quote:Op zondag 2 maart 2014 14:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben te lui om helemaal terug te lezen. What happened?
PND gekocht op 6.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben te lui om helemaal terug te lezen. What happened?
Hmm... * Nattekat denkt na om het te kopenquote:Op zondag 2 maart 2014 14:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
PND gekocht op 6.
Dan een stel eikels die hem dumpen naar 2.
Balen.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
PND gekocht op 6.
Dan een stel eikels die hem dumpen naar 2.
Vast nietquote:Op zondag 2 maart 2014 15:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Balen.
De stel eikels bevinden zich toch niet hier op het forum he?
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Balen.
De stel eikels bevinden zich toch niet hier op het forum he?
Het ene bedrijf kan nog altijd gegevens aan het andere bedrijf verkopen/geven of hoe je het ook wil noemen. Dat het nu niet zo is sluit dat in de toekomst natuurlijk niet uit. Gewoon tijdens een update nieuwe algemene voorwaarden - die toch niemand leest- laten accepteren. Dat de oprichter dezelfde persoon is zegt in het licht van de huidige "heisa" genoeg, het punt is dat het volk dat huilend naar Telegram rent zich daar over het algemeen helemaal niet van bewust is/was en zich nu heel erg slim voelt vanwege de overstap naar Telegram.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is niet van de Russische Facebook. Het is van de oprichters van de Russische Facebook, maar het is niet zozeer van het bedrijf daarachter. Telegram is een stichting die opereert in Duitsland.
Voordat ze dumpen zouden ze eens het gezicht achter de mensen die daar gedupeerd door raken moeten zien! Echt geen enig moreel besef!quote:
Het is in ieder geval wel open source in tegenstelling tot WhatsApp. Dat maakt het in ieder geval minder vatbaar voor backdoors.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:01 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Het ene bedrijf kan nog altijd gegevens aan het andere bedrijf verkopen/geven of hoe je het ook wil noemen. Dat het nu niet zo is sluit dat in de toekomst natuurlijk niet uit. Gewoon tijdens een update nieuwe algemene voorwaarden - die toch niemand leest- laten accepteren. Dat de oprichter dezelfde persoon is zegt in het licht van de huidige "heisa" genoeg, het punt is dat het volk dat huilend naar Telegram rent zich daar over het algemeen helemaal niet van bewust is/was en zich nu heel erg slim voelt vanwege de overstap naar Telegram.
De meeste mensen hier willen anders ook gewoon snel winst maken en dumpen.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Voordat ze dumpen zouden ze eens het gezicht achter de mensen die daar gedupeerd door raken moeten zien! Echt geen enig moreel besef!
Ik nietquote:Op zondag 2 maart 2014 15:02 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
gaan er mensen naar de Ethereum meeting in amsterdam?
Klopt. Maar het is wel een verschil of een Jan Modaal met een Volvo voor de deur dit doet of de arme Toto.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:06 schreef Sands het volgende:
[..]
De meeste mensen hier willen anders ook gewoon snel winst maken en dumpen.
Ik vind het nog steeds een verschrikkelijke naamquote:Op zondag 2 maart 2014 15:02 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
quote:
Nope.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:02 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
Misschien gaat het ooit nog een keer omhoog...quote:Op zondag 2 maart 2014 15:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klopt. Maar het is wel een verschil of een Jan Modaal met een Volvo voor de deur dit doet of de arme Toto.
amsterdam?quote:Op zondag 2 maart 2014 15:07 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds een verschrikkelijke naam
Ik vind het altijd wel zielig als het mensen treft die dit allemaal doen in de hoop echt rijk te worden omdat ze zelf arm zijn.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:08 schreef Sands het volgende:
[..]
Misschien gaat het ooit nog een keer omhoog...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |