Mensen die naar Top40 muziek luisterenquote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 14:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb maar met zo'n 33% verlies verkocht vandaag. Zie dat niet meer goedkomen.
Hoe hebben ze dat vergald?quote:
Flauwquote:Op zondag 2 maart 2014 14:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
GC / FOK!STOK door Nederland #135 Oudenhoorn
Een spel met een fysiek voorwerp, 3x raden.
Moest opzoeken in welke provincie het ligtquote:Op zondag 2 maart 2014 14:28 schreef Nattekat het volgende:
Woont er iemand toevallig in:
[ afbeelding ]
Nu we het er toch over hebben?
Denk dat je carnaval aan het vieren was als je dat wistquote:Op zondag 2 maart 2014 14:29 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Moest opzoeken in welke provincie het ligt.
quote:Op zondag 2 maart 2014 14:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat je carnaval aan het vieren was als je dat wist
Maar wat is de lol nou van dat spel? Gewoon ophalen en ergens anders neer leggenquote:Op zondag 2 maart 2014 14:28 schreef Nattekat het volgende:
Woont er iemand toevallig in:
[ afbeelding ]
Nu we het er toch over hebben?
Kinderachtig ja, maar met al die lurkers op FOK verbaast het me dat het niet eerder is gebeurd. Nu kregen jullie nog een "melding", maar iemand kan het ook gewoon weg halen en niks zeggen. Gewoon een levenloos en kansloos iemand, die dan gaat lurken hoe het topic ontspoort.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het eropuit gaan, nieuwe plaatsen leren kennen. Zelfde lol als nutteloos naar grafiekjes kijkenquote:Op zondag 2 maart 2014 14:34 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Maar wat is de lol nou van dat spel? Gewoon ophalen en ergens anders neer leggen
Ik stond een keer in Rhenen toen ie zo gejat wasquote:Op zondag 2 maart 2014 14:36 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Kinderachtig ja, maar met al die lurkers op FOK verbaast het me dat het niet eerder is gebeurd. Nu kregen jullie nog een "melding", maar iemand kan het ook gewoon weg halen en niks zeggen. Gewoon een levenloos en kansloos iemand, die dan gaat lurken hoe het topic ontspoort.
Maar het is steeds bij een autoweg ofzo? Waarom niet op "mooie" plekjes?quote:Op zondag 2 maart 2014 14:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het eropuit gaan, nieuwe plaatsen leren kennen. Zelfde lol als nutteloos naar grafiekjes kijken
[..]
Ik stond een keer in Rhenen toen ie zo gejat was
Dat spel heeft meerdere aanslagen overleefd al toch? Ik kan me herinneren dat iemand hem een keer in de fik heeft gestokenquote:Op zondag 2 maart 2014 14:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De foto van die plek is stuk, maar hij heeft niet zo lang geleden in Schiermonnikoog gelegen.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:39 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Maar het is steeds bij een autoweg ofzo? Waarom niet op "mooie" plekjes?
quote:Onder de Whatsapp-alternatieven zijn vooral Facebook Messenger, Telegram en iMessage populair. Die diensten worden gebruikt door respectievelijke 35, 26 en 15 procent van de mensen. Sommige mensen gebruiken meerdere diensten.
Inderdaad. Telegram is trouwens van de Russische Facebook.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:41 schreef Sands het volgende:
Derde van Nederlanders stopt met Whatsapp na overname
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarom gaat bitcoin niet werken voor de massaquote:Op zondag 2 maart 2014 14:43 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Inderdaad. Telegram is trouwens van de Russische Facebook.
Het is niet van de Russische Facebook. Het is van de oprichters van de Russische Facebook, maar het is niet zozeer van het bedrijf daarachter. Telegram is een stichting die opereert in Duitsland.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:43 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Inderdaad. Telegram is trouwens van de Russische Facebook.
quote:Op zondag 2 maart 2014 14:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is niet van de Russische Facebook. Het is van de oprichters van de Russische Facebook, maar het is niet zozeer van het bedrijf daarachter. Telegram is een stichting die opereert in Duitsland.
quote:Op zondag 2 maart 2014 14:48 schreef TLC het volgende:
Nu er toch enige afleiding is is dit niet HET moment van Nederland om Vlaanderen binnen te vallen ? ik bedoel als we nu toch bezig zijn![]()
Een haven als Antwerpen erbij kan Nederland goed gebruiken hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |