Vindt er ook eerlijk gezegd niks speciaals meer aan, generieke kop.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, echtik erken wel dat ze heel knap is maar heb het nooit zo bijzonder gevonden.
Inderdaad. Vind die ene FOK user die model is veel mooier. Veer heet ze geloof ik.quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Vind die ene FOK user die model is veel mooier. Veer heet ze geloof ik.
Oude streken niet verleerd zo te zienquote:Op donderdag 27 februari 2014 13:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Vind die ene FOK user die model is veel mooier. Veer heet ze geloof ik.
Waarom zou je zoiets verleren? Je vergeet toch ook niet hoe je moet fietsen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oude streken niet verleerd zo te zien
dat is toch die pool?quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wel, heb weer zijwielen en een helmpje nu.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom zou je zoiets verleren? Je vergeet toch ook niet hoe je moet fietsen.
tenzij je dqod heet dan lig je opeens in het kanaalquote:Op donderdag 27 februari 2014 13:07 schreef BobbyB het volgende:
Je vergeet toch ook niet hoe je moet fietsen.
Ja die ja! Komt die nog hier?quote:
Wordt over 1 jaar al overgenomen door Facebook of Google.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:23 schreef fyah het volgende:
Wat vinden jullie van mijn app-idee:
ODOL-radar.
Je smartphone ligt naast je in bed en merkt aan de hand van zijn sensors en camera wanneer de jongeheer hard is. Terwijl dit gaande is verschijn je met je ODOL-status in een hot or not lijst wwaarbij je vrouwen kunt matchen a la Tinder. Vrouwen kunnen real time op de kaart zien waar er een ODOL is en de heren krijgen bitches terwijl ze slapen.
Cash amirite?
Site idee:quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wordt over 1 jaar al overgenomen door Facebook of Google.
Fok!FallusBook.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:25 schreef fyah het volgende:
[..]
Site idee:
ODOLBook
Geen uitleg nodig
Ik koop wel wat aandelen van je.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:23 schreef fyah het volgende:
Wat vinden jullie van mijn app-idee:
ODOL-radar.
Je smartphone ligt naast je in bed en merkt aan de hand van zijn sensors en camera wanneer de jongeheer hard is. Terwijl dit gaande is verschijn je met je ODOL-status in een hot or not lijst wwaarbij je vrouwen kunt matchen a la Tinder. Vrouwen kunnen real time op de kaart zien waar er een ODOL is en de heren krijgen bitches terwijl ze slapen.
Cash amirite?
kan je betalen met bitchcoin?quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik koop wel wat aandelen van je.
En dan dit als startup imagequote:Op donderdag 27 februari 2014 13:27 schreef fyah het volgende:
Het icoontje van de app zou een penis getekend in een route op een kaart moeten zijn.
dat is cb?quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dan dit als startup image
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |