allemaal voor niks
Jawel, dan heb je meer BTCquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als BTC vannacht naar 450 zakt was het allemaal voor niks
Dat wel.quote:
Totdat moonquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:16 schreef roislecxe het volgende:
De 1uursgrafiek van BTC laat zien wat ie altijd laat zien. Als je niet in de stijging zat, kun je een dagen/wekenlange downtrend verwachten met op het eind een stevige daling/crash. Waarna het oploopt tot net niet het vorige hoogtepunt waarna de downtrend weer begint enz enz...
Het is 1 maart. Het daalt al een volledige 2 maanden. Het zal mij benieuwen. Ik maak gebruik van de ministijgingen en zorg er niet in te zitten bij harde dalingen. Maar moon? Inmiddels is 650 al een flinke moon.quote:
April - November was nog wel langerquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:19 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het is 1 maart. Het daalt al een volledige 2 maanden. Het zal mij benieuwen. Ik maak gebruik van de ministijgingen en zorg er niet in te zitten bij harde dalingen. Maar moon? Inmiddels is 650 al een flinke moon.
true, maar toen was er veel minder om te doen. Nu heeft een veel groter percentage vd mensen erover gehoord en gelezen, maar wat ze lazen is alleen maar ellende.quote:
Als ik in de graan Edcetera roep krijg ik dan ook gratis bier?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:22 schreef edcetera het volgende:
Max: Je moet gewoon gaan zuipen en naar de Ruiver gaan. Naar de Paersstal (Harrie) gaan en Edcetera roepen: Gratis biertje (=op mijn rekening)
Venlo![]()
De Ruiver![]()
Als je echt naar Reuver komt en bij de Paerstal (=Harrie) een pilsje bestelt betaal ik hem serieus!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als ik in de graan Edcetera roep krijg ik dan ook gratis bier?
Ja en dan zit je na dat biertje nog steeds in Reuverquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:37 schreef edcetera het volgende:
[..]
Als je echt naar Reuver komt en bij de Paerstal (=Harrie) een pilsje bestelt betaal ik hem serieus!
Is dat een plaatsnaam.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:37 schreef edcetera het volgende:
[..]
Als je echt naar Reuver komt en bij de Paerstal (=Harrie) een pilsje bestelt betaal ik hem serieus!
Tja Reuverquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:38 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ja en dan zit je na dat biertje nog steeds in Reuver
Tevens op andermans rekening drinken
M'n vriendin is wel weg. Ik ga morgen en overmorgenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:36 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Moeten jullie niet carnavallen? Alle zachte g's die ik ken zijn vanavond "Alaaf-roepend"richting het zuiden vertrokken
Een tijdje. Over een maand is 450/480 normaal. Er is altijd wel wat. Zei het daarstraks nog, het daalt nu op de kop af 2 maanden gestaag. Begin 2014.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:42 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Zo, 500 - 560 lijkt wel een beetje de nieuwe "stabiele" prijs te worden
Dat gaan we dus mooi niet accepteren hé. Hij moet godverdomme naar de 950$ zodat ik weer even sta.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:42 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Zo, 500 - 560 lijkt wel een beetje de nieuwe "stabiele" prijs te worden
Omgquote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat gaan we dus mooi niet accepteren hé. Hij moet godverdomme naar de 950$ zodat ik weer even sta.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat gaan we dus mooi niet accepteren hé. Hij moet godverdomme naar de 950$ zodat ik weer even sta.
Nee dat denk ik niet, die crash is al overleefd.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Een tijdje. Over een maand is 450/480 normaal. Er is altijd wel wat. Zei het daarstraks nog, het daalt nu op de kop af 2 maanden gestaag. Begin 2014.
Ik koop helemaal niks meer.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:46 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]Gewoon bijkopen
[..]
Nee dat denk ik niet, die crash is al overleefd.
Wanneer gaan we volgens jou weer omhoog kijken dan?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:46 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]Gewoon bijkopen
[..]
Nee dat denk ik niet, die crash is al overleefd.
Oh met mij gaat het prima hoor. Wist van te voren het risico en wist ook zeker dat de kans groot was dat ik die ¤1k niet meer zou zien. Maarja vond de potentiële opbrengst net iets beter dus vond het zeker waard om de gok te wagen ( en blijkbaar was ik niet de enige; http://www.reddit.com/r/B(...)a/am_i_really_crazy/ ). En ja die ¤1k kan ik nog wel missen hoor, dat wordt wel gecompenseerd door anderen investeringen ( bitcoins die ik 2 jaar geleden kocht of AM shares die ik vrij hoog wist te verkopen ).quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:05 schreef ZetaOS het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Pietpatat en zijn fail?
Dit dacht ik tot een paar weken terug ook.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik koop helemaal niks meer.Heb het wel gezien met de crypto's nu. Laat het mooi staan zo. De altcoins zijn toch niet zo interessant meer en BTC zal vanzelf wel weer een keer stijgen.
Ik vind het wel goed dat je zegt dat je het geld inderdaad kan missen., Het is een groot risico. Maar ik heb grotere gezien van iemand die 53k investeerde 2 dagen voor gox dood was.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:48 schreef pietjepatat het volgende:
[..]
Oh met mij gaat het prima hoor. Wist van te voren het risico en wist ook zeker dat de kans groot was dat ik die ¤1k niet meer zou zien. Maarja vond de potentiële opbrengst net iets beter dus vond het zeker waard om de gok te wagen ( en blijkbaar was ik niet de enige; http://www.reddit.com/r/B(...)a/am_i_really_crazy/ ). En ja die ¤1k kan ik nog wel missen hoor, dat wordt wel gecompenseerd door anderen investeringen ( bitcoins die ik 2 jaar geleden kocht of AM shares die ik vrij hoog wist te verkopen ).
Ik heb het meer te doen met jou. Dat je in meerdere topics iemand belachelijk probeert te maken die een risico durft te nemen, succes verder nog met die instelling.
Ja, dat is 't 'm. Ik heb de tijd (en zin) niet om de altcoins te monitoren.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dit dacht ik tot een paar weken terug ook.
Nu zit ik tot m'n nek in idiote coins omdat die het geld opleveren en BTC alleen maar gestaag daalt.
Ik speel liever met digitale muntjes dan dat ik een kaartenhuis kijk. Hoewel het misschien wel hetzelfde is....quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, dat is 't 'm. Ik heb de tijd (en zin) niet om de altcoins te monitoren.
Heb nu eindelijk een beetje tijd na herkansingen, dus ik ga nu mooi eten maken en een aflevering House of Cards kijken. Waarschijnlijk heeft trol alles al gezien.
Ik zeg toch net dat dit de nieuwe "stabiele" prijs is. Dit is de nieuwe "hoog" met een uitschietertje naar 600. Juist omdat er altijd wel iets is vallen die crashes de laatste tijd best tegen, als er al een echte crash is dan is het er steeds binnen no time hersteld. Nog voordat ik fucking wakker ben is het in dezelfde nacht alweer herstelsquote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wanneer gaan we volgens jou weer omhoog kijken dan?
De 1dagsgrafiek geeft al 2 volle maanden downtrend. Gox, China, Rusland, er is altijd wel iets.
Ik trade volgens mij al 2 maanden niet meerquote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik koop helemaal niks meer.Heb het wel gezien met de crypto's nu. Laat het mooi staan zo. De altcoins zijn toch niet zo interessant meer en BTC zal vanzelf wel weer een keer stijgen.
Ehhh. Je hebt de grafiek echt niet op 1 dag gezet hoor. Het is helemaal niet zo stabiel rond deze prijs als jij zegt. Een week hangt het nu rond deze prijs. In de 7 weken daarvoor die dit jaar telde is het wekelijks gedaald. Dus de kans dat het over een week weer lager staat is aanzienlijk lijkt me. Waarom zou dit het einde van de daling zijn volgens jou?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:52 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik zeg toch net dat dit de nieuwe "stabiele" prijs is. Dit is de nieuwe "hoog" met een uitschietertje naar 600. Juist omdat er altijd wel iets is vallen die crashes de laatste tijd best tegen, als er al een echte crash is dan is het er steeds binnen no time hersteld. Nog voordat ik fucking wakker ben is het in dezelfde nacht alweer herstels. Dit IS de crash of ben je vergeten hoeveel het pas geleden nog waard was, of hoe het na China weer omhoog schoot? Nu blijft het gewoon rond deze prijs hangen, met af en toe een piekje omlaag bij het zoveelste slechte nieuws, maar zelfs Gox had maar kort effect laatst. Misschien als ze officieel failliet zijn, maar met wat ik nu heb gezien zal men gaan bijkopen waardoor dat heel rap weer terug gaat naar waar het nu is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |