Wel gevaarlijk want dan zijn ze officieel spionnen en die hebben maar 1 recht en dat is de kogel.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:45 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Poetin heeft de vlaggetjes van de uniformen gehaald. Maar volgens mij ben jij alsnog de enige die daar in trapt
quote:Op zondag 2 maart 2014 14:48 schreef TLC het volgende:
Nu er toch enige afleiding is is dit niet HET moment van Nederland om Vlaanderen binnen te vallen ? ik bedoel als we nu toch bezig zijn![]()
Een haven als Antwerpen erbij kan Nederland goed gebruiken hoor
Scherpquote:Op zondag 2 maart 2014 14:48 schreef TLC het volgende:
Nu er toch enige afleiding is is dit niet HET moment van Nederland om Vlaanderen binnen te vallen ? ik bedoel als we nu toch bezig zijn![]()
Nee, die zijn lid van de NAVO. Poetin heeft geen interesse en de Russen zijn niet in de meerderheid.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:50 schreef Leafeon672 het volgende:
In de Baltische staten wonen toch ook veel etnische Russen? Zou Rusland ten aanzien van die landen dan een zelfde soort strategie kunnen toepassen tijdens een politieke crisis als in Oekraine?
Dat zou heel goed kunnen, maar die landen lijken vrij stabiel te zijn.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:50 schreef Leafeon672 het volgende:
In de Baltische staten wonen toch ook veel etnische Russen? Zou Rusland ten aanzien van die landen dan een zelfde soort strategie kunnen toepassen tijdens een politieke crisis als in Oekraine?
Probeer het en jullie gaan je ondergang tegemoetquote:Op zondag 2 maart 2014 14:48 schreef TLC het volgende:
Ook niet in één provincie?quote:Op zondag 2 maart 2014 14:51 schreef SadPanda het volgende:
Poetin heeft geen interesse en de Russen zijn niet in de meerderheid.
Kunnen we er ook zeker van zijn dat andere NAVO-landen een oorlog met Rusland willen riskeren?quote:Op zondag 2 maart 2014 14:51 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nee, die zijn lid van de NAVO. Poetin heeft geen interesse en de Russen zijn niet in de meerderheid.
Mag niet van Bumaquote:Op zondag 2 maart 2014 14:48 schreef TLC het volgende:
Zover ik weet zijn de Baltische staten veel stabieler dan Oekraïne en welvarend. Bovendien zijn ze lid van de EU dus dan heb je sowieso de EU op je dak.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:50 schreef Leafeon672 het volgende:
Shit = aanquote:Op zondag 2 maart 2014 14:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zijn ze loopgraven aan het maken op de krim.... dusss....
Poetin is zo slim om dat niet te riskeren. Ook al waren die landen niet lid van de NAVO dan deed hij het toch niet. Russen zijn niet in de meerderheid en een dictatuur is niet houdbaar.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:52 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Kunnen we er ook zeker van zijn dat andere NAVO-landen een oorlog met Rusland willen riskeren?
Bron?quote:Op zondag 2 maart 2014 14:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zijn ze loopgraven aan het maken op de krim.... dusss....
http://www.telegraph.co.u(...)-prime-minister.htmlquote:Ukraine crisis: 'World stands on brink of conflict,' warns Polish prime minister
Latvia, "Daugavpils": 53.6% Russen en:quote:Op zondag 2 maart 2014 14:53 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Vast wel, maar dan heeft het alleen zin als het bij de grens ligt.
Ik ga het niet schoonmaken hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |