quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zo van sluit ze om mijn pener
Wow :S zo praat je toch niet over Lanaquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Niet mijn eerste insteek, maar prima.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik praat sowieso niet met haarquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wow :S zo praat je toch niet over Lana
Beter doet hij wat ik zeg.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:55 schreef BlauweTijger het volgende:
GC / Kledingchip eraf slopen, hoe? Dit topic ook![]()
Ik zuig dit uit me duim he, weet alleen dat je nooit een magneet in de magnetron moet doen hahahaquote:
Ja daarom zei ik het het geloofwaardig 'klonk'quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik zuig dit uit me duim he, weet alleen dat je nooit een magneet in de magnetron moet doen hahaha
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja daarom zei ik het het geloofwaardig 'klonk'Over die magneet en de magnetron had ik niet nagedacht
Misschien hij ook niet
Space em in de trench van 1914quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]Leuk voor een avondje spacen
tuurlijk, heb een blauwe en een paarse in de vitrine staan. Ruikt alleen een beetje als lijm, maar verder niks aan de hand.quote:
Ḩ̸̝̹͓͔͋̂̃́͢͝E̵̢̻͔͚̥͔̺̜̹͓̹͕̫̲̘̭̙̎ͨ̆͆͘L̢̛̯͎̳̜̜̩͉͆̈́ͨ̑͂̑̿ͭ͑ͦͪĘ̴͕͙̬̣͓͕̹̞̙̫̃̋̐̆͘M̛͈̮͓̞͙͕͕̰͖̗̠͈̝̼͈͎̪̿̌̑͆͆ͭ̍͌̊ͮ͋̅ͮ̾ͥ̔̌̀͘Ą̸̛͇̱̤̩̪̙̠̜͔̦̌ͦ̔̀ͅĂ̢̿̆͒̏̉͗̒ͫ̓̇ͧ̉͞҉̬̗̯̩̫͚L̠̯̞̺̰͇̤̘̣̙̭̗̻̭̒̇ͧ̑ͥ͐̑ͪ͒ͥ̍̇ͭ̎̈̉͗́̚ ̴̗͈̈̌̒ͫ́̅̐͊͌ͭ͐̏̕ͅͅK̷̴̛̜̙̠͇͙̰͉̦͍̥̣̲̠̱ͭ̓̈͐ͦͅA̶͖̹͍̣̱͍̦͕͊̀͛ͬ͒͒ͤ̈ͯ͂̓͂̈́̂̒ͅͅP̌̅̏̿̈́̈͊̄̑͗̚͏̨̡̗̘̪͉̟͔̥͕̲̘̩̭̘̙̘͍̕Ǫ̸̃̂̿̌͂ͮ͆͒̀ͯ̔̇ͮ͟͏̖̹͉̤͎̘̗͉͚͕͔̰̪͓Ţ̵͌ͬ̑͒̄̒̃ͫ̾͒͞҉̭̯̪̭̳̤̻̟͚̱̲̬̕ ̴̡͙̻͚̖̬̦͚̹̞͕̟͔̦̹̬͍̰͆ͣ̓ͥ̔ͫ̾ͬ̔͆̌̈́̒̅ͥͧ̿̎͋̀̕͠B̷̭̠̝͉̳̝͎͉̱̭̠̟̠͎͈̻͍̱͎ͤͩͭ́̍͆͜Ļ͈͖̤͚̲̺͇̼͈̲̫͎̙͉ͭ̾̿͒͆̕ͅO̴̷̵̧̢̹̘͔̯̞͔͍̙̺̪͛ͩ͊̐̌̐Ŵ͆̓ͫ̌͜͏̸̮̥̜̰́Ę͋́̉̐̑͗́̾̎͏͔͙̰̭̮̻̙Ņ̢̧̜̤̻̭͔̤̯̦ͬ̈͆̑ͣͦ̏̌ͩ̄͆̄̀ ̿̍̌̊̃͒̄͌̍̑ͦͦ͆̏̚҉̵̜̺͖̻͚̼̘̘̀H̝͈͕̺̬͚̣͍̖͉̲͚̠͕̅ͥ̉ͯ͆͑͆̌͋̕͢͟͝A̸͚̻͍̬̫̫̘͕̩̱̹͕̞̺̅ͤ̿̂ͩ̆ͣ͊̌̎̆ͣ͒̀̋̌̀͢H̵̴͍̻̯͛ͦͣ̅͂ͨ̏̒ͬ̋̊̉̉͒͛͊ͩ̕A̴̷̵̫͍̥͈͈͙̫̦̗̻͖̔̅͂̾ͨ͆̀͡H̢͔͓̻͎̖̱̦͙̘̫̼͔̰̮͙̹ͯͣͪͦ̿̄̀ͦ͡ͅͅquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]Leuk voor een avondje spacen
Hmm. Is eigenlijk een best tof cadeau om te gevenquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:19 schreef wise het volgende:
[..]
tuurlijk, heb een blauwe en een paarse in de vitrine staan. Ruikt alleen een beetje als lijm, maar verder niks aan de hand.
Would you like some cheeeese?quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
S/O to all my niggas who switch up their whole persona when they gotta talk to important white people
maw, wanneer ze tegen een agent pratenquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
S/O to all my niggas who switch up their whole persona when they gotta talk to important white people
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |