Hoi muquote:
Staat toch vast op 5 april in Henks kroeg?quote:Op zondag 2 maart 2014 11:01 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Waar is het meetingtopic van Toto eigenlijk gebleven?
Nee ik kom nietquote:Op zondag 2 maart 2014 11:03 schreef edcetera het volgende:
[..]
Staat toch vast op 5 april in Henks kroeg?
Kom je ook?
Morgen weer stagequote:
Even een reeks vragenquote:Op zondag 2 maart 2014 11:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jup! Altijd lastig na een lekker lui weekend.
- Vergoeding. Geen normaal maandsalaris maar voor een knulletje als ik mooi meegenomenquote:Op zondag 2 maart 2014 11:32 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Even een reeks vragen:
Krijg je een vergoeding?
Vind je het leuk?
Leer je nog iets?
40 uur in de week?
Nee, zit pas in mijn tweede jaar. Tijdens mijn bachelor is er sowieso bijna geen ruimte voor een stage. De master die ik wil gaan doen gaan ze misschien uitbreiden naar 2 jaar, maar daar heb ik eigenlijk geen zin in omdat ik dan flink moet gaan lenenquote:Op zondag 2 maart 2014 11:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
- Vergoeding. Geen normaal maandsalaris maar voor een knulletje als ik mooi meegenomen
- Het is een leuk bedrijf, werk is ook wel leuk. Ik heb er alleen een hekel aan wanneer je even niets te doen hebt. Wachten op anderen etc.
- Mwah. Ik leer wel iets, maar van mjj mag het wel wat meer.
- 40 uur in de week helaas. Veel te veel. Ik wil later parttime werken.
Heb jij leuke stages gehad?
Balen man.quote:Op zondag 2 maart 2014 11:41 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Nee, zit pas in mijn tweede jaar. Tijdens mijn bachelor is er sowieso bijna geen ruimte voor een stage. De master die ik wil gaan doen gaan ze misschien uitbreiden naar 2 jaar, maar daar heb ik eigenlijk geen zin in omdat ik dan flink moet gaan lenen('gratis' stufi loopt dan af).
Nee, maar ik hoop gewoon dat die master één jaar blijft duren, anders moet ik wat anders gaan zoekenquote:Op zondag 2 maart 2014 11:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Balen man.Ik snap dat er een financiėle drempel is. Geen vermogende ouders?
Hmm.. ik hoop het ook voor je. Of je leent er voor bij. Als de kansen op de arbeidsmarkt gunstig liggen betaalt het zich wel terug.quote:Op zondag 2 maart 2014 11:43 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Nee, maar ik hoop gewoon dat die master één jaar blijft duren, anders moet ik wat anders gaan zoeken.
Nog notes uitgedeeldquote:
quote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 04:07 schreef Maxbet het volgende:
Ik zoej och allemoal unne note motte aansmere maar krieg maar gezamenlijk de rotpest, ik bin noar bed
Hoe vind je het om zo met mensen te moeten werken? Volgens mij weet je wel waarom ik dat vraagquote:Op zondag 2 maart 2014 11:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
- Vergoeding. Geen normaal maandsalaris maar voor een knulletje als ik mooi meegenomen
- Het is een leuk bedrijf, werk is ook wel leuk. Ik heb er alleen een hekel aan wanneer je even niets te doen hebt. Wachten op anderen etc.
- Mwah. Ik leer wel iets, maar van mjj mag het wel wat meer.
- 40 uur in de week helaas. Veel te veel. Ik wil later parttime werken.
Heb jij leuke stages gehad?
Waarom willen ze dat "ineens" doen?quote:Op zondag 2 maart 2014 11:41 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Nee, zit pas in mijn tweede jaar. Tijdens mijn bachelor is er sowieso bijna geen ruimte voor een stage. De master die ik wil gaan doen gaan ze misschien uitbreiden naar 2 jaar, maar daar heb ik eigenlijk geen zin in omdat ik dan flink moet gaan lenen('gratis' stufi loopt dan af).
Tsja. Ik weet het niet. Het gaat me altijd wel goed af. Soms vind ik het moeilijk om iets te vragen, maar verder gaat het wel.quote:Op zondag 2 maart 2014 11:52 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Hoe vind je het om zo met mensen te moeten werken? Volgens mij weet je wel waarom ik dat vraag.
Nou ja, niet ineens, maar ze denken dat ze zo de masters die aansluiten op mijn bachelor meer verdieping kunnen geven. Op zich geen slecht idee natuurlijk, maar ik moet het eerste jaar van mijn master sowieso al gaan lenen. Als ik twee jaar moet gaan lenen wordt het wel een erg duur grapjequote:Op zondag 2 maart 2014 11:53 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Waarom willen ze dat "ineens" doen?
Gewoon coke snuiven, zo doen de grote jongens in de financiėle wereld het ookquote:Op zondag 2 maart 2014 11:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tsja. Ik weet het niet. Het gaat me altijd wel goed af. Soms vind ik het moeilijk om iets te vragen, maar verder gaat het wel.
Als ik thuis ben dan ben ik wel helemaal uitgeput. Dan heb ik geen puf meer om de coins bij te houden en dergelijke.
Stage is toch belangrijker dan de coinsquote:Op zondag 2 maart 2014 11:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tsja. Ik weet het niet. Het gaat me altijd wel goed af. Soms vind ik het moeilijk om iets te vragen, maar verder gaat het wel.
Als ik thuis ben dan ben ik wel helemaal uitgeput. Dan heb ik geen puf meer om de coins bij te houden en dergelijke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |