Het is 1 maart. Het daalt al een volledige 2 maanden. Het zal mij benieuwen. Ik maak gebruik van de ministijgingen en zorg er niet in te zitten bij harde dalingen. Maar moon? Inmiddels is 650 al een flinke moon.quote:
April - November was nog wel langerquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:19 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het is 1 maart. Het daalt al een volledige 2 maanden. Het zal mij benieuwen. Ik maak gebruik van de ministijgingen en zorg er niet in te zitten bij harde dalingen. Maar moon? Inmiddels is 650 al een flinke moon.
true, maar toen was er veel minder om te doen. Nu heeft een veel groter percentage vd mensen erover gehoord en gelezen, maar wat ze lazen is alleen maar ellende.quote:
Als ik in de graan Edcetera roep krijg ik dan ook gratis bier?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:22 schreef edcetera het volgende:
Max: Je moet gewoon gaan zuipen en naar de Ruiver gaan. Naar de Paersstal (Harrie) gaan en Edcetera roepen: Gratis biertje (=op mijn rekening)
Venlo![]()
De Ruiver![]()
Als je echt naar Reuver komt en bij de Paerstal (=Harrie) een pilsje bestelt betaal ik hem serieus!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als ik in de graan Edcetera roep krijg ik dan ook gratis bier?
Ja en dan zit je na dat biertje nog steeds in Reuverquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:37 schreef edcetera het volgende:
[..]
Als je echt naar Reuver komt en bij de Paerstal (=Harrie) een pilsje bestelt betaal ik hem serieus!
Is dat een plaatsnaam.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:37 schreef edcetera het volgende:
[..]
Als je echt naar Reuver komt en bij de Paerstal (=Harrie) een pilsje bestelt betaal ik hem serieus!
Tja Reuverquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:38 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ja en dan zit je na dat biertje nog steeds in Reuver
Tevens op andermans rekening drinken
M'n vriendin is wel weg. Ik ga morgen en overmorgenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:36 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Moeten jullie niet carnavallen? Alle zachte g's die ik ken zijn vanavond "Alaaf-roepend"richting het zuiden vertrokken
Een tijdje. Over een maand is 450/480 normaal. Er is altijd wel wat. Zei het daarstraks nog, het daalt nu op de kop af 2 maanden gestaag. Begin 2014.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:42 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Zo, 500 - 560 lijkt wel een beetje de nieuwe "stabiele" prijs te worden
Dat gaan we dus mooi niet accepteren hé. Hij moet godverdomme naar de 950$ zodat ik weer even sta.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:42 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Zo, 500 - 560 lijkt wel een beetje de nieuwe "stabiele" prijs te worden
Omgquote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat gaan we dus mooi niet accepteren hé. Hij moet godverdomme naar de 950$ zodat ik weer even sta.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat gaan we dus mooi niet accepteren hé. Hij moet godverdomme naar de 950$ zodat ik weer even sta.
Nee dat denk ik niet, die crash is al overleefd.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Een tijdje. Over een maand is 450/480 normaal. Er is altijd wel wat. Zei het daarstraks nog, het daalt nu op de kop af 2 maanden gestaag. Begin 2014.
Ik koop helemaal niks meer.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:46 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]Gewoon bijkopen
[..]
Nee dat denk ik niet, die crash is al overleefd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |