SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forcefield City Bewoner
Als ik hier kom aanwaaien rond die tijd zit dat er wel inquote:
Mach me een TR,quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:51 schreef roislecxe het volgende:
Zometeen moet ik Mintkwal nog een note geven
Ik heb ook liever groene, die worden meer waardquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:53 schreef edcetera het volgende:
[..]
Mach me een TR,
(en ik geef Mr Mart geen rooie BTC)
Alleen op blauwe maandagen is dat zo.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ook liever groene, die worden meer waard.
En als Nattekat ze niet heeft gekocht.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Alleen op blauwe maandagen is dat zo.
Waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:53 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als ik hier kom aanwaaien rond die tijd zit dat er wel in
Maar. Voor elke note ie je mij geeft moet je er zelf ook 1 waarschijnlijk
Ik vind Drogekat leukerquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
En als Nattekat ze niet heeft gekocht.
We remind youquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:47 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Kan dat
Ik hoop dat ik me dat niet kan herinneren als ik dronken ben
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forcefield City Bewoner
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]But we also forgive...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best firms advertise the least...
Jao doen Rois. Kusjes E.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:59 schreef roislecxe het volgende:
Ik gif m'n eige d'r nog maor 1tje. ben al op d'n hellef dus bietje rustig aon doen meej 't spraokwater.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |