Als je immense spierpijn in je bil wil krijgen moet je oefeningen in kickbox-stijl doen, srs. Trappen in de lucht dus.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat snapt mijn reet ook nog welDaarom snap ik alsnog niet waarom er wél spierpijn in mijn bovenbenen komt en NIET in mijn ass. Want die train ik ook mee met squats/glute bridges/lunges. En ik wil niet alleen de onderkant van mijn reet trainen, maar ook het oppervlakte zelf. Dus zou je spierpijn wat hoger in je reet willen voelen, want dan weet je iig dat je dat goed meetraint en dat is nu dus gewoon niet het geval.
Ik squat zonder schoenen en ik leg geen druk op tenen, die trucs ken ik allemaal wel.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ten eerste: Geen spierpijn in een spier hebben betekent niet dat deze spier niet is belast.
Ten tweede: Let bij squats er op dat je door je hielen drukt ipv door je tenen. Squat bijvoorbeeld zonder schoenen als je schoenen met veel cushioning in de zool gebruikt.
Ten derde: Bij lunges, hoe groter de stap hoe meer nadruk er op de gluteus wordt gelegd.
[..]
Wat bedoel je hier mee?
Ik wil niet perse spierpijn, ik wil dat mijn billen goed getraind worden en doordat de spierpijn nu in mijn benen zit en niet in mijn billen, krijg ik het idee dat de billen dus niet goed (genoeg) meegetraind worden oid..quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als je immense spierpijn in je bil wil krijgen moet je oefeningen in kickbox-stijl doen, srs. Trappen in de lucht dus.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik squat zonder schoenen en ik leg geen druk op tenen, die trucs ken ik allemaal wel.
Wat ik bedoel; het is toch gewoon raar dat ik met zulke oefeningen, die eigenlijk zijn voor zowel billen en benen, dat ik wél heel veel spierpijn in de benen krijg, maar niet in de billen? Terwijl IK persoonlijk de oefeningen niet doe om mijn benen gespierd te krijgen maar mijn billen.
Zie punt één en drie dusquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik wil niet perse spierpijn, ik wil dat mijn billen goed getraind worden en doordat de spierpijn nu in mijn benen zit en niet in mijn billen, krijg ik het idee dat de billen dus niet goed (genoeg) meegetraind worden oid..
Ja dat snap ik ook wel Veertje, ik geef alleen een tip voor een oefening waarbij je zéker je billen heel erg traint en dat dus ook voelt.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik wil niet perse spierpijn, ik wil dat mijn billen goed getraind worden en doordat de spierpijn nu in mijn benen zit en niet in mijn billen, krijg ik het idee dat de billen dus niet goed (genoeg) meegetraind worden oid..
Punt 1: Is toch alsnog raar dat de spierpijn dan wel in mijn benen komt?quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
Zie punt één en drie dus
Hahahaquote:
Ik vind het ook best duidelijk, maar ik ben ook zelf ook aanegzien voor Turk, Tjech, Indo weet ik veel wat allemaalquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:06 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja weet niet, ik heb tijdje ook een jongen gedate die half Spaans was en die dacht ook dat ik Spaans was toen hij me zag. Terwijl normaal zien mensen wel aan me dat ik Marokkaans benIk heb typisch Noord-Afrikaans uiterlijk ofzo.
het is al wetenschappelijk bewezen dat er geen relatie is tussen hypertrofie van spieren en DOMS. Dus maak je geen zorgen en luister naar mijn woordenquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Punt 1: Is toch alsnog raar dat de spierpijn dan wel in mijn benen komt?
Punt 3: Doe ik ook al. En met squats zak ik ook ver door zodat er meer spanning op de billen komt. Dus al die trucs om extra glutes te trainen ken ik wel. Desondanks geen spierpijn daarin maar wél in mijn bovenbenen, achterlijk gewoon.
Why?quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:30 schreef VeerEli het volgende:
Zometeen in m'n oorlel laten snijden, snif
en, rookte alweer?quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Punt 1: Is toch alsnog raar dat de spierpijn dan wel in mijn benen komt?
Punt 3: Doe ik ook al. En met squats zak ik ook ver door zodat er meer spanning op de billen komt. Dus al die trucs om extra glutes te trainen ken ik wel. Desondanks geen spierpijn daarin maar wél in mijn bovenbenen, achterlijk gewoon.
Waar is die jongen toch gebleven. Zelfs geen berichtjes meer vanuit da clubquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:53 schreef fyah het volgende:
app voor mouzur gevonden
https://play.google.com/s(...)ogetagirlfriendfree3
Als het gaat roken tijdens oefeningen zou ik direct stoppen en medisch advies inwinnen.quote:
sowieso waar is iedereen geblevenquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waar is die jongen toch gebleven. Zelfs geen berichtjes meer vanuit da club
Ally was hier laatst nog. Fyah mis ik nog wel het meeste.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:55 schreef fyah het volgende:
[..]
sowieso waar is iedereen geblevenc2k, wd, lamon, ally. fyah.
Oke schatquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
het is al wetenschappelijk bewezen dat er geen relatie is tussen hypertrofie van spieren en DOMS. Dus maak je geen zorgen en luister naar mijn woorden
Ja zit een ontstoken talgklier in ofzo dus weg laten snijden want doet auw.quote:
Alleen in het weekendquote:
en het karakter?quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:59 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Wat toch een schoonheid.. 1 van de mooiste vrouwen ever vind ik.
1 in een dozijn fotomodel kop.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
wat toch schoonheid a sahbi ja toch haha
Valt wel mee vind ik zelf
Ja, echtquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
wat toch schoonheid a sahbi ja toch haha
Valt wel mee vind ik zelf
wtfquote:
Vindt er ook eerlijk gezegd niks speciaals meer aan, generieke kop.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, echtik erken wel dat ze heel knap is maar heb het nooit zo bijzonder gevonden.
Inderdaad. Vind die ene FOK user die model is veel mooier. Veer heet ze geloof ik.quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Vind die ene FOK user die model is veel mooier. Veer heet ze geloof ik.
Oude streken niet verleerd zo te zienquote:Op donderdag 27 februari 2014 13:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Vind die ene FOK user die model is veel mooier. Veer heet ze geloof ik.
Waarom zou je zoiets verleren? Je vergeet toch ook niet hoe je moet fietsen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oude streken niet verleerd zo te zien
dat is toch die pool?quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wel, heb weer zijwielen en een helmpje nu.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom zou je zoiets verleren? Je vergeet toch ook niet hoe je moet fietsen.
tenzij je dqod heet dan lig je opeens in het kanaalquote:Op donderdag 27 februari 2014 13:07 schreef BobbyB het volgende:
Je vergeet toch ook niet hoe je moet fietsen.
Ja die ja! Komt die nog hier?quote:
Wordt over 1 jaar al overgenomen door Facebook of Google.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:23 schreef fyah het volgende:
Wat vinden jullie van mijn app-idee:
ODOL-radar.
Je smartphone ligt naast je in bed en merkt aan de hand van zijn sensors en camera wanneer de jongeheer hard is. Terwijl dit gaande is verschijn je met je ODOL-status in een hot or not lijst wwaarbij je vrouwen kunt matchen a la Tinder. Vrouwen kunnen real time op de kaart zien waar er een ODOL is en de heren krijgen bitches terwijl ze slapen.
Cash amirite?
Site idee:quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wordt over 1 jaar al overgenomen door Facebook of Google.
Fok!FallusBook.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:25 schreef fyah het volgende:
[..]
Site idee:
ODOLBook
Geen uitleg nodig
Ik koop wel wat aandelen van je.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:23 schreef fyah het volgende:
Wat vinden jullie van mijn app-idee:
ODOL-radar.
Je smartphone ligt naast je in bed en merkt aan de hand van zijn sensors en camera wanneer de jongeheer hard is. Terwijl dit gaande is verschijn je met je ODOL-status in een hot or not lijst wwaarbij je vrouwen kunt matchen a la Tinder. Vrouwen kunnen real time op de kaart zien waar er een ODOL is en de heren krijgen bitches terwijl ze slapen.
Cash amirite?
kan je betalen met bitchcoin?quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik koop wel wat aandelen van je.
En dan dit als startup imagequote:Op donderdag 27 februari 2014 13:27 schreef fyah het volgende:
Het icoontje van de app zou een penis getekend in een route op een kaart moeten zijn.
dat is cb?quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dan dit als startup image
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |