Hij typt wel vaker raarquote:
Zit je me nou te fucken of watquote:Op zondag 2 maart 2014 15:56 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik heb geen update gehad voor Whatsapp de laatste dagen
Een echte?quote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:53 schreef µ het volgende:
[..]
Dekstop. Krijg allemaal rare gedachten bij dat woord.
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:56 schreef µ het volgende:
[..]
Terecht wel.
TV / The Hunt (Deens: Jagten) < weet alleen niet wat ik daar mee moet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben raarquote:
Neuquote:Zit je me nou te fucken of watdat zeg ik toch helemaal niet?
quote:Op zondag 2 maart 2014 16:01 schreef Sands het volgende:
[..]Wat ik in dat topic zei dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
జ్ఞా
Blijft wel een vuil streekje hoor, dat ben ik met je eensquote:
quote:
Laat maar danquote:
Ik klaag jullie allemaal aan wegens schending van de fundamentele wetten van het internetquote:
Hihihiquote:Op zondag 2 maart 2014 16:06 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik klaag jullie allemaal aan wegens schending van de fundamentele rechten van het internet.
Ben je nou wel of niet Iers?quote:
Aanraders?quote:Op zondag 2 maart 2014 16:06 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik ben echt als een junkie allemaal Kevin Spacey films die ik nog niet ken aan het binnen halen.![]()
#HoCFever.
Kevin Spacey pas kennen sinds HoCquote:Op zondag 2 maart 2014 16:06 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik ben echt als een junkie allemaal Kevin Spacey films die ik nog niet ken aan het binnen halen.![]()
#HoCFever.
American Beauty?quote:
Ken je die nietquote:
Zomaar conclussies trekkenquote:
Lwarencequote:Op zondag 2 maart 2014 16:13 schreef µ het volgende:
[..]
Wel van naam.
Of is die met Jennifer Lwarence?
Goed toch?quote:Op zondag 2 maart 2014 16:13 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Zomaar conclussies trekken____ . Ik zeg toch films die ik nog niet ken. Ik keen HoC juist omdat ik hem een goede acteur vond.
L.A. Confidentialquote:
4chanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |