quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zo van sluit ze om mijn pener
Wow :S zo praat je toch niet over Lanaquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Niet mijn eerste insteek, maar prima.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik praat sowieso niet met haarquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wow :S zo praat je toch niet over Lana
Beter doet hij wat ik zeg.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:55 schreef BlauweTijger het volgende:
GC / Kledingchip eraf slopen, hoe? Dit topic ook![]()
Ik zuig dit uit me duim he, weet alleen dat je nooit een magneet in de magnetron moet doen hahahaquote:
Ja daarom zei ik het het geloofwaardig 'klonk'quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik zuig dit uit me duim he, weet alleen dat je nooit een magneet in de magnetron moet doen hahaha
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja daarom zei ik het het geloofwaardig 'klonk'Over die magneet en de magnetron had ik niet nagedacht
Misschien hij ook niet
Space em in de trench van 1914quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]Leuk voor een avondje spacen
tuurlijk, heb een blauwe en een paarse in de vitrine staan. Ruikt alleen een beetje als lijm, maar verder niks aan de hand.quote:
Ḩ̸̝̹͓͔͋̂̃́͢͝E̵̢̻͔͚̥͔̺̜̹͓̹͕̫̲̘̭̙̎ͨ̆͆͘L̢̛̯͎̳̜̜̩͉͆̈́ͨ̑͂̑̿ͭ͑ͦͪĘ̴͕͙̬̣͓͕̹̞̙̫̃̋̐̆͘M̛͈̮͓̞͙͕͕̰͖̗̠͈̝̼͈͎̪̿̌̑͆͆ͭ̍͌̊ͮ͋̅ͮ̾ͥ̔̌̀͘Ą̸̛͇̱̤̩̪̙̠̜͔̦̌ͦ̔̀ͅĂ̢̿̆͒̏̉͗̒ͫ̓̇ͧ̉͞҉̬̗̯̩̫͚L̠̯̞̺̰͇̤̘̣̙̭̗̻̭̒̇ͧ̑ͥ͐̑ͪ͒ͥ̍̇ͭ̎̈̉͗́̚ ̴̗͈̈̌̒ͫ́̅̐͊͌ͭ͐̏̕ͅͅK̷̴̛̜̙̠͇͙̰͉̦͍̥̣̲̠̱ͭ̓̈͐ͦͅA̶͖̹͍̣̱͍̦͕͊̀͛ͬ͒͒ͤ̈ͯ͂̓͂̈́̂̒ͅͅP̌̅̏̿̈́̈͊̄̑͗̚͏̨̡̗̘̪͉̟͔̥͕̲̘̩̭̘̙̘͍̕Ǫ̸̃̂̿̌͂ͮ͆͒̀ͯ̔̇ͮ͟͏̖̹͉̤͎̘̗͉͚͕͔̰̪͓Ţ̵͌ͬ̑͒̄̒̃ͫ̾͒͞҉̭̯̪̭̳̤̻̟͚̱̲̬̕ ̴̡͙̻͚̖̬̦͚̹̞͕̟͔̦̹̬͍̰͆ͣ̓ͥ̔ͫ̾ͬ̔͆̌̈́̒̅ͥͧ̿̎͋̀̕͠B̷̭̠̝͉̳̝͎͉̱̭̠̟̠͎͈̻͍̱͎ͤͩͭ́̍͆͜Ļ͈͖̤͚̲̺͇̼͈̲̫͎̙͉ͭ̾̿͒͆̕ͅO̴̷̵̧̢̹̘͔̯̞͔͍̙̺̪͛ͩ͊̐̌̐Ŵ͆̓ͫ̌͜͏̸̮̥̜̰́Ę͋́̉̐̑͗́̾̎͏͔͙̰̭̮̻̙Ņ̢̧̜̤̻̭͔̤̯̦ͬ̈͆̑ͣͦ̏̌ͩ̄͆̄̀ ̿̍̌̊̃͒̄͌̍̑ͦͦ͆̏̚҉̵̜̺͖̻͚̼̘̘̀H̝͈͕̺̬͚̣͍̖͉̲͚̠͕̅ͥ̉ͯ͆͑͆̌͋̕͢͟͝A̸͚̻͍̬̫̫̘͕̩̱̹͕̞̺̅ͤ̿̂ͩ̆ͣ͊̌̎̆ͣ͒̀̋̌̀͢H̵̴͍̻̯͛ͦͣ̅͂ͨ̏̒ͬ̋̊̉̉͒͛͊ͩ̕A̴̷̵̫͍̥͈͈͙̫̦̗̻͖̔̅͂̾ͨ͆̀͡H̢͔͓̻͎̖̱̦͙̘̫̼͔̰̮͙̹ͯͣͪͦ̿̄̀ͦ͡ͅͅquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]Leuk voor een avondje spacen
Hmm. Is eigenlijk een best tof cadeau om te gevenquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:19 schreef wise het volgende:
[..]
tuurlijk, heb een blauwe en een paarse in de vitrine staan. Ruikt alleen een beetje als lijm, maar verder niks aan de hand.
Would you like some cheeeese?quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
S/O to all my niggas who switch up their whole persona when they gotta talk to important white people
maw, wanneer ze tegen een agent pratenquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
S/O to all my niggas who switch up their whole persona when they gotta talk to important white people
Ja ik zag het. Ik zou naar Mo en Cb luisteren en vooral niet naar Vas.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HeheheNee sorry heb al antwoord gekregen
Ze kan de pot op.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja ik zag het. Ik zou naar Mo en Cb luisteren en vooral niet naar Vas.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jammer dat het zo tussen ons gaat bbe
Hahahahaquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja ik zag het. Ik zou naar Mo en Cb luisteren en vooral niet naar Vas.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:57 schreef Modus het volgende:
[..]
Ze kan de pot op.. Als ik wat over modellenwerk wil weten, vraag ik het volgende keer ook gewoon aan Chlochlo.
.
Je ziet mijn verborgen hint niet.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kom op, ze is maar half mocro en geen familie. Je hoeft haar niet te beschermen
Ik heb wel een grote piemelquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:06 schreef VeerEli het volgende:
Wie is hier goed in werktijdfactors om te rekenen naar het aantal uren?
Veer pls.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:06 schreef VeerEli het volgende:
Wie is hier goed in werktijdfactors om te rekenen naar het aantal uren?
Daar vind ik nog steeds niet wat ik weten moet DWCquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Veer pls.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fte
Ben niet zi vlotquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:07 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je ziet mijn verborgen hint niet.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:57 schreef Modus het volgende:
[..]
Ze kan de pot op.. Als ik wat over modellenwerk wil weten, vraag ik het volgende keer ook gewoon aan Chlochlo.
.
En subtiele burn, Mo.quote:
De tweede zin bevat alle informatie die je nodig hebt.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Daar vind ik nog steeds niet wat ik weten moet DWC
VEER MOTHERFUCKING PLEASE, GOD DAMN KERRIEHOOFD.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Daar vind ik nog steeds niet wat ik weten moet DWC
Mij boos maken. Ben veer nietquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:11 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik kan je wel goed boos maken.
Godsamme nog aan toe, ik DM je wel ff.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
VEER MOTHERFUCKING PLEASE, GOD DAMN KERRIEHOOFD.
Je kunt het ook hier doen. Dat vergroot je kans op succes.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Godsamme nog aan toe, ik DM je wel ff.
Kun je wel steeds blijven roepen maar pics or it didn't happen.quote:
Ik heb al genoeg neven die me beschermen hehequote:Op donderdag 27 februari 2014 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kom op, ze is maar half mocro en geen familie. Je hoeft haar niet te beschermen
Kerriehoofdquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
VEER MOTHERFUCKING PLEASE, GOD DAMN KERRIEHOOFD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |