Gewoon wel zien dat het met een e moet maar niet nadenken tijdens typen ofsoquote:
Echt dat wist ik helemaal niet. Jullie wel jongens? Grutjes straks ga je mee nog vertellen dat die m in ntm voor Marokko staat!quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:54 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja hoor... ik ben er zelf ook één (voor de helft).
quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Echt dat wist ik helemaal niet. Jullie wel jongens? Grutjes straks ga je mee nog vertellen dat die m in ntm voor Marokko staat!
Ik kwam daar serieus pas een maand geleden ofzo achter.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Echt dat wist ik helemaal niet. Jullie wel jongens? Grutjes straks ga je mee nog vertellen dat die m in ntm voor Marokko staat!
Heb sportvraagje. Daar weet hij niks van joh hueheeheuheequote:
Ben 1 keer gedisst door een jongen, toen ik hem vertelde dat ik half Marokkaans was liep die weg. Volgende keer alleen zeggen dat ik half Tunesisch ben?quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap niet dat je daar altijd zo trots op bent, zou meer trots zijn op mijn tunesische kant.
Het kan wel, je kan buiten ook rennen ipv op een loopbandquote:Op donderdag 27 februari 2014 11:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heb sportvraagje. Daar weet hij niks van joh hueheeheuhee
HAHA ECHT WOW SO MUCH THANKSquote:Op donderdag 27 februari 2014 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het kan wel, je kan buiten ook rennen ipv op een loopband
Wow wtf, serieus?quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:59 schreef ntm het volgende:
[..]
Ben 1 keer gedisst door een jongen, toen ik hem vertelde dat ik half Marokkaans was liep die weg. Volgende keer alleen zeggen dat ik half Tunesisch ben?
Hahaha gvd.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:59 schreef ntm het volgende:
[..]
Ben 1 keer gedisst door een jongen, toen ik hem vertelde dat ik half Marokkaans was liep die weg. Volgende keer alleen zeggen dat ik half Tunesisch ben?
Ik vertel ook nooit Dat ik half Marokkaans benquote:Op donderdag 27 februari 2014 11:59 schreef ntm het volgende:
[..]
ik ook nietquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vertel ook nooit Dat ik half Marokkaans ben
Ik bedoel het goed veertjiebabyquote:
Zou het wel doen, al is het wel handig om ongewensten af te ketsen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:59 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha ja was op een feestje en die jongen was Spaans blijkbaar want hij kwam naar me toe en begon in het Spaans tegen mij te praten. Hij dacht dus dat ik Spaans was ofzoquote:
Excuses aanvaard.quote:
Misschien wilden zijn ouders ook wel alleen een spaanse voor hem. Ik zie btw wel dat er verwarring kan ontstaan. Al is het misschien voor een spaanse man makkelijker omte zien of een vrouw ook spaans isquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:02 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha ja was op een feestje en die jongen was Spaans blijkbaar want hij kwam naar me toe en begon in het Spaans tegen mij te praten. Hij dacht dus dat ik Spaans was ofzoDus ik zo 'Nee, ik ben half Marokkaans' en hij toen zo ineens 'Oh echt, jammer'. En toen liep die weg. En ik keek echt zo van uhh oke
Had het later nog aan m'n vriendinnen en ouders verteld, die vonden het helemaal grappig
Soms zie je van die mocro's op Tinder die dan Nederlandse of Italiaanse namen gaan gebruiken, pls wie houd je dan voor de gekquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vertel ook nooit Dat ik half Marokkaans ben
Die crazy bishesquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:04 schreef ntm het volgende:
[..]
Soms zie je van die mocro's op Tinder die dan Nederlandse of Italiaanse namen gaan gebruiken, pls wie houd je dan voor de gek
Ja weet niet, ik heb tijdje ook een jongen gedate die half Spaans was en die dacht ook dat ik Spaans was toen hij me zag. Terwijl normaal zien mensen wel aan me dat ik Marokkaans benquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Misschien wilden zijn ouders ook wel alleen een spaanse voor hem. Ik zie btw wel dat er verwarring kan ontstaan. Al is het misschien voor een spaanse man makkelijker omte zien of een vrouw ook spaans is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |