Bonusvoordeel is dat ze je gezicht al kennen als je er later eventueel echt solliciteertquote:Op zondag 2 maart 2014 12:08 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Zal het ook eens aan een paar docenten vragen.
quote:Op zondag 2 maart 2014 12:13 schreef Nattekat het volgende:
Geen opleiding doen waar je wordt platgegooid met vele banen nog voordat je überhaupt op bezoek bent geweest
Heb het moeten Googlen. Ziet er goed uit, maar helaas niet gespeeld. Als er een Linux-versie beschikbaar is zal ik het overwegen.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:09 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Heb jij Broken Age: Act 1 al gespeeld?
Altcoinsquote:Op zondag 2 maart 2014 12:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze willen dus een Civil Rehabilitation gaan doen. Al weet ik niet precies wat dat inhoudt. De schuldeisers worden dan eigenaar van Gox ofzo?![]()
http://www.reddit.com/r/B(...)page_updated_030114/
http://www.turnaround.org(...)s.aspx?objectID=8594
[ afbeelding ]
Geromantiseer over hoe gewild je wel niet bent terwijl iedereen haast vervangbaar is.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:13 schreef Nattekat het volgende:
Geen opleiding doen waar je wordt platgegooid met vele banen nog voordat je überhaupt op bezoek bent geweest
Het is echt zo, zat verhalen van anderenquote:Op zondag 2 maart 2014 12:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geromantiseer over hoe gewild je wel niet bent terwijl iedereen haast vervangbaar is.
Wat studeer je?quote:Op zondag 2 maart 2014 12:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is echt zo, zat verhalen van anderen
Hij zit nog op de middelbare school.quote:
Wat er bij dat schema is gezet is speculatie hequote:Op zondag 2 maart 2014 12:14 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Altcoins![]()
Ik weet verder ook niet wat het inhoudt, maar ik zou daar niet eens 1 FTC kopen
quote:Op zondag 2 maart 2014 12:17 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Hij zit nog op de middelbare school.
Oke. Nou ik hoop het voor jequote:Op zondag 2 maart 2014 12:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik begin volgend jaar pas
Maar het gaat over informatica.
Dus ze zijn gewoon bezig met een faillissement? Waarbij de schuldeisers zoals bij een normaal faillissement naar evenredigheid een percentage van de "boedel" krijgen.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:17 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wat er bij dat schema is gezet is speculatie he
Wat meer uitleg:
http://www.cryptocoinsnew(...)what-to-expect-next/
Anekdotes.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is echt zo, zat verhalen van anderen
*kutoverheidquote:Op zondag 2 maart 2014 12:29 schreef Nattekat het volgende:
Leuk, door dit verhaal bedacht ik me dat het wel slim is om nu in te schrijven.
'De server heeft een interne fout'
Kut overheid
Je bent zelf een kutoverheidquote:
Via Steam is het spel iig te spelen op Linuxquote:Op zondag 2 maart 2014 12:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heb het moeten Googlen. Ziet er goed uit, maar helaas niet gespeeld. Als er een Linux-versie beschikbaar is zal ik het overwegen.
We hebben hier nu wel Last of Us.
Ik zal jou eens een kutoverheid gevenquote:Op zondag 2 maart 2014 12:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent zelf een kutoverheid
Maar ik kan nu gewoon de sms verificatie overslaan, faal
Dit.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:23 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dus ze zijn gewoon bezig met een faillissement? Waarbij de schuldeisers zoals bij een normaal faillissement naar evenredigheid een percentage van de "boedel" krijgen.![]()
Gox komt dan denk ik echt niet meer terug, die gaan dus gewoon voor een faillissement. Ze gaan zelf () vast stellen wat ze hebben en wat het waard is en dan iedereen een klein stukje geven, dus lang niet alles wat je er op hebt staan. Zou me niks verbazen als ze dan ook nog een flinke mep in hun eigen zak houden aangezien dit geen normaal faillissement is en er dus ook geen curator zal zijn.
Gox.
Hmm leuk! Die oude MGS-games moet ik ook nog spelen.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:53 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Via Steam is het spel iig te spelen op Linux.
De DLC schijnt ook wel goed te zijn, van de Last of Us. Ik ben blijven hangen bij het museum en ben momenteel bezig met de Metal Gear Solid: Legacy Collection. Ik vond MSG2 een beetje tegenvallen, in MGS3 worden tenminste nog leuke grapjes gemaakt enzo.
Welke auto ga je halenquote:
Neequote:
Nopequote:
Omdat jullie over spelletjes pratenquote:
Vind het nog best knap dat ze de Elite Four hebben verslagenquote:
Gewoon MaGNeTs auto stelenquote:Op zondag 2 maart 2014 13:27 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
een speelgoedauto gaat al niet lukken denk ik.
Je vindt bijna alle blocksquote:Op zondag 2 maart 2014 13:38 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
[..]![]()
Zie mijn hashrate
http://xxl.bitember.com/index.php?page=statistics&action=pool
Is via Betarigs, dus solo instellen is wat lastiger, moet via port-forwarding naar RCP en dan moet je wallet+rpc wachtwoord weer goed beveiligd zijn.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je vindt bijna alle blocks
Wat dacht je van solo gaan?
/carequote:
VBLquote:Op zondag 2 maart 2014 13:49 schreef Toto69 het volgende:
Straks weer trammelant in VBL zeker, met de klassieker
De FOK! stok toch?quote:Op zondag 2 maart 2014 13:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
VBL
Ze hebben ooit een leuk forumspel vergald
Plebejerquote:
Mensen die naar Top40 muziek luisterenquote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 14:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb maar met zo'n 33% verlies verkocht vandaag. Zie dat niet meer goedkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |