True. Bedankt! Dat denk ik ook.quote:Op zondag 2 maart 2014 11:59 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Stage is toch belangrijker dan de coins. Maar goed bezig, dingen vragen zal ook wel makkelijker worden als je ze wat beter kent.
Hoe zie je werken en reizen voor je? Want ik neem aan dat je dan een jaar wil werken om voor dat tweede masterjaar te sparen of niet? Ik hoop maar dat ze het niet veranderen, want zelf vind ik het verstandiger om het gewoon af te maken en daarna pas te gaan reizen enzo.quote:Op zondag 2 maart 2014 11:57 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Nou ja, niet ineens, maar ze denken dat ze zo de masters die aansluiten op mijn bachelor meer verdieping kunnen geven. Op zich geen slecht idee natuurlijk, maar ik moet het eerste jaar van mijn master sowieso al gaan lenen. Als ik twee jaar moet gaan lenen wordt het wel een erg duur grapje. Ik kan natuurlijk ook nog een tussenjaar nemen en een beetje werken en reizen om mijn Russisch te verbeteren
.
Ben benieuwdquote:Op zondag 2 maart 2014 11:53 schreef unlimitedzxr het volgende:
Shibuya-ku, Tokyo
ANNOUNCEMENT REGARDING AN APPLICATION FOR COMMENCEMENT OF A PROCEDURE OF CIVIL REHABILITATION
An overview of the situation should be published here shortly (probably on March 3, 2014 (Japan time)).
Contact information
A call center has been established to respond to all inquiries. The call center is planned to start on March 3, 2014. All inquiries to MtGox Co., Ltd. should be made to the following telephone number:
Telephone number +81 3-4588-3921
Working hours Monday to Friday 10am to 5pm (Japan time)
Please refrain from contacting the office of the supervisor/investigator.
Tja, ik weet ook niet precies wat werkgevers tegenwoordig beter vinden: tijdens je studie reizen en na je studie gelijk gaan werken, of na je studie reizen en daarna pas gaan werken.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:03 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Hoe zie je werken en reizen voor je? Want ik neem aan dat je dan een jaar wil werken om voor dat tweede masterjaar te sparen of niet? Ik hoop maar dat ze het niet veranderen, want zelf vind ik het verstandiger om het gewoon af te maken en daarna pas te gaan reizen enzo.
Ik hoop dat ze genoeg personeel hebbenquote:
Bel eens wat werkgevers op en vraag het gewoon, of ga langs als dat mogelijk is. Of doe het via activiteiten van je universiteit. Ik hoor over de advocatuur ook zoveel verschillende dingen. Inmiddels heb ik verschillende top advocaten gesproken en heb ik veel meer duidelijkheid. Nu nog met wat rechters praten en dan heb ik wel een goed beeld van wat de bedoeling is.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:05 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Tja, ik weet ook niet precies wat werkgevers tegenwoordig beter vinden: tijdens je studie reizen en na je studie gelijk gaan werken, of na je studie reizen en daarna pas gaan werken.
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 2 maart 2014 12:07 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Bel eens wat werkgevers op en vraag het gewoon, of ga langs als dat mogelijk is. Of doe het via activiteiten van je universiteit. Ik hoor over de advocatuur ook zoveel verschillende dingen. Inmiddels heb ik verschillende top advocaten gesproken en heb ik veel meer duidelijkheid. Nu nog met wat rechters praten en dan heb ik wel een goed beeld van wat de bedoeling is.
Ze willen dus een Civil Rehabilitation gaan doen. Al weet ik niet precies wat dat inhoudt. De schuldeisers worden dan eigenaar van Gox ofzo?quote:
Ik gox eigenlijk zo maar dat ze het morgen om de 1 of andere technische reden toch maar niet doenquote:Op zondag 2 maart 2014 12:06 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze genoeg personeel hebben.
quote:
Heb jij Broken Age: Act 1 al gespeeldquote:
Bonusvoordeel is dat ze je gezicht al kennen als je er later eventueel echt solliciteertquote:Op zondag 2 maart 2014 12:08 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Zal het ook eens aan een paar docenten vragen.
quote:Op zondag 2 maart 2014 12:13 schreef Nattekat het volgende:
Geen opleiding doen waar je wordt platgegooid met vele banen nog voordat je überhaupt op bezoek bent geweest
Heb het moeten Googlen. Ziet er goed uit, maar helaas niet gespeeld. Als er een Linux-versie beschikbaar is zal ik het overwegen.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:09 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Heb jij Broken Age: Act 1 al gespeeld?
Altcoinsquote:Op zondag 2 maart 2014 12:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze willen dus een Civil Rehabilitation gaan doen. Al weet ik niet precies wat dat inhoudt. De schuldeisers worden dan eigenaar van Gox ofzo?![]()
http://www.reddit.com/r/B(...)page_updated_030114/
http://www.turnaround.org(...)s.aspx?objectID=8594
[ afbeelding ]
Geromantiseer over hoe gewild je wel niet bent terwijl iedereen haast vervangbaar is.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:13 schreef Nattekat het volgende:
Geen opleiding doen waar je wordt platgegooid met vele banen nog voordat je überhaupt op bezoek bent geweest
Het is echt zo, zat verhalen van anderenquote:Op zondag 2 maart 2014 12:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geromantiseer over hoe gewild je wel niet bent terwijl iedereen haast vervangbaar is.
Wat studeer je?quote:Op zondag 2 maart 2014 12:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is echt zo, zat verhalen van anderen
Hij zit nog op de middelbare school.quote:
Wat er bij dat schema is gezet is speculatie hequote:Op zondag 2 maart 2014 12:14 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Altcoins![]()
Ik weet verder ook niet wat het inhoudt, maar ik zou daar niet eens 1 FTC kopen
quote:Op zondag 2 maart 2014 12:17 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Hij zit nog op de middelbare school.
Oke. Nou ik hoop het voor jequote:Op zondag 2 maart 2014 12:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik begin volgend jaar pas
Maar het gaat over informatica.
Dus ze zijn gewoon bezig met een faillissement? Waarbij de schuldeisers zoals bij een normaal faillissement naar evenredigheid een percentage van de "boedel" krijgen.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:17 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wat er bij dat schema is gezet is speculatie he
Wat meer uitleg:
http://www.cryptocoinsnew(...)what-to-expect-next/
Anekdotes.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is echt zo, zat verhalen van anderen
*kutoverheidquote:Op zondag 2 maart 2014 12:29 schreef Nattekat het volgende:
Leuk, door dit verhaal bedacht ik me dat het wel slim is om nu in te schrijven.
'De server heeft een interne fout'
Kut overheid
Je bent zelf een kutoverheidquote:
Via Steam is het spel iig te spelen op Linuxquote:Op zondag 2 maart 2014 12:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heb het moeten Googlen. Ziet er goed uit, maar helaas niet gespeeld. Als er een Linux-versie beschikbaar is zal ik het overwegen.
We hebben hier nu wel Last of Us.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |