Niet hier.quote:
Dat is wel duidelijk. Mijn naam blijft uit uw mond.quote:
zou me toch niet smakenquote:Op donderdag 27 februari 2014 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijk. Mijn naam blijft uit uw mond.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Vind die ene FOK user die model is veel mooier. Veer heet ze geloof ik.
OK, Dima.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:59 schreef Yiha het volgende:
[..]
mijn kruis is meer dan voldoende
ib4 ballenzak grapjes
Iets te wijd, ja. En je glazen zijn ook best dik volgens mij.quote:
Gewoon RayBannquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:15 schreef Arcadia het volgende:
Je moet zo'n hipstermontuur nemen.![]()
Ikzelf heb er eentje à la Malcolm X.
+7 en +6.75quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Iets te wijd, ja. En je glazen zijn ook best dik volgens mij.
Wowquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:18 schreef Yiha het volgende:
[..]
+7 en +6.75
heb ook lenzen maar bril is makkelijker en beter voor de ogen
Wilde dat halen in Turkije destijds.quote:
darwin-award, heuheueheuehuquote:Omdat ze negen kilo heroïne en methamfetamine gesmokkeld had, moet een priesteres in Australië voor twaalf jaar achter de tralies. De 42-jarige vrouw, die in Sydney de kerk Oase van Genade oprichtte, zei aan de rechtbank dat ze niet wist hoe de drugs in haar tas beland waren.
De politie had de vrouw in mei 2013 op de luchthaven van Darwin betrapt met de drugs, meldde de Australische radio. De priesteres zou in Sydney, Cambodja en Afrika aan liefdadigheid gedaan hebben.
Huh? vaagquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:19 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wilde dat halen in Turkije destijds.
Gewoon duurder dan hier![]()
. Ik ga een nieuwe halen deze maand.
Turkije en inflatie, alles wat geimporteerd moet worden is duuuuuurquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huh? vaagzal het hier in NL allemaal nep zijn dan?
Turken maken alles zelf tochquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:32 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Turkije en inflatie, alles wat geimporteerd moet worden is duuuuuur
Er is meer Modus, er is meerquote:
Hahahahaquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja, je kan voor 5 euro een neppe Armani horloge kopen die na een week vanzelf loslaat
Ken iemand die een keer een Armani horloge gehaald in Turkije, wilde hij in Belgie bij de boetiek het bandje laten verstellen. Was die horlogemaker geschokt omdat hij nog nooit zo'n model Armani had gezienquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:41 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ken iemand die een keer een Armani horloge gehaald in Turkije, wilde hij in Belgie bij de boetiek het bandje laten verstellen. Was die horlogemaker geschokt omdat hij nog nooit zo'n model Armani had gezien
Nee joh ga vooral doorquote:
Wat nou "quote:
's winters is het altijd kouder dan buitenquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:46 schreef Salatrel het volgende:
Ligt het aan mij of was het gisteren warmer buiten
Vroeger was alles beter.quote:
Ja want toen deed jij nog niet mee posten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja want toen deed jij nog niet mee posten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je alleen terug komt om te sneren mag je van mij wel weg blijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Wat wil je doen dan?!??!?!?!! HEA?!?!quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je alleen terug komt om te sneren mag je van mij wel weg blijven.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Wacht gewoon af tot je weer vertrektquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat wil je doen dan?!??!?!?!! HEA?!?!
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Was toch grapje man doe niet zo sjaggo.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wacht gewoon af tot je weer vertrektDe laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: