Heyquote:
Dat is een beetje als dat ik zeg dat ik geen mongool benquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is een beetje als dat ik zeg dat ik geen mongool benAwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is een beetje als dat ik zeg dat ik geen mongool benJe zelfkennis siert je wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Dat hoor ik vaker, daar zit mijn kracht ook inquote:
Chloro is junami toch?quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:22 schreef ntm het volgende:
[..]
Waar ze het vorig topic over hadden, Junami ofzo? En FOK!ster die Chloro DM had gestuurd
Moest googelen. Bedankt eh.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker, daar zit mijn kracht ook in
Soms kijk ik Storage wars en dan meot ik aan jou denken bij Nabila
Dat is juist de mindfuck.. dit niet doenquote:Op donderdag 27 februari 2014 11:26 schreef Chloroform het volgende:
Als ik Juna was dan had ik nu wel een mooier iemand uitgekozen om foto's van te gebruiken.
quote:
Ze heeft wel goede tieten.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is juist de mindfuck.. dit niet doen
[..]
Vind haar wel sexy :s
En jij?quote:
Niets te klagen.quote:
Full body picquote:
Zo bedoelde ik hem niet natuurlijk verdommequote:Op donderdag 27 februari 2014 01:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
"niemand"
Slet
draaien er bekenden van jou bij Vunzige Deuntjes?
Jij eerst, naakt verplicht.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Full body picnaakt is niet verplicht.
;ssquote:
Natuurlijk niet. Ben jij helemaal niet tegen bestandquote:Op donderdag 27 februari 2014 11:36 schreef ntm het volgende:
[..]
Probeer je nu een rel te ontlokken tussen mij en Chloro?
Moet je klappen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ben jij helemaal niet tegen bestand
neppe sjit swaquote:Op donderdag 27 februari 2014 11:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik hem niet natuurlijk verdomme
Nope dit x niet, maar ze draaien wel vaak/vaker bij Vunzige. Maar as vrijdag niet helaasch.
Heb je al lang gezien, naakt en niet naakt.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij eerst, naakt verplicht.
[..]
;ss
Wel gezien dusquote:
Het mooie is dat ik soms moeite doe voor een OP, er 3 reacties komen en 1000 views. En als ik wat plaats wat ik verwacht dat het zo dicht gaat, meestal wel looptquote:
Topics over vrouwen zijn altijd zo volquote:Op donderdag 27 februari 2014 11:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het mooie is dat ik soms moeite doe voor een OP, er 3 reacties komen en 1000 views. En als ik wat plaats wat ik verwacht dat het zo dicht gaat, meestal wel loopt
diceivingquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Looks can be diceiving honnybooboo
Heb je Wat tegen Marokkanenquote:Op donderdag 27 februari 2014 11:51 schreef ntm het volgende:
[..]
Supergirl zei dat je op een mocro lijkt toch
Mooie was dat ik het op google op zocht.. en nog verkeerd type blijkbaarquote:
drie delen twee?quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Topics over vrouwen zijn altijd zo volje zal zien dat er zo drie delen twee geopend worden
Haha shiit, hoe dan.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mooie was dat ik het op google op zocht.. en nog verkeerd type blijkbaar
Snap niet dat je daar altijd zo trots op bent, zou meer trots zijn op mijn tunesische kant.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:54 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja hoor... ik ben er zelf ook één (voor de helft).
Gewoon wel zien dat het met een e moet maar niet nadenken tijdens typen ofsoquote:
Echt dat wist ik helemaal niet. Jullie wel jongens? Grutjes straks ga je mee nog vertellen dat die m in ntm voor Marokko staat!quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:54 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja hoor... ik ben er zelf ook één (voor de helft).
quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Echt dat wist ik helemaal niet. Jullie wel jongens? Grutjes straks ga je mee nog vertellen dat die m in ntm voor Marokko staat!
Ik kwam daar serieus pas een maand geleden ofzo achter.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Echt dat wist ik helemaal niet. Jullie wel jongens? Grutjes straks ga je mee nog vertellen dat die m in ntm voor Marokko staat!
Heb sportvraagje. Daar weet hij niks van joh hueheeheuheequote:
Ben 1 keer gedisst door een jongen, toen ik hem vertelde dat ik half Marokkaans was liep die weg. Volgende keer alleen zeggen dat ik half Tunesisch ben?quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap niet dat je daar altijd zo trots op bent, zou meer trots zijn op mijn tunesische kant.
Het kan wel, je kan buiten ook rennen ipv op een loopbandquote:Op donderdag 27 februari 2014 11:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heb sportvraagje. Daar weet hij niks van joh hueheeheuhee
HAHA ECHT WOW SO MUCH THANKSquote:Op donderdag 27 februari 2014 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het kan wel, je kan buiten ook rennen ipv op een loopband
Wow wtf, serieus?quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:59 schreef ntm het volgende:
[..]
Ben 1 keer gedisst door een jongen, toen ik hem vertelde dat ik half Marokkaans was liep die weg. Volgende keer alleen zeggen dat ik half Tunesisch ben?
Hahaha gvd.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:59 schreef ntm het volgende:
[..]
Ben 1 keer gedisst door een jongen, toen ik hem vertelde dat ik half Marokkaans was liep die weg. Volgende keer alleen zeggen dat ik half Tunesisch ben?
Ik vertel ook nooit Dat ik half Marokkaans benquote:Op donderdag 27 februari 2014 11:59 schreef ntm het volgende:
[..]
ik ook nietquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vertel ook nooit Dat ik half Marokkaans ben
Ik bedoel het goed veertjiebabyquote:
Zou het wel doen, al is het wel handig om ongewensten af te ketsen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:59 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha ja was op een feestje en die jongen was Spaans blijkbaar want hij kwam naar me toe en begon in het Spaans tegen mij te praten. Hij dacht dus dat ik Spaans was ofzoquote:
Excuses aanvaard.quote:
Misschien wilden zijn ouders ook wel alleen een spaanse voor hem. Ik zie btw wel dat er verwarring kan ontstaan. Al is het misschien voor een spaanse man makkelijker omte zien of een vrouw ook spaans isquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:02 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha ja was op een feestje en die jongen was Spaans blijkbaar want hij kwam naar me toe en begon in het Spaans tegen mij te praten. Hij dacht dus dat ik Spaans was ofzoDus ik zo 'Nee, ik ben half Marokkaans' en hij toen zo ineens 'Oh echt, jammer'. En toen liep die weg. En ik keek echt zo van uhh oke
Had het later nog aan m'n vriendinnen en ouders verteld, die vonden het helemaal grappig
Soms zie je van die mocro's op Tinder die dan Nederlandse of Italiaanse namen gaan gebruiken, pls wie houd je dan voor de gekquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vertel ook nooit Dat ik half Marokkaans ben
Die crazy bishesquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:04 schreef ntm het volgende:
[..]
Soms zie je van die mocro's op Tinder die dan Nederlandse of Italiaanse namen gaan gebruiken, pls wie houd je dan voor de gek
Ja weet niet, ik heb tijdje ook een jongen gedate die half Spaans was en die dacht ook dat ik Spaans was toen hij me zag. Terwijl normaal zien mensen wel aan me dat ik Marokkaans benquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Misschien wilden zijn ouders ook wel alleen een spaanse voor hem. Ik zie btw wel dat er verwarring kan ontstaan. Al is het misschien voor een spaanse man makkelijker omte zien of een vrouw ook spaans is
Ja dat sowieso. Als er dan zo'n gebronsde boy voor je staat en Spaans tegen je begint te lullen terwijl hij met z'n bruine puppy eyes naar je kijkt..quote:
Ik weet niet, vind jou niet per se een typisch Marokkaans uiterlijk hebben eigenlijk!quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:06 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja weet niet, ik heb tijdje ook een jongen gedate die half Spaans was en die dacht ook dat ik Spaans was toen hij me zag. Terwijl normaal zien mensen wel aan me dat ik Marokkaans benIk heb typisch Noord-Afrikaans uiterlijk ofzo.
quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee kan alleen krio beantwoorden
ik ben er voor je stinkerdquote:Op donderdag 27 februari 2014 11:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoezo weet jij dat dan jij sport ook niet eens. Ja je danst hahah xDquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ik ben er voor je stinkerd
fysiotherapie bitchquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoezo weet jij dat dan jij sport ook niet eens. Ja je danst hahah xD
O ja. Nou ik wil trainen weer oppakken en heb dus gisteren dus gesquat 3x10 en glute bridge met gewichten gedaan en als afbouw nog even lunges want benen trilden keihard want niks meer gewendquote:
Omdat je met squat bepaald niet alleen bilspier gebruikt doosje. Sterker nog, er zijn weinig andere oefeningen waarmee je zoveel verschillende spieren aanroept. Glute bridges zijn ws iets geconcentreerder maar nog steeds niet 100% geïsoleerd.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
O ja. Nou ik wil trainen weer oppakken en heb dus gisteren dus gesquat 3x10 en glute bridge met gewichten gedaan en als afbouw nog even lunges want benen trilden keihard want niks meer gewend
Maar zijn dus been/bil trainingen en heb nu fokking spierpijn MAAR NIET IN MIJN BIL.
En ik doe die kut oefeningen alleen voor mijn asser en ik heb spierpijn overal in elk deel van mijn bovenbeen maar dus nergens in mijn reet en al helemaal niet aan de bovenkant van m'n billen die ik juist ook mee wil trainen voor ronder resultaat. HOE DE FUCK KAN DIT EN WAAROM IS DIT
Dat snapt mijn reet ook nog welquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Omdat je met squat bepaald niet alleen bilspier gebruikt doosje. Sterker nog, er zijn weinig andere oefeningen waarmee je zoveel verschillende spieren aanroept. Glute bridges zijn ws iets geconcentreerder maar nog steeds niet 100% geïsoleerd.
Ten eerste: Geen spierpijn in een spier hebben betekent niet dat deze spier niet is belast!quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
O ja. Nou ik wil trainen weer oppakken en heb dus gisteren dus gesquat 3x10 en glute bridge met gewichten gedaan en als afbouw nog even lunges want benen trilden keihard want niks meer gewend
Maar zijn dus been/bil trainingen en heb nu fokking spierpijn MAAR NIET IN MIJN BIL.
En ik doe die kut oefeningen alleen voor mijn asser en ik heb spierpijn overal in elk deel van mijn bovenbeen maar dus nergens in mijn reet en al helemaal niet aan de bovenkant van m'n billen die ik juist ook mee wil trainen voor ronder resultaat. HOE DE FUCK KAN DIT EN WAAROM IS DIT
Wat bedoel je hier mee?quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En ik wil niet alleen de onderkant van mijn reet trainen, maar ook het oppervlakte zelf. Dus zou je spierpijn wat hoger in je reet willen voelen, want dan weet je iig dat je dat goed meetraint en dat is nu dus gewoon niet het geval.
Als je immense spierpijn in je bil wil krijgen moet je oefeningen in kickbox-stijl doen, srs. Trappen in de lucht dus.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat snapt mijn reet ook nog welDaarom snap ik alsnog niet waarom er wél spierpijn in mijn bovenbenen komt en NIET in mijn ass. Want die train ik ook mee met squats/glute bridges/lunges. En ik wil niet alleen de onderkant van mijn reet trainen, maar ook het oppervlakte zelf. Dus zou je spierpijn wat hoger in je reet willen voelen, want dan weet je iig dat je dat goed meetraint en dat is nu dus gewoon niet het geval.
Ik squat zonder schoenen en ik leg geen druk op tenen, die trucs ken ik allemaal wel.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ten eerste: Geen spierpijn in een spier hebben betekent niet dat deze spier niet is belast.
Ten tweede: Let bij squats er op dat je door je hielen drukt ipv door je tenen. Squat bijvoorbeeld zonder schoenen als je schoenen met veel cushioning in de zool gebruikt.
Ten derde: Bij lunges, hoe groter de stap hoe meer nadruk er op de gluteus wordt gelegd.
[..]
Wat bedoel je hier mee?
Ik wil niet perse spierpijn, ik wil dat mijn billen goed getraind worden en doordat de spierpijn nu in mijn benen zit en niet in mijn billen, krijg ik het idee dat de billen dus niet goed (genoeg) meegetraind worden oid..quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als je immense spierpijn in je bil wil krijgen moet je oefeningen in kickbox-stijl doen, srs. Trappen in de lucht dus.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik squat zonder schoenen en ik leg geen druk op tenen, die trucs ken ik allemaal wel.
Wat ik bedoel; het is toch gewoon raar dat ik met zulke oefeningen, die eigenlijk zijn voor zowel billen en benen, dat ik wél heel veel spierpijn in de benen krijg, maar niet in de billen? Terwijl IK persoonlijk de oefeningen niet doe om mijn benen gespierd te krijgen maar mijn billen.
Zie punt één en drie dusquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik wil niet perse spierpijn, ik wil dat mijn billen goed getraind worden en doordat de spierpijn nu in mijn benen zit en niet in mijn billen, krijg ik het idee dat de billen dus niet goed (genoeg) meegetraind worden oid..
Ja dat snap ik ook wel Veertje, ik geef alleen een tip voor een oefening waarbij je zéker je billen heel erg traint en dat dus ook voelt.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik wil niet perse spierpijn, ik wil dat mijn billen goed getraind worden en doordat de spierpijn nu in mijn benen zit en niet in mijn billen, krijg ik het idee dat de billen dus niet goed (genoeg) meegetraind worden oid..
Punt 1: Is toch alsnog raar dat de spierpijn dan wel in mijn benen komt?quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
Zie punt één en drie dus
Hahahaquote:
Ik vind het ook best duidelijk, maar ik ben ook zelf ook aanegzien voor Turk, Tjech, Indo weet ik veel wat allemaalquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:06 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja weet niet, ik heb tijdje ook een jongen gedate die half Spaans was en die dacht ook dat ik Spaans was toen hij me zag. Terwijl normaal zien mensen wel aan me dat ik Marokkaans benIk heb typisch Noord-Afrikaans uiterlijk ofzo.
het is al wetenschappelijk bewezen dat er geen relatie is tussen hypertrofie van spieren en DOMS. Dus maak je geen zorgen en luister naar mijn woordenquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Punt 1: Is toch alsnog raar dat de spierpijn dan wel in mijn benen komt?
Punt 3: Doe ik ook al. En met squats zak ik ook ver door zodat er meer spanning op de billen komt. Dus al die trucs om extra glutes te trainen ken ik wel. Desondanks geen spierpijn daarin maar wél in mijn bovenbenen, achterlijk gewoon.
Why?quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:30 schreef VeerEli het volgende:
Zometeen in m'n oorlel laten snijden, snif
en, rookte alweer?quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Punt 1: Is toch alsnog raar dat de spierpijn dan wel in mijn benen komt?
Punt 3: Doe ik ook al. En met squats zak ik ook ver door zodat er meer spanning op de billen komt. Dus al die trucs om extra glutes te trainen ken ik wel. Desondanks geen spierpijn daarin maar wél in mijn bovenbenen, achterlijk gewoon.
Waar is die jongen toch gebleven. Zelfs geen berichtjes meer vanuit da clubquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:53 schreef fyah het volgende:
app voor mouzur gevonden
https://play.google.com/s(...)ogetagirlfriendfree3
Als het gaat roken tijdens oefeningen zou ik direct stoppen en medisch advies inwinnen.quote:
sowieso waar is iedereen geblevenquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waar is die jongen toch gebleven. Zelfs geen berichtjes meer vanuit da club
Ally was hier laatst nog. Fyah mis ik nog wel het meeste.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:55 schreef fyah het volgende:
[..]
sowieso waar is iedereen geblevenc2k, wd, lamon, ally. fyah.
Oke schatquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
het is al wetenschappelijk bewezen dat er geen relatie is tussen hypertrofie van spieren en DOMS. Dus maak je geen zorgen en luister naar mijn woorden
Ja zit een ontstoken talgklier in ofzo dus weg laten snijden want doet auw.quote:
Alleen in het weekendquote:
en het karakter?quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:59 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Wat toch een schoonheid.. 1 van de mooiste vrouwen ever vind ik.
1 in een dozijn fotomodel kop.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
wat toch schoonheid a sahbi ja toch haha
Valt wel mee vind ik zelf
Ja, echtquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
wat toch schoonheid a sahbi ja toch haha
Valt wel mee vind ik zelf
wtfquote:
Vindt er ook eerlijk gezegd niks speciaals meer aan, generieke kop.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, echtik erken wel dat ze heel knap is maar heb het nooit zo bijzonder gevonden.
Inderdaad. Vind die ene FOK user die model is veel mooier. Veer heet ze geloof ik.quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Vind die ene FOK user die model is veel mooier. Veer heet ze geloof ik.
Oude streken niet verleerd zo te zienquote:Op donderdag 27 februari 2014 13:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Vind die ene FOK user die model is veel mooier. Veer heet ze geloof ik.
Waarom zou je zoiets verleren? Je vergeet toch ook niet hoe je moet fietsen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oude streken niet verleerd zo te zien
dat is toch die pool?quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wel, heb weer zijwielen en een helmpje nu.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom zou je zoiets verleren? Je vergeet toch ook niet hoe je moet fietsen.
tenzij je dqod heet dan lig je opeens in het kanaalquote:Op donderdag 27 februari 2014 13:07 schreef BobbyB het volgende:
Je vergeet toch ook niet hoe je moet fietsen.
Ja die ja! Komt die nog hier?quote:
Wordt over 1 jaar al overgenomen door Facebook of Google.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:23 schreef fyah het volgende:
Wat vinden jullie van mijn app-idee:
ODOL-radar.
Je smartphone ligt naast je in bed en merkt aan de hand van zijn sensors en camera wanneer de jongeheer hard is. Terwijl dit gaande is verschijn je met je ODOL-status in een hot or not lijst wwaarbij je vrouwen kunt matchen a la Tinder. Vrouwen kunnen real time op de kaart zien waar er een ODOL is en de heren krijgen bitches terwijl ze slapen.
Cash amirite?
Site idee:quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wordt over 1 jaar al overgenomen door Facebook of Google.
Fok!FallusBook.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:25 schreef fyah het volgende:
[..]
Site idee:
ODOLBook
Geen uitleg nodig
Ik koop wel wat aandelen van je.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:23 schreef fyah het volgende:
Wat vinden jullie van mijn app-idee:
ODOL-radar.
Je smartphone ligt naast je in bed en merkt aan de hand van zijn sensors en camera wanneer de jongeheer hard is. Terwijl dit gaande is verschijn je met je ODOL-status in een hot or not lijst wwaarbij je vrouwen kunt matchen a la Tinder. Vrouwen kunnen real time op de kaart zien waar er een ODOL is en de heren krijgen bitches terwijl ze slapen.
Cash amirite?
kan je betalen met bitchcoin?quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik koop wel wat aandelen van je.
En dan dit als startup imagequote:Op donderdag 27 februari 2014 13:27 schreef fyah het volgende:
Het icoontje van de app zou een penis getekend in een route op een kaart moeten zijn.
dat is cb?quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dan dit als startup image
[ afbeelding ]
Wie ben jij nou weer?quote:
Niet hier.quote:
Dat is wel duidelijk. Mijn naam blijft uit uw mond.quote:
zou me toch niet smakenquote:Op donderdag 27 februari 2014 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijk. Mijn naam blijft uit uw mond.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
OK, Dima.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:59 schreef Yiha het volgende:
[..]
mijn kruis is meer dan voldoende
ib4 ballenzak grapjes
Iets te wijd, ja. En je glazen zijn ook best dik volgens mij.quote:
Gewoon RayBannquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:15 schreef Arcadia het volgende:
Je moet zo'n hipstermontuur nemen.![]()
Ikzelf heb er eentje à la Malcolm X.
+7 en +6.75quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Iets te wijd, ja. En je glazen zijn ook best dik volgens mij.
Wowquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:18 schreef Yiha het volgende:
[..]
+7 en +6.75
heb ook lenzen maar bril is makkelijker en beter voor de ogen
Wilde dat halen in Turkije destijds.quote:
darwin-award, heuheueheuehuquote:Omdat ze negen kilo heroïne en methamfetamine gesmokkeld had, moet een priesteres in Australië voor twaalf jaar achter de tralies. De 42-jarige vrouw, die in Sydney de kerk Oase van Genade oprichtte, zei aan de rechtbank dat ze niet wist hoe de drugs in haar tas beland waren.
De politie had de vrouw in mei 2013 op de luchthaven van Darwin betrapt met de drugs, meldde de Australische radio. De priesteres zou in Sydney, Cambodja en Afrika aan liefdadigheid gedaan hebben.
Huh? vaagquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:19 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wilde dat halen in Turkije destijds.
Gewoon duurder dan hier![]()
. Ik ga een nieuwe halen deze maand.
Turkije en inflatie, alles wat geimporteerd moet worden is duuuuuurquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huh? vaagzal het hier in NL allemaal nep zijn dan?
Turken maken alles zelf tochquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:32 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Turkije en inflatie, alles wat geimporteerd moet worden is duuuuuur
Er is meer Modus, er is meerquote:
Hahahahaquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja, je kan voor 5 euro een neppe Armani horloge kopen die na een week vanzelf loslaat
Ken iemand die een keer een Armani horloge gehaald in Turkije, wilde hij in Belgie bij de boetiek het bandje laten verstellen. Was die horlogemaker geschokt omdat hij nog nooit zo'n model Armani had gezienquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:41 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ken iemand die een keer een Armani horloge gehaald in Turkije, wilde hij in Belgie bij de boetiek het bandje laten verstellen. Was die horlogemaker geschokt omdat hij nog nooit zo'n model Armani had gezien
Nee joh ga vooral doorquote:
Wat nou "quote:
's winters is het altijd kouder dan buitenquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:46 schreef Salatrel het volgende:
Ligt het aan mij of was het gisteren warmer buiten
Vroeger was alles beter.quote:
Ja want toen deed jij nog niet mee posten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja want toen deed jij nog niet mee posten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je alleen terug komt om te sneren mag je van mij wel weg blijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Wat wil je doen dan?!??!?!?!! HEA?!?!quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je alleen terug komt om te sneren mag je van mij wel weg blijven.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Wacht gewoon af tot je weer vertrektquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat wil je doen dan?!??!?!?!! HEA?!?!
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Was toch grapje man doe niet zo sjaggo.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wacht gewoon af tot je weer vertrektDe laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Gaat er wel om wie het zegt he, ik heb sommige mensen hoger zitten dan anderen dus dan hakt het er extra zwaar in.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Was toch grapje man doe niet zo sjaggo.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Jammer dat het bij jou meteen uit het oog uit het hart is man. Doet me pijn dit. Dacht dat we matties waren.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gaat er wel om wie het zegt he, ik heb sommige mensen hoger zitten dan anderen dus dan hakt het er extra zwaar in.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Wat is deze bitchfight?Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Nee, het is het 1equote:Op donderdag 27 februari 2014 16:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jammer dat het bij jou meteen uit het oog uit het hart is man. Doet me pijn dit. Dacht dat we matties waren.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Wie ontbijt hier met Brinta?
Ik moet gezonder etenBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Hotwings.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wie ontbijt hier met Brinta?
Ik moet gezonder eten* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ja, om te huilen. Van beide partijen.quote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Al die reacties op die videoquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, om te huilen. Van beide partijen.echt.
![]()
Ik heb bij de toko imitatie KFC kruiden gekochtquote:
Hot en spicy
We gaan het meemakenBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
we? You and me baby, ahhhhw yeahquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb bij de toko imitatie KFC kruiden gekocht
Hot en spicy
We gaan het meemaken![]()
alsof er iets overblijft als je een buvket kip voor 4ebe neerzetquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
we? You and me baby, ahhhhw yeah![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:03 schreef krioro het volgende:
[..]
DM me als je ergens half kotsend op een bank ligt bij een feestje en geil bent.Dat kwam sneller dan verwacht zeg. Ik zei wel DM, maar goed, hier ben ik babygirl.quote:
full stops and exclamation marks![]()
Hoe dan? Hij klonk als een nerd + hij zegt tegen d'r "ik wil je nooit meer zien, stap uit" na dit allesquote:Op donderdag 27 februari 2014 02:19 schreef Chocolatebear het volgende:
Één ding heeft ze echter niet over gelogen. Die boyki van d'r was idd cray.?
![]()
hij probeerde mijn telefoonnummer te achterhalen door mijn werkplek te bellen met de boodschap dat hij een vriend van mijn broer is en dat mijn broer net een ongeluk had gehad. En hij wilde mijn nummer daarom even hebben.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoe dan? Hij klonk als een nerd + hij zegt tegen d'r "ik wil je nooit meer zien, stap uit" na dit alles?
M'n broer zat kaolo naast me toen een collega mij belde met de mededeling dat "jan" dus net gebeld had over mijn broer
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Ik weet nog dat je zei over je wolfpack so we goodquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
hij probeerde mijn telefoonnummer te achterhalen door mijn werkplek te bellen met de boodschap dat hij een vriend van mijn broer is en dat mijn broer net een ongeluk had gehad. En hij wilde mijn nummer daarom even hebben.
M'n broer zat kaolo naast me toen een collega mij belde met de mededeling dat "jan" dus net gebeld had over mijn broer.
![]()
Oeh!! Let me knowquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb bij de toko imitatie KFC kruiden gekocht
Hot en spicy
We gaan het meemaken* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Zinloos naar buiten starenquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:25 schreef Snowbells het volgende:
Pizzabezorger die al 2 keer langs mijn huis reed![]()
![]()
![]()
Hehehequote:Op donderdag 27 februari 2014 17:17 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Dat kwam sneller dan verwacht zeg. Ik zei wel DM, maar goed, hier ben ik babygirl.Nee sorry heb al antwoord gekregen
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Voetbalquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Anders had ik boodschappen moeten doen en koken. En ajax begint zo![]()
ajax![]()
niet snel kunnen koken![]()
Niet kunnen multitasken
En altijd het laatste woord.![]()
3 kwartier. En ben king of ecto's dus kan geen kwaadquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:33 schreef BlauweTijger het volgende:
2 uur voor niks getraind.. 3000 kcal in 1x! Hoppaaaa BULK that bitch.
![]()
Oh okquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
3 kwartier. En ben king of ecto's dus kan geen kwaad
I have you tagged as...
Damn Sexy! You're kidding about being a virgin right? I can't stop looking at your pics and thinking about what I'd do to you if you were here right now. You're so hot, I don't know if I'd start with your gorgeous lips or move straight down to your chest and abs.
Ok breathe sorry for sexually objectifying you - I know if our genders were reversed this could come off as creepy. I just meant to say that you are jaw-droppingly hot and that I hope you continue to post pictures!![]()
waarom is mijn sfw plaatje weg
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Vannacht ook weer een wijf geneukt trouwens, had ze geen gordijnen in haar kamer werd ik fucked up wakker om 7:20 door de lichtinval.
ZAL IK EEN TOPIC MAKEN HIEROVER?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.![]()
Ga nou gewoon die bluejeans doen manquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:45 schreef BlauweTijger het volgende:
Vannacht ook weer een wijf geneukt trouwens, had ze geen gordijnen in haar kamer werd ik fucked up wakker om 7:20 door de lichtinval.![]()
Niet zo denigrerend over haarquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ga nou gewoon die bluejeans doen man
google is in dit geval mortaxx¿quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Omdat google dat wss gewoon als nsfadvertisements ziet
ook al heb je een wijf geneukt, je klinkt als een mietjequote:Op donderdag 27 februari 2014 18:45 schreef BlauweTijger het volgende:
Vannacht ook weer een wijf geneukt trouwens, had ze geen gordijnen in haar kamer werd ik fucked up wakker om 7:20 door de lichtinval.I had a splitting headache.From which the future's made.
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Maar ik neuk als een beestquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:47 schreef wise het volgende:
ook al heb je een wijf geneukt, je klinkt als een mietje
vieze maagdquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:45 schreef BlauweTijger het volgende:
Vannacht ook weer een wijf geneukt trouwens, had ze geen gordijnen in haar kamer werd ik fucked up wakker om 7:20 door de lichtinval.
ik sla je tanden eruit![]()
hahahahahahaahahaaaa dont hate the players, hate the gamequote:Op donderdag 27 februari 2014 18:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
vieze maagd
ik sla je tanden eruit
Ja man, moet ze voor zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:47 schreef wise het volgende:
[..]
google is in dit geval mortaxx¿
[..]Zij bij jou. Lana del reytje cdtje en gaanquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:47 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar dan moet ik heeeeulemaal naar ergens bij Utrecht![]()
Je hebt opgeletquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:48 schreef Mortaxx het volgende:
Zij bij jou. Lana del reytje cdtje en gaanIs mogelijk ja..
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Zolang ze haar mond houdtquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:50 schreef wise het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
quote:quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zo van sluit ze om mijn penerI had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Wow :S zo praat je toch niet over Lanaquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zo van sluit ze om mijn pener![]()
Niet mijn eerste insteek, maar prima.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zo van sluit ze om mijn pener![]()
Ik praat sowieso niet met haarquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wow :S zo praat je toch niet over Lana
Beter doet hij wat ik zeg.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:55 schreef BlauweTijger het volgende:
GC / Kledingchip eraf slopen, hoe? Dit topic ook![]()
![]()
Ik zuig dit uit me duim he, weet alleen dat je nooit een magneet in de magnetron moet doen hahahaquote:![]()
![]()
Ja daarom zei ik het het geloofwaardig 'klonk'quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik zuig dit uit me duim he, weet alleen dat je nooit een magneet in de magnetron moet doen hahahaOver die magneet en de magnetron had ik niet nagedacht
Misschien hij ook niet
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja daarom zei ik het het geloofwaardig 'klonk'Over die magneet en de magnetron had ik niet nagedacht
Misschien hij ook niet
![]()
![]()
Space em in de trench van 1914quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]Leuk voor een avondje spacen
![]()
tuurlijk, heb een blauwe en een paarse in de vitrine staan. Ruikt alleen een beetje als lijm, maar verder niks aan de hand.quote:I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Ḩ̸̝̹͓͔͋̂̃́͢͝E̵̢̻͔͚̥͔̺̜̹͓̹͕̫̲̘̭̙̎ͨ̆͆͘L̢̛̯͎̳̜̜̩͉͆̈́ͨ̑͂̑̿ͭ͑ͦͪĘ̴͕͙̬̣͓͕̹̞̙̫̃̋̐̆͘M̛͈̮͓̞͙͕͕̰͖̗̠͈̝̼͈͎̪̿̌̑͆͆ͭ̍͌̊ͮ͋̅ͮ̾ͥ̔̌̀͘Ą̸̛͇̱̤̩̪̙̠̜͔̦̌ͦ̔̀ͅĂ̢̿̆͒̏̉͗̒ͫ̓̇ͧ̉͞҉̬̗̯̩̫͚L̠̯̞̺̰͇̤̘̣̙̭̗̻̭̒̇ͧ̑ͥ͐̑ͪ͒ͥ̍̇ͭ̎̈̉͗́̚ ̴̗͈̈̌̒ͫ́̅̐͊͌ͭ͐̏̕ͅͅK̷̴̛̜̙̠͇͙̰͉̦͍̥̣̲̠̱ͭ̓̈͐ͦͅA̶͖̹͍̣̱͍̦͕͊̀͛ͬ͒͒ͤ̈ͯ͂̓͂̈́̂̒ͅͅP̌̅̏̿̈́̈͊̄̑͗̚͏̨̡̗̘̪͉̟͔̥͕̲̘̩̭̘̙̘͍̕Ǫ̸̃̂̿̌͂ͮ͆͒̀ͯ̔̇ͮ͟͏̖̹͉̤͎̘̗͉͚͕͔̰̪͓Ţ̵͌ͬ̑͒̄̒̃ͫ̾͒͞҉̭̯̪̭̳̤̻̟͚̱̲̬̕ ̴̡͙̻͚̖̬̦͚̹̞͕̟͔̦̹̬͍̰͆ͣ̓ͥ̔ͫ̾ͬ̔͆̌̈́̒̅ͥͧ̿̎͋̀̕͠B̷̭̠̝͉̳̝͎͉̱̭̠̟̠͎͈̻͍̱͎ͤͩͭ́̍͆͜Ļ͈͖̤͚̲̺͇̼͈̲̫͎̙͉ͭ̾̿͒͆̕ͅO̴̷̵̧̢̹̘͔̯̞͔͍̙̺̪͛ͩ͊̐̌̐Ŵ͆̓ͫ̌͜͏̸̮̥̜̰́Ę͋́̉̐̑͗́̾̎͏͔͙̰̭̮̻̙Ņ̢̧̜̤̻̭͔̤̯̦ͬ̈͆̑ͣͦ̏̌ͩ̄͆̄̀ ̿̍̌̊̃͒̄͌̍̑ͦͦ͆̏̚҉̵̜̺͖̻͚̼̘̘̀H̝͈͕̺̬͚̣͍̖͉̲͚̠͕̅ͥ̉ͯ͆͑͆̌͋̕͢͟͝A̸͚̻͍̬̫̫̘͕̩̱̹͕̞̺̅ͤ̿̂ͩ̆ͣ͊̌̎̆ͣ͒̀̋̌̀͢H̵̴͍̻̯͛ͦͣ̅͂ͨ̏̒ͬ̋̊̉̉͒͛͊ͩ̕A̴̷̵̫͍̥͈͈͙̫̦̗̻͖̔̅͂̾ͨ͆̀͡H̢͔͓̻͎̖̱̦͙̘̫̼͔̰̮͙̹ͯͣͪͦ̿̄̀ͦ͡ͅͅquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]Leuk voor een avondje spacen
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Hmm. Is eigenlijk een best tof cadeau om te gevenquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:19 schreef wise het volgende:
[..]
tuurlijk, heb een blauwe en een paarse in de vitrine staan. Ruikt alleen een beetje als lijm, maar verder niks aan de hand.![]()
S/O to all my niggas who switch up their whole persona when they gotta talk to important white people![]()
Would you like some cheeeese?quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
S/O to all my niggas who switch up their whole persona when they gotta talk to important white peopleDoe het voor de mensheid:$:$![]()
maw, wanneer ze tegen een agent pratenquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
S/O to all my niggas who switch up their whole persona when they gotta talk to important white peopleI had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Ja ik zag het. Ik zou naar Mo en Cb luisteren en vooral niet naar Vas.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HeheheNee sorry heb al antwoord gekregen
full stops and exclamation marks![]()
Ze kan de pot op.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja ik zag het. Ik zou naar Mo en Cb luisteren en vooral niet naar Vas.. Als ik wat over modellenwerk wil weten, vraag ik het volgende keer ook gewoon aan Chlochlo.
.
![]()
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jammer dat het zo tussen ons gaat bbe![]()
Doe het voor de mensheid:$:$![]()
Hahahahaquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja ik zag het. Ik zou naar Mo en Cb luisteren en vooral niet naar Vas.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:57 schreef Modus het volgende:
[..]
Ze kan de pot op.. Als ik wat over modellenwerk wil weten, vraag ik het volgende keer ook gewoon aan Chlochlo.
.
![]()
Wie is hier goed in werktijdfactors om te rekenen naar het aantal uren?B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Je ziet mijn verborgen hint niet.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kom op, ze is maar half mocro en geen familie. Je hoeft haar niet te beschermenDoe het voor de mensheid:$:$![]()
Ik heb wel een grote piemelquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:06 schreef VeerEli het volgende:
Wie is hier goed in werktijdfactors om te rekenen naar het aantal uren?Doe het voor de mensheid:$:$![]()
Veer pls.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:06 schreef VeerEli het volgende:
Wie is hier goed in werktijdfactors om te rekenen naar het aantal uren?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fte![]()
Daar vind ik nog steeds niet wat ik weten moet DWCquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Veer pls.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fte
Ben niet zi vlotquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:07 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je ziet mijn verborgen hint niet.![]()
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:57 schreef Modus het volgende:
[..]
Ze kan de pot op.. Als ik wat over modellenwerk wil weten, vraag ik het volgende keer ook gewoon aan Chlochlo.
.
En subtiele burn, Mo.quote:full stops and exclamation marks![]()
De tweede zin bevat alle informatie die je nodig hebt.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Daar vind ik nog steeds niet wat ik weten moet DWC![]()
VEER MOTHERFUCKING PLEASE, GOD DAMN KERRIEHOOFD.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Daar vind ik nog steeds niet wat ik weten moet DWC![]()
Mij boos maken. Ben veer nietquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:11 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik kan je wel goed boos maken.![]()
Godsamme nog aan toe, ik DM je wel ff.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
VEER MOTHERFUCKING PLEASE, GOD DAMN KERRIEHOOFD.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Je kunt het ook hier doen. Dat vergroot je kans op succes.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Godsamme nog aan toe, ik DM je wel ff.![]()
Kun je wel steeds blijven roepen maar pics or it didn't happen.quote:full stops and exclamation marks![]()
Ik heb al genoeg neven die me beschermen hehequote:Op donderdag 27 februari 2014 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kom op, ze is maar half mocro en geen familie. Je hoeft haar niet te beschermen![]()
![]()
Kerriehoofdquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
VEER MOTHERFUCKING PLEASE, GOD DAMN KERRIEHOOFD.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: