En de jackpot valt altijd bij bejaardenquote:Op zondag 2 maart 2014 15:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel zielig als het mensen treft die dit allemaal doen in de hoop echt rijk te worden omdat ze zelf arm zijn.Sowieso zijn kansspelen ook meer in trek bij armere mensen. Dat vind ik altijd wel wat gemeens hebben.
Als je op facebook zit moet je echt niet gaan klagen over privacyquote:Op zondag 2 maart 2014 15:12 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Wat ook wel grappig is, is dat dezelfde mensen die nu in paniek raken in beginsel dezelfde mensen zijn die de hele dag door hun hele leven op facebook posten en flink gebruik maken van de facebookmessenger. Om nu verontwaardigd en bang te zijn dat Facebook hun gesprekken meeleest
. Het enige wat me wel echt vervelend lijkt is als FB er opeens reclame in gaat stoppen. Ik vraag me af of ze dat na de overname van Instagram hebben gedaan ( ik gebruik die app niet dus dat weet ik niet ) .
Preciesquote:Op zondag 2 maart 2014 15:13 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Als je op facebook zit moet je echt niet gaan klagen over privacy.
Bij Instagram hebben ze het nog gemener gedaan. De policy werd gewijzigd en foto's van gebruikers mochten in advertenties getoond worden.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:12 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Wat ook wel grappig is, is dat dezelfde mensen die nu in paniek raken in beginsel dezelfde mensen zijn die de hele dag door, hun hele leven op facebook posten en flink gebruik maken van facebookmessenger. Om nu verontwaardigd en bang te zijn dat Facebook hun gesprekken meeleest
. Het enige wat me wel echt vervelend lijkt is als FB er opeens reclame in gaat stoppen. Ik vraag me af of ze dat na de overname van Instagram hebben gedaan ( ik gebruik die app niet dus dat weet ik niet ) .
quote:
Nee.quote:
Dat is inderdaad sneaky, maar neemt natuurlijk niet weg dat iedereen die gewijzigde voorwaarden nog altijd zelf accepteert, zonder deze te lezen. En dikke generalisatie of niet - ik zei daarom ook "in beginsel" en niet zomaar "alle mensen" - het gros van het volk dat een smartphone bezit en daar whatsapp en dergelijke op heeft maakt over het algemeen overdadig gebruik van Facebook. Over het algemeen is dat ook hetzelfde volk wat nu moord en brand schreeuwt en geen idee heeft wat Telegram eigenlijk is of van wie het nou echt komt. Die nemen dat omdat een ander het ook neemt. Weer zonder verder zelf na te denken dus, net als met het accepteren van nieuwe algemene voorwaarden zonder deze eerst te lezen. Zelfs niet als men weet dat de app zojuist is overgenomen. Zie Instagram. Er zijn natuurlijk uitzonderingen, waarvan jij er waarschijnlijk eentje bent.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bij Instagram hebben ze het nog gemener gedaan. De policy werd gewijzigd en foto's van gebruikers mochten in advertenties getoond worden.
Dat mensen dan huiverig zijn wanneer Facebook WhatsApp overneemt lijkt me best reëel. En dat alle mensen die overstappen ook als een gek zitten te Facebooken is natuurlijk wel een dikke generalisatie.
Ach ja, mensenquote:Op zondag 2 maart 2014 15:41 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dat is inderdaad sneaky, maar neemt natuurlijk niet weg dat iedereen die gewijzigde voorwaarden nog altijd zelf accepteert, zonder deze te lezen. En dikke generalisatie of niet - ik zei daarom ook "in beginsel" en niet zomaar "alle mensen" - het gros van het volk dat een smartphone bezit en daar whatsapp en dergelijke op heeft maakt over het algemeen overdadig gebruik van Facebook. Over het algemeen is dat ook hetzelfde volk wat nu moord en brand schreeuwt en geen idee heeft wat Telegram eigenlijk is of van wie het nou echt komt. Die nemen dat omdat een ander het ook neemt. Weer zonder verder zelf na te denken dus, net als met het accepteren van nieuwe algemene voorwaarden zonder deze eerst te lezen. Zelfs niet als men weet dat de app zojuist is overgenomen. Zie Instagram. Er zijn natuurlijk uitzonderingen, waarvan jij er waarschijnlijk eentje bent.
Hoe laat komt TD?quote:
Nee, waar gaat het overquote:Op zondag 2 maart 2014 15:45 schreef µ het volgende:
Net een goede film gezien: The Hunt (Jagten). Kent iemand die?
Weet niet zo goed hoe ik dat moet zeggen zonder te spoileren. Maar als je tijd hebt raad ik hem zeer aan.quote:
's Nachts, maar vanaf 6 uur morgenochtend staat ie sowieso onlinequote:
Tquote:
Terecht.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:45 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nee, waar gaat het over
edit:
Jagten
Jagten is een Deense dramafilm uit 2012, geregisseerd door Thomas Vinterberg, naar een scenario van Tobias Lindholm en Vinterberg zelf. De productie werd genomineerd voor de BAFTA Award voor beste niet-Engelstalige film
Is je kater ondertussenverdwenen: Je moet nog 3 dagen he?quote:
Vanavond even proberen danquote:
Mooiquote:Op zondag 2 maart 2014 15:46 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
's Nachts, maar vanaf 6 uur morgenochtend staat ie sowieso online.
quote:
Natuurlijkquote:
Ja.quote:
Nice.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:50 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Natuurlijkmeteen het eerste weekend
Oh nee, ik zat tot nu toe alleen op Reddit. Even aanschuivenquote:Op zondag 2 maart 2014 15:50 schreef µ het volgende:
[..]
Nice.
Zit je hier ook: TV / [USA] House of Cards - Waar we enthousiast wachten op SE3! (spoilers) ?
Huh "Algemene voorwaarden": Mijn WhatsApp doet het nog gewoon, niks hoeven accepteren, zelfs geen Facebook-clone moeten aanmaken: Paniek om niksquote:Op zondag 2 maart 2014 15:41 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dat is inderdaad sneaky, maar neemt natuurlijk niet weg dat iedereen die gewijzigde voorwaarden nog altijd zelf accepteert, zonder deze te lezen. En dikke generalisatie of niet - ik zei daarom ook "in beginsel" en niet zomaar "alle mensen" - het gros van het volk dat een smartphone bezit en daar whatsapp en dergelijke op heeft maakt over het algemeen overdadig gebruik van Facebook. Over het algemeen is dat ook hetzelfde volk wat nu moord en brand schreeuwt en geen idee heeft wat Telegram eigenlijk is of van wie het nou echt komt. Die nemen dat omdat een ander het ook neemt. Weer zonder verder zelf na te denken dus, net als met het accepteren van nieuwe algemene voorwaarden zonder deze eerst te lezen. Zelfs niet als men weet dat de app zojuist is overgenomen. Zie Instagram. Er zijn natuurlijk uitzonderingen, waarvan jij er waarschijnlijk eentje bent.
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:51 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Oh nee, ik zat tot nu toe alleen op Reddit. Even aanschuiven
Zit je op mobiep ofzo? Je typt zo raar.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:51 schreef edcetera het volgende:
[..]
Huh "Algemene voorwaarden": Mijn WhatsApp doet het nog gewiin, niks hoeven acceptere, zelfs geen Facebook-clone moeten aanmaken: Paniek om niks
Regel 10 van het internetquote:
Er is momenteel dan ook geen sprake van een update. Of wil je zeggen dat je dat nog nooit hebt gemerkt? Sofware updates gaan doorgaans gepaard met het opnieuw accepteren van de algemene voorwaarden, waarbij het niet vreemd is dat die meteen zijn gewijzigd. Niet alleen bij Whatsapp.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:51 schreef edcetera het volgende:
[..]
Huh "Algemene voorwaarden": Mijn WhatsApp doet het nog gewoon, niks hoeven accepteren, zelfs geen Facebook-clone moeten aanmaken: Paniek om niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |