Ja die gaat waarschijnlijk een Oscar winnen.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:45 schreef µ het volgende:
Net een goede film gezien: The Hunt (Jagten). Kent iemand die?
Totopaalquote:
Terecht wel.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:55 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja die gaat waarschijnlijk een Oscar winnen.
If you enjoy any rival sites — DON'T.quote:
Ik heb geen update gehad voor Whatsapp de laatste dagenquote:Op zondag 2 maart 2014 15:54 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Er is momenteel dan ook geen sprake van een update. Of wil je zeggen dat je dat nog nooit hebt gemerkt? Sofware updates gaan doorgaans gepaard met het opnieuw accepteren van de algemene voorwaarden, waarbij het niet vreemd is dat die meteen zijn gewijzigd. Niet alleen bij Whatsapp.
Reddit is FOK!-rival?quote:Op zondag 2 maart 2014 15:56 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
If you enjoy any rival sites — DON'T.
Het is je geradenquote:Op zondag 2 maart 2014 15:57 schreef µ het volgende:
Ik zal niet meer over Reddit praten. Ik zal niet meer over Reddit praten. Ik zal niet meer over Reddit praten.
Fair enough.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:41 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dat is inderdaad sneaky, maar neemt natuurlijk niet weg dat iedereen die gewijzigde voorwaarden nog altijd zelf accepteert, zonder deze te lezen. En dikke generalisatie of niet - ik zei daarom ook "in beginsel" en niet zomaar "alle mensen" - het gros van het volk dat een smartphone bezit en daar whatsapp en dergelijke op heeft maakt over het algemeen overdadig gebruik van Facebook. Over het algemeen is dat ook hetzelfde volk wat nu moord en brand schreeuwt en geen idee heeft wat Telegram eigenlijk is of van wie het nou echt komt. Die nemen dat omdat een ander het ook neemt. Weer zonder verder zelf na te denken dus, net als met het accepteren van nieuwe algemene voorwaarden zonder deze eerst te lezen. Zelfs niet als men weet dat de app zojuist is overgenomen. Zie Instagram. Er zijn natuurlijk uitzonderingen, waarvan jij er waarschijnlijk eentje bent.
Hij typt wel vaker raarquote:
Zit je me nou te fucken of watquote:Op zondag 2 maart 2014 15:56 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik heb geen update gehad voor Whatsapp de laatste dagen
Een echte?quote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:53 schreef µ het volgende:
[..]
Dekstop. Krijg allemaal rare gedachten bij dat woord.
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:56 schreef µ het volgende:
[..]
Terecht wel.
TV / The Hunt (Deens: Jagten) < weet alleen niet wat ik daar mee moet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben raarquote:
Neuquote:Zit je me nou te fucken of watdat zeg ik toch helemaal niet?
quote:Op zondag 2 maart 2014 16:01 schreef Sands het volgende:
[..]Wat ik in dat topic zei dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
జ్ఞా
Blijft wel een vuil streekje hoor, dat ben ik met je eensquote:
quote:
Laat maar danquote:
Ik klaag jullie allemaal aan wegens schending van de fundamentele wetten van het internetquote:
Hihihiquote:Op zondag 2 maart 2014 16:06 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik klaag jullie allemaal aan wegens schending van de fundamentele rechten van het internet.
Ben je nou wel of niet Iers?quote:
Aanraders?quote:Op zondag 2 maart 2014 16:06 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik ben echt als een junkie allemaal Kevin Spacey films die ik nog niet ken aan het binnen halen.![]()
#HoCFever.
Kevin Spacey pas kennen sinds HoCquote:Op zondag 2 maart 2014 16:06 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik ben echt als een junkie allemaal Kevin Spacey films die ik nog niet ken aan het binnen halen.![]()
#HoCFever.
American Beauty?quote:
Ken je die nietquote:
Zomaar conclussies trekkenquote:
Lwarencequote:Op zondag 2 maart 2014 16:13 schreef µ het volgende:
[..]
Wel van naam.
Of is die met Jennifer Lwarence?
Goed toch?quote:Op zondag 2 maart 2014 16:13 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Zomaar conclussies trekken____ . Ik zeg toch films die ik nog niet ken. Ik keen HoC juist omdat ik hem een goede acteur vond.
L.A. Confidentialquote:
4chanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |