quote:
Heb jij Broken Age: Act 1 al gespeeldquote:
Bonusvoordeel is dat ze je gezicht al kennen als je er later eventueel echt solliciteertquote:Op zondag 2 maart 2014 12:08 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Zal het ook eens aan een paar docenten vragen.
quote:Op zondag 2 maart 2014 12:13 schreef Nattekat het volgende:
Geen opleiding doen waar je wordt platgegooid met vele banen nog voordat je überhaupt op bezoek bent geweest
Heb het moeten Googlen. Ziet er goed uit, maar helaas niet gespeeld. Als er een Linux-versie beschikbaar is zal ik het overwegen.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:09 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Heb jij Broken Age: Act 1 al gespeeld?
Altcoinsquote:Op zondag 2 maart 2014 12:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze willen dus een Civil Rehabilitation gaan doen. Al weet ik niet precies wat dat inhoudt. De schuldeisers worden dan eigenaar van Gox ofzo?![]()
http://www.reddit.com/r/B(...)page_updated_030114/
http://www.turnaround.org(...)s.aspx?objectID=8594
[ afbeelding ]
Geromantiseer over hoe gewild je wel niet bent terwijl iedereen haast vervangbaar is.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:13 schreef Nattekat het volgende:
Geen opleiding doen waar je wordt platgegooid met vele banen nog voordat je überhaupt op bezoek bent geweest
Het is echt zo, zat verhalen van anderenquote:Op zondag 2 maart 2014 12:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geromantiseer over hoe gewild je wel niet bent terwijl iedereen haast vervangbaar is.
Wat studeer je?quote:Op zondag 2 maart 2014 12:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is echt zo, zat verhalen van anderen
Hij zit nog op de middelbare school.quote:
Wat er bij dat schema is gezet is speculatie hequote:Op zondag 2 maart 2014 12:14 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Altcoins![]()
Ik weet verder ook niet wat het inhoudt, maar ik zou daar niet eens 1 FTC kopen
quote:Op zondag 2 maart 2014 12:17 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Hij zit nog op de middelbare school.
Oke. Nou ik hoop het voor jequote:Op zondag 2 maart 2014 12:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik begin volgend jaar pas
Maar het gaat over informatica.
Dus ze zijn gewoon bezig met een faillissement? Waarbij de schuldeisers zoals bij een normaal faillissement naar evenredigheid een percentage van de "boedel" krijgen.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:17 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wat er bij dat schema is gezet is speculatie he
Wat meer uitleg:
http://www.cryptocoinsnew(...)what-to-expect-next/
Anekdotes.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is echt zo, zat verhalen van anderen
*kutoverheidquote:Op zondag 2 maart 2014 12:29 schreef Nattekat het volgende:
Leuk, door dit verhaal bedacht ik me dat het wel slim is om nu in te schrijven.
'De server heeft een interne fout'
Kut overheid
Je bent zelf een kutoverheidquote:
Via Steam is het spel iig te spelen op Linuxquote:Op zondag 2 maart 2014 12:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heb het moeten Googlen. Ziet er goed uit, maar helaas niet gespeeld. Als er een Linux-versie beschikbaar is zal ik het overwegen.
We hebben hier nu wel Last of Us.
Ik zal jou eens een kutoverheid gevenquote:Op zondag 2 maart 2014 12:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent zelf een kutoverheid
Maar ik kan nu gewoon de sms verificatie overslaan, faal
Dit.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:23 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dus ze zijn gewoon bezig met een faillissement? Waarbij de schuldeisers zoals bij een normaal faillissement naar evenredigheid een percentage van de "boedel" krijgen.![]()
Gox komt dan denk ik echt niet meer terug, die gaan dus gewoon voor een faillissement. Ze gaan zelf () vast stellen wat ze hebben en wat het waard is en dan iedereen een klein stukje geven, dus lang niet alles wat je er op hebt staan. Zou me niks verbazen als ze dan ook nog een flinke mep in hun eigen zak houden aangezien dit geen normaal faillissement is en er dus ook geen curator zal zijn.
Gox.
Hmm leuk! Die oude MGS-games moet ik ook nog spelen.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:53 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Via Steam is het spel iig te spelen op Linux.
De DLC schijnt ook wel goed te zijn, van de Last of Us. Ik ben blijven hangen bij het museum en ben momenteel bezig met de Metal Gear Solid: Legacy Collection. Ik vond MSG2 een beetje tegenvallen, in MGS3 worden tenminste nog leuke grapjes gemaakt enzo.
Welke auto ga je halenquote:
Neequote:
Nopequote:
Omdat jullie over spelletjes pratenquote:
Vind het nog best knap dat ze de Elite Four hebben verslagenquote:
Gewoon MaGNeTs auto stelenquote:Op zondag 2 maart 2014 13:27 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
een speelgoedauto gaat al niet lukken denk ik.
Je vindt bijna alle blocksquote:Op zondag 2 maart 2014 13:38 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
[..]![]()
Zie mijn hashrate
http://xxl.bitember.com/index.php?page=statistics&action=pool
Is via Betarigs, dus solo instellen is wat lastiger, moet via port-forwarding naar RCP en dan moet je wallet+rpc wachtwoord weer goed beveiligd zijn.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je vindt bijna alle blocks
Wat dacht je van solo gaan?
/carequote:
VBLquote:Op zondag 2 maart 2014 13:49 schreef Toto69 het volgende:
Straks weer trammelant in VBL zeker, met de klassieker
De FOK! stok toch?quote:Op zondag 2 maart 2014 13:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
VBL
Ze hebben ooit een leuk forumspel vergald
Plebejerquote:
Mensen die naar Top40 muziek luisterenquote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 14:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb maar met zo'n 33% verlies verkocht vandaag. Zie dat niet meer goedkomen.
Hoe hebben ze dat vergald?quote:
Flauwquote:Op zondag 2 maart 2014 14:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
GC / FOK!STOK door Nederland #135 Oudenhoorn
Een spel met een fysiek voorwerp, 3x raden.
Moest opzoeken in welke provincie het ligtquote:Op zondag 2 maart 2014 14:28 schreef Nattekat het volgende:
Woont er iemand toevallig in:
[ afbeelding ]
Nu we het er toch over hebben?
Denk dat je carnaval aan het vieren was als je dat wistquote:Op zondag 2 maart 2014 14:29 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Moest opzoeken in welke provincie het ligt.
quote:Op zondag 2 maart 2014 14:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat je carnaval aan het vieren was als je dat wist
Maar wat is de lol nou van dat spel? Gewoon ophalen en ergens anders neer leggenquote:Op zondag 2 maart 2014 14:28 schreef Nattekat het volgende:
Woont er iemand toevallig in:
[ afbeelding ]
Nu we het er toch over hebben?
Kinderachtig ja, maar met al die lurkers op FOK verbaast het me dat het niet eerder is gebeurd. Nu kregen jullie nog een "melding", maar iemand kan het ook gewoon weg halen en niks zeggen. Gewoon een levenloos en kansloos iemand, die dan gaat lurken hoe het topic ontspoort.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het eropuit gaan, nieuwe plaatsen leren kennen. Zelfde lol als nutteloos naar grafiekjes kijkenquote:Op zondag 2 maart 2014 14:34 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Maar wat is de lol nou van dat spel? Gewoon ophalen en ergens anders neer leggen
Ik stond een keer in Rhenen toen ie zo gejat wasquote:Op zondag 2 maart 2014 14:36 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Kinderachtig ja, maar met al die lurkers op FOK verbaast het me dat het niet eerder is gebeurd. Nu kregen jullie nog een "melding", maar iemand kan het ook gewoon weg halen en niks zeggen. Gewoon een levenloos en kansloos iemand, die dan gaat lurken hoe het topic ontspoort.
Maar het is steeds bij een autoweg ofzo? Waarom niet op "mooie" plekjes?quote:Op zondag 2 maart 2014 14:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het eropuit gaan, nieuwe plaatsen leren kennen. Zelfde lol als nutteloos naar grafiekjes kijken
[..]
Ik stond een keer in Rhenen toen ie zo gejat was
Dat spel heeft meerdere aanslagen overleefd al toch? Ik kan me herinneren dat iemand hem een keer in de fik heeft gestokenquote:Op zondag 2 maart 2014 14:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De foto van die plek is stuk, maar hij heeft niet zo lang geleden in Schiermonnikoog gelegen.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:39 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Maar het is steeds bij een autoweg ofzo? Waarom niet op "mooie" plekjes?
quote:Onder de Whatsapp-alternatieven zijn vooral Facebook Messenger, Telegram en iMessage populair. Die diensten worden gebruikt door respectievelijke 35, 26 en 15 procent van de mensen. Sommige mensen gebruiken meerdere diensten.
Inderdaad. Telegram is trouwens van de Russische Facebook.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:41 schreef Sands het volgende:
Derde van Nederlanders stopt met Whatsapp na overname
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarom gaat bitcoin niet werken voor de massaquote:Op zondag 2 maart 2014 14:43 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Inderdaad. Telegram is trouwens van de Russische Facebook.
Het is niet van de Russische Facebook. Het is van de oprichters van de Russische Facebook, maar het is niet zozeer van het bedrijf daarachter. Telegram is een stichting die opereert in Duitsland.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:43 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Inderdaad. Telegram is trouwens van de Russische Facebook.
quote:Op zondag 2 maart 2014 14:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is niet van de Russische Facebook. Het is van de oprichters van de Russische Facebook, maar het is niet zozeer van het bedrijf daarachter. Telegram is een stichting die opereert in Duitsland.
quote:Op zondag 2 maart 2014 14:48 schreef TLC het volgende:
Nu er toch enige afleiding is is dit niet HET moment van Nederland om Vlaanderen binnen te vallen ? ik bedoel als we nu toch bezig zijn![]()
Een haven als Antwerpen erbij kan Nederland goed gebruiken hoor
quote:Op zondag 2 maart 2014 14:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben te lui om helemaal terug te lezen. What happened?
PND gekocht op 6.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben te lui om helemaal terug te lezen. What happened?
Hmm... * Nattekat denkt na om het te kopenquote:Op zondag 2 maart 2014 14:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
PND gekocht op 6.
Dan een stel eikels die hem dumpen naar 2.
Balen.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
PND gekocht op 6.
Dan een stel eikels die hem dumpen naar 2.
Vast nietquote:Op zondag 2 maart 2014 15:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Balen.
De stel eikels bevinden zich toch niet hier op het forum he?
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Balen.
De stel eikels bevinden zich toch niet hier op het forum he?
Het ene bedrijf kan nog altijd gegevens aan het andere bedrijf verkopen/geven of hoe je het ook wil noemen. Dat het nu niet zo is sluit dat in de toekomst natuurlijk niet uit. Gewoon tijdens een update nieuwe algemene voorwaarden - die toch niemand leest- laten accepteren. Dat de oprichter dezelfde persoon is zegt in het licht van de huidige "heisa" genoeg, het punt is dat het volk dat huilend naar Telegram rent zich daar over het algemeen helemaal niet van bewust is/was en zich nu heel erg slim voelt vanwege de overstap naar Telegram.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is niet van de Russische Facebook. Het is van de oprichters van de Russische Facebook, maar het is niet zozeer van het bedrijf daarachter. Telegram is een stichting die opereert in Duitsland.
Voordat ze dumpen zouden ze eens het gezicht achter de mensen die daar gedupeerd door raken moeten zien! Echt geen enig moreel besef!quote:
Het is in ieder geval wel open source in tegenstelling tot WhatsApp. Dat maakt het in ieder geval minder vatbaar voor backdoors.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:01 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Het ene bedrijf kan nog altijd gegevens aan het andere bedrijf verkopen/geven of hoe je het ook wil noemen. Dat het nu niet zo is sluit dat in de toekomst natuurlijk niet uit. Gewoon tijdens een update nieuwe algemene voorwaarden - die toch niemand leest- laten accepteren. Dat de oprichter dezelfde persoon is zegt in het licht van de huidige "heisa" genoeg, het punt is dat het volk dat huilend naar Telegram rent zich daar over het algemeen helemaal niet van bewust is/was en zich nu heel erg slim voelt vanwege de overstap naar Telegram.
De meeste mensen hier willen anders ook gewoon snel winst maken en dumpen.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Voordat ze dumpen zouden ze eens het gezicht achter de mensen die daar gedupeerd door raken moeten zien! Echt geen enig moreel besef!
Ik nietquote:Op zondag 2 maart 2014 15:02 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
gaan er mensen naar de Ethereum meeting in amsterdam?
Klopt. Maar het is wel een verschil of een Jan Modaal met een Volvo voor de deur dit doet of de arme Toto.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:06 schreef Sands het volgende:
[..]
De meeste mensen hier willen anders ook gewoon snel winst maken en dumpen.
Ik vind het nog steeds een verschrikkelijke naamquote:Op zondag 2 maart 2014 15:02 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
quote:
Nope.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:02 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
Misschien gaat het ooit nog een keer omhoog...quote:Op zondag 2 maart 2014 15:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klopt. Maar het is wel een verschil of een Jan Modaal met een Volvo voor de deur dit doet of de arme Toto.
amsterdam?quote:Op zondag 2 maart 2014 15:07 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds een verschrikkelijke naam
Ik vind het altijd wel zielig als het mensen treft die dit allemaal doen in de hoop echt rijk te worden omdat ze zelf arm zijn.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:08 schreef Sands het volgende:
[..]
Misschien gaat het ooit nog een keer omhoog...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |