Ja dat sowieso. Als er dan zo'n gebronsde boy voor je staat en Spaans tegen je begint te lullen terwijl hij met z'n bruine puppy eyes naar je kijkt..quote:
Ik weet niet, vind jou niet per se een typisch Marokkaans uiterlijk hebben eigenlijk!quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:06 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja weet niet, ik heb tijdje ook een jongen gedate die half Spaans was en die dacht ook dat ik Spaans was toen hij me zag. Terwijl normaal zien mensen wel aan me dat ik Marokkaans benIk heb typisch Noord-Afrikaans uiterlijk ofzo.
quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heb sportvraagje. Daar weet hij niks van joh hueheeheuhee
quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee kan alleen krio beantwoorden
ik ben er voor je stinkerdquote:Op donderdag 27 februari 2014 11:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heb sportvraagje. Daar weet hij niks van joh hueheeheuhee
Hoezo weet jij dat dan jij sport ook niet eens. Ja je danst hahah xDquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ik ben er voor je stinkerd
fysiotherapie bitchquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoezo weet jij dat dan jij sport ook niet eens. Ja je danst hahah xD
O ja. Nou ik wil trainen weer oppakken en heb dus gisteren dus gesquat 3x10 en glute bridge met gewichten gedaan en als afbouw nog even lunges want benen trilden keihard want niks meer gewendquote:
Omdat je met squat bepaald niet alleen bilspier gebruikt doosje. Sterker nog, er zijn weinig andere oefeningen waarmee je zoveel verschillende spieren aanroept. Glute bridges zijn ws iets geconcentreerder maar nog steeds niet 100% geïsoleerd.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
O ja. Nou ik wil trainen weer oppakken en heb dus gisteren dus gesquat 3x10 en glute bridge met gewichten gedaan en als afbouw nog even lunges want benen trilden keihard want niks meer gewend
Maar zijn dus been/bil trainingen en heb nu fokking spierpijn MAAR NIET IN MIJN BIL.
En ik doe die kut oefeningen alleen voor mijn asser en ik heb spierpijn overal in elk deel van mijn bovenbeen maar dus nergens in mijn reet en al helemaal niet aan de bovenkant van m'n billen die ik juist ook mee wil trainen voor ronder resultaat. HOE DE FUCK KAN DIT EN WAAROM IS DIT
Dat snapt mijn reet ook nog welquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Omdat je met squat bepaald niet alleen bilspier gebruikt doosje. Sterker nog, er zijn weinig andere oefeningen waarmee je zoveel verschillende spieren aanroept. Glute bridges zijn ws iets geconcentreerder maar nog steeds niet 100% geïsoleerd.
Ten eerste: Geen spierpijn in een spier hebben betekent niet dat deze spier niet is belast!quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
O ja. Nou ik wil trainen weer oppakken en heb dus gisteren dus gesquat 3x10 en glute bridge met gewichten gedaan en als afbouw nog even lunges want benen trilden keihard want niks meer gewend
Maar zijn dus been/bil trainingen en heb nu fokking spierpijn MAAR NIET IN MIJN BIL.
En ik doe die kut oefeningen alleen voor mijn asser en ik heb spierpijn overal in elk deel van mijn bovenbeen maar dus nergens in mijn reet en al helemaal niet aan de bovenkant van m'n billen die ik juist ook mee wil trainen voor ronder resultaat. HOE DE FUCK KAN DIT EN WAAROM IS DIT
Wat bedoel je hier mee?quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En ik wil niet alleen de onderkant van mijn reet trainen, maar ook het oppervlakte zelf. Dus zou je spierpijn wat hoger in je reet willen voelen, want dan weet je iig dat je dat goed meetraint en dat is nu dus gewoon niet het geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |